abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160482525
quote:
11s.gif Op maandag 7 maart 2016 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is wel erg toevallig precies deze gozer.
Net zoals het toevallig precies Els Borst was?
pi_160482526
Badr al vast?
pi_160483081
Ik ben geen overvaller van beroep, maar wat valt er echt te roven bij een miljonair? Alsof je dan gewoon wat miljoenen voor de grijp heb liggen? Sieraden gewoon ergens in een la?

En waarom dan als die man gewoon thuis is? En is er überhaupt iets meegenomen?

Waarom niet het scenario: man deed ook nog wat duistere zaken en daar is wat misgegaan...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  maandag 7 maart 2016 @ 09:26:38 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160483157
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 09:20 schreef Injetta het volgende:

Waarom niet het scenario: man deed ook nog wat duistere zaken en daar is wat misgegaan...
En welke aanwijzingen zijn er voor dat scenario?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160483171
quote:
Ik ben geen overvaller van beroep, maar wat valt er echt te roven bij een miljonair? Alsof je dan gewoon wat miljoenen voor de grijp heb liggen? Sieraden gewoon ergens in een la?

Als er bij een miljonair al niks te halen valt, wat valt er dan nog te halen bij een normaal rijtjeshuis?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_160483235
quote:

waarom wel? Omdat je graag de schuld bij slachtoffer legt?
  Moderator maandag 7 maart 2016 @ 09:50:21 #82
249559 crew  Lavenderr
pi_160483536
quote:

Waarom niet het scenario: man deed ook nog wat duistere zaken en daar is wat misgegaan..
.
Dat is laster.
  maandag 7 maart 2016 @ 10:02:36 #83
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_160483689
quote:

Ja, bij rijke mensen is er doorgaans meer te halen, denk aan een dikke BMW uit 2016 ipv. een Hyundai Atoz uit 1999, of een Audemars Piquet ipv. een Casiootje. Etc.

Doorgaans moet je daar dan ook significant meer moeite doen om er binnen te komen waardoor dergelijke huizen oninteressant zijn voor gelegenheidsdieven.
En duistere zaken, wat hierboven al genoemd wordt... Wat is je argument om dit te suggesteren?
Het is redelijk obvious dat die man zijn vermogen al verdient heeft met zaken die het daglicht prima verdragen. Waarom zou je dan in vredesnaam in discutabele kringen gaan begeven? Het geld heeft ie niet meer nodig en de thrill heeft hij ook (ogenschijnlijk) nooit gezocht.
pi_160483816
quote:

Denk je dat een man met een kind van 6 in huis nog tijd heeft voor allerlei illegale handeltjes ?
Aan welke duistere zaken denk je dan ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_160484078
Het is absurd maar ik had op de ochtend van dit gebeuren een felle droom over een overval bij de buren. Het was een soort dorp waarin ik woonde en het was aan de overkant. (Terwijl ik al jaren op vier hoog in de stad woon.) Hele straat meteen in paniek. Dan sta je op, ga je internet op en leest dat Koen Everink is overvallen en dood is gevonden.
Heeft verder niemand iets aan maar ik vind het zelf zo frappant.
Valt in de categorie: er gebeurt iets en je droomt het, zo droomde ik een keer dat een van mijn katten op het richeltje van het balkon liep. Ik werd meteen wakker, ging kijken en hij liep daar ook.
pi_160484332
quote:

Omdat je zo een man beticht van iets waar je totaal geen bronnen of feiten van hebt, zoals hier al geschreven is valt dat onder laster, daarom niet. Daarnaast is dat een bron voor roddels en achterklap en kunnen anderen denken dat er überhaupt een kern van waarheid inzit.

De feiten tot op heden zijn:
succesvolle zakenman
gevonden door zijn dochtertje in een plas bloed in de keuken
gevonden in de vroege ochtend
liefhebbende vader
in 2012 de verkeerde tijdens het stappen tegengekomen
10 inbraken of pogingen daartoe in Bilthoven-Zuid in de afgelopen 10 weken

Verder is er erg weinig bekend gemaakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door ootjekatootje op 07-03-2016 11:03:08 ]
pi_160484481
quote:
5s.gif Op maandag 7 maart 2016 08:21 schreef k_man het volgende:

[..]

Net zoals het toevallig precies Els Borst was?
Die dwaas wist precies wie het was.
pi_160484766
Overigens worden dit soort overvallen vaak gepleegd door Oostblokkers, vaak veel geweld, weinig buit.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_160484818
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:03 schreef raptorix het volgende:
Overigens worden dit soort overvallen vaak gepleegd door Oostblokkers, vaak veel geweld, weinig buit.
Is dat niet een beetje uit de richting? Ik weet dat dat veel voorkomt bij het grensgebied.

In mijn geboortedorp leggen mensen de autosleutels op de tafel... Dan komen ze in ieder geval niet boven. :{
pi_160484827
Audemars Piguet, niet piquet
  maandag 7 maart 2016 @ 11:07:45 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160484835
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:03 schreef raptorix het volgende:
Ik was destijds bij Els Borst ook niet verbaasd geweest als het Oostblokkers waren geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160484867
quote:
3s.gif Op maandag 7 maart 2016 10:50 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die dwaas wist precies wie het was.
En het bleef gewoon een dwaas.
pi_160484904
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:09 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En het bleef gewoon een dwaas.
eerder een psycho
pi_160484925
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

eerder een psycho
In elk geval kwam hij niet met een goede reden.
pi_160484941
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

eerder een psycho
Ja maar ook in Bilthoven toevallig.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2016 11:13:04 ]
pi_160485303
Tis ook wel opmerkelijk dat hij binnenkort zou gaan verhuizen. Was dit huis aan de Hoflaan nu wel / niet voorzien van camera's? Daar is wel de nodige onduidelijkheid over.
Stel dat het een gerichte aanslag is geweest, dan kan de dader ook gedacht hebben: nu kan het nog makkelijker, dan dat hij straks in een bewaakt fort woont.
Dan zouden ze geweten hebben dat er rondom dit huis geen of te weinig camera's hingen.

Natuurlijk kun je een aanslag ook plegen als iemand in een auto zit bijv. maar dit was wel het eerste waar ik aan dacht. Het moment, ofwel een mogelijke planning. In dat nieuwe huis was het vast een stuk lastiger om bij hem te kunnen komen.

Als laatste, ik vind het typisch dat men aan de straat parkeert, in zo'n dure wijk. Maar dat heeft verder nergens iets mee te maken. Viel me alleen op, op streetview. Veel auto's in de berm. Ken legio chique wijken waar men dat niet eens zou willen. Iedereen netjes op z'n eigen terrein, is ook ruimte genoeg voor (en veiliger, in meerdere opzichten).
pi_160485325
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:32 schreef empa1010 het volgende:
Tis ook wel opmerkelijk dat hij binnenkort zou gaan verhuizen. Was dit huis aan de Hoflaan nu wel / niet voorzien van camera's? Daar is wel de nodige onduidelijkheid over.
Stel dat het een gerichte aanslag is geweest, dan kan de dader ook gedacht hebben: nu kan het nog makkelijker, dan dat hij straks in een bewaakt fort woont.
Dan zouden ze geweten hebben dat er rondom dit huis geen of te weinig camera's hingen.

Natuurlijk kun je een aanslag ook plegen als iemand in een auto zit bijv. maar dit was wel het eerste waar ik aan dacht. Het moment, ofwel een mogelijke planning. In dat nieuwe huis was het vast een stuk lastiger om bij hem te kunnen komen.

Als laatste, ik vind het typisch dat men aan de straat parkeert, in zo'n dure wijk. Maar dat heeft verder nergens iets mee te maken. Viel me alleen op, op streetview. Veel auto's in de berm. Ken legio chique wijken waar men dat niet eens zou willen. Iedereen netjes op z'n eigen terrein, is ook ruimte genoeg voor (en veiliger, in meerdere opzichten).
Wat is er typisch aan en is het zo'n dure wijk?
pi_160485399
quote:
De politie heeft een tiental tips binnengekregen over de moord op de zakenman Koen Everink. De woordvoerder wil niet zeggen of er bruikbare informatie tussen zit.

Het hele weekend heeft de recherche onderzoek gedaan naar de dood van Everink. Daarbij werd onder meer gebruikgemaakt van een politiehelikopter. De politie wil nog niet vertellen hoe de zakenman om het leven is gebracht. "Dat is daderinformatie, dus daar melden we niets over."

Dancefeest

De 42-jarige Everink werd vrijdag door zijn dochtertje dood gevonden in zijn woning in Bilthoven. Zij waarschuwde de buren, die de politie inschakelden.

De zakenman kwam in 2012 in het nieuws nadat hij tijdens een dancefeest in Amsterdam was mishandeld door Badr Hari. De kickbokser kreeg daarvoor en voor vijf andere geweldszaken een gevangenisstraf van 2 jaar, waarvan 10 maanden voorwaardelijk.

http://nos.nl/artikel/209(...)op-koen-everink.html
Hopen dat er iets bruikbaars tussen zit.
pi_160485409
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:34 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat is er typisch aan en is het zo'n dure wijk?
Typisch: de percelen zijn groot genoeg om een oprit te maken waar je kunt parkeren. Met meerdere auto's zelfs. Auto's in de berm staat slordig en is onveiliger voor jezelf als vermogend persoon en praktisch gezien bijv. alleen al met je boodschappen: lekker eind sjouwen terwijl je binnen 5 passen in je huis kunt zijn ipv in 100 passen.
pi_160485426
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:38 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Typisch: de percelen zijn groot genoeg om een oprit te maken waar je kunt parkeren. Met meerdere auto's zelfs. Auto's in de berm staat slordig en is onveiliger voor jezelf als vermogend persoon en praktisch gezien bijv. alleen al met je boodschappen: lekker eind sjouwen terwijl je binnen 5 passen in je huis kunt zijn ipv in 100 passen.
Er zijn talloze wijken waar dat zo is. Maakt in dit verhaal verder ook niet uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')