Nou, roofmoord komt ook weer niet dagelijks voor.quote:
Ja.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Interessant wel waar iemand zijn auto parkeert in bepaalde wijken.
Gevonden in een plas bloed... Mja :pquote:Op maandag 7 maart 2016 12:32 schreef Fer het volgende:
[..]
Nou, roofmoord komt ook weer niet dagelijks voor.
Ik vraag me af waarom politie zo stellig is, dat het een misdrijf is.
Meestal heeft men een reden dat te denken en dan naar buiten te brengen.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:32 schreef Fer het volgende:
[..]
Maar ook weinig roofmoorden?quote:Op maandag 7 maart 2016 12:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hier bij mij is het gewoon op straat maar wij hebben dan ook geen tuinen :p
Waarschijnlijk was Badr's gang in de buurt. 1 + 1 = 2.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:32 schreef Fer het volgende:
[..]
Je ligt niet zomaar in een plas bloed natuurlijk.... en op natuurlijke wijze in een plas bloed komen te liggen is ook uitzonderlijk, daarbij denk ik dat ze niet zo stellig waren geweest als er redenen waren geweest te denken dat die plas bloed veroorzaakt werd door een noodlottig ongeval.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:32 schreef Fer het volgende:
[..]
Heeft hij een gang?quote:Op maandag 7 maart 2016 12:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was Badr's gang in de buurt. 1 + 1 = 2.
Volgens mij geen 1.Wel moorden in de relationele sfeer en wat kleine afrekeningen. Nja in een straal van 500 meter dan :pquote:
Maar is ook al officieel bekend gemaakt van wie die plas bloed was?quote:Op maandag 7 maart 2016 12:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gevonden in een plas bloed... Mja :p
Nee nog niet.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:40 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Maar is ook al officieel bekend gemaakt van wie die plas bloed was?
Messenblok stond op het aanrecht, koelkast was inbouw, was trouwens wel een flinke messenset volgens Funda...quote:Op maandag 7 maart 2016 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je ligt niet zomaar in een plas bloed natuurlijk.... en op natuurlijke wijze in een plas bloed komen te liggen is ook uitzonderlijk, daarbij denk ik dat ze niet zo stellig waren geweest als er redenen waren geweest te denken dat die plas bloed veroorzaakt werd door een noodlottig ongeval.
Maar wie weet was hij idd net bezig z'n messenblok van de koelkast te tillen en vielen ze er allemaal uit.
Ook wel bijzonder.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij geen 1.Wel moorden in de relationele sfeer en wat kleine afrekeningen. Nja in een straal van 500 meter dan :p
Nou, dan kunnen we dat scenario ook weer wegstrepenquote:Op maandag 7 maart 2016 12:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Messenblok stond op het aanrecht, koelkast was inbouw, was trouwens wel een flinke messenset volgens Funda...
Van dat dat laatste heb je waarschijnlijk weinig last.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vogelaar wijk en woon vlakbij een klein red light district.
Die hebben er niets met te maken, er liepen er toevallig nog wat meer rond.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
40 stuks, Ali Badr en de 40 rovers.
Totaal niet. En de verkeerde mensen die het aantrekt houden zich bezig met elkaar dus.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:44 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Van dat dat laatste heb je waarschijnlijk weinig last.
Die hebben ook een grot ergens. Daar waar ze de buit opslaan.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
badr en de 40 rovers?quote:Op maandag 7 maart 2016 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:50 schreef Leandra het volgende:
Jongens, wat grapjes zijn leuk, maar als ze voor sommigen kennelijk te moeilijk zijn dan moeten we het misschien maar weer een beetje on-topic proberen te houden.
ja daar ben ik het helemaal mee eens. grapjes kunnen we hier beter achterwege laten.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:50 schreef Leandra het volgende:
Jongens, wat grapjes zijn leuk, maar als ze voor sommigen kennelijk te moeilijk zijn dan moeten we het misschien maar weer een beetje on-topic proberen te houden.
Precies.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Totaal niet. En de verkeerde mensen die het aantrekt houden zich bezig met elkaar dus.
Prima, dan doe we dat niet, het is geen verkapte SC die volgeplempt moet worden met posts omdat het kan.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:53 schreef Jaroon het volgende:
Er is dan ook werkelijk weinig nieuws te melden over de zaak.
En die geparkeerde auto's dan?quote:Op maandag 7 maart 2016 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prima, dan doe we dat niet, het is geen verkapte SC die volgeplempt moet worden met posts omdat het kan.
De gozers die nu achter de reet gezeten worden gaat de potitie pas mededelingen over doen als het rond is of in afdeling onopgelost belandtquote:Op maandag 7 maart 2016 12:53 schreef Jaroon het volgende:
Er is dan ook werkelijk weinig nieuws te melden over de zaak.
Lijkt mij ook. Maar bepaalde mensen denken dat het volk constant op de hoogte is en moet blijven.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De gozers die nu achter de reet gezeten worden gaat de potitie pas mededelingen over doen als het rond is of in afdeling onopgelost belandt
Teveel toeval gewoon.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Maar bepaalde mensen denken dat het volk constant op de hoogte is en moet blijven.
Ok een rijke maar totaal onbekende man spant civiele rechtszaak aan.quote:
Er zijn wel meer rijke mensen die dat doen. Het ding is meer dat weinig mensen hier de gehele persoon Everink kennen. Alleen van die toestand met Badr. Daarom leggen mensen die link.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok een rijke maar totaal onbekende man spant civiele rechtszaak aan.
Die wordt toevallig overvallen en doodgemaakt.
Die ligt er ook dik bovenop maar bewijzen is ander verhaal of zou het toeval zijn omdat ie ruzie met dealer kreeg of zo?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Er zijn wel meer rijke mensen die dat doen. Het ding is meer dat weinig mensen hier de gehele persoon Everink kennen. Alleen van die toestand met Badr. Daarom leggen mensen die link.
Toch onbegrijpelijk dat hij die camera's niet veel eerder heeft laten plaatsen. Alleen al vanwege het feit dat ie zo rijk was. Tel die zaak met Hari er bij op en de gevolgen voor Everink qua bedreigingen. Dan blijf ik erbij dat hij mogelijk bewust vermoord is i.p.v. een beroving. Omdat hij de boel qua beveiliging duidelijk niet op orde had en in z'n nieuwe woning wel.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:08 schreef StaceySinger het volgende:
De moord op Koen Everink is dinsdagavond een van de onderwerpen in Opsporing Verzocht.
Dat zegt AVROTROS tegen Shownieuws. In de zaak zijn volgens een politiewoordvoerder een tiental tips binnengekomen, maar blijkbaar is de hulp van het grotere publiek gewenst.
Er zullen in het programma geen bewakingscamerabeelden te zien zijn en er wordt ook geen gebruik gemaakt van een reconstructie. Een politiewoordvoerder zal in de meldkamer de laatste stand van zaken vertellen. Ook worden mogelijke aanknopingspunten met betrekking tot de dader of daders besproken. De politie roept mensen op die meer weten zich te melden.
Koen Everink werd vrijdagochtend dood gevonden in zijn woning in Bilthoven.
Misdaadverslaggever John van den Heuvel was een paar weken geleden nog bij Koen Everink thuis, zo vertelde hij maandagochtend in de ochtendshow van Edwin Evers (zie video): “Ik ben een paar weken geleden nog bij hem thuis geweest en toen hebben we in dezelfde keuken gezeten waar hij is gevonden.”
Volgens John voelde de miljonair zich niet veilig: “Hij gaf aan dat hij bewakingscamera’s zou laten plaatsen omdat hij zich wel degelijk onveilig voelde.”
http://www.show.nl/showfl(...)-opsporing-verzocht/
En een badkamer, woonkamer, 4 slaapkamers en een ruime keuken.quote:
Alles staat nog open nu. Ik weet niet of hij drugs gebruikte en een dealer had. Dat is het punt dus.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die ligt er ook dik bovenop maar bewijzen is ander verhaal of zou het toeval zijn omdat ie ruzie met dealer kreeg of zo?
Je weet het niet, soms zijn zulke dingen niet te volgenquote:Op maandag 7 maart 2016 13:13 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Alles staat nog open nu. Ik weet niet of hij drugs gebruikte en een dealer had. Dat is het punt dus.
Precies. En misschien moeten bepaalde mensen dan wat minder snel zaken gaan roepen. Dat hebben we hier al vaker gezien.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je weet het niet, soms zijn zulke dingen niet te volgen
Okay.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:17 schreef Leandra het volgende:
Heren, het is nu wel klaar met de SlowChat....
We wachten geduldig op de resultaten van de politiequote:Op maandag 7 maart 2016 13:17 schreef Leandra het volgende:
Heren, het is nu wel klaar met de SlowChat....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |