abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 maart 2016 @ 14:07:06 #201
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160488906
Koen had dan wel geen camera's buiten, maar de buren blijkbaar wel...

quote:
7 Maart 2016 11.07 uur

Ik kreeg een mailtje van iemand die zei dat er bij de buren een dag voor de moord iemand op camera stond maar omdat ik niet alles voor zoete koek stik ga je zelf even op onderzoek uit om te kijken of de buren wel camera’s aan de gevel hebben hangen en een mooier instrument als google map is er niet. Dat scheeld weer een rit naar de hoflaan 7 in Bilhoven .

En als je met google Maps een rond je lang de huizen gaat valt er op dat het huis acute Koen Evering dood Google onzichtbaar is gemaakt Zie hier het huis van Koen en als je dan links af gaat de overboslaan gelijk achter het huis van Koen Everink zie je dat het huis wazig is gemaakt door Google Maps, ja met welke reden..?

De foto die bij het mailtje zat plaats ik niet want de politie had deze zelf anders wel gelijk naar buiten gebracht als ze een foto hadden die bij de buren op camera had gestaan. En dat Koen Everink zelf geen camera systeem had verbaast me ook heel erg. Zo’s huis is voor de meeste woning overvallers een trekpleister van het ik jou daar.

En je kan tegen wording haast niet meer zo’n camera’s rond om je huis ook al is het schijn veiligheid maar hert schrik toch vele af en ze staan we vol in beeld als ze een paar dagen van te voren even gaan posten dus dan heb je vaak bruikbare beelden. Want je zou ze de kost moeten geven die ondanks camera beelden zo dom zijn om een pin apparaat te plunderen met een gestolen bankpasjes.
http://vlinderscrime.nl/
pi_160488986
Dat scheeld :%
  maandag 7 maart 2016 @ 14:18:50 #203
117098 Hathor
Effe niet
pi_160489173
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 14:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Goeie genade wat een slecht geschreven stukje zeg.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_160489205
RIP ;(
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  maandag 7 maart 2016 @ 14:22:25 #205
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160489245
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 14:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

Klopt maar gaat mij om de inhoud, welke buur mailt hem ff een foto door van een camera??
pi_160489322
quote:
De politie heeft het onderzoek in de woning van Koen Everink vrijwel afgerond. Maandagmiddag meldde de politie dat het onderzoek in de afrondende fase is.
Sinds Everink vrijdagmorgen dood werd aangetroffen in zijn woning was de politie continu bezig met onderzoek in het huis aan de Hoflaan. Ook in het weekend werd dat onderzoek voortgezet.

Maandag aan het begin van de middag werden de zwarte schermen verwijderd. Ook de overige politieapparatuur werd weggehaald. Dinsdagavond besteed de politie aandacht aan de dood van Everink in het programma Opsporing Verzocht. Tijdens de uitzending is er rechtstreeks contact met een woordvoerder van de politi over de laatste stand van zaken in het onderzoek en de mogelijke aankopingspunten.

Dochtertje
Everink werd vrijdag gevonden door zijn dochtertje, terwijl hij in een grote plas bloed lag. Vrijdagmiddag werd duidelijk dat er sprake is van een misdrijf.

Het huis van de zakenman, die in 2012 tijdens dancefeest Sensation werd mishandeld door Badr Hari, was niet met camera's uitgerust. Everink voelde zich veilig in zijn Bilthovense villa.

http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)erink-afgerond.dhtml
pi_160489520
Misschien een domme vraag? Maar als het op opsporing verzocht komt dan gaat het toch vaak om overvallen en zo?
  maandag 7 maart 2016 @ 14:50:08 #208
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_160489826
quote:

[..]

De rest van de site barst ook van de spel- danwel tikvauten:

Ja dat heb je al gauw met justitie dat ze er een eigen draai geven aan de waarheid want het was helemaal geen meester speurwerk van het Nederlands politie team. Scarlet Francini (49)jaar woonde gewoon in Altea na bij Benidorm en daar had ze sins pas een nieuw appartement gevonden waar ze kort gegleden was in getrokken.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_160489840
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 14:34 schreef Wimperkruller het volgende:
Misschien een domme vraag? Maar als het op opsporing verzocht komt dan gaat het toch vaak om overvallen en zo?
Ja dat klopt en dat zou dit ook kunnen zijn.
  maandag 7 maart 2016 @ 14:58:34 #210
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160490050
quote:
Nee geen domme vraag. Er zijn gelukkig meer overvallen dan moordzaken, soms hebben ze ook een cold case. Maar ook de twee vermisten vrouwen in Panama, zedenmisdrijve en andere misdrijven kunnen er besproken worden.
  maandag 7 maart 2016 @ 15:04:46 #211
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160490205
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ink-vrijgegeven.html

quote:
BILTHOVEN - Het gebied rondom de woning van de om het leven gebrachte Koen Everink in Bilthoven is maandag door de politie vrijgegeven. Rondom het plaats delict zijn de laatste zwarte schotten door de politie weggehaald. Het technisch onderzoek in de Bilthovense woning van de vermoorde zakenman zal naar verwachting maandag worden afgerond.
pi_160490242
quote:
Kan, maar hoeft niet. :)
De moord op Els Borst is bijvoorbeeld ook in Opsporing Verzocht besproken.
pi_160490742
quote:
niet altijd hoor. er komen ook misdrijfzaken in voor.
pi_160491043
Ik heb het vage vermoeden dat justitie wel weet in welke kringen ze deze zeer toevallige moord moeten zoeken.
pi_160491386
quote:
3s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb het vage vermoeden dat justitie wel weet in welke kringen ze deze zeer toevallige moord moeten zoeken.
Ze hebben vast wel meer dan ze naar buiten brengen.
pi_160494036
De morbide attractie van het lijk in de villawijk

Waarom spreken villamoorden als die op zakenman Koen Everink en politica Els Borst zo tot de verbeelding? Ze bewijzen dat de elite niet onkwetsbaar is.

https://www.vn.nl/de-morb(...)lawijk-koen-everink/
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_160495951
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 17:25 schreef StaceySinger het volgende:

Waarom spreken villamoorden als die op zakenman Koen Everink en politica Els Borst zo tot de verbeelding? Ze bewijzen dat de elite niet onkwetsbaar is.

[ afbeelding ]

Omdat het nieuws is.
pi_160495954
Nu in RTLBoulevard Pjotr de Vries laatste nieuws 'moordzaak' Koen Everink
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 7 maart 2016 @ 19:30:36 #219
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160497233
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 18:40 schreef StaceySinger het volgende:
Nu in RTLBoulevard Pjotr de Vries laatste nieuws 'moordzaak' Koen Everink
En wat was zijn visie, zei hij nog wat over de camerabeelden?

Van wie krijgt hij zijn info, toch ook gewoon uit de media? Politievoorlichter daar is toch weer Bernard Jens?
pi_160497887
quote:

[..]

Die kerel is voormalige boef Martin Kok en hij schijnt dyslexie te hebben. Vraag me af waarom die vent zijn stukjes niet laat nakijken door een redacteur, het is verschrikkelijk om te lezen
pi_160497953
O die malloot. Heeft ooit iemand doodgeslagen met een barkruk. Keer op tv geweest, wat een figuur :')
pi_160497990
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 19:53 schreef Pleun2011 het volgende:
hij schijnt dyslexie te hebben
en avond BLO :7 en een visakte
pi_160498052
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 19:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En wat was zijn visie, zei hij nog wat over de camerabeelden?

Van wie krijgt hij zijn info, toch ook gewoon uit de media? Politievoorlichter daar is toch weer Bernard Jens?
moet nog kijken - de herhaling

http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)de-a552-4efb82e8da88
pi_160498065
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 17:25 schreef StaceySinger het volgende:

[ afbeelding ]

Wat een stelletje droeftoeters ook. Even een kijkje nemen wat er allemaal aan gaande is :')
pi_160498118
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 14:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Vlindercrime. :')
Zo vaak heb ik daar iets geprobeerd te lezen, maar al na enkele zinnen afgehaakt. Al die fouten, wat een ellende.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')