abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160474616
quote:
Zakenman Koen Everink dood aangetroffen in zijn woning in Bilthoven

Zakenman Koen Everink is vrijdagochtend dood aangetroffen in zijn huis in Bilthoven. De advocaat van Everink heeft dat bevestigd. De politie vermoedt een misdrijf en is een onderzoek gestart. De dode is gevonden aan de Hoflaan, zo schrijft RTV Utrecht.

Koen Everink kwam in 2012 in het nieuws nadat hij op Sensation White werd mishandeld door kickbokser Badr Hari, die daar een gevangenisstraf voor kreeg.

Verdachte omstandigheden
"We kregen melding dat er iets was bij het huis in Bilthoven", aldus een woordvoerster van de politie. "Toen agenten het huis binnengingen, werd een overleden persoon aangetroffen. Er was sprake van verdachte omstandigheden, dus er is direct een onderzoek ingesteld."

De politie heeft een Porsche die in de straat stond meegenomen voor onderzoek. Volgens de politie gaat het onderzoek nog geruime tijd duren.

Profiel Koen Everink: Groot geworden in de reiswereld

Everink stond bij zakenblad Quote al bekend als een succesvolle zakenman. Zo werd zijn vermogen in de Quote 500 Junior 2013 geschat op 15 miljoen euro. Hij was al sinds 1997 actief in de reisbranche.

De oprichter van reisbureau Eliza was Here verkocht zijn bedrijf kort voor de mishandeling voor miljoenen aan de reisgigant Sundio Group. De reisondernemer was ook aandeelhouder bij deze groep.
Tennissers

Hij hield van snelle sportauto's, voetbal, fitness en tennis. Naar eigen zeggen was Everink goed bevriend met bekende tennissers als Robin Haase en Igor Sijsling.

In een interview met De Telegraaf vertelde hij vorige maand nog dat hij de tennissers hielp met het boeken van oefenbanen, het laten bespannen van de rackets, het klaarmaken van de drankflesjes, het regelen van ballen of het ophalen van tickets.

"Inderdaad, ik ben een manusje van alles, een duizendpoot. Ik betaal alles zelf om onafhankelijk te blijven. De afgelopen jaren ging ik zo'n tien tot twaalf toernooien per seizoen met ze mee. Ik ken mijn plek. Ik ben een soort loopjongen, zo kun je het wel zien", vertelde hij toen. Dat zag de ondernemer als een soort therapie om de mishandeling te verwerken.

http://www.nu.nl/dvn/4224(...)n-in-reiswereld.html

quote:
Ontreddering in Bilthoven
door Jessica Bode en Chris Ververs

Bilthoven - Uren na de vondst van het levenloze lichaam van zakenman Koen Everink is het nog steeds onmogelijk om ook maar een beetje in de buurt te komen van zijn kapitale woning in Bilthoven.

De straat is met rood-witte politielinten volledig afgezet. Een omwonende staat vertwijfeld voor de afzetting. ,,Koen is dood..", stamelt hij ontredderd.

Natte sneeuw dwarrelt uit de loodgrijze lucht terwijl buurtbewoners bij elkaar schuilen onder paraplu's. ,,Zijn dochtertje werd met betraand gezicht uit de woning gedragen”, rilt een buurvrouw. ,,Het zou vreselijk zijn als dat kleine meisje hem heeft aangetroffen."

De dood van de succesvol zakenman die landelijk bekend werd als slachtoffer van kickbokser Badr Hari leidt direct tot veel speculaties in de chique Bilthovense wijk. ,,Ik stond in december nog met hem op het hockeyveld, toen gaf hij wel aan bedreigd te worden”, stelt een omstander.

Beveiligers werden door de buren nooit in de straat gespot. Wel kreeg Everink in het openbare leven vaak uit Marokkaanse hoek vervelende opmerkingen naar zijn hoofd geslingerd. ,,Koen zei dan altijd tegen die jongens: dit willen jullie ook niet, als ik de politie bel zijn ze er binnen twee minuten.”

Naast politieauto's en busjes van de forensische opsporing trekt de woning ook bekijks van bekenden van Koen en ramptoeristen die willen weten wat er hand is. Sommige buurtbewoners spreken van een ordinaire roofmoord. De politie laat nog niets los zolang het onderzoek loopt.
Bron
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_160474814
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:21 schreef agter het volgende:

[..]

Ja. Vreemd.
"Hij wil een vakantie inclusief alle hapjes, drankjes en uitstapjes. En hij is bereid daar ietsje meer voor te betalen.”
Dat wilden wij dus juist niet. En dat bieden ze dus ook niet. Maar bijv. wel mooie chique woningen met privé zwembad in het binnenland van Kreta.
Zoals jij het omschrijft zo was "Eliza was here" zeker, nu keek ik ff op hun site en snap nu ook de reactie van Geralt. Het lijkt nu inderdaad een gewone boekingssite. Vroeger was heel anders, bijzondere locaties en dorpjes.

Hij stuurde me naar Ibiza toen de invasie daar nog niet was gearriveerd... Nu zou ik er nog niet gratis naar toe willen.

Misschien is er wat veranderd tijdens/na 2012?
  zondag 6 maart 2016 @ 21:33:41 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160474905
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zoals jij het omschrijft zo was "Eliza was here" zeker, nu keek ik ff op hun site en snap nu ook de reactie van Geralt. Het lijkt nu inderdaad een gewone boekingssite. Vroeger was heel anders, bijzondere locaties en dorpjes.

Hij stuurde me naar Ibiza toen de invasie daar nog niet was gearriveerd... Nu zou ik er nog niet gratis naar toe willen.

Neemt niet weg dat het nog steeds allemaal alleen maar logies of logies+ontbijt is.... geen "all inclusive" vakanties die betekenen dat je je om 11.30 uur al klem kunt zuipen aan de gratis binnenlands gedestilleerde bagger.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160474968
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat het nog steeds allemaal alleen maar logies of logies+ontbijt is.... geen "all inclusive" vakanties die betekenen dat je je om 11.30 uur al klem kunt zuipen aan de gratis binnenlands gedestilleerde bagger.
Dat zeg ik toch nergens?
  zondag 6 maart 2016 @ 21:36:24 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160475010
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch nergens?
Het was ook geen commentaar, meer aanvulling ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 6 maart 2016 @ 21:37:28 #6
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_160475059
quote:

[..]

Nee, het is een complete vakantie waar alles geregeld is, behalve eten en drinken.
Dus incl. Vliegen, huurauto, verzekering en kleinschalige (of Naja, was tot een paar jaar geleden) accomodaties op wat afgelegenere plekjes. Ik vind/vond het wel een tof concept.
  zondag 6 maart 2016 @ 21:38:12 #7
6941 APK
Factual, I think.
pi_160475089
quote:

[..]

En niet in een of andere ARKE-flat 10 meter van het strand.
Het is gewoon comfortabel 'net ietsje anders' voor mensen die misschien 20 jaar geleden alles allemaal zelf regelden om een beetje rust te vinden en nu een auto oppikken bij het vliegveld en er verder zelf naar toe rijden ipv in een bus van een touroperator met een hostess die zegt dat het water uit de kraan niet drinkbaar is.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_160475122
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 15:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Iemand moet die data aangeven. Dat is raar.
Het ging juist om gebrek aan data, de Funda eigenaar von dat Funda voor iedereen open moest zijn, en niet alleen voor NVM makelaars, maar goed offtopic.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_160475158
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

klopt ja - Koen zocht zelf unieke locaties uit zoals deze :

De hemel op aarde

Ik was er in het voorjaar, op de oude Siciliaanse boerderij van de familie Corvaja. Ik kwam er terecht toen ik op weg was naar de nabijgelegen kustplaats Siracusa, waarvan ik had gehoord dat het oneindig veel kunstschatten herbergt die ik natuurlijk gezien moest hebben. Omdat ik veel te lang was blijven hangen op het strand, ging de zon al bijna onder. Ik besloot dus maar te stoppen om te vragen of ik ergens kon overnachten. Een vriendelijke boer verwees me in zijn beste engels, maar vooral met handen en voeten naar een kasteeltje in de buurt. De bewoonster ervan, Signora Corvaja, bleek niet alleen een afstammelinge te zijn van de koning die over dit gebied had geheerst, maar ook de eigenaresse van de boerderij Pozzo di Mazza. En ja, ze had er ook nog een kamer voor me vrij.
Ik kon mijn geluk niet op toen ik me eenmaal op het terras van de sfeervolle boerderij had geïnstalleerd: de citrusbomen die in bloei stonden, vulden de lucht met een heerlijke geur en de zoete Marsala smaakte voortreffelijk. Zelden kom je op plekken waar je spieren zich als vanzelf ontspannen en waar je eigen adem het enige is dat je hoort. Pozzo di Mazza is zo’n plek: de hemel op aarde voor liefhebbers van rust en ruimte. Ja, Siracusa kon nog wel een dagje wachten…

[url=http://web.archive.org/web/20100316041840/http://www.elizawashere.n(...)o_di_mazza.htm?]link[/url]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zondag 6 maart 2016 @ 21:39:56 #10
36431 bleiblei
pi_160475159
Wat ik alleen niet snap is dat gekonkel over zijn persoon in de context van hoe hij aan zijn geld komt en wat voor kutbedrijf Eliza wel niet is. Wat is dat voor een raar soort jaloezie/ ongefundeerd geroddel/ nieuwszucht?
  zondag 6 maart 2016 @ 21:41:18 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160475221
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:37 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Nee, het is een complete vakantie waar alles geregeld is, behalve eten en drinken.
Dus incl. Vliegen, huurauto, verzekering en kleinschalige (of Naja, was tot een paar jaar geleden) accomodaties op wat afgelegenere plekjes. Ik vind/vond het wel een tof concept.
Als ik de site zo bekijk dan is dat nog steeds zo...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160475258
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:39 schreef bleiblei het volgende:
Wat ik alleen niet snap is dat gekonkel over zijn persoon in de context van hoe hij aan zijn geld komt en wat voor kutbedrijf Eliza wel niet is. Wat is dat voor een raar soort jaloezie/ ongefundeerd geroddel/ nieuwszucht?
Nou, inderdaad. Hoeveel hoeren hij geneukt heeft is net zo relevant.
  zondag 6 maart 2016 @ 21:46:05 #13
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160475431
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:39 schreef bleiblei het volgende:
Ja, d'r wordt hier flinke poging gedaan om iets te zoeken om maar te kunnen zeggen:
Zie je wel, eigen schuld...

Maar er wordt nog geen deuk in een pakje boter geslagen, en linken/bronnen geven juist een beeld van een hardwerkende ondernemer en een lieve vader.
Ben daarom ook erg benieuwd naar een onderbouwing met feiten dat Koen Everink in de foute handel/hoek zat..
  zondag 6 maart 2016 @ 21:48:52 #14
36431 bleiblei
pi_160475516
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ik de site zo bekijk dan is dat nog steeds zo...
Ah kijk, paar maanden geleden toen we in Spanje zaten ook, maar deze en gene lieten overkomen alsof dat ineens niet meer was :P .
  zondag 6 maart 2016 @ 21:52:48 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160475665
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:48 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ah kijk, paar maanden geleden toen we in Spanje zaten ook, maar deze en gene lieten overkomen alsof dat ineens niet meer was :P .
Voor sommigen betekent "All in" nou eenmaal dat je je de hele dag kunt klemzuipen en vol kunt stouwen met inferieure rotzooi, en dat soort reisjes kosten over het algemeen niet heel veel idd.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 6 maart 2016 @ 22:12:51 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_160476301
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, d'r wordt hier flinke poging gedaan om iets te zoeken om maar te kunnen zeggen:
Zie je wel, eigen schuld...

Maar er wordt nog geen deuk in een pakje boter geslagen, en linken/bronnen geven juist een beeld van een hardwerkende ondernemer en een lieve vader.
Ben daarom ook erg benieuwd naar een onderbouwing met feiten dat Koen Everink in de foute handel/hoek zat..
Valt wel mee toch?
Hij verkocht vroeger schilderijen aan de deur alsof hij ze zelf gemaakt had, foei zeg.
En hij deed zich op zijn reissite voor als een hippie-achtige dame die heel europa bereisde om de mooiste plekjes te vinden waar je nog een beetje rust kunt vinden.
Very naughty!

Dat laatste wel trouwens, denk je 'Eliza's' beschrijving van een idyllisch plekje te lezen (vrijwel alle beschrijvingen zijn in de ik-vorm) bleek Everdink zwetend in een joggingbroek achter de laptop te zitten }:|
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 6 maart 2016 @ 22:16:42 #17
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160476396
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:12 schreef APK het volgende:

[..]

Valt wel mee toch?
Hij verkocht vroeger schilderijen aan de deur alsof hij ze zelf gemaakt had, foei zeg.
En hij deed zich op zijn reissite voor als een hippie-achtige dame die heel europa bereisde om de mooiste plekjes te vinden waar je nog een beetje rust kunt vinden.
Very naughty!

Dat laatste wel trouwens, denk je 'Eliza's' beschrijving van een idyllisch plekje te lezen (vrijwel alle beschrijvingen zijn in de ik-vorm) bleek Everdink zwetend in een joggingbroek achter de laptop te zitten }:|
Had jij het reisadvies van een zwetende Koen in joggingbroek aangenomen?
Of liever advies van Elize, waarvan nooit een foto is verschenen?

Koen had blijkbaar een goede zelfreflectie...

edit: Koen zocht 4 maanden per jaar op locatie naar die plekken.
pi_160476450
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:39 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het ging juist om gebrek aan data, de Funda eigenaar von dat Funda voor iedereen open moest zijn, en niet alleen voor NVM makelaars, maar goed offtopic.
De verkoper bepaald. Lijkt mij.
pi_160476722
Knap dat iemand dan blijkbaar zoveel verdient met vakanties.
  zondag 6 maart 2016 @ 22:31:14 #20
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160476791
quote:
“Zijn er (in)braak sporen? Alleen de politie weet dit.

Waarom is de auto meegenomen voor sporenonderzoek?

Ding is niet gestolen geweest, dus zou men er rekening mee houden dat het slachtoffer en dader gezamenlijk in het voertuig aanwezig waren geweest?

Waarom is het kind niet wakker geworden? Als het slachtoffer overlopen was geweest (betrapte inbreker, roofoverval),heeft hij minimaal even de tijd gehad hard te schreeuwen.

Iets zegt me dat dader en slachtoffer bekend met elkaar waren.

Genoeg gespeculeerd. We wachten af tot er meer bekend is.”

Aldus onze altijd scherpe ‘Joop’.
http://www.misdaadjournalist.nl/

en van de reactie's daar:
quote:
Zie update politie.nl: Everink werd in de nacht van donderdag op vrijdag om het leven gebracht.
– De auto meenemen voor sporenonderzoek lijkt me logisch. Ook om te weten waar Everink voor de moord is geweest aan de hand van het navigatiesysteem.
– Als Everink wakker is geworden omdat hij meende iets te horen kan hij eerst zelf op onderzoek zijn uitgegaan. De keuken waar hij is gevonden lijkt aan de achtertuin te zijn gesitueerd. Een geliefde toegang voor inbrekers.
– De vraag is of Everink de aanval heeft zien aankomen. Ik denk van niet. Hij had tenslotte een directe lijn met de politie om alarm te kunnen slaan bij calamiteiten en heeft daar geen gebruik (meer) van kunnen maken.
– Dat dader(s) en slachtoffer met elkaar bekend waren lijkt onwaarschijnlijk. Bekenden wisten dat er een directe lijn met de politie was en dat er om het huis beveiligingscamera ’s hingen.
– De laatste 10 weken zijn er in het postcodegebied van Everink 5 inbraken en 3 pogingen daartoe geweest:
26-02-2016 Poging tot inbraak 3722 Bilthoven-Zuid
16-02-2016 Poging tot inbraak 3722 Bilthoven-Zuid
23-01-2016 Inbraak 3722 Bilthoven-Zuid
05-01-2016 Inbraak 3722 Bilthoven-Zuid
22-12-2015 Inbraak 3722 Bilthoven-Zuid
22-12-2015 Poging tot inbraak 3722 Bilthoven-Zuid
15-12-2015 Inbraak 3722 Bilthoven-Zuid
13-12-2015 Inbraak 3722 Bilthoven-Zuid
Dat zijn best wat inbraken in Bilthoven-Zuid in de afgelopen 3 maanden...
pi_160477010
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

[..]

daar staat dit tussen :
Hij had tenslotte een directe lijn met de politie om alarm te kunnen slaan bij calamiteiten

is dat een noodnummer ?
  zondag 6 maart 2016 @ 22:41:43 #22
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160477089
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:38 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

daar staat dit tussen :
Hij had tenslotte een directe lijn met de politie om alarm te kunnen slaan bij calamiteiten

is dat een noodnummer ?
Vaak is dat een afspraak met de politie, een keer telefoon laten overgaan en ze staan direct op de stoep. Doen ze ook bij stalkingszaken.

Je krijgt dan een speciaal telefoonnummer wat je moet bellen, tenminste ik toen wel.
  zondag 6 maart 2016 @ 22:43:09 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160477123
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

[..]

Bij die data zitten 5 dinsdagen: 15 en 22 december, 5 januari en 16 februari.
Verder een zondag, een zaterdag en een vrijdag.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160477128
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Vaak is dat een afspraak met de politie, een keer telefoon laten overgaan en ze staan direct op de stoep. Doen ze ook bij stalkingszaken.

Je krijgt dan een speciaal telefoonnummer wat je moet bellen, tenminste ik toen wel.
nou direct op de stoep
Bilthoven heeft geen politie meer
die moeten uit Zeist komen
pi_160477147
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:38 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

daar staat dit tussen :

is dat een noodnummer ?
Dat is gewoon een alarm centrale. Zeer waarschijnlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')