Nou moet je niet gaan liegen ook. Je intenties waren duidelijk en je hebt een hoop FOK!kers losgemaakt met een stukje van je slipje.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Was geen foto was tijdens tinychat. Er was een spiegel achter mij dus je zag gewoon wat ass. Met broek aan mkay.
Dat zegt die niet?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hploserc zegt toch dat hij morgen mcg gaat opvrolijken. Doen wij gezellig mee snapje
Ik vond crack op tinder.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die heb jij niet eens gezien, Crack wel.
Sneaky gurl.
Ik ben een man.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou moet je niet gaan liegen ook. Je intenties waren duidelijk en je hebt een hoop FOK!kers losgemaakt met een stukje van je slipje.
Hey omaquote:
Want mannen kunnen geen slipjes dragen.quote:
Zoiets zei ik niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Want mannen kunnen geen slipjes dragen.
JAMAAR HPLC ZEI OOK NIET DAT HIJ MORGEN MCGRATH GAAT OPVROLIJKENquote:
oh vanavondquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
JAMAAR HPLC ZEI OOK NIET DAT HIJ MORGEN MCGRATH GAAT OPVROLIJKEN
hehequote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
oh vanavond
Ik las morgenavond_____
Volgens mij was er zo'n brillenwinkel bij hoek poelenstraat tegenover feboquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
oh vanavond
Ik las morgenavond_____
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij was er zo'n brillenwinkel bij hoek poelenstraat tegenover febo
Nee ik kreeg whatsappje waardoor mijn hart op hol sloeg en ik even supersonisch snel dat stukje las.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij was er zo'n brillenwinkel bij hoek poelenstraat tegenover febo
vertel ons meerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee ik kreeg whatsappje waardoor mijn hart op hol sloeg en ik even supersonisch snel dat stukje las.
ben je nu aan t bijkomen, zo met je handjes wapperend en 'omygosh' roepend?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb maandag presentatie, ik dacht dinsdag maar zo erg is dat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |