Wil het als veiligheidshelm gaan gebruiken voor het werk.quote:
Sorry hoink, maar ik moest lachenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:20 schreef Catkiller het volgende:
Wie verwacht nu dat iemand dat doet? Als iemand als hoink het zou doen zou het nog net kunnen maar dat komt omdat zijn bovenlipmode uit de tijd komt dat handkussen ook nog acceptabel was.
Nee, gewone industriehelm met accessoires, maar ik wil geen groene. Liever navy blue of grijs.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Even voor de verbeelding. Hebben de anderen op schip ook zulke helmen?
Ik heb een skate helm.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geeft ook goeie bescherming als je eens een keertje valt tijdens het skaten
Bedankt makkerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:28 schreef Der_Mann het volgende:
heb niet eens een note gekregen voor feedback, je komt er goed vanaf Hans
Ja manquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk dat de chicks zo'n stoere combat helm geiler vinden
Ja vast.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk dat de chicks zo'n stoere combat helm geiler vinden
dan vragen ze of je in het leger zit en dan zeg je zo van ''ja schat, kom lekker met me mee en dan pomp ik je vol met mijn raketwerper''quote:
Neequote:
Het valt al zo op als je reist als zeeman.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan vragen ze of je in het leger zit en dan zeg je zo van ''ja schat, kom lekker met me mee en dan pomp ik je vol met mijn raketwerper''
Hermann is er.quote:
Oh ja jij bent er nu ookquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hermann is er.
Tevens liefste, knapste en beste user
wIncestquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hermann is er.
jij bent ook hartstikke lief en knap en goedquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hermann is er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |