http://vlinderscrime.nl/quote:7 Maart 2016 11.07 uur
Ik kreeg een mailtje van iemand die zei dat er bij de buren een dag voor de moord iemand op camera stond maar omdat ik niet alles voor zoete koek stik ga je zelf even op onderzoek uit om te kijken of de buren wel camera’s aan de gevel hebben hangen en een mooier instrument als google map is er niet. Dat scheeld weer een rit naar de hoflaan 7 in Bilhoven .
En als je met google Maps een rond je lang de huizen gaat valt er op dat het huis acute Koen Evering dood Google onzichtbaar is gemaakt Zie hier het huis van Koen en als je dan links af gaat de overboslaan gelijk achter het huis van Koen Everink zie je dat het huis wazig is gemaakt door Google Maps, ja met welke reden..?
De foto die bij het mailtje zat plaats ik niet want de politie had deze zelf anders wel gelijk naar buiten gebracht als ze een foto hadden die bij de buren op camera had gestaan. En dat Koen Everink zelf geen camera systeem had verbaast me ook heel erg. Zo’s huis is voor de meeste woning overvallers een trekpleister van het ik jou daar.
En je kan tegen wording haast niet meer zo’n camera’s rond om je huis ook al is het schijn veiligheid maar hert schrik toch vele af en ze staan we vol in beeld als ze een paar dagen van te voren even gaan posten dus dan heb je vaak bruikbare beelden. Want je zou ze de kost moeten geven die ondanks camera beelden zo dom zijn om een pin apparaat te plunderen met een gestolen bankpasjes.
Goeie genade wat een slecht geschreven stukje zeg.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Koen had dan wel geen camera's buiten, maar de buren blijkbaar wel...
[..]
http://vlinderscrime.nl/
Klopt maar gaat mij om de inhoud, welke buur mailt hem ff een foto door van een camera??quote:Op maandag 7 maart 2016 14:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Goeie genade wat een slecht geschreven stukje zeg.
quote:De politie heeft het onderzoek in de woning van Koen Everink vrijwel afgerond. Maandagmiddag meldde de politie dat het onderzoek in de afrondende fase is.
Sinds Everink vrijdagmorgen dood werd aangetroffen in zijn woning was de politie continu bezig met onderzoek in het huis aan de Hoflaan. Ook in het weekend werd dat onderzoek voortgezet.
Maandag aan het begin van de middag werden de zwarte schermen verwijderd. Ook de overige politieapparatuur werd weggehaald. Dinsdagavond besteed de politie aandacht aan de dood van Everink in het programma Opsporing Verzocht. Tijdens de uitzending is er rechtstreeks contact met een woordvoerder van de politi over de laatste stand van zaken in het onderzoek en de mogelijke aankopingspunten.
Dochtertje
Everink werd vrijdag gevonden door zijn dochtertje, terwijl hij in een grote plas bloed lag. Vrijdagmiddag werd duidelijk dat er sprake is van een misdrijf.
Het huis van de zakenman, die in 2012 tijdens dancefeest Sensation werd mishandeld door Badr Hari, was niet met camera's uitgerust. Everink voelde zich veilig in zijn Bilthovense villa.
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)erink-afgerond.dhtml
De rest van de site barst ook van de spel- danwel tikvauten:quote:Op maandag 7 maart 2016 14:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja dat klopt en dat zou dit ook kunnen zijn.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:34 schreef Wimperkruller het volgende:
Misschien een domme vraag? Maar als het op opsporing verzocht komt dan gaat het toch vaak om overvallen en zo?
Nee geen domme vraag. Er zijn gelukkig meer overvallen dan moordzaken, soms hebben ze ook een cold case. Maar ook de twee vermisten vrouwen in Panama, zedenmisdrijve en andere misdrijven kunnen er besproken worden.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:34 schreef Wimperkruller het volgende:
Misschien een domme vraag? Maar als het op opsporing verzocht komt dan gaat het toch vaak om overvallen en zo?
quote:BILTHOVEN - Het gebied rondom de woning van de om het leven gebrachte Koen Everink in Bilthoven is maandag door de politie vrijgegeven. Rondom het plaats delict zijn de laatste zwarte schotten door de politie weggehaald. Het technisch onderzoek in de Bilthovense woning van de vermoorde zakenman zal naar verwachting maandag worden afgerond.
Kan, maar hoeft niet.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:34 schreef Wimperkruller het volgende:
niet altijd hoor. er komen ook misdrijfzaken in voor.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:34 schreef Wimperkruller het volgende:
Ze hebben vast wel meer dan ze naar buiten brengen.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb het vage vermoeden dat justitie wel weet in welke kringen ze deze zeer toevallige moord moeten zoeken.
Omdat het nieuws is.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:25 schreef StaceySinger het volgende:
De morbide attractie van het lijk in de villawijk
Waarom spreken villamoorden als die op zakenman Koen Everink en politica Els Borst zo tot de verbeelding? Ze bewijzen dat de elite niet onkwetsbaar is.
[ afbeelding ]
https://www.vn.nl/de-morb(...)lawijk-koen-everink/
En wat was zijn visie, zei hij nog wat over de camerabeelden?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:40 schreef StaceySinger het volgende:
Nu in RTLBoulevard Pjotr de Vries laatste nieuws 'moordzaak' Koen Everink
Die kerel is voormalige boef Martin Kok en hij schijnt dyslexie te hebben. Vraag me af waarom die vent zijn stukjes niet laat nakijken door een redacteur, het is verschrikkelijk om te lezenquote:Op maandag 7 maart 2016 14:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
en avond BLOquote:
moet nog kijken - de herhalingquote:Op maandag 7 maart 2016 19:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En wat was zijn visie, zei hij nog wat over de camerabeelden?
Van wie krijgt hij zijn info, toch ook gewoon uit de media? Politievoorlichter daar is toch weer Bernard Jens?
Wat een stelletje droeftoeters ook. Even een kijkje nemen wat er allemaal aan gaande isquote:Op maandag 7 maart 2016 17:25 schreef StaceySinger het volgende:
De morbide attractie van het lijk in de villawijk
Waarom spreken villamoorden als die op zakenman Koen Everink en politica Els Borst zo tot de verbeelding? Ze bewijzen dat de elite niet onkwetsbaar is.
[ afbeelding ]
https://www.vn.nl/de-morb(...)lawijk-koen-everink/
Vlindercrime.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Koen had dan wel geen camera's buiten, maar de buren blijkbaar wel...
[..]
http://vlinderscrime.nl/
Peter _ er was wel degelijk camera bewakingquote:Op maandag 7 maart 2016 19:58 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
moet nog kijken - de herhaling
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)de-a552-4efb82e8da88
Wie wil nou voor zo'n figuur werken en dan ook nog eens voor nop? Dat soort gasten moet je sowieso niet in je leven willen.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die kerel is voormalige boef Martin Kok en hij schijnt dyslexie te hebben. Vraag me af waarom die vent zijn stukjes niet laat nakijken door een redacteur, het is verschrikkelijk om te lezen
Ik zet voorlopig in op een uit de hand gelopen conflict met een bekende die hij zelf mee naar huis genomen heeft. Dat zou kunnen verklaren dat de Porsche meteen veiliggesteld is (dna/sporen onderzoek van de passagierstoel). Zakenrelatie, schuldenaar/eiser, ex, kan van alles zijn. Kans lijkt mij vrij groot dat de politie al weet wie het is en wat er gebeurd is. De oproep bij OV is dan meer om het bewijs rond te krijgen dan om een spoor op te pikken. /speculatie, tml.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:58 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
moet nog kijken - de herhaling
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)de-a552-4efb82e8da88
Auto veiligstellen is standaard.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:08 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik zet voorlopig in op een uit de hand gelopen conflict met een bekende die hij zelf mee naar huis genomen heeft. Dat zou kunnen verklaren dat de Porsche meteen veiliggesteld is (dna/sporen onderzoek van de passagierstoel). Zakenrelatie, schuldenaar/eiser, ex, kan van alles zijn. Kans lijkt mij vrij groot dat de politie al weet wie het is en wat er gebeurd is. De oproep bij OV is dan meer om het bewijs rond te krijgen dan om een spoor op te pikken. /speculatie, tml.
Het onderbuik gevoel is wel erg groot.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 02:21 schreef vronie het volgende:
http://frontpage.fok.nl/c(...)rink-moest-dood.html
Dit bericht raakte mij.
Wat een pathetisch epistel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 02:21 schreef vronie het volgende:
Dit bericht raakte mij.
maar dan is de kans groot dat zijn dochter weet wie er bij hun thuis was.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:08 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik zet voorlopig in op een uit de hand gelopen conflict met een bekende die hij zelf mee naar huis genomen heeft. Dat zou kunnen verklaren dat de Porsche meteen veiliggesteld is (dna/sporen onderzoek van de passagierstoel). Zakenrelatie, schuldenaar/eiser, ex, kan van alles zijn. Kans lijkt mij vrij groot dat de politie al weet wie het is en wat er gebeurd is. De oproep bij OV is dan meer om het bewijs rond te krijgen dan om een spoor op te pikken. /speculatie, tml.
Mij ook. In mijn darmen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 02:21 schreef vronie het volgende:
Dit bericht raakte mij.
Daarom weet ik weer waarom ik nooit op de frontpage kom.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 02:21 schreef vronie het volgende:
Dit bericht raakte mij.
jij kwam dit gisteren posten:quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:33 schreef Injetta het volgende:
Apart dat zoveel mensen al exact blijken te weten dat het om Marokkanen gaat die wraak wilden nemen voor Badr Hari.
En al bezig zijn met de straf die ze verdienen en het meteen aangrijpen voor hun pleidooien tegen Niet Nedelanders.
Ik hoop dat de politie niet aan een dergelijke tunnelvisie lijdt en alle opties en scenario's onderzoekt.
Het kan toch nog van alles zijn?
Zo werd Fortuin tot grote verbazing van velen vermoord door een linkse Nederlander. En bleek Borst het slachtoffer van een Nederlander die flink van het padje af is.
Ik vind veel conclusies nogal voorbarig.
Hopelijk vinden ze dader(s) en ook het motief.
Een Monica Selesje dus?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:50 schreef KingRadler het volgende:
het was gewoon een gestoorde fan van Badr die het gedaan heeft, het maakt niet uit waar die vandaan kwam.
Dàt is het! Die loopt sinds kort weer vrij, en ze hebben zijn pistool inmiddels afgepakt. Harderwijk ligt ook niet zo ver van Bilthoven.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:33 schreef Injetta het volgende:
Het kan toch nog van alles zijn?
Zo werd Fortuin tot grote verbazing van velen vermoord door een linkse Nederlander.
Wat dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:53 schreef empa1010 het volgende:
Messteken zet je ook wel weer aan het denken
Messentrekkers ... jeweettog. Zijn keel zal wel zijn doorgesneden. Jeweettog.quote:
Dit was niet waar ik gelijk aan dacht :pquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Messentrekkers ... jeweettog. Zijn keel zal wel zijn doorgesneden. Jeweettog.
twitter:telegraaf twitterde op dinsdag 08-03-2016 om 13:47:33Everink werd doodgestoken https://t.co/a20fr6QbUo reageer retweet
http://www.telegraaf.nl/b(...)campaign=twitterfeedquote:Everink werd doodgestoken
BILTHOVEN -
Zakenman Koen Everink is vrijdag met messteken om het leven gebracht in zijn woning in Bilthoven. Dat heeft de politie dinsdag laten weten.
De zakenman is in de nacht van donderdag op vrijdag gedood. De politie trof vrijdagochtend rond kwart voor negen zijn lichaam aan in zijn woning in Bilthoven, nadat zijn buren alarm hadden geslagen door gegil van het dochtertje van Everink. Zij had haar vader even daarvoor gevonden in een plas bloed.
De politie heeft al ruim 30 tips binnengekregen over de zaak. Everink kwam in het verleden in het nieuws omdat hij zwaar was mishandeld door vechtsporter Badr Hari in de Amsterdam ArenA tijdens Sensation 2012.
De politie heeft al ruim dertig tips binnengekregen over de zaak. Everink kwam in het verleden in het nieuws omdat hij zwaar was mishandeld door vechtsporter Badr Hari in de Amsterdam ArenA tijdens Sensation 2012.
Het is de schuld van de media!!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik snap wel dat Everink bekend is geworden door Hari maar ze blijven hem stelselmatig noemen in het nieuws..
Dat is niet zo gek natuurlijk met de rechtszaak en nu de moord.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik snap wel dat Everink bekend is geworden door Hari maar ze blijven hem stelselmatig noemen in het nieuws..
Nee link is snel gelegd. Het verbaast mij een beetje laat ik het zo zeggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek natuurlijk met de rechtszaak en nu de moord.
Lijkt me van welquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:06 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat is het nou, zijn er nou wél of geen beveiligingscamera's daar?
ja en?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Ohja nee natuurlijk, zo mag je niet denkenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Messentrekkers ... jeweettog. Zijn keel zal wel zijn doorgesneden. Jeweettog.
Dan ben je niet zo heel erg slim.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee link is snel gelegd. Het verbaast mij een beetje laat ik het zo zeggen.
welquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:06 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat is het nou, zijn er nou wél of geen beveiligingscamera's daar?
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het zou mij meer verbazen als dit stilgehouden werd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Van mij mag je alles denken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:06 schreef empa1010 het volgende:
Ohja nee natuurlijk, zo mag je niet denken
Waarom werd er dan eerst gezegd van niet? Om de dader op een dwaalspoor te brengen?quote:
Waar werd gezegd van niet? Er is/zijn nog geen dader(s), trouwens.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Waarom werd er dan eerst gezegd van niet? Om de dader op een dwaalspoor te brengen?
Die zijn er wel. Alleen weten wij nog niet wie :pquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:08 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar werd gezegd van niet? Er is/zijn nog geen dader(s), trouwens.
Volgens mij moet jij even het verschil tussen een verdachte en een dader opzoeken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die zijn er wel. Alleen weten wij nog niet wie :p
Er loopt toch iemand rond die het gedaan heeft.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij even het verschil tussen een verdachte en een dader opzoeken.
Jezus Christus. Hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er loopt toch iemand rond die het gedaan heeft.
oke xD :p ;'D =Pquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:12 schreef Yasmin23 het volgende:
We weten ook nog niet wie er officieel verdacht wordt :p
Volgens mij hebben de media maar wat geroepen.... de politie brengt weinig naar buiten, en verder maken ze er zelf wel een smeuïg verhaal van.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Waarom werd er dan eerst gezegd van niet? Om de dader op een dwaalspoor te brengen?
peter rd vries gisterenavondquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de media maar wat geroepen.... de politie brengt weinig naar buiten, en verder maken ze er zelf wel een smeuïg verhaal van.
"Er worden camerabeelden bekeken" ---> "De buren hadden een bewakingscamera" ---> "Everink had geen bewakingscamera".
De een beweert dit, de ander beweert dat, Everink zegt een maand geleden tegen vd Heuvel dat hij "binnenkort" bewakingscamera's laat plaatsen, en men trekt daaruit de conclusie dat er nu geen camera's zijn in het huis waar hij vermoord is, en dat die daar nog wel geplaatst zullen worden.
Het lijkt mij sterk dat als er vorig jaar juni al een flinke verbouwing in z'n nieuwe huis bezig was, dat hij daar dan nog bewakingscamera's zou moeten laten plaatsen.
dat slaat nergens opquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:14 schreef eight het volgende:
Messteken... weer een indicatie dat de daders Marokkanen waren
Ik ontken het ook niet. Ik zei alleen dat je even het verschil moet opzoeken tussen de 2 verschillende termen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan wat ik zeg dan?
Dus dan zou hij gestorven zijn terwijl zijn dochter thuis was en zij niks gehoord heeft. Brrrquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:03 schreef roos85 het volgende:
[..]twitter:telegraaf twitterde op dinsdag 08-03-2016 om 13:47:33Everink werd doodgestoken https://t.co/a20fr6QbUo reageer retweet
http://www.telegraaf.nl/b(...)campaign=twitterfeed
Ik weet de verschillen.... Beide zijn bij ons niet bekend.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ontken het ook niet. Ik zei alleen dat je even het verschil moet opzoeken tussen de 2 verschillende termen.
Ja, naar hequote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus dan zou hij gestorven zijn terwijl zijn dochter thuis was en zij niks gehoord heeft. Brrr
Als je de topicreeks had gevolgd....quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:08 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar werd gezegd van niet? Er is/zijn nog geen dader(s), trouwens.
Dat is sowieso een nare gedachte. Maar een afrekening wordt wel steeds waarschijnlijker zo. Een roofoverval met messen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus dan zou hij gestorven zijn terwijl zijn dochter thuis was en zij niks gehoord heeft. Brrr
Bah, erg sneu deze zaak. Ik vraag me alleen wel af hoe het dan kan dat ze niet wakker is geworden. Je zou zeggen dat als hij zich verzet heeft dat je dat toch moet horen. Daarnaast lijkt het me dat je wel geluid maakt als je wordt gestoken?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mijn idee.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:26 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Bah, erg sneu deze zaak. Ik vraag me alleen wel af hoe het dan kan dat ze niet wakker is geworden. Je zou zeggen dat als hij zich verzet heeft dat je dat toch moet horen. Daarnaast lijkt het me dat je wel geluid maakt als je wordt gestoken?
Alles blijft gissen natuurlijk, maar het kan zo simpel zijn als verzet je niet of anders......quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:26 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Bah, erg sneu deze zaak. Ik vraag me alleen wel af hoe het dan kan dat ze niet wakker is geworden. Je zou zeggen dat als hij zich verzet heeft dat je dat toch moet horen. Daarnaast lijkt het me dat je wel geluid maakt als je wordt gestoken?
bij een roofoverval zijn ze uit op de bankpas & codequote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:24 schreef aspi het volgende:
[..]
Dat is sowieso een nare gedachte. Maar een afrekening wordt wel steeds waarschijnlijker zo. Een roofoverval met messen?
Ja, ik wil me ook niet echt wagen aan wat er gebeurd is, maar het is gewoon iets dat ik me afvroeg. Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat je geen kik geeft als iemand je steekt, want het lijkt me behoorlijk pijnlijk. Aan de andere kant, misschien heeft hij z'n dochtertje wel proberen te beschermen? Dat ze niet naar beneden kwam rennen en ook gepakt werd. Ok, ik spreek nu m'n eerste zin heel erg tegen en ben ook wild aan het speculeren.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:30 schreef aspi het volgende:
[..]
Alles blijft gissen natuurlijk, maar het kan zo simpel zijn als verzet je niet of anders......
Zou kunnen maar staat nog niet vast .quote:
Het was een verkoudheid.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:39 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Zou kunnen maar staat nog niet vast .
Ik vroeg me ook af of een liquidatie per sé met een geweer moet. In elk geval is dat wel gangbaar.quote:
bij messteken moet je op armlengte of minder van slachtoffer zijn en heb je veel meer kans op DNA sporen van jou op locatie of sporen van slachtoffer op jou. Schieten is sneller en veel efficiënterquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:42 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook af of een liquidatie per sé met een geweer moet. In elk geval is dat wel gangbaar.
Hen je gezien wat voor kast van een huis dat is? Misschien sliep dat kind wel helemaal aan de andere kant met de deur dicht, dan kan ik me goed voorstellen dat je van wat gestommel of zelfs een schreeuw niet wakker word.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:26 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |