hij was toch ook wegquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
Ik snap Braddie niet
Hij ging toch weg?
Dat doet hij wel eens vakerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
Ik snap Braddie niet
Hij ging toch weg?
Want dan verwachten ze niet dat je drugs en wapens kan betalen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:37 schreef Kurovski het volgende:
Beste manier trouwens om zonder kleerscheuren door security te komen op luchthavens is er als een arbeider uitzien. Ga ik netjes dan checken ze me.
quote:
Wanneer ik als vakantieganger reis ben ik altijd de lul. Iedereen mag doorlopen behalve ik.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Want dan verwachten ze niet dat je drugs en wapens kan betalen.
Komt omdat ze ruiken dat je vreemdgaatquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wanneer ik als vakantieganger reis ben ik altijd de lul. Iedereen mag doorlopen behalve ik.
wow Stimosnol, wist niet dat je dit in je had.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Komt omdat ze ruiken dat je vreemdgaat
Is Hermann ook al van de verkeerde kant?quote:
Ik heb het 'ns gevraagd. Zo van; 'Waarom check je hun niet?' 'Dat zijn gewone toeristen.' zeggen ze dan. Of; 'Hippies hebben toch geen geld.'quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Komt omdat ze ruiken dat je vreemdgaat
Ja, dat blijktquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is Hermann ook al van de verkeerde kant?
Heb je weer gedronken?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb het 'ns gevraagd. Zo van; 'Waarom check je hun niet?' 'Dat zijn gewone toeristen.' zeggen ze dan. Of; 'Hippies hebben toch geen geld.'
Misschien ff stoppen dan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Aan m'n derde halve liter bezig sinds 6 uur ofzo.
Hoezo, dat is juist de goede kant. En hij experimenteerd alleen.quote:
Je moeder noem je maar snolquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow Stimosnol, wist niet dat je dit in je had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |