Jawel, soms.quote:
Als Niels ook een Somalische piraat is dan wel, maar die zullen waarschijnlijk niet zeuren over veiligheid en zo.quote:
Oh sorry ik ga wel weer.quote:
Moeten allemaal optyften die piraten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als Niels ook een Somalische piraat is dan wel, maar die zullen waarschijnlijk niet zeuren over veiligheid en zo.
Maar jij bent fingerlicking good xooxquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]ja logisch, met je vreetpartij gisteravond
heb net snapchats gezien
Mag ik die ook zien?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]ja logisch, met je vreetpartij gisteravond
heb net snapchats gezien
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Was te zoutig wel, werd 's ochtends wakker met schuurpapiertong.
Stuur die van mij gewoonquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou van niets een foto maken ;s
kontje is ook goedquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou van niets een foto maken ;s
dat is mijn dinnetjequote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:27 schreef Opsonisatie het volgende:
ETSU WIE IS DIE CHICK WAARMEE JE GING ETEN BIJ DE CHINEES IK DACHT DAT JE GAY WAS
Ik zie je snaps nu ja
Ja, met chocoladesaus. Ook een hapje genomen, maar vond 'm niet zo.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
En heeft zij nou spekjes op een stokje als toetje ?
Grieken. Ik doe treaty en dat is kut met de noren omdat je geen favor dan kan krijgen in het begin.quote:
Jeetje, noobquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Grieken. Ik doe treaty en dat is kut met de noren omdat je geen favor dan kan krijgen in het begin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |