SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Wat zeg, ja jeetje kijk mijn bek danquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Standaardvragen bij familiebezoek:"Hoe gaat school? Heb je al een vriendje? NEEE NOG STEEDS NIET?"
The troll is real in this one.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Taeke taekema
Ik noem m'n kind toch ook niet opso opsonisatie.
Braadslee, wat fijn dat je weer terug bent. Ik heb je zo gemist. Er waren allemaal gekke mensen die jou imiteerden, maar dit is gelukkig weer de echte.quote:
Het is ook wel lachen om weer terug te zijn!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Braadslee, wat fijn dat je weer terug bent. Ik heb je zo gemist. Er waren allemaal gekke mensen die jou imiteerden, maar dit is gelukkig weer de echte.
Ja echt elke dag 24/7 met mn fokfreunden op een forum dak gaat erafquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je zit toch op FOK!? hartstikke sociaal dus.
Big fat independent woman DOEIquote:
Niet meer zo dramatisch doen hoor. Nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is ook wel lachen om weer terug te zijn!
wat had je zonder dit forum gedaanquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja echt elke dag 24/7 met mn fokfreunden op een forum dak gaat eraf
Is leuk toch?"quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet meer zo dramatisch doen hoor. Nergens voor nodig.
ik zei ook welkom terug in je afsscheidstopicquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is ook wel lachen om weer terug te zijn!
Neequote:
ehehehequote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga maar van het forum af, heheheh, nee joh
Precies, jij wist het alquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik zei ook welkom terug in je afsscheidstopic
Neequote:
Leven, beetje rondhangen met vrienden beetje boeklezen beetje studeren haha wat is dat.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat had je zonder dit forum gedaan
Dit geloof je zelf ook niet ofwel?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leven, beetje rondhangen met vrienden beetje boeklezen beetje studeren haha wat is dat.
Ik ga NU een afscheidstopique schrijven want ik ga dat allemaal doenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit geloof je zelf ook niet ofwel?
ok braddiaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga NU een afscheidstopique schrijven want ik ga dat allemaal doen
Ik had ook geen zin vanaaf dus gewoon niet gegaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:38 schreef Oberkullie het volgende:
Opso gewoon niet meer op familiebezoek gaan probleem opgelost geen dank gr
quote:
Jessica Blandy alle uitgaven.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat is een leuke thriller om te lezen.
Ja, die man is alcoholist en hij heeft ook een poosje in een psychiatrische inrichting gezeten (geen grap)quote:
Sick.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, die man is alcoholist en hij heeft ook een poosje in een psychiatrische inrichting gezeten (geen grap)
Hij is best aardig, maar hij heeft ook hele nare trekjes (Naar jonge meisjes sturen dat ze zo knap zijn dat ze model kunnen worden en dat ze maar even bij hem langs moeten komen voor een shoot... Heeft 'ie een keer bij een toen 14 jarig zusje van een vriendin van mij geflikt)
Hahaha wtf heb ik gekekenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:01 schreef MrBradge het volgende:
ZONDER SCHAAMTE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED WAT BEN JE AAN HET DOOOEEEEEEEEEEEEEEEN?!?!?!?!?!?!!
quote:
omdat vreemde dm's.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Mcgrath hoezo is je foto in fobo weg
McNulty?quote:
ah spekkie tochquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
voornamelijk mannen, vrouwen willen me niet.
nu je het zegt had hem niet gemistquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die lijkt wel van de aardbodem verdwenen
Hij zit weer op zee.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die lijkt wel van de aardbodem verdwenen
Ha gayquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
AoMquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:15 schreef McGrath het volgende:
Ja al dat gepest hierzo over mijn spek. Ik ga age of mythology doen.
ik heb er niks mee te makenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die's doodquote:
Niks mis met naakte, langharige, blonde, stoere Noormannenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, met een nude patch
hoe heet hij?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:18 schreef Etsu het volgende:
Voor de geinteresseerden: mijn chinees was heel erg lekker.
Wat had je?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:18 schreef Etsu het volgende:
Dat ligt nogal gevoelig hierquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:16 schreef McGrath het volgende:
Ik ga daarna wel mycroften voor het geval ik nog tr's moet zetten.
waarom nou zo... ben nog ondersteboven van VKquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niks mis met naakte, langharige, blonde, stoere Noormannen
Bij mij niet.quote:
Gewoon even natrappen tochquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom nou zo... ben nog ondersteboven van VK
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is dus de reden waarom jij op de zwarte lijst staat.
Angeljoy lok post.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:18 schreef Etsu het volgende:
lekker, met welke kruiden?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:20 schreef Willoow het volgende:
Ik heb weleens gedroomd dat ik iemand ging braden in de oven
Jij hebt ook geen gevoelquote:
Alleen olie gebruikt.quote:
Jawel, soms.quote:
Als Niels ook een Somalische piraat is dan wel, maar die zullen waarschijnlijk niet zeuren over veiligheid en zo.quote:
Oh sorry ik ga wel weer.quote:
Moeten allemaal optyften die piraten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als Niels ook een Somalische piraat is dan wel, maar die zullen waarschijnlijk niet zeuren over veiligheid en zo.
Maar jij bent fingerlicking good xooxquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]ja logisch, met je vreetpartij gisteravond
heb net snapchats gezien
Mag ik die ook zien?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]ja logisch, met je vreetpartij gisteravond
heb net snapchats gezien
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Was te zoutig wel, werd 's ochtends wakker met schuurpapiertong.
Stuur die van mij gewoonquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou van niets een foto maken ;s
kontje is ook goedquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou van niets een foto maken ;s
dat is mijn dinnetjequote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:27 schreef Opsonisatie het volgende:
ETSU WIE IS DIE CHICK WAARMEE JE GING ETEN BIJ DE CHINEES IK DACHT DAT JE GAY WAS
Ik zie je snaps nu ja
Ja, met chocoladesaus. Ook een hapje genomen, maar vond 'm niet zo.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
En heeft zij nou spekjes op een stokje als toetje ?
Grieken. Ik doe treaty en dat is kut met de noren omdat je geen favor dan kan krijgen in het begin.quote:
Jeetje, noobquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Grieken. Ik doe treaty en dat is kut met de noren omdat je geen favor dan kan krijgen in het begin.
Ik kan vanavond ook joinen, als het mag van hemquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Morgen?
Ik moet vanavond McGrath opvrolijken
Zal het even vragen, maar ik vind het goedquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan vanavond ook joinen, als het mag van hem
Nee, kunnen ze tenminste in één keer dood.quote:
Doe normaal HPLulCquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Morgen?
Gezelligquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij mag ook mee doen hoor, lijkt mij mooi paintmateriaal
Ik zie zoveel op snapchat. Jij doet veel rare dingen in je slaap.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die heb jij niet eens gezien, Crack wel.
Sneaky gurl.
Post dan pic.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sneaky gurl.
Hopelijk heb je dronkenbui snaps niet gezien.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie zoveel op snapchat. Jij doet veel rare dingen in je slaap.
huh kan dat?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hopelijk heb je dronkenbui snaps niet gezien.
Oh nee wacht toen had ik alles en iedereen geblokkeerd, goede voorzorgsmaatregel.
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Morgen?
Was geen foto was tijdens tinychat. Er was een spiegel achter mij dus je zag gewoon wat ass. Met broek aan mkay.quote:
:s doe niet zo engquote:
Nou moet je niet gaan liegen ook. Je intenties waren duidelijk en je hebt een hoop FOK!kers losgemaakt met een stukje van je slipje.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Was geen foto was tijdens tinychat. Er was een spiegel achter mij dus je zag gewoon wat ass. Met broek aan mkay.
Dat zegt die niet?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hploserc zegt toch dat hij morgen mcg gaat opvrolijken. Doen wij gezellig mee snapje
Ik vond crack op tinder.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sneaky gurl.
Ik ben een man.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou moet je niet gaan liegen ook. Je intenties waren duidelijk en je hebt een hoop FOK!kers losgemaakt met een stukje van je slipje.
Hey omaquote:
Want mannen kunnen geen slipjes dragen.quote:
Zoiets zei ik niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Want mannen kunnen geen slipjes dragen.
JAMAAR HPLC ZEI OOK NIET DAT HIJ MORGEN MCGRATH GAAT OPVROLIJKENquote:
oh vanavondquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
JAMAAR HPLC ZEI OOK NIET DAT HIJ MORGEN MCGRATH GAAT OPVROLIJKEN
hehequote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
oh vanavond
Ik las morgenavond_____
Volgens mij was er zo'n brillenwinkel bij hoek poelenstraat tegenover feboquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
oh vanavond
Ik las morgenavond_____
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij was er zo'n brillenwinkel bij hoek poelenstraat tegenover febo
Nee ik kreeg whatsappje waardoor mijn hart op hol sloeg en ik even supersonisch snel dat stukje las.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij was er zo'n brillenwinkel bij hoek poelenstraat tegenover febo
vertel ons meerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee ik kreeg whatsappje waardoor mijn hart op hol sloeg en ik even supersonisch snel dat stukje las.
ben je nu aan t bijkomen, zo met je handjes wapperend en 'omygosh' roepend?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb maandag presentatie, ik dacht dinsdag maar zo erg is dat niet
More like dis "quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
ben je nu aan t bijkomen, zo met je handjes wapperend en 'omygosh' roepend?
Da fuq.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:58 schreef MrBradge het volgende:
Even een schaamteloze copy paste, want ik ben benieuwd wat jullie hier nou van vinden..
Ik haal eergisteren een vriendin op aan de andere kant van het land (Bij elkaar 240 kilometer sturen, 3 uur rijden)
- Ik wilde in eerste instantie geen geld hebben voor de rit.
- Ze wilde mij toch maar wel betalen voor de rit want ze vond het anders lullig
- Ik zei dat ik een halve tank kwijt was, doe maar 25 euro.
- Vond ze geen probleem.
- Ze belt mij de volgende dag op dat ze het teveel vond want er was al wat uit m`n tank toen ik daar was(No shit, hoe verwacht je dat ik bij je kom? Plassend in m`n tank?)
- Ik bereken opnieuw en kom uit op 15 liter dus een kleine 19 euro
- Zeg tegen haar dat 15 euro wel goed is, euro per liter.
- Zelfde avond word ik gebeld door die vriendin met de mededeling dat ik een leugenaar ben en haar probeerde op te lichten.
- Vriend die mee was besloot ook maar te melden dat ik inderdaad uit was om haar op te lichten.
- Ik bereken het express zo voor haar dat IK ongunstig uit ben.
- Vriendinnen van die meid die er niets mee te maken hebben vinden mij een klootzak en hoeven mij nooit meer te zien.
- Ik heb geen contact meer met de vriend die mee was én al die vriendinnen.
* Die vriend in het verhaal besloot maar te gaan stoken en te zeggen dat ik haar wilde oplichten en dat het nooit 15 euro kost om 240 kilometer te rijden (Serieus)
Rare vrienden heb jij.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:58 schreef MrBradge het volgende:
Even een schaamteloze copy paste, want ik ben benieuwd wat jullie hier nou van vinden..
Ik haal eergisteren een vriendin op aan de andere kant van het land (Bij elkaar 240 kilometer sturen, 3 uur rijden)
- Vond ze geen probleem.
- Ze belt mij de volgende dag op dat ze het teveel vond want er was al wat uit m`n tank toen ik daar was(No shit, hoe verwacht je dat ik bij je kom? Plassend in m`n tank?)
- Zelfde avond word ik gebeld door die vriendin met de mededeling dat ik een leugenaar ben en haar probeerde op te lichten.
- Vriend die mee was besloot ook maar te melden dat ik inderdaad uit was om haar op te lichten.
- Vriendinnen van die meid die er niets mee te maken hebben vinden mij een klootzak en hoeven mij nooit meer te zien.
* Die vriend in het verhaal besloot maar te gaan stoken en te zeggen dat ik haar wilde oplichten en dat het nooit 15 euro kost om 240 kilometer te rijden (Serieus)
Beter had je een bonnetje gevraagd bij de pomp.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:01 schreef MrBradge het volgende:
Het zijn dus nu geen vrienden meer. Heb ze een fijn leven gewenst en gemeld dat ik niet meer als voetveeg behandeld wens te worden.
Bradster, het is ook altijd wat met jouquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:58 schreef MrBradge het volgende:
- Vond ze geen probleem.
quote:
Dat zei je net al, ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Maar eh ja, inderdaad. Zeggen dat ik een oplichter ben omdat ik eerst een ruwe schatting maak (Halve tank 25 euro, niet heel gek toch?) Daarna zeg van goh.. 15 liter, 19 euro, doe maar 15 euro.. is wel goed zoEn vervolgens te horen krijgen dat ik haar probeerde op te lichten met voorbedachte raden ja he
Ik vind het wel prima joh, good riddance.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beter had je een bonnetje gevraagd bij de pomp.
Ja echt Pieter Olio.quote:
Maak je er niet druk om, je hebt ze uit je leven gewist hoop ik? Aan hun heb je dus echt niks.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Maar eh ja, inderdaad. Zeggen dat ik een oplichter ben omdat ik eerst een ruwe schatting maak (Halve tank 25 euro, niet heel gek toch?) Daarna zeg van goh.. 15 liter, 19 euro, doe maar 15 euro.. is wel goed zoEn vervolgens te horen krijgen dat ik haar probeerde op te lichten met voorbedachte raden ja he
Ja, dat heb ik gedaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja echt Pieter Olio.
[..]
Maak je er niet druk om, je hebt ze uit je leven gewist hoop ik? Aan hun heb je dus echt niks.
ja, veel beter.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:05 schreef Kurovski het volgende:
Beter ben je maar van zulke 'vrienden' af dan toch.
Fylax?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ja, veel beter.
Het worden er steeds minder, maar dat is ook alleen maar beter.
Heb een echt goede vriend waar ik altijd de leukste dingen mee beleef, we zitten vaak uren bij elkaar in de auto of in m`n schuurtje muziek op te nemen en te chillen en we hebben nog nooit gestookt, geroddeld, gelogen tegen elkaar. Schiet je niks mee op.
Fylax is niet zo'n leugenaar daarom dacht ik datquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee het is niet Fylax. Hij is niet zo`n internetter, zit ook niet op forums.
Het hoeven er niet veel te zijn, als het maar echte vrienden zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ja, veel beter.
Het worden er steeds minder, maar dat is ook alleen maar beter.
Heb een echt goede vriend waar ik altijd de leukste dingen mee beleef, we zitten vaak uren bij elkaar in de auto of in m`n schuurtje muziek op te nemen en te chillen en we hebben nog nooit gestookt, geroddeld, gelogen tegen elkaar. Schiet je niks mee op.
Je bent weer terugquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee het is niet Fylax. Hij is niet zo`n internetter, zit ook niet op forums.
Precies.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het hoeven er niet veel te zijn, als het maar echte vrienden zijn.
Lekker blokje kaas gegeten?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
Moet altijd wennen aan NLse verjaardagen. Mensen die heyyy allemaal roepen ipv iedereen persoonlijk te begroeten, iedereen die elkaar kent praat alleen met elkaar.
Ik doe ook wel een "Gefeliciteerd allemaal" Op verjaardagen waar ik niet iedereen ken (quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
Moet altijd wennen aan NLse verjaardagen. Mensen die heyyy allemaal roepen ipv iedereen persoonlijk te begroeten, iedereen die elkaar kent praat alleen met elkaar.
Ik vind dat zo aso. Je bent toch geen social retard om heyyyy te roepen en dan te gaan zitten?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik doe ook wel een "Gefeliciteerd allemaal" Op verjaardagen waar ik niet iedereen ken () Maar meng mijzelf rustig in de gesprekken van een ander.
Het is alleen makkelijker in een vol huis om "Gefeliciteerd allemaal" Te roepen dan om iedereen af te gaan.
Ok, prima. Ik heb ook maar een paar vrienden. Van profiteurs ben ik inmiddels wel af.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Precies.
Ik ben in een kleine 1,5 week 6 vrienden kwijt geraakt, of naja.. Heb ik contact mee verbroken.
Heb nu nog 2 mensen waarvan ik kan zeggen já dat zijn echte vrienden, en vind het wel best zo.
Er zijn ook nog een paar vriendinnen die wat verder op wonen (Zussen van elkaar) Die mij ook wel mogen, en die spreek ik misschien 1x per 2 - 3 weken dus dat is ook wel te doen. Al zie ik dat meer als kennissen.
Same.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:15 schreef HPLC het volgende:
Ik geef altijd iedereen een hand, maar denk wel vaak van: geen idee wie je bent
Maar je geeft een hand. Dat is belangrijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:15 schreef HPLC het volgende:
Ik geef altijd iedereen een hand, maar denk wel vaak van: geen idee wie je bent
Ligt er helemaal aan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind dat zo aso. Je bent toch geen social retard om heyyyy te roepen en dan te gaan zitten?
Ik had je een aso gevonden.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan.
Als het een verjaardag is met 20-30 mensen dan vind ik het makkelijker om gewoon heeyy te roepen dan wanneer het er zeg 5-10 zijn, dan ga ik ze wel allemaal langs.
Verjaardag van mijn oma laatst, die hebben een kleine woonkamer.. Ik schat 25m2 en daar zat wel een kleine 17-18 man visite, sorry maar dat is een te groot gedoe om mij overal dan langs te wurmen puur voor een hand of 3 kussen
Dan geef je een hand, maar heyyyyyyyy allemaal is zoquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik haat het om verplicht hoffelijk te doen tijdens verjaardagen en luchtkusjes te geven ga weg. Zoen mij niet op de wangen puhlease.
Kusje op de hand bij handgeven als een gentleman als ik hoffelijk wil zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik haat het om verplicht hoffelijk te doen tijdens verjaardagen en luchtkusjes te geven ga weg. Zoen mij niet op de wangen puhlease.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kusje op de hand bij handgeven als een gentleman.
Creepy.quote:
Daar twijfel ik niet aan.quote:
Eng.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kusje op de hand bij handgeven als een gentleman als ik hoffelijk wil zijn.
Doe ik alleen als ik hoffelijk wil zijn bij leuke collegaatjes enzo.quote:
Alsnog engquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe ik alleen als ik hoffelijk wil zijn bij leuke collegaatjes enzo.
Woon je in een slechte wijk?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:22 schreef Kurovski het volgende:
Maarre, combat helmets zijn prijzig zeg. Zit 'ns even te kijken.
Welnee man. Gaat om de manier waarop. Doe het niet vaak ook. Het flirt wel een beetje.quote:
Wil het als veiligheidshelm gaan gebruiken voor het werk.quote:
Sorry hoink, maar ik moest lachenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:20 schreef Catkiller het volgende:
Wie verwacht nu dat iemand dat doet? Als iemand als hoink het zou doen zou het nog net kunnen maar dat komt omdat zijn bovenlipmode uit de tijd komt dat handkussen ook nog acceptabel was.
Nee, gewone industriehelm met accessoires, maar ik wil geen groene. Liever navy blue of grijs.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Even voor de verbeelding. Hebben de anderen op schip ook zulke helmen?
Ik heb een skate helm.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geeft ook goeie bescherming als je eens een keertje valt tijdens het skaten
Bedankt makkerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:28 schreef Der_Mann het volgende:
heb niet eens een note gekregen voor feedback, je komt er goed vanaf Hans
Ja manquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk dat de chicks zo'n stoere combat helm geiler vinden
Ja vast.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk dat de chicks zo'n stoere combat helm geiler vinden
dan vragen ze of je in het leger zit en dan zeg je zo van ''ja schat, kom lekker met me mee en dan pomp ik je vol met mijn raketwerper''quote:
Neequote:
Het valt al zo op als je reist als zeeman.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan vragen ze of je in het leger zit en dan zeg je zo van ''ja schat, kom lekker met me mee en dan pomp ik je vol met mijn raketwerper''
Hermann is er.quote:
Oh ja jij bent er nu ookquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hermann is er.
Tevens liefste, knapste en beste user
wIncestquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hermann is er.
jij bent ook hartstikke lief en knap en goedquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hermann is er.
hij was toch ook wegquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
Ik snap Braddie niet
Hij ging toch weg?
Dat doet hij wel eens vakerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
Ik snap Braddie niet
Hij ging toch weg?
Want dan verwachten ze niet dat je drugs en wapens kan betalen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:37 schreef Kurovski het volgende:
Beste manier trouwens om zonder kleerscheuren door security te komen op luchthavens is er als een arbeider uitzien. Ga ik netjes dan checken ze me.
quote:
Wanneer ik als vakantieganger reis ben ik altijd de lul. Iedereen mag doorlopen behalve ik.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Want dan verwachten ze niet dat je drugs en wapens kan betalen.
Komt omdat ze ruiken dat je vreemdgaatquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wanneer ik als vakantieganger reis ben ik altijd de lul. Iedereen mag doorlopen behalve ik.
wow Stimosnol, wist niet dat je dit in je had.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Komt omdat ze ruiken dat je vreemdgaat
Is Hermann ook al van de verkeerde kant?quote:
Ik heb het 'ns gevraagd. Zo van; 'Waarom check je hun niet?' 'Dat zijn gewone toeristen.' zeggen ze dan. Of; 'Hippies hebben toch geen geld.'quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Komt omdat ze ruiken dat je vreemdgaat
Ja, dat blijktquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is Hermann ook al van de verkeerde kant?
Heb je weer gedronken?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb het 'ns gevraagd. Zo van; 'Waarom check je hun niet?' 'Dat zijn gewone toeristen.' zeggen ze dan. Of; 'Hippies hebben toch geen geld.'
Misschien ff stoppen dan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Aan m'n derde halve liter bezig sinds 6 uur ofzo.
Hoezo, dat is juist de goede kant. En hij experimenteerd alleen.quote:
Je moeder noem je maar snolquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow Stimosnol, wist niet dat je dit in je had.
Want? Ben niet eens aangeschoten. Zou zo op de skates kunnen stappen.quote:
Zeik niet zo hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb het 'ns gevraagd. Zo van; 'Waarom check je hun niet?' 'Dat zijn gewone toeristen.' zeggen ze dan. Of; 'Hippies hebben toch geen geld.'
Je praat weer een beetje onzin.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Want? Ben niet eens aangeschoten. Zou zo op de skates kunnen stappen.
Ok have fun bye xoxoquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Want? Ben niet eens aangeschoten. Zou zo op de skates kunnen stappen.
zijn alle kaashaters zo negatiefquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar wil je dan dat we je stoer vinden?
Ik heb nou kaassoufflé met satésaus.quote:
eet smakelijkquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb nou kaassoufflé met satésaus.
Dan moet je maar gewoon kaas gaan vreten, zo moeilijk is het allemaal nietquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, de wereld is niet gemaakt voor kaashaters, we voelen ons buitengesloten.
Tyquote:
Over zijn eikelpiercing deed hij niet zo preuts en kreeg gewoon foto'squote:
Dat was de piemol van slaapzakquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Over zijn eikelpiercing deed hij niet zo preuts en kreeg gewoon foto's
Zo moeilijk is het wel, zeg je ook tegen homo's dat ze dan maar op vrouwen moeten vallen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet je maar gewoon kaas gaan vreten, zo moeilijk is het allemaal niet
beeld je eens een leven in zonder kaas. geen fatsoenlijke pizza, lasagne, tosti, kaassoufléquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet je maar gewoon kaas gaan vreten, zo moeilijk is het allemaal niet
Kapsel en net pakquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Wrm laatdit mij aan fyfy denken
[ afbeelding ]
Oke Opso.. Je kan ook gewoon direct Fylax DM'en voor zijn nummerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Wrm laatdit mij aan fyfy denken
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien maar eens vragenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh, hij baalt vast dat al die haren niet op zijn hoofd staan.quote:
;squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |