Nee, dat schreef ik ook al: dat heeft verder nergens iets mee te maken.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:40 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Er zijn talloze wijken waar dat zo is. Maakt in dit verhaal verder ook niet uit.
Bilthoven is aardig rijk en is het wel erg toevallig dat precies die villa bezocht is.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:34 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat is er typisch aan en is het zo'n dure wijk?
Als het een andere villa was geweest kwam het ook niet zo in het nieuws.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bilthoven is aardig rijk en is het wel erg toevallig dat precies die villa bezocht is.
na 10 inbraken in de buurt isdat niet zo toevalligquote:Op maandag 7 maart 2016 11:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bilthoven is aardig rijk en is het wel erg toevallig dat precies die villa bezocht is.
Omdat daar niemand vermoord is misschien?quote:Op maandag 7 maart 2016 11:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als het een andere villa was geweest kwam het ook niet zo in het nieuws.
Als tweekappers al meer dan 5 ton kosten dan is het over het algemeen idd een redelijk chique wijk (zeker buiten Amsterdam), overigens is dit dan nog de "verkeerde" kant van Bilthoven, want Bilthoven Zuid, Bilthoven Noord, dat later ontwikkeld is, bestaat nagenoeg alleen maar uit (vrijstaande) villa's.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:34 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat is er typisch aan en is het zo'n dure wijk?
Daar kan best een inbraak groep achter zitten.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
na 10 inbraken in de buurt isdat niet zo toevallig
En blijkbaar heeft men daar liever een tuin dan een oprit.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als tweekappers al meer dan 5 ton kosten dan is het over het algemeen idd een redelijk chique wijk (zeker buiten Amsterdam), overigens is dit dan nog de "verkeerde" kant van Bilthoven, want Bilthoven Zuid, Bilthoven Noord, dat later ontwikkeld is, bestaat nagenoeg alleen maar uit (vrijstaande) villa's.
Misschien is het idd wel een roofgroep, wat al vaker gezien is in Nederland. Paar jaar geleden ging een groep uit Den Haag nog villa's van mensen uit de Quote langs om in te breken. En mogelijk hebben ze bij die 10 inbraken succes gehad, kwam de politie / beveiligingsdienst a.d.h.v. de meldkamer niet of veel te laat opdagen, waardoor ze dit gebeuren konden herhalen. Het blijft gissen.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
na 10 inbraken in de buurt isdat niet zo toevallig
Mwah, na de moord op Els Borst was dit ongeacht het slachtoffer wel opvallend genoeg in een klein dorp als Bilthoven om het nieuws (weer) te halen, dat het slachtoffer ook nog eens bekend is, maakt het nieuws idd groter dan het anders zou zijn geweest.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als het een andere villa was geweest kwam het ook niet zo in het nieuws.
Met bontkraagjes.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Daar kan best een inbraak groep achter zitten.
Beiden is onmogelijk ofzo?quote:Op maandag 7 maart 2016 11:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En blijkbaar heeft men daar liever een tuin dan een oprit.
Ik denk dat roofgroepen eerder kiezen voor plaatsen waar veel te halen valt.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, na de moord op Els Borst was dit ongeacht het slachtoffer wel opvallend genoeg in een klein dorp als Bilthoven om het nieuws (weer) te halen, dat het slachtoffer ook nog eens bekend is, maakt het nieuws idd groter dan het anders zou zijn geweest.
Als Piraat weet ik betere plekken.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:51 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik denk dat roofgroepen eerder kiezen voor plaatsen waar veel te halen valt.
Daar komt men vast ook soms langs.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als Piraat weet ik betere plekken.
en daar parkeert men wel naast het huis.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als tweekappers al meer dan 5 ton kosten dan is het over het algemeen idd een redelijk chique wijk (zeker buiten Amsterdam), overigens is dit dan nog de "verkeerde" kant van Bilthoven, want Bilthoven Zuid, Bilthoven Noord, dat later ontwikkeld is, bestaat nagenoeg alleen maar uit (vrijstaande) villa's.
Koen had ook gewoon een oprijlaan hoor aan de zijkant vh huisquote:Op maandag 7 maart 2016 11:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
en daar parkeert men wel naast het huis.
nog bedankt voor je toelichting gisteren.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:56 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Koen had ook gewoon een oprijlaan hoor aan de zijkant vh huis
Ik zie in Noord ook een hoop langs de weg staan, maar daar is ook gewoon de ruimte voor.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
en daar parkeert men wel naast het huis.
hoe weet je dat hij dat gekocht heeft ?quote:Op maandag 7 maart 2016 11:58 schreef Leandra het volgende:
Dit is wel odd trouwens, Google streetview bij z'n nieuwe huis is van juni 2015, en daarop zie je al een verkocht bordje hangen en dat er volop aan het huis gewerkt werd....
in dit topic misschien wat minder, voor autodieven een dagtaakquote:Op maandag 7 maart 2016 12:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Interessant wel waar iemand zijn auto parkeert in bepaalde wijken.
Kan heel interessant zijn iddquote:Op maandag 7 maart 2016 12:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Interessant wel waar iemand zijn auto parkeert in bepaalde wijken.
Lijkt mij dat als je in een rijke buurt woont je auto zo af en toe wel langs de weg kan laten staan.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:05 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Kan heel interessant zijn iddzeker wanneer je in de Quote vermeld staat. En bovendien, wie wil er een auto van een ton of duurder, langs de weg hebben staan
Wanneer je wilt opvallen dan neem je dikke auto.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:05 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Kan heel interessant zijn iddzeker wanneer je in de Quote vermeld staat. En bovendien, wie wil er een auto van een ton of duurder, langs de weg hebben staan
En dan?quote:Op maandag 7 maart 2016 12:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat als je in een rijke buurt woont je auto zo af en toe wel langs de weg kan laten staan.
Dit valt toch niet meer op? Was een Cayenne toch?quote:Op maandag 7 maart 2016 12:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je wilt opvallen dan neem je dikke auto.
Een dikke Volvo kan natuurlik prima maar Porsche heeft toch wat snobischquote:Op maandag 7 maart 2016 12:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit valt toch niet meer op? Was een Cayenne toch?
Denk dat je in dat soort buurten eerder opvalt als je een simpele Suzuki neemt :p
Hmm ik zie ze genoeg rijden. Maar denk dat je daar niet meer met zo'n auto opvalt.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een dikke Volvo kan natuurlik prima maar Porsche heeft toch wat snobisch
http://www.quotenet.nl/Ni(...)gen-verhuizen-174813quote:Op maandag 7 maart 2016 12:01 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
hoe weet je dat hij dat gekocht heeft ?
linkje ?
Ik bedoelde niet dat men een dikke auto neemt om interessant te doenquote:Op maandag 7 maart 2016 12:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je wilt opvallen dan neem je dikke auto.
merciquote:Op maandag 7 maart 2016 12:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
http://www.quotenet.nl/Ni(...)gen-verhuizen-174813
Ik vind (Marokkaanse) eerwraak net zo onwaarschijnlijk als een onzuivere deal, die misgegaan is.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die Mislukte badje haring hoeft er niet eens wat met te maken te hebben, die is sowieso afgewerkt, genoeg andere dwazen lopen er nog rond voor soort van eerwraak.
Met het verschil dat er daar waarschijnlijk weinig jaloerse mensen langslopen, en wie er uit jaloersigheid al naar op zoek gaat boeit het ook weinig of een auto langs de weg of op de oprit staat.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:16 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat men een dikke auto neemt om interessant te doenmaar dat het potentieel gevaarlijk is om niet in / vlakbij je huis te parkeren. (inpandige garage bedoel ik dus of hooguit een paar stappen lopen naar de deur).
Maar blijkbaar had Everink wel een eigen oprit. Meende dat ik z'n Porsche op maps zag staan. Kan natuurlijk, even langs de weg zetten. Zou het niet aanraden met zo'n dure bak, menig jaloers mens beschadigd 'm.
Laten we dat maar hopen dan...quote:Op maandag 7 maart 2016 12:17 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik vind (Marokkaanse) eerwraak net zo onwaarschijnlijk als een onzuivere deal, die misgegaan is.
Ik bedoeld, die juweliersvrouw die twee Marokkaanse overvallers doodschoot leeft ook nog. Die vrouw, die een tasjesdief, achteruit rijdend in een boom perste is ook niet gewraakt.
Meestal zijn het grote woorden, weinig daden bij die jongens.
Puur toeval dan?quote:Op maandag 7 maart 2016 12:17 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik vind (Marokkaanse) eerwraak net zo onwaarschijnlijk als een onzuivere deal, die misgegaan is.
Ik bedoeld, die juweliersvrouw die twee Marokkaanse overvallers doodschoot leeft ook nog. Die vrouw, die een tasjesdief, achteruit rijdend in een boom perste is ook niet gewraakt.
Meestal zijn het grote woorden, weinig daden bij die jongens.
Iedereen zet z'n auto daar buitenquote:Op maandag 7 maart 2016 12:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met het verschil dat er daar waarschijnlijk weinig jaloerse mensen langslopen, en wie er uit jaloersigheid al naar op zoek gaat boeit het ook weinig of een auto langs de weg of op de oprit staat.
Het is nou ook geen exclusieve oldtimer of speciale Ferrari ofzo :pquote:Op maandag 7 maart 2016 12:24 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Iedereen zet z'n auto daar buiten
Is een dooie buurt waar nooit ook maar iets gebeurd
Voor inbrekers is er wel een ideale vlucht route aan het eind
vd Noord-Houdringelaan staat een hek en je vlucht daar zo het bos in
durfte?quote:Op maandag 7 maart 2016 12:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
http://www.quotenet.nl/Ni(...)gen-verhuizen-174813
Nou wat een enorm hek.... poeh hee.... zo uitzonderlijk is dat nou ook weer niet, en het is ook geen 2 meter hoog ofzo.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:27 schreef Loekie1 het volgende:
Voor het nieuwe huis van Everink, dat hij sinds gisteren officieel mocht betrekken, betaalde de reismiljonair ¤1,75 miljoen. Een koopje, want de originele vraagprijs was ¤2,25 miljoen. Saillant detail aan de nieuwe woning is het enorme hek dat eromheen zit.
http://www.billionhomes.n(...)H-bilthoven/4266718/
spring je zo overheenquote:Op maandag 7 maart 2016 12:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou wat een enorm hek.... poeh hee.... zo uitzonderlijk is dat nou ook weer niet, en het is ook geen 2 meter hoog ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |