Nou, roofmoord komt ook weer niet dagelijks voor.quote:
Ja.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Interessant wel waar iemand zijn auto parkeert in bepaalde wijken.
Gevonden in een plas bloed... Mja :pquote:Op maandag 7 maart 2016 12:32 schreef Fer het volgende:
[..]
Nou, roofmoord komt ook weer niet dagelijks voor.
Ik vraag me af waarom politie zo stellig is, dat het een misdrijf is.
Meestal heeft men een reden dat te denken en dan naar buiten te brengen.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:32 schreef Fer het volgende:
[..]
Maar ook weinig roofmoorden?quote:Op maandag 7 maart 2016 12:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hier bij mij is het gewoon op straat maar wij hebben dan ook geen tuinen :p
Waarschijnlijk was Badr's gang in de buurt. 1 + 1 = 2.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:32 schreef Fer het volgende:
[..]
Je ligt niet zomaar in een plas bloed natuurlijk.... en op natuurlijke wijze in een plas bloed komen te liggen is ook uitzonderlijk, daarbij denk ik dat ze niet zo stellig waren geweest als er redenen waren geweest te denken dat die plas bloed veroorzaakt werd door een noodlottig ongeval.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:32 schreef Fer het volgende:
[..]
Heeft hij een gang?quote:Op maandag 7 maart 2016 12:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was Badr's gang in de buurt. 1 + 1 = 2.
Volgens mij geen 1.Wel moorden in de relationele sfeer en wat kleine afrekeningen. Nja in een straal van 500 meter dan :pquote:
Maar is ook al officieel bekend gemaakt van wie die plas bloed was?quote:Op maandag 7 maart 2016 12:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gevonden in een plas bloed... Mja :p
Nee nog niet.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:40 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Maar is ook al officieel bekend gemaakt van wie die plas bloed was?
Messenblok stond op het aanrecht, koelkast was inbouw, was trouwens wel een flinke messenset volgens Funda...quote:Op maandag 7 maart 2016 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je ligt niet zomaar in een plas bloed natuurlijk.... en op natuurlijke wijze in een plas bloed komen te liggen is ook uitzonderlijk, daarbij denk ik dat ze niet zo stellig waren geweest als er redenen waren geweest te denken dat die plas bloed veroorzaakt werd door een noodlottig ongeval.
Maar wie weet was hij idd net bezig z'n messenblok van de koelkast te tillen en vielen ze er allemaal uit.
Ook wel bijzonder.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij geen 1.Wel moorden in de relationele sfeer en wat kleine afrekeningen. Nja in een straal van 500 meter dan :p
Nou, dan kunnen we dat scenario ook weer wegstrepenquote:Op maandag 7 maart 2016 12:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Messenblok stond op het aanrecht, koelkast was inbouw, was trouwens wel een flinke messenset volgens Funda...
Van dat dat laatste heb je waarschijnlijk weinig last.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vogelaar wijk en woon vlakbij een klein red light district.
Die hebben er niets met te maken, er liepen er toevallig nog wat meer rond.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
40 stuks, Ali Badr en de 40 rovers.
Totaal niet. En de verkeerde mensen die het aantrekt houden zich bezig met elkaar dus.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:44 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Van dat dat laatste heb je waarschijnlijk weinig last.
Die hebben ook een grot ergens. Daar waar ze de buit opslaan.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
badr en de 40 rovers?quote:Op maandag 7 maart 2016 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |