SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Wat zeg, ja jeetje kijk mijn bek danquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Standaardvragen bij familiebezoek:"Hoe gaat school? Heb je al een vriendje? NEEE NOG STEEDS NIET?"
The troll is real in this one.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Taeke taekema
Ik noem m'n kind toch ook niet opso opsonisatie.
Braadslee, wat fijn dat je weer terug bent. Ik heb je zo gemist. Er waren allemaal gekke mensen die jou imiteerden, maar dit is gelukkig weer de echte.quote:
Het is ook wel lachen om weer terug te zijn!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Braadslee, wat fijn dat je weer terug bent. Ik heb je zo gemist. Er waren allemaal gekke mensen die jou imiteerden, maar dit is gelukkig weer de echte.
Ja echt elke dag 24/7 met mn fokfreunden op een forum dak gaat erafquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je zit toch op FOK!? hartstikke sociaal dus.
Big fat independent woman DOEIquote:
Niet meer zo dramatisch doen hoor. Nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is ook wel lachen om weer terug te zijn!
wat had je zonder dit forum gedaanquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja echt elke dag 24/7 met mn fokfreunden op een forum dak gaat eraf
Is leuk toch?"quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet meer zo dramatisch doen hoor. Nergens voor nodig.
ik zei ook welkom terug in je afsscheidstopicquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is ook wel lachen om weer terug te zijn!
Neequote:
ehehehequote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga maar van het forum af, heheheh, nee joh
Precies, jij wist het alquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik zei ook welkom terug in je afsscheidstopic
Neequote:
Leven, beetje rondhangen met vrienden beetje boeklezen beetje studeren haha wat is dat.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat had je zonder dit forum gedaan
Dit geloof je zelf ook niet ofwel?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leven, beetje rondhangen met vrienden beetje boeklezen beetje studeren haha wat is dat.
Ik ga NU een afscheidstopique schrijven want ik ga dat allemaal doenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit geloof je zelf ook niet ofwel?
ok braddiaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga NU een afscheidstopique schrijven want ik ga dat allemaal doen
Ik had ook geen zin vanaaf dus gewoon niet gegaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:38 schreef Oberkullie het volgende:
Opso gewoon niet meer op familiebezoek gaan probleem opgelost geen dank gr
quote:
Jessica Blandy alle uitgaven.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat is een leuke thriller om te lezen.
Ja, die man is alcoholist en hij heeft ook een poosje in een psychiatrische inrichting gezeten (geen grap)quote:
Sick.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, die man is alcoholist en hij heeft ook een poosje in een psychiatrische inrichting gezeten (geen grap)
Hij is best aardig, maar hij heeft ook hele nare trekjes (Naar jonge meisjes sturen dat ze zo knap zijn dat ze model kunnen worden en dat ze maar even bij hem langs moeten komen voor een shoot... Heeft 'ie een keer bij een toen 14 jarig zusje van een vriendin van mij geflikt)
Hahaha wtf heb ik gekekenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:01 schreef MrBradge het volgende:
ZONDER SCHAAMTE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED WAT BEN JE AAN HET DOOOEEEEEEEEEEEEEEEN?!?!?!?!?!?!!
quote:
omdat vreemde dm's.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Mcgrath hoezo is je foto in fobo weg
McNulty?quote:
ah spekkie tochquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
voornamelijk mannen, vrouwen willen me niet.
nu je het zegt had hem niet gemistquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die lijkt wel van de aardbodem verdwenen
Hij zit weer op zee.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die lijkt wel van de aardbodem verdwenen
Ha gayquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
AoMquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:15 schreef McGrath het volgende:
Ja al dat gepest hierzo over mijn spek. Ik ga age of mythology doen.
ik heb er niks mee te makenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die's doodquote:
Niks mis met naakte, langharige, blonde, stoere Noormannenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, met een nude patch
hoe heet hij?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:18 schreef Etsu het volgende:
Voor de geinteresseerden: mijn chinees was heel erg lekker.
Wat had je?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:18 schreef Etsu het volgende:
Dat ligt nogal gevoelig hierquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:16 schreef McGrath het volgende:
Ik ga daarna wel mycroften voor het geval ik nog tr's moet zetten.
waarom nou zo... ben nog ondersteboven van VKquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niks mis met naakte, langharige, blonde, stoere Noormannen
Bij mij niet.quote:
Gewoon even natrappen tochquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom nou zo... ben nog ondersteboven van VK
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is dus de reden waarom jij op de zwarte lijst staat.
Angeljoy lok post.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:18 schreef Etsu het volgende:
lekker, met welke kruiden?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:20 schreef Willoow het volgende:
Ik heb weleens gedroomd dat ik iemand ging braden in de oven
Jij hebt ook geen gevoelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |