More like dis "quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
ben je nu aan t bijkomen, zo met je handjes wapperend en 'omygosh' roepend?
Da fuq.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:58 schreef MrBradge het volgende:
Even een schaamteloze copy paste, want ik ben benieuwd wat jullie hier nou van vinden..
Ik haal eergisteren een vriendin op aan de andere kant van het land (Bij elkaar 240 kilometer sturen, 3 uur rijden)
- Ik wilde in eerste instantie geen geld hebben voor de rit.
- Ze wilde mij toch maar wel betalen voor de rit want ze vond het anders lullig
- Ik zei dat ik een halve tank kwijt was, doe maar 25 euro.
- Vond ze geen probleem.
- Ze belt mij de volgende dag op dat ze het teveel vond want er was al wat uit m`n tank toen ik daar was(No shit, hoe verwacht je dat ik bij je kom? Plassend in m`n tank?)
- Ik bereken opnieuw en kom uit op 15 liter dus een kleine 19 euro
- Zeg tegen haar dat 15 euro wel goed is, euro per liter.
- Zelfde avond word ik gebeld door die vriendin met de mededeling dat ik een leugenaar ben en haar probeerde op te lichten.
- Vriend die mee was besloot ook maar te melden dat ik inderdaad uit was om haar op te lichten.
- Ik bereken het express zo voor haar dat IK ongunstig uit ben.
- Vriendinnen van die meid die er niets mee te maken hebben vinden mij een klootzak en hoeven mij nooit meer te zien.
- Ik heb geen contact meer met de vriend die mee was én al die vriendinnen.
* Die vriend in het verhaal besloot maar te gaan stoken en te zeggen dat ik haar wilde oplichten en dat het nooit 15 euro kost om 240 kilometer te rijden (Serieus)
Rare vrienden heb jij.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:58 schreef MrBradge het volgende:
Even een schaamteloze copy paste, want ik ben benieuwd wat jullie hier nou van vinden..
Ik haal eergisteren een vriendin op aan de andere kant van het land (Bij elkaar 240 kilometer sturen, 3 uur rijden)
- Vond ze geen probleem.
- Ze belt mij de volgende dag op dat ze het teveel vond want er was al wat uit m`n tank toen ik daar was(No shit, hoe verwacht je dat ik bij je kom? Plassend in m`n tank?)
- Zelfde avond word ik gebeld door die vriendin met de mededeling dat ik een leugenaar ben en haar probeerde op te lichten.
- Vriend die mee was besloot ook maar te melden dat ik inderdaad uit was om haar op te lichten.
- Vriendinnen van die meid die er niets mee te maken hebben vinden mij een klootzak en hoeven mij nooit meer te zien.
* Die vriend in het verhaal besloot maar te gaan stoken en te zeggen dat ik haar wilde oplichten en dat het nooit 15 euro kost om 240 kilometer te rijden (Serieus)
Beter had je een bonnetje gevraagd bij de pomp.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:01 schreef MrBradge het volgende:
Het zijn dus nu geen vrienden meer. Heb ze een fijn leven gewenst en gemeld dat ik niet meer als voetveeg behandeld wens te worden.
Bradster, het is ook altijd wat met jouquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:58 schreef MrBradge het volgende:
- Vond ze geen probleem.
quote:
Dat zei je net al, ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Maar eh ja, inderdaad. Zeggen dat ik een oplichter ben omdat ik eerst een ruwe schatting maak (Halve tank 25 euro, niet heel gek toch?) Daarna zeg van goh.. 15 liter, 19 euro, doe maar 15 euro.. is wel goed zoEn vervolgens te horen krijgen dat ik haar probeerde op te lichten met voorbedachte raden ja he
Ik vind het wel prima joh, good riddance.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beter had je een bonnetje gevraagd bij de pomp.
Ja echt Pieter Olio.quote:
Maak je er niet druk om, je hebt ze uit je leven gewist hoop ik? Aan hun heb je dus echt niks.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Maar eh ja, inderdaad. Zeggen dat ik een oplichter ben omdat ik eerst een ruwe schatting maak (Halve tank 25 euro, niet heel gek toch?) Daarna zeg van goh.. 15 liter, 19 euro, doe maar 15 euro.. is wel goed zoEn vervolgens te horen krijgen dat ik haar probeerde op te lichten met voorbedachte raden ja he
Ja, dat heb ik gedaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja echt Pieter Olio.
[..]
Maak je er niet druk om, je hebt ze uit je leven gewist hoop ik? Aan hun heb je dus echt niks.
ja, veel beter.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:05 schreef Kurovski het volgende:
Beter ben je maar van zulke 'vrienden' af dan toch.
Fylax?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ja, veel beter.
Het worden er steeds minder, maar dat is ook alleen maar beter.
Heb een echt goede vriend waar ik altijd de leukste dingen mee beleef, we zitten vaak uren bij elkaar in de auto of in m`n schuurtje muziek op te nemen en te chillen en we hebben nog nooit gestookt, geroddeld, gelogen tegen elkaar. Schiet je niks mee op.
Fylax is niet zo'n leugenaar daarom dacht ik datquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee het is niet Fylax. Hij is niet zo`n internetter, zit ook niet op forums.
Het hoeven er niet veel te zijn, als het maar echte vrienden zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ja, veel beter.
Het worden er steeds minder, maar dat is ook alleen maar beter.
Heb een echt goede vriend waar ik altijd de leukste dingen mee beleef, we zitten vaak uren bij elkaar in de auto of in m`n schuurtje muziek op te nemen en te chillen en we hebben nog nooit gestookt, geroddeld, gelogen tegen elkaar. Schiet je niks mee op.
Je bent weer terugquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee het is niet Fylax. Hij is niet zo`n internetter, zit ook niet op forums.
Precies.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het hoeven er niet veel te zijn, als het maar echte vrienden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |