Zeik niet zo hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb het 'ns gevraagd. Zo van; 'Waarom check je hun niet?' 'Dat zijn gewone toeristen.' zeggen ze dan. Of; 'Hippies hebben toch geen geld.'
Je praat weer een beetje onzin.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Want? Ben niet eens aangeschoten. Zou zo op de skates kunnen stappen.
Ok have fun bye xoxoquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Want? Ben niet eens aangeschoten. Zou zo op de skates kunnen stappen.
zijn alle kaashaters zo negatiefquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar wil je dan dat we je stoer vinden?
Ik heb nou kaassoufflé met satésaus.quote:
eet smakelijkquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb nou kaassoufflé met satésaus.
Dan moet je maar gewoon kaas gaan vreten, zo moeilijk is het allemaal nietquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, de wereld is niet gemaakt voor kaashaters, we voelen ons buitengesloten.
Tyquote:
Over zijn eikelpiercing deed hij niet zo preuts en kreeg gewoon foto'squote:
Dat was de piemol van slaapzakquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Over zijn eikelpiercing deed hij niet zo preuts en kreeg gewoon foto's
Zo moeilijk is het wel, zeg je ook tegen homo's dat ze dan maar op vrouwen moeten vallen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet je maar gewoon kaas gaan vreten, zo moeilijk is het allemaal niet
beeld je eens een leven in zonder kaas. geen fatsoenlijke pizza, lasagne, tosti, kaassoufléquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet je maar gewoon kaas gaan vreten, zo moeilijk is het allemaal niet
Kapsel en net pakquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Wrm laatdit mij aan fyfy denken
[ afbeelding ]
Oke Opso.. Je kan ook gewoon direct Fylax DM'en voor zijn nummerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Wrm laatdit mij aan fyfy denken
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien maar eens vragenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh, hij baalt vast dat al die haren niet op zijn hoofd staan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |