Godver, dit heb ik ook nog meegeschreeuwd vorig jaarquote:
Terechtquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Godver, dit heb ik ook nog meegeschreeuwd vorig jaar.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:15 schreef Caland het volgende:
Johan Derksen is niet echt serieus te nemen.
Worden geweigerd bij de deur.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:18 schreef Ploplap het volgende:
Heeft er iemand ooit een Marokkaan gespot in het publiek? Of mogen deze mensen er niet naar toe?
Moet je niet willen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:18 schreef Ploplap het volgende:
Heeft er iemand ooit een Marokkaan gespot in het publiek? Of mogen deze mensen er niet naar toe?
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Moet je niet willen.
Straks stelen ze de show nog.
Ali B heeft wel eens aan tafel gezeten.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:18 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Moet je niet willen.
Ik heb wel eens gelezen dat er alleen enkelingen mogen komen, maar ze willen juist in groepen op komen draven.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Moet je niet willen.
7/10quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Moet je niet willen.
[..]
Moet je niet willen.
in het publiek is zo'n gedoe.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:23 schreef WethouderHekking het volgende:
Waarom zitten Hansie en Wimpie aan tafel ?
vullingquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:23 schreef WethouderHekking het volgende:
Kieft scoorde ooit tegen Ierland.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:23 schreef WethouderHekking het volgende:
Voor de vermoeidheid en de overacting.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:23 schreef WethouderHekking het volgende:
Nee, geen lintje maar wel een lijntje.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:26 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]![]()
Heeft die daar al een lintje voor gekregen?
Hij is niet objectief.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:27 schreef Diepe_Liefdesgrot het volgende:
Davy is onder de indruk van de PSV' ers.
Nee klopt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:28 schreef Ploplap het volgende:
Klaassen die altijd met Ja of zeker reageert
Ik merk niks van die 30 min minder...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:30 schreef PSVCL het volgende:
Ze hadden net zo goed 90min kunnen volmaken.
Dat is een notoire hansworst.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:32 schreef GGMM het volgende:
Marcel Mayer.
Is die niet ooit tot op het bot afgekraakt door Johan?
ff trekkequote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:32 schreef Vasion het volgende:
Hoe moeten wij deze 30 minuten gaan vullen hier op fok!?
quote:
Niks van gemerktquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:38 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Duurt meestal wel langer met die van jou. Beetje ongevoelig na wat messteken.
Wie nietquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:32 schreef GGMM het volgende:
Marcel Mayer.
Is die niet ooit tot op het bot afgekraakt door Johan?
Je bent mijn nicht niet, een ja of nee is niet moeilijk toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Waarom ben je geintereseerd in mijn penis , ik ben geen nicht.
welk nieuws?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Dat nieuws van Rene is helemaal langs mij heen gegaan. Ik krijg een brok in mijn keel als ik aan dat arme jochie denk.
Misschien komen nu Aad en Emile weer terug om de leegte op te vullen.
is René dood?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Dat nieuws van Rene is helemaal langs mij heen gegaan. Ik krijg een brok in mijn keel als ik aan dat arme jochie denk.
Italiaanse zoutpilaarquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Dan gaat het broekje hier helemaal uit.quote:
En hij is 12 héquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:42 schreef Mani89 het volgende:
3 weken heeft hij gepland.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:12 schreef Elan het volgende:
Rene een beetje kennende zal hij nu wel minimaal 2 jaar uit de roulatie zijn.
Na Fritz z'n dood was hij een half jaar al overspannen. Benieuwd hoe ze dat op gaan vangen.
Ja want geld maakt het verliezen van je moeder goedquote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En een miljonair als vaderarm jong.
Het is wel erg natuurlijk maar om dat helemaal zielig te gaan vindenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want geld maakt het verliezen van je moeder goed
t doet niks af aan zn verdriet, maar nicky is 14 jaarquote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En hij is 12 héverdomme zeg op die leeftijd.
Je hebt hier overal azijnpissers(of mensen die jelly zijn), dus gewoon negeren.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want geld maakt het verliezen van je moeder goed
Of hij heeft zelf geen goede band met zijn moeder, dat hij haar zo zou inruilen voor een zak geld.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je hebt hier overal azijnpissers(of mensen die jelly zijn), dus gewoon negeren.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tering gast, wat ben jij een mongool!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 02:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is wel erg natuurlijk maar om dat helemaal zielig te gaan vinden![]()
slaat ook weer nergens op.
Omdat ik me erger aan het gemaakte medeleven van een paar hier? Is goed man.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:07 schreef satecl het volgende:
[..]
[..]
Tering gast, wat ben jij een mongool!
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij moet zijn zoon gewoon nu op de eerste plaats zetten. Desnoods lekker Maart en April helemaal even afwezig zijn en langzaam weer terugkeren tijdens VI Oranje (isernietbij)quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:23 schreef ZuidGrens het volgende:
Vreselijke situatie van Gijp en rare uitzending gister. Verschrikkelijk. Ik ben benieuwd hoe Rene hier uit gaat komen, zal wel even afwezig zijn.
VI Oranje?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:31 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Hij moet zijn zoon gewoon nu op de eerste plaats zetten. Desnoods lekker Maart en April helemaal even afwezig zijn en langzaam weer terugkeren tijdens VI Oranje (isernietbij)
http://www.mediacourant.n(...)nje-en-tour-du-jour/quote:Op zondag 6 maart 2016 06:34 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat RTL toch wel met iets gaat komen ... ...
quote:Op zondag 6 maart 2016 11:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoor het ook nu pas
Moet de uitzending zo ook nog terugkijken, zal wel heel raar worden
tissues bij de handquote:Op zondag 6 maart 2016 11:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoor het ook nu pas
Moet de uitzending zo ook nog terugkijken, zal wel heel raar worden
beter nietquote:Op zondag 6 maart 2016 06:34 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat RTL toch wel met iets gaat komen ... ...
Inderdaad, was een topshow. Ook omdat het een uur duurde ipv anderhalfquote:Op zondag 6 maart 2016 11:55 schreef Gruisman het volgende:
Overigens wel een goede show, Kieft + Hans is ook een prima bezetting.
Klopt, goede jongen wel die Kraaij. Sowieso dat hij langs ging, net als toen met Derksen.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:45 schreef tong80 het volgende:
Vreemd om te kijken. Was voor hen ook moeilijk. Kraaij vocht tegen de tranen.
Het was zijn nummerplaat in België.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom heet Aad300 eigenlijk Aad300? Heeft ie dat wel eens uitgelegd?
In het geweldige boek van Van Egmond stond dat hij niet meer zou aanschuiven, maar wellicht dat hij het vanwege de afwezigheid van Gijp het toch weer durft.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:09 schreef BobW het volgende:
Hopelijk mag Schelvis ook een keer langskomen.
Is hij nazi in z'n vrije tijd?quote:
Aardige serie, maar niet echt topniveau.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:40 schreef Zipportal het volgende:
Elke vrijdag om 22:00 komt Band of Brothers er weer op. Genot.
Watquote:Op zondag 6 maart 2016 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aardige serie, maar niet echt topniveau.
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Slik dit in.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze man.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk hij komt met een sterk argument, komt ie met 3 ongelofelijke kut series aanzetten.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Haalt het niet bij series als Game of Thrones, Breaking Bad, Sopranos etc.
Dat kut series vindenquote:Op zondag 6 maart 2016 20:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk hij komt met een sterk argument, komt ie met 3 ongelofelijke kut series aanzetten.
Dit ben ik dan wel weer eens, wat Breaking Bad betreft. Maar Band of Brothers is echt 1 van de beste mini series ooit.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kut series vinden
Nee sorry, dan heb jij inderdaad geen smaak.
Maar zenden ze nu ook geen Sons of Anarchy uit?quote:Op zondag 6 maart 2016 20:40 schreef Zipportal het volgende:
Elke vrijdag om 22:00 komt Band of Brothers er weer op. Genot.
Misschien daarna?quote:Op zondag 6 maart 2016 20:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Maar zenden ze nu ook geen Sons of Anarchy uit?
leugensquote:Op zondag 6 maart 2016 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gooi jezelf weg.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Series voor vrouwen zijn datquote:Op zondag 6 maart 2016 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Haalt het niet bij series als Game of Thrones, Breaking Bad, Sopranos etc.
Game of Thrones wel idd, overhyped hipster serie.quote:
GoT voor hipstersquote:Op maandag 7 maart 2016 00:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Game of Thrones wel idd, overhyped hipster serie.
Breaking Bad en Sopranos zijn top.
Ben hem liever kwijt dan rijk.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:53 schreef Pascalus het volgende:
De terugkeer van Aad![]()
Nu nog Aad & Bossie in één uitzending.
De Witte en de Wittequote:Op maandag 7 maart 2016 00:53 schreef Pascalus het volgende:
De terugkeer van Aad![]()
Nu nog Aad & Bossie in één uitzending.
sowieso seriesquote:Op maandag 7 maart 2016 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je dat echt denkt ben je een ontzettende mongool.
Jezelf vermaken met een leuke show.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Dat is het ookquote:Op maandag 7 maart 2016 01:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Jezelf vermaken met een leuke show.
Tijdverspilling inderdaad. Dan is voetbal kijken enzo dat net zo goed, maar oké.
Koffieplanter en ik genieten keer op keer van zijn onpartijdige commentaar.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Emile is een gouden commentator bij ZiggoSport.
quote:Op maandag 7 maart 2016 10:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog steeds mijn Emile altaar
[ afbeelding ]
Ik vond hem erg sterk laatst bij Betis tegen Rayo, hoewel ik me niet kon vinden in zijn gejammer op Damiao.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koffieplanter en ik genieten keer op keer van zijn onpartijdige commentaar.
Laatst ging hij compleet los bij een wedstrijd Betis - Vallecano.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Grote klasse, magnefique.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog steeds mijn Emile altaar
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op maandag 7 maart 2016 10:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En een uiterst beganadigde zaalvoetballer.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Emile is een gouden commentator bij ZiggoSport.
Jammer Emilequote:Op maandag 7 maart 2016 10:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
En een uiterst beganadigde zaalvoetballer.
René kan dit moment nog groter makenquote:Op maandag 7 maart 2016 10:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
En een uiterst beganadigde zaalvoetballer.
Voetbal Inside wacht op niemand.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:33 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond geen ingetogen uitzending meer hè? We hebben nu wel lang genoeg gerouwd, ik ben er al een beetje overheen.
Nou, als jullie Aad300 willen ontmoeten, hier is de ultieme kans.twitter:VoetbalInside twitterde op maandag 07-03-2016 om 12:59:48LET OP: Voor #voetbalinside vanavond zijn er publieksplekken vrijgekomen. Geef je snel op! https://t.co/a2XhvzC0jM https://t.co/xmTxnFFrhM reageer retweet
kan je dan gratis bier tanken en wilfred in zijn nek kotsenquote:Op maandag 7 maart 2016 13:01 schreef Arn0 het volgende:
Nou, als jullie Aad300 willen ontmoeten, hier is de ultieme kans.twitter:VoetbalInside twitterde op maandag 07-03-2016 om 12:59:48LET OP: Voor #voetbalinside vanavond zijn er publieksplekken vrijgekomen. Geef je snel op! https://t.co/a2XhvzC0jM https://t.co/xmTxnFFrhM reageer retweet
Wat vonden de users in het FEY-topic ervan?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Mascotte Feyenoord durft vlak voor de wedstrijd niet meer
En dan is daar opeens de grote dag. Je mag als wedstrijdmascotte mee het veld op bij Feyenoord tegen Roda JC. Al dagen lang leef je er naar toe. Wat een belevenis. Maar op het moment dat het moet gebeuren, durf je ineens niet meer.
Het overkwam dit jongetje zondag in De Kuip. Spelers van de Rotterdammers hadden met het ventje te doen. Onder anderen Dirk Kuyt, Bilal Basacikoglu en Eric Botteghin kwamen even langs om het kereltje een hart onder de riem te steken. Ontroerende beelden leverde het op.
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)rijd-niet-meer.dhtml
![]()
![]()
Schattigquote:Op maandag 7 maart 2016 13:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
En dan is daar opeens de grote dag. Je mag als wedstrijdmascotte mee het veld op bij Feyenoord tegen Roda JC. Al dagen lang leef je er naar toe. Wat een belevenis. Maar op het moment dat het moet gebeuren, durf je ineens niet meer.
Het overkwam dit jongetje zondag in De Kuip. Spelers van de Rotterdammers hadden met het ventje te doen. Onder anderen Dirk Kuyt, Bilal Basacikoglu en Eric Botteghin kwamen even langs om het kereltje een hart onder de riem te steken. Ontroerende beelden leverde het op.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Die laatste zin ookquote:Ajax onder 10 werkt aan doelsaldo tegen PEC: 50-10
Geen basketbal of rugby, nee er werd zaterdag toch echt gevoetbald op de Toekomst en hoe. De jongelingen van Ajax hebben in hun wedstrijd tegen PEC Zwolle non-stop gescoord.
In totaal moest de bal 60 keer uit het net gehaald worden. De Ajacieden onder de de tien scoorden in totaal 50 doelpunten, maar moesten er ook een aantal incasseren. In totaal werd er 10 keer tegen gescoord door PEC.
Of de competitie nu ook een nieuwe topscoorder heeft is niet bekend.
Bron
De sfeer zat er niet echt goed in dacht ikquote:Op maandag 7 maart 2016 13:25 schreef Wedden het volgende:
Ben afgelopen vrijdag al geweest. Leuk om mee te maken.
Na de uitzending welquote:Op maandag 7 maart 2016 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De sfeer zat er niet echt goed in dacht ik
Ik dacht dat Johan altijd binnen 5 minuten in de auto zat.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:52 schreef Wedden het volgende:
[..]
Na de uitzending welAfterparty met Johan.
We hadden een rondleiding en meet&greet geregeld via zijn fanclub.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat Johan altijd binnen 5 minuten in de auto zat.
Tof.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:04 schreef Wedden het volgende:
[..]
We hadden een rondleiding en meet&greet geregeld via zijn fanclub.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Voetbal-Inside.dhtmlquote:'René schuift volgende week weer aan bij Voetbal Inside'
René van der Gijp wil volgende week maandag weer aanschuiven aan tafel bij televisieprogramma Voetbal Inside. De populaire analyticus verloor vorige week plotseling zijn levenspartner Daniëlle Sijthoff (46) en is daarom in elk geval deze week nog afwezig. Donderdag wordt Daniëlle begraven.
De knoop wordt na de begrafenis doorgehakt, zegt tafelgenoot Johan Derksen: ,,Vrijdag ga ik weer even bij hem langs. Ik heb al tegen hem gezegd: neem je tijd, wacht de begrafenis even af. Het is toch een heel emotioneel gebeuren. Maar hij is erg stellig. 'Dat ik emotioneel ben, betekent niet dat ik niet kan praten over de linksbuiten van Ajax', zei hij.'' RTL liet eerder weten René de ruimte te geven om zelf te bepalen wanneer hij terug wil komen.
De 46-jarige vriendin van Van der Gijp overleed in de nacht van donderdag op vrijdag plotseling. Het zoontje van het stel vond zijn moeder en belde Van der Gijp, die niet met Danielle samenwoonde maar een straat verderop een huis heeft, wakker. In de uitzending van Voetbal Inside van afgelopen vrijdag vertelde Derksen al dat René zijn zoontje in huis zal nemen.
Of juist wel.. Maar goed, we gaan het meemaken.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:34 schreef Elan het volgende:
Lijkt me wel erg snel hoor, Rene een beetje kennende kan hij totaal niet dealen met dit soort dingen.
Nee joh mensen die ziek zijn of overlijden trekt hij niet.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Of juist wel.. Maar goed, we gaan het meemaken.
René is sowieso een fantast en is mensenschuw op een bepaalde manier.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:45 schreef Gruisman het volgende:
Volgens mij heeft Rene gewoon een bepaalde vorm van Autisme ofzo. Gedroeg zich toen met Waar is de Mol ook heel vreemd zodra die uit zijn comfortzone trad.
Ach gossie dat mannetjequote:Op maandag 7 maart 2016 13:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2016 16:53 schreef KingRoland het volgende:
Slecht nieuws voor iedereen
Ik eet vanavond geen chips tijdens VI
quote:Op maandag 7 maart 2016 16:53 schreef KingRoland het volgende:
Slecht nieuws voor iedereen
Ik eet vanavond geen chips tijdens VI
Typisch René.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:30 schreef Zipportal het volgende:
'Dat ik emotioneel ben, betekent niet dat ik niet kan praten over de linksbuiten van Ajax'
Hij krijgt wel opeens een zoon in huis.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:56 schreef danos het volgende:
Gijp gewoon weer aan de slag lijkt me prima, anders gaat die alleen maar in zijn hoofd zitten draaien. Ze woonden niet samen he dus hij hoeft ook nauwelijks shit te regelen.
En het is niet zo dat hij 40 uur per week werkt ofzo, wat moet hij dan doen? 20 uur per dag rouwen?
quote:Op maandag 7 maart 2016 20:00 schreef kapiteintje het volgende:
Ben benieuwd hoe het met René gaat. Die zal wel een half jaar uit de running zijn.
Zo slecht zal het wel niet gaan.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Voetbal-Inside.dhtml
Heb jij ook zin in Aad300 en Kieft?quote:Op maandag 7 maart 2016 20:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf niet. Zal wel in shock zijn ofzo.
Zijn daar beelden van of wellicht wat meer info?quote:Op maandag 7 maart 2016 16:45 schreef Gruisman het volgende:
Volgens mij heeft Rene gewoon een bepaalde vorm van Autisme ofzo. Gedroeg zich toen met Waar is de Mol ook heel vreemd zodra die uit zijn comfortzone trad.
Iemand sprak ooit de befaamde woorden: ''Helene Hendriks is een vies viswijf''.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Helene maar een beetje plomp.
Dat gaat me wat ver. Ik ken haar niet, maar ze komt op mij over als zo'n typische Hollandse studente Psychologie met een veel te grote bek, die bier drinkt en met haar vetrandje over de strakke broek in de kroeg staat te hossen.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iemand sprak ooit de befaamde woorden: ''Helene Hendriks is een vies viswijf''.
Heb jij angst voor vetrandjes op een lichaam of op vlees?quote:Op maandag 7 maart 2016 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat gaat me wat ver. Ik ken haar niet, maar ze komt op mij over als zo'n typische Hollandse studente Psychologie met een veel te grote bek, die bier drinkt en met haar vetrandje over de strakke broek in de kroeg staat te hossen.
Nee.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij angst voor vetrandjes op een lichaam of op vlees?
Ah, we hadden het net over je.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij angst voor vetrandjes op een lichaam of op vlees?
Doe dit maar niet meer.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah, we hadden het net over je.
[..]
Ik ga niet toegeven dat hier om moest lachen.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Het hele jaar?quote:Op maandag 7 maart 2016 20:29 schreef RemcoW23 het volgende:
Hoe lang is dat introotje vooraf al? Genee en Derksen in het geval van vandaag. Voor mij is het nieuw
Al sinds het ontstaan van menselijk leven.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:29 schreef RemcoW23 het volgende:
Hoe lang is dat introotje vooraf al? Genee en Derksen in het geval van vandaag. Voor mij is het nieuw
Oh dat had ik niet verwachtquote:Op maandag 7 maart 2016 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |