SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Wat zeg, ja jeetje kijk mijn bek danquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Standaardvragen bij familiebezoek:"Hoe gaat school? Heb je al een vriendje? NEEE NOG STEEDS NIET?"
The troll is real in this one.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Taeke taekema
Ik noem m'n kind toch ook niet opso opsonisatie.
Braadslee, wat fijn dat je weer terug bent. Ik heb je zo gemist. Er waren allemaal gekke mensen die jou imiteerden, maar dit is gelukkig weer de echte.quote:
Het is ook wel lachen om weer terug te zijn!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Braadslee, wat fijn dat je weer terug bent. Ik heb je zo gemist. Er waren allemaal gekke mensen die jou imiteerden, maar dit is gelukkig weer de echte.
Ja echt elke dag 24/7 met mn fokfreunden op een forum dak gaat erafquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je zit toch op FOK!? hartstikke sociaal dus.
Big fat independent woman DOEIquote:
Niet meer zo dramatisch doen hoor. Nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is ook wel lachen om weer terug te zijn!
wat had je zonder dit forum gedaanquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja echt elke dag 24/7 met mn fokfreunden op een forum dak gaat eraf
Is leuk toch?"quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet meer zo dramatisch doen hoor. Nergens voor nodig.
ik zei ook welkom terug in je afsscheidstopicquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is ook wel lachen om weer terug te zijn!
Neequote:
ehehehequote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga maar van het forum af, heheheh, nee joh
Precies, jij wist het alquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik zei ook welkom terug in je afsscheidstopic
Neequote:
Leven, beetje rondhangen met vrienden beetje boeklezen beetje studeren haha wat is dat.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat had je zonder dit forum gedaan
Dit geloof je zelf ook niet ofwel?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leven, beetje rondhangen met vrienden beetje boeklezen beetje studeren haha wat is dat.
Ik ga NU een afscheidstopique schrijven want ik ga dat allemaal doenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit geloof je zelf ook niet ofwel?
ok braddiaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga NU een afscheidstopique schrijven want ik ga dat allemaal doen
Ik had ook geen zin vanaaf dus gewoon niet gegaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:38 schreef Oberkullie het volgende:
Opso gewoon niet meer op familiebezoek gaan probleem opgelost geen dank gr
quote:
Jessica Blandy alle uitgaven.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat is een leuke thriller om te lezen.
Ja, die man is alcoholist en hij heeft ook een poosje in een psychiatrische inrichting gezeten (geen grap)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |