In mijn tijd hadden we nog geen RTL.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:24 schreef GSbrder het volgende:
Geen wonder dat ADHD zo hip is tegenwoordig. Twaalf tabbladen met redtube open, dat is slecht voor je concentratievermogen. In mijn tijd ververste de RTL Teletekstpagina's zich één keer per minuut.
Eén keer per week Swiebertje op TV.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
In mijn tijd hadden we nog geen RTL.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eén keer per week Swiebertje op TV.
Later zelf dat jeugdidool geworden. Living the dream.
Toen was Remlof al 43quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nou nou.... hoe oud was je helemaal in 1989?
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:27 schreef GSbrder het volgende:
Twaalf tabbladen met Judge Judy gifjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om dat Vlaamse versierprogramma moet ik altijd wel hard lachen.quote:
Oh shoot, en ik maar denken dat Remlof jonger was dan ikquote:
Je mocht van je ouders één keer per week Swiebertje op dvd zien?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eén keer per week Swiebertje op TV.
Later zelf dat jeugdidool geworden. Living the dream.
Ja, maar biljarters die geen keus hebben...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Om dat Vlaamse versierprogramma moet ik altijd wel hard lachen.
Oma.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh shoot, en ik maar denken dat Remlof jonger was dan ik
Dat moet ik toch eens even met de SVB bellen waar m'n AOW blijft
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nou nou.... hoe oud was je helemaal in 1989?
Vandaar dat ik me er zo thuis voel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:35 schreef Disana het volgende:
Remlof, Groningen is Europees
http://www.gic.nl/blog/bl(...)ang-lang-leve-europa
Ah zie, dat dacht ik al.... jonger dan ik dusquote:
DVD? De Thunderbirds op een VHS-videoband.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:34 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je mocht van je ouders één keer per week Swiebertje op dvd zien?
Tegenvallend.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:35 schreef Disana het volgende:
Remlof, Groningen is Europees
http://www.gic.nl/blog/bl(...)ang-lang-leve-europa
Jij bent toch van na 1990?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
DVD? De Thunderbirds op een VHS-videoband.
Deze kok eet liever niet uit eigen keuken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom? Jij woont toch ook in een internationaal geörienteerde stad?
Klopt ja, maar ik moest wel hard lachen bij:quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, maar biljarters die geen keus hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt ja, maar ik moest wel hard lachen bij:
Hoe zou je willen sterven?
Zoals mijn opa, vredig in zijn slaap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het alleen maar een inschrijving is, dan is het een inwoner, niet automatisch een Nederlanderquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:07 schreef Gutmensch het volgende:
De 17.000.000e Nederlander is waarschijnlijk een immigrant
Scherp.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het alleen maar een inschrijving is, dan is het een inwoner, niet automatisch een Nederlander
Ja. Lulhannes.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:22 schreef Gutmensch het volgende:
Had Trump het echt over de grootte van z'n penis in dat debat tussen republikeinse presidentskandidaten gisteren?
Waarschijnlijk wel, maar tegen de tijd dat hij beseft hoe dom dat was, zal dat wel weer veroorzaakt zijn door iets wat verkeerd zat.... een stagiaire onder het spreekgestoelte ofzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:22 schreef Gutmensch het volgende:
Had Trump het echt over de grootte van z'n penis in dat debat tussen republikeinse presidentskandidaten gisteren?
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar tegen de tijd dat hij beseft hoe dom dat was, zal dat wel weer veroorzaakt zijn door iets wat verkeerd zat.... een stagiaire onder het spreekgestoelte ofzo.
Lekker belangrijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:24 schreef Gutmensch het volgende:
En waarom blijft Nederland countryliedjes inzenden naar het Eurovisie Songfestival?
Als er één muziekstroming niet Europees is, is het wel country.
Als je je niet kan/wil onderscheiden met inhoud moet het ergens over gaan hèquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:22 schreef Gutmensch het volgende:
De strijd om de langste gaat ie waarschijnlijk niet winnen met Hillary.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:22 schreef Gutmensch het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:22 schreef Gutmensch het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op het alwetende internet is dat ook al dagen het gesprek van de dag.
U bent geen kunstliefhebber?quote:
Zo nu en dan, maar ik ben geen liefhebber van mannelijke vormen, zoals de meeste figuren in deze slowchat.quote:
Ik zou me rotschamen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:56 schreef Heilwasser het volgende:
Je zal maar de vrouw van zo'n misbaksel zijn.
Die is nog niet eens 25 jaar jonger. Dat valt dus mee.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:56 schreef Heilwasser het volgende:
Goed gereedschap hangt onder een afdakjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op het alwetende internet is dat ook al dagen het gesprek van de dag.
Creditcard zonder limietquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:56 schreef Heilwasser het volgende:
Ik zou me vooral afvragen hoe het kon dat ik opeens een vrouw was.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou me vooral afvragen hoe het kon dat ik opeens een vrouw was.
Ik heb het niet gezien. Las alleen dat de usual suspects hoog in de gordijnen zaten in het pauw topic, dus het zal wel vermakelijk zijn geweest.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:06 schreef Ryon het volgende:
Ik vond dat fragment met Halsema bij Pauw wel erg goed. Ik denk dat ik haar boek ook ga aanschaffen binnenkort. Toevallig gister nog een stapel boeken gehaald bij de lokale Scheltema. Maar toen zag ik die van haar nog niet liggen.
http://pauw.vara.nl/media/354148quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien. Las alleen dat de usual suspects hoog in de gordijnen zaten in het pauw topic, dus het zal wel vermakelijk zijn geweest.
Ja ongetwijfeld, een hoer zou het zonder morren willen zijn.quote:
Klinkt interessant. Maar ben wel benieuwd welke partij dan als derde gekozen gaat worden. D66 + GL is waarschijnlijk lang niet voldoende, ook al trekken de partijen flink aan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:11 schreef Ryon het volgende:
[..]
http://pauw.vara.nl/media/354148
Dat is hem. Wel fragmentje van 12 minuten ofzo. Maar ik vond het de moeite waard. Zat in politiek communicatief opzicht ook nog wel iets heel interessants in. Pauw suggereerde dat D66 en GroenLinks "dicht bij elkaar" stonden. Iets wat nadrukkelijk niet ontkent werd door Halsema, ondanks dat ze natuurlijk fundamenteel van elkaar verschillen (qua uitgangspunten).
Kan zijn dat Halsema geen zin had om dat zijweggetje te bewandelen en het dus maar liet gaan in de hoop dat niemand het op zou vallen.. Kan zijn dat de eerste stappen naar Pechtold-I al gezet worden?
Halsema was stiekem ook wel een beetje een D66'er in mijn ogen. Klaver doet een beetje linkser.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:11 schreef Ryon het volgende:
[..]
http://pauw.vara.nl/media/354148
Dat is hem. Wel fragmentje van 12 minuten ofzo. Maar ik vond het de moeite waard. Zat in politiek communicatief opzicht ook nog wel iets heel interessants in. Pauw suggereerde dat D66 en GroenLinks "dicht bij elkaar" stonden. Iets wat nadrukkelijk niet ontkend werd door Halsema, ondanks dat ze natuurlijk fundamenteel van elkaar verschillen (qua uitgangspunten).
Kan zijn dat Halsema geen zin had om dat zijweggetje te bewandelen en het dus maar liet gaan in de hoop dat niemand het op zou vallen.. Kan zijn dat de eerste stappen naar Pechtold-I al gezet worden?
GL + D66 + PvdA + VVD + SP wordt waarschijnlijk 74 zetels. Dat is al bijna de goede kant op.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Halsema was stiekem ook wel een beetje een D66'er in mijn ogen. Klaver doet een beetje linkser.
Maar hoezo zou GL + D66 Pechtold I moeten op gaan leveren?
Omdat grootleider Pechtold natuurlijk met zijn 60+ zetels de concurrentie volledig vermorzeld en dan kan Klaver met zijn 15 zetels mooi aansluiten.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Halsema was stiekem ook wel een beetje een D66'er in mijn ogen. Klaver doet een beetje linkser.
Maar hoezo zou GL + D66 Pechtold I moeten op gaan leveren?
Bedankt Maurice.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
GL + D66 + PvdA + VVD + SP wordt waarschijnlijk 74 zetels. Dat is al bijna de goede kant op.
PVV erbij en we zijn klaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
GL + D66 + PvdA + VVD + SP wordt waarschijnlijk 74 zetels. Dat is al bijna de goede kant op.
Veel te links joh.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Trump I zal het heten.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van vormen zoals in dat schilderij wordt denk ik niemand enthousiast.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zo nu en dan, maar ik ben geen liefhebber van mannelijke vormen, zoals de meeste figuren in deze slowchat.
SPquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ohoh, verkapt racisme. Ik heb Joop.nl al gebeld. Die trekken dit erg slecht,.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:30 schreef Gutmensch het volgende:
Hmm, Abou feliciteert een zwarte student met zijn goede beheersing van het Nederlands.
Doe dat nou niet Ahmed
Zou GL/D66/PvdA anders willen?quote:
Complimenten geven mag best.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:30 schreef Gutmensch het volgende:
Hmm, Abou feliciteert een zwarte student met zijn goede beheersing van het Nederlands.
Doe dat nou niet Ahmed
Wat een domme opmerking.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zou GL/D66/PvdA anders willen?
Die moeten de hele linkse kliek er bij, anders wil het de oppositieloopgraaf niet opgeven.
Waht, je hebt helemaal niet zo'n grote neus.quote:
Halsema zou Rutte eraan kunnen lijmen, die kunnen wel aardig goed met elkaar geloof ik. Verwacht eerlijk gezegd dat bij de volgende verkiezing er wel bij de PvdA een conflict aankomt over de nieuwe lijsttrekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die moeten de hele linkse kliek er bij, anders wil het de oppositieloopgraaf niet opgeven.
Links is graag van de tegengeluiden. Wat mij betreft blijft dat zo.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, jij denkt dat GL in een rechts kabinet zitting wil nemen?quote:
Rutte die Halsema niet wou als minister in Rutte II?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:34 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Halsema zou Rutte eraan kunnen lijmen, die kunnen wel aardig goed met elkaar geloof ik. Verwacht eerlijk gezegd dat bij de volgende verkiezing er wel bij de PvdA een conflict aankomt over de nieuwe lijsttrekker
Trekken aan een dood paard.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:34 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Halsema zou Rutte eraan kunnen lijmen, die kunnen wel aardig goed met elkaar geloof ik. Verwacht eerlijk gezegd dat bij de volgende verkiezing er wel bij de PvdA een conflict aankomt over de nieuwe lijsttrekker
Halsema wel, maar ik vraag me af of Rutte zin heeft om aan Klaver te worden gelijmd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:34 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Nee, maar dat ze alleen met elkaar in een coalitie zouden willen stappen slaat totaal nergens op.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, jij denkt dat GL in een rechts kabinet zitting wil nemen?
Die zien de PvdA. Zelfs dat minuscule beetje invloed met politiepetten in Uruzghan is GL bijna fataal geworden.
Ik denk eerder dat daar praktische bezwaren tegen waren. Wat als Halsema een kritisch interview geeft? Is dat dan het PvdA standpunt of het GL standpunt? Dat soort problemen zeg maar.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:36 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Rutte die Halsema niet wou als minister in Rutte II?
Vertel, met wie zie jij partijen als SP en GL in een coalitie stappen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:37 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, maar dat ze alleen met elkaar in een coalitie zouden willen stappen slaat totaal nergens op.
Dat ligt maar net aan de zetel verhouding. Een kleine VVD niet nee. Anders ligt het maar net aan de coalitie partners, en D66 is economisch net zo rechts als de VVD.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Halsema wel, maar ik vraag me af of Rutte zin heeft om aan Klaver te worden gelijmd.
Dat had eenvoudig opgelost kunnen worden als ze weer PvdA-lid was geworden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat daar praktische bezwaren tegen waren. Wat als Halsema een kritisch interview geeft? Is dat dan het PvdA standpunt of het GL standpunt? Dat soort problemen zeg maar.
CU.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vertel, met wie zie jij partijen als SP en GL in een coalitie stappen?
CDA en PVV?
Mwah, D66 gaat in een coalitie met de VVD zich juist niet op het economische richten.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:39 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan de zetel verhouding. Een kleine VVD niet nee. Anders ligt het maar net aan de coalitie partners, en D66 is economisch net zo rechts als de VVD.
Het is sowieso een verheven type, geen enkele binding met de ontevreden massa.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:39 schreef GSbrder het volgende:
Halsema heeft wel bankierservaring. Dan ben je al gauw een VVD'er in de ogen van het volk.
Goede mogelijkheid.quote:
Toch is er de link met GL. Samenwerken met de PvdA is al lastig genoeg. Waarom een extra complicatie in het kabinet bouwen als dat niet hoeft? Ik denk dat Rutte een dergelijk praktisch bezwaar had.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:40 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat had eenvoudig opgelost kunnen worden als ze weer PvdA-lid was geworden.
Baantje voor Kaas in het verschiet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, D66 gaat in een coalitie met de VVD zich juist niet op het economische richten.
Die willen dan hun progressieve agenda doorvoeren. Een homoquotum in de RvC, dat soort grappen.
SP kan met iedereen behalve VVD.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vertel, met wie zie jij partijen als SP en GL in een coalitie stappen?
CDA en PVV?
SP-PvdA-CDA-SGP-CU is een waarschijnlijke coalitie, in jouw ogen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:43 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
SP kan met iedereen behalve VVD.
GL kan met iedereen behalve PVV.
Is er überhaupt één partij die de SP in een coalitie wil hebben?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:43 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
SP kan met iedereen behalve VVD.
GL kan met iedereen behalve PVV.
Samen 30 zetels ofzo?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goede mogelijkheid.
Allebei semi-pacifistisch.
En voor Dibi. Als de PvdA ook nog eens een allochtonenquotum doorvoert.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:42 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Baantje voor Kaas in het verschiet.
Ik denk dat de VVD het vooral niet wou omdat het de populariteit van de PvdA zou doen toenemen en dat ze daardoor bij de volgende verkiezingen de grootste zouden kunnen worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Toch is er de link met GL. Samenwerken met de PvdA is al lastig genoeg. Waarom een extra complicatie in het kabinet bouwen als dat niet hoeft?
Eerder 15.quote:
Nee, maar dat vroeg je niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
SP-PvdA-CDA-SGP-CU is een waarschijnlijke coalitie, in jouw ogen?
Dat zou ook wel mogelijk zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik denk dat de VVD het vooral niet wou omdat het de populariteit van de PvdA zou doen toenemen en dat ze daardoor bij de volgende verkiezingen de grootste zouden kunnen worden.
Ik vroeg met wie SP en GL in een coalitie zouden kunnen zitten.quote:
Ik antwoordde dan ook wat "zou kunnen", zoals je vroeg.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vroeg met wie SP en GL in een coalitie zouden kunnen zitten.
CDA en SGP zijn onwaarschijnlijke kandidaten, maar dat was niet jouw antwoord.
Je vond het een gekke aanname dat ik dacht dat SP/GL/PvdA alleen met elkaar het bootje in willen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik antwoordde dan ook wat "zou kunnen", zoals je vroeg.
Niet wat waarschijnlijk zou zijn.
Hemeltje.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:51 schreef Kowloon het volgende:
Bilthoven is overigens ook aardig aan het verpauperen.
Nog even en de VVD is niet meer de grootste in de Hoge Dennen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vaste waarden vallen weg in deze jachtige maatschappij.
Dat is onzin. gL en PvdA staan best dicht bij elkaar maar zouden beiden ook zonder de ander in een coalitie stappen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je vond het een gekke aanname dat ik dacht dat SP/GL/PvdA alleen met elkaar het bootje in willen.
PvdA is van die drie de enige die het zonder minimaal 1 andere uit hetzelfde kamp durft te proberen.
PvdA is inderdaad nog liever de meest linkse partij in een rechts kabinet dan rechts in een linkse oppositie. Maar ik vraag me nog steeds af welke kabinetsvormen de SP en GL dan wel voor zich zien. Ik acht de kans gewoon heel erg groot dat je bij alle leden van die partijen SP/GL en PvdA op het verlanglijstje van potentiele coalitiepartners ziet staan. Of ze al toe zijn aan een verbond met VVD of CDA op landelijk niveau zoals ze dat lokaal doen, ik betwijfel het.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:54 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is onzin. gL en PvdA staan best dicht bij elkaar maar zouden beiden ook zonder de ander in een coalitie stappen.
De SP verwijdert zich steeds verder van die twee doordat ze steeds populistischer wordt. En de PvdA heeft ook in het verleden nooit echt gewild dat de SP toe zou treden tot een coalitie waar zij zelf aan deelnam.
En dat kwam natuurlijk voort uit het feit dat het in een coalitie lastig is het "linkse geluid" te laten horen als er een nog linksere partij aan deelneemt
Ook daar komen steeds meer nieuwe rijken inderdaad. Op de een of andere manier zijn dat vaak foute types.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog even en de VVD is niet meer de grootste in de Hoge Dennen.
Collega van me gaat er om die reden weg. Naar God weet waar.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ook daar komen steeds meer nieuwe rijken inderdaad. Op de een of andere manier zijn dat vaak foute types.
Rozendaal, is dat nog wat?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Collega van me gaat er om die reden weg. Naar God weet waar.
Leuk, maar wel te ver weg van de Randstad.quote:
Ja, rechts villadorp waar ik vroeger de NRC rondbracht.quote:
3 dagen bij klanten etc. langs in de Randstad, en dan 2 dagen in alle rust thuis werken. In het weekend lekker het bos in met hond en jachtgeweer. Zo ver is het niet over A12.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Leuk, maar wel te ver weg van de Randstad.
Dat moet jou toch goed doen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:03 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, rechts villadorp waar ik vroeger de NRC rondbracht.
Er woonde 1 PVV-stemmer bij de laatste verkiezingen geloof ik, the xenophobe of the village.
Dat is 3 dagen vroeg opstaan om de verkeersellende bij Lunetten, Oudenrijn, Holendrecht en Amstel een beetje te ontwijken. Dan zou ik liever in Baarn wonen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
3 dagen bij klanten etc. langs in de Randstad, en dan 2 dagen in alle rust thuis werken. In het weekend lekker het bos in met hond en jachtgeweer. Zo ver is het niet over A12.
Baarn is een soort openluchtbejaardenhuis. Gemiddelde leeftijd is daar makkelijk 70.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is 3 dagen vroeg opstaan om de verkeersellende bij Lunetten, Oudenrijn, Holendrecht en Amstel een beetje te ontwijken. Dan zou ik liever in Baarn wonen.
Hehehe. Gewoon langs de deuren met een neprapport en doen alsof je hun kleinzoon bent.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Baarn is een soort openluchtbejaardenhuis. Gemiddelde leeftijd is daar makkelijk 70.
Herinneringen aan mijn kamer in Rotterdam, de schroeiplekken rond de branders op het gasfornuis, verveling op avonden van veranderend weer.quote:
Ben je daar niet wat oud voor inmiddels?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hehehe. Gewoon langs de deuren met een neprapport en doen alsof je hun kleinzoon bent.
Dan stuur ik m'n vriendin.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:13 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ben je daar niet wat oud voor inmiddels?
En de geur van adolescentenzaad?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:12 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Herinneringen aan mijn kamer in Rotterdam, de schroeiplekken rond de branders op het gasfornuis, verveling op avonden van veranderend weer.
Te duur. Ik heb de begroting van de Groene Draeck gezien, die Oranjes kunnen niks fatsoenlijk onderhouden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:15 schreef Kowloon het volgende:
Staat Soestdijk niet leeg? Of staat dat teveel in het zicht naar je smaak? Schijnt overigens wel een opknappertje te zijn.
Veel grasmaaien ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Te duur. Ik heb de begroting van de Groene Draeck gezien, die Oranjes kunnen niks fatsoenlijk onderhouden.
De waarde van een mensenleven is niet in geld uit te drukken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:48 schreef Kowloon het volgende:
Iedere Noor is ten minste 150000 Euro waard.
Psychopaat Breivik ook?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:48 schreef Kowloon het volgende:
Iedere Noor is ten minste 150000 Euro waard.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:29 schreef Euribob het volgende:
Nou terwijl ik me stond vol te gieten in de kroeg heeft m'n opa blijkbaar een herseninfarct gehad.
Godverdetyfustering.
Sterkte ermee! Ook aan de familie.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:29 schreef Euribob het volgende:
Nou terwijl ik me stond vol te gieten in de kroeg heeft m'n opa blijkbaar een herseninfarct gehad.
Godverdetyfustering.
Kut manquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:29 schreef Euribob het volgende:
Godverdetyfustering.
Wat is daar mis mee? Zo zien mijn rapporten er ook uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:07 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Kwam dit pareltje op Facebook tegen
[ afbeelding ]
Economen zijn het niet met je eens.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De waarde van een mensenleven is niet in geld uit te drukken.
Sterkte man!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:29 schreef Euribob het volgende:
Godverdetyfustering.
Ben jij dan ook een onderdeel van de Nederlandse Tribale Oorlogen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Zo zien mijn rapporten er ook uit.
Staat weinig nieuws in eigenlijk, wel weerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:34 schreef Gutmensch het volgende:
https://www.ftm.nl/artike(...)rendum-onder-de-loep
Leuke club dat GeenPeil.
Sterkte!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:29 schreef Euribob het volgende:
Godverdetyfustering.
Je vindt het alleen maar dubieus omdat GeenPeil en TMG niet in jouw straatje vallen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:50 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Zelf zet ik ook wel vraagtekens bij het feit dat GeenPeil, onderdeel van TMG, subsidie krijgt om reclame te zetten in de Telegraaf dat uiteraard ook onderdeel van TMG is. Misschien is dat geschuif normaal in de subsidie wereld, maar ik vind deze nettowinst voor TMG een beetje dubieus klinken.
ja hoorde hem eerste keer in deze film geloof ik"quote:
Die ken ik dan weer niet. Ziet er wel uit als een super slechte film.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 03:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja hoorde hem eerste keer in deze film geloof ik"
[ afbeelding ]
Hehe.quote:
PvdA, GL, Partij voor de Dieren, PiratenPartij, 50+quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:44 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Is er überhaupt één partij die de SP in een coalitie wil hebben?
De PvdA niet natuurlijk. De PVV wil echter wel. Dat past ook beter bij hun gezamenlijke strijd tegen Europa.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
PvdA, GL, Partij voor de Dieren, PiratenPartij, 50+
Klote man, sterkte de komende tijd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:29 schreef Euribob het volgende:
Godverdetyfustering.
PvdA niet. Voor GL/PvdD zal de SP flink moeten matigen. PP krijgt geen zetels. 50+ niet interessant voor coalitievorming.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
PvdA, GL, Partij voor de Dieren, PiratenPartij, 50+
Sterkte daarmee, Euribob.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:29 schreef Euribob het volgende:
Godverdetyfustering.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:40 schreef Reya het volgende:
http://speld.nl/2016/03/0(...)-plannen-te-stemmen/
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:40 schreef Reya het volgende:
http://speld.nl/2016/03/0(...)-plannen-te-stemmen/
Niet te zuur he Disaan. Ook al ben je PvdA'er.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Waht vindt het leuk. Daar moeten we respect voor hebben.
Nee, ik moest ook niet lachen.
Oh ik moest wel lachen, zie m'n PI.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Waht vindt het leuk. Daar moeten we respect voor hebben.
Nee, ik moest ook niet lachen.
Nee maar ik vond het niet grappig.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:41 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Niet te zuur he Disaan. Ook al ben je PvdA'er.
PvdD en SP stemmen nagenoeg hetzelfde. Voor GL zouden er wat concessies gedaan moeten worden, maar dat kan prima.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:41 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
PvdA niet. Voor GL/PvdD zal de SP flink moeten matigen. PP krijgt geen zetels. 50+ niet interessant voor coalitievorming.
De PvdA is er dan ook niet om links beleid te maken maar is er enkel en alleen voor zichzelf.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
PvdD en SP stemmen nagenoeg hetzelfde. Voor GL zouden er wat concessies gedaan moeten worden, maar dat kan prima.
Als de SP samenwerkt met PvdA is dat een doodsteek voor PvdA. Dan blijkt plots dat SP wel dingen voor elkaar kan krijgen.
In Nieuwsuur zei een ex-PvdA'er eens dat ze wel eens expres dingen van SP wegstemmen omdat ze niet de indruk willen geven dat die partij dingen voor elkaar krijgt (en toch lukt ze dat nog steeds, zie bijvoorbeeld de bescherming van klokkenluiders).
Om zichzelf te vernietigen, de laatste tijd. Met dank aan Samsom en die mafketel met rare truien.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De PvdA is er dan ook niet om links beleid te maken maar is er enkel en alleen voor zichzelf.
Enig masochisme kan de partij niet worden ontzegd.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:47 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Om zichzelf te vernietigen, de laatste tijd. Met dank aan Samsom en die mafketel met rare truien.
Wat dat betreft wel weer vrij raak van B.H. in zijn column vandaag:quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
PvdD en SP stemmen nagenoeg hetzelfde. Voor GL zouden er wat concessies gedaan moeten worden, maar dat kan prima.
Als de SP samenwerkt met PvdA is dat een doodsteek voor PvdA. Dan blijkt plots dat SP wel dingen voor elkaar kan krijgen.
In Nieuwsuur zei een ex-PvdA'er eens dat ze wel eens expres dingen van SP wegstemmen omdat ze niet de indruk willen geven dat die partij dingen voor elkaar krijgt (en toch lukt ze dat nog steeds, zie bijvoorbeeld de bescherming van klokkenluiders).
@NRCquote:Ikzelf keek er met open mond naar: nadat Diederik Samsom afgelopen donderdag in de Volkskrant weer een plan lanceerde om de vluchtelingencrisis te bezweren, werd hij binnen enkele uren tot drie keer toe vernederd. Tel even mee. Allereerst door coalitiegenoot VVD, die de oproep om vluchtelingen uit Turkije alvast via een luchtbrug naar Europa te halen, ontsteld afdeed als een fatale ondermijning van de onderhandelingen met Turkije (of met „de Turken”, zoals steeds vaag denigrerend wordt gezegd; alsof je in het omgekeerde geval steeds over onderhandelingen met „de Nederlanders” zou spreken).
Vervolgens werd hij aan het mes geregen door GroenLinks, die een motie indiende waarin exact hetzelfde werd voorgesteld als Samsom had gedaan („minimaal 400 vluchtelingen per dag, een maand lang”). En kijk: Samsom en zijn partij stemden vervolgens tegen die motie, want het was dus nooit de bedoeling geweest dat het tweede plan-Samsom echt handen en voeten zou krijgen.
Wel aangenomen werd een nietszeggende PvdA-motie, waarin het kabinet werd opgeroepen de vaart erin te zetten. Oef!
Daarna werd Samsom afgeserveerd door Jean-Claude Juncker, voorzitter van de Europese Commissie, die minzaam liet weten dat het niet handig was als landen eigengereid initiatieven gingen ontwikkelen, de crisis vereist een Europese aanpak.
En diezelfde avond zette Halbe Zijlstra er in Nieuwsuur het mes nog even in – de PvdA-motie die was aangenomen, was nergens concreet. Hij kon er dus goed mee leven, zei hij, met een vals lachje.
Politiek als gebaar – Samsom wist van tevoren dat zijn plan geen schijn van kans maakte. Waarom deed hij dan toch alsof het om een serieus, praktisch voorstel ging, waarmee Rutte naar Brussel moest gaan?
Als het politieke berekening was, dan was het verdomd slecht berekend. En onsmakelijk – want wanneer je zo’n plan lanceert als een serieus voorstel, terwijl je vooraf weet dat het niet meer dan een loos gebaar is, roep je de verdenking over jezelf af dat je de crisis gebruikt om een kwakkelende politieke carrière op te vijzelen. Als je dan begint over kinderen die aan de Macedonische grens in de modder liggen, is het ineens niet meer duidelijk of Samsom er is voor die kinderen – of die kinderen er zijn voor Diederik Samsom.
Samsom speelt Mandela. Je ziet Tony Blair.
Cynisch? Het cynisme zit toch echt bij de PvdA – dat bleek wel toen die partij keihard de motie van GroenLinks wegstemde.
Politiek gezien werd dat de zoveelste afgang. Het zou wat, maar onverkwikkelijk vind ik de manier waarop Samsom steeds een diep humane betrokkenheid uitvent – met vluchtelingen, gehandicapten, achtergestelden, die vervolgens nergens zijn beslag krijgt. Die schrijnende onoprechtheid, dat politiek narcisme, is de reden dat zoveel PvdA-stemmers zijn afgehaakt. Was ik lid, ik zou allang in opstand zijn gekomen.
Volgens de Volkskrant illustreert het plan Samsom „de ondergang van Europa”. Ik zou zeggen, de ondergang van de PvdA. Zachte heelmeesters: de afgelopen maanden heeft de stalen binnenring binnen de PvdA – Samsom, Dijsselbloem, Asscher en Spekman – besloten dat Samsom, ondanks de abominabele peilingen, aan een wedergeboorte toe is. Allemaal spraken ze in het openbaar hun vertrouwen uit in de partijleider, ook voor de volgende verkiezingen. De Haagse pers ging er aanvankelijk in mee.
Door zijn plannen over de vluchtelingencrisis probeert Samsom zich nu te positioneren als de man die tenminste iets probeert te doen, er liggen kinderen in de modder, terwijl de aanpak van Europa struikelt en stagneert. Als GroenLinks hem vervolgens uitdaagt ook echt over de brug te komen, blijkt het plan een humanitair toneelstukje. Dan probeer je niet echt iets aan de crisis te doen, dan probeer je de crisis te exploiteren.
Ik voel me daardoor besmeurd. Het is de ergste vorm van populisme – je bent geneigd erin te trappen omdat het anders dan bij Wilders niet om stugge haat gaat, maar om humanisme. Wie met een beetje hart wil niet dat vluchtelingen een menswaardig bestaan krijgen, niet langer het risico lopen uitgebuit te worden of te verdrinken? Wie kan het aanzien dat opgejaagde gezinnen speelbal worden van bureaucratische procedures en politieke machtspelletjes?
Afgelopen week verdedigde Angela Merkel met vuur haar overtuigingen inzake de crisis op de Duitse televisie. Je kunt voor of tegen haar zijn, ze staat ergens voor. Ze is stevig en oprecht. Vergelijk dat met het optreden van Samsom.
Alsjeblieft, Samsom, stap op.
Goede column, maar waarom vraagt hij Samsom om op te stappen terwijl hij net daarvoor zegt geen lid te zijn en dus niet in opstand te komen? Dat vind ik een beetje raar.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat dat betreft wel weer vrij raak van B.H. in zijn column vandaag:
[..]
@NRC
Omdat een functionerende PvdA in ieders belang is?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goede column, maar waarom vraagt hij Samsom om op te stappen terwijl hij net daarvoor zegt geen lid te zijn en dus niet in opstand te komen? Dat vind ik een beetje raar.
De kritiek op de PvdA is helemaal terecht. Wordt een drama, de volgende verkiezingen.
Hah.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Omdat een functionerende PvdA in ieders belang is?
Ai. Dat wordt huilen dan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:36 schreef Gutmensch het volgende:
Maar ze zullen vast wel weer minstens 25 zetels halen hoor, daar ben ik niet zo bezorgd om.
Ik heb de PvdA alleen in 2002 onder de 25 zetels uit zien komen:quote:
Dan zullen ze wel een alternatief moeten hebben dat beter is....quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:34 schreef Gutmensch het volgende:
Mjah, dat was niet handig van Samsom. Ik moet ook nog zien of ie inderdaad lijsttrekker wordt, de verkiezingen zijn nog een jaar weg.
De PvdA beschikt over zat goeie politici.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel een alternatief moeten hebben dat beter is....
Asscher.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel een alternatief moeten hebben dat beter is....
Ja, maar daar lijkt het tegenwoordig niet meer om te gaan bij een campagne, je moet verkoopbaar zijn en in de debatten snedig zijn en het liefst de tegenstander onder tafel lullen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De PvdA beschikt over zat goeie politici.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onmogelijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een hartgrondige hekel aan die man.
Dat idee had ik al, maar dat is niet echt een reden.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een hartgrondige hekel aan die man.
Met name allround en de lange afstanden zijn echt gewoon een Nederlands feestje met nauwelijks internationale interesse. De sprintafstanden en het shorttrack zijn een stuk competitiever.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:47 schreef Tchock het volgende:
Ik kijk schaatsen. Wat een zielige sport zo met Sven Kramer er bij.
Lekker rechts stemmen, jaja.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:49 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, ik stem sowieso geen PvdA, dus mij maakt het niet heel veel uit of ze Asscher wel of niet als lijsttrekker aanwijzen.
Aldus de Olympische Winterspelen van 2014.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met name allround en de lange afstanden zijn echt gewoon een Nederlands feestje met nauwelijks internationale interesse. De sprintafstanden en het shorttrack zijn een stuk competitiever.
Nog zat mogelijkheden tot een intern crisisjequote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:34 schreef Gutmensch het volgende:
Mjah, dat was niet handig van Samsom. Ik moet ook nog zien of ie inderdaad lijsttrekker wordt, de verkiezingen zijn nog een jaar weg.
Langebaanschaatsen. Het korfbal onder de wintersporten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Aldus de Olympische Winterspelen van 2014.
De Speld, maar dan niet grappig.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:53 schreef Disana het volgende:
http://nieuwspaal.nl/mijn(...)rigerende-tik-nodig/
Zo is dat.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag een soortgelijke op Facebook en mensen trapten erin. Dat vond ik wel grappig.
quote:NEDERLANDSTALIGE SATIRE WEBSITES
BADstad: http://www.badstad.be/
De Gladiool: http://www.degladiool.nl/
De Klaptand: http://www.deklaptand.be/
De Raaskalderij: http://www.raaskalderij.be/
De Rechtzetting: http://de.rechtzetting.be
De Speld: http://www.speld.nl/
Er Mag Gezongen Worden: http://ermaggezongenworden.wordpress.com/
Globaal Nieuws: http://www.globaalnieuws.nl/
Het Nieuws van Morgen: http://hetnieuwsvanmorgen.blogspot.be/
He Wat?: http://www.hewat.nl/
Kortrijk Scheef Bekeken: http://kortrijkscheefbekeken.com/
Manco Magazine: http://mancomagazine.nl/
Moeten We Niet Willen: http://mwnw.nl/
Newsaline: http://newsaline.com/
Nieuwpoort Nieuws: http://www.nieuwpoort-nieuws.be/
Nieuwspaal: http://nieuwspaal.nl/
Nuwz: http://www.nuwz.nl/
Oncyclopedia: http://oncyclopedia.net
The Vremde Mirror: http://vremdemirror.wordpress.com/
TV Ekkergem: http://tv-ekkergem.be/
TV Olen: http://tvolen.be/
Ah mijn Henk Bleker UI?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:55 schreef Gutmensch het volgende:
Ik zou sowieso nooit op een partij stemmen die zich aan een religie linkt.
En ook sowieso nooit op een dompopulistische partij als de PVV.
Maar dan blijven er nog best een hoop over, van SP tot VVD waar ik op zou kunnen stemmen.
Je hebt toch een huisgenoot?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:01 schreef Tchock het volgende:
Ik moet nog afwassen en de badkamer schoonmaken voor 6 uur. Ik wil een huishoudelijke hulp.
Ik vind hem hypocriet met z'n rompertjes declareren, en dat nadat hij Huffnagel zo had laten vallen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat idee had ik al, maar dat is niet echt een reden.
Dat moet toch makkelijk kunnen in twee uur?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:01 schreef Tchock het volgende:
Ik moet nog afwassen en de badkamer schoonmaken voor 6 uur. Ik wil een huishoudelijke hulp.
Absoluut.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:05 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat moet toch makkelijk kunnen in twee uur?
Niet thuis, en ze doen sowieso geen kut tenzij ik het ze opdraag.quote:
Was dat toen hij wethouder in Amsterdam was? Kan het me niet herinneren in ieder geval.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind hem hypocriet met z'n rompertjes declareren, en dat nadat hij Huffnagel zo had laten vallen.
Je hebt principes of je hebt ze niet ,maar je hebt ze niet alleen voor een ander.
Jij hebt weer de pech als enige een fuck te geven om een schoon huis zeker?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet thuis, en ze doen sowieso geen kut tenzij ik het ze opdraag.
edit: Eentje maakt wel de wc schoon omdat ik de douche doe. En de ander stofzuigt af en toe. Dat is het.
edit 2: wat een studentenhuisstruggles dit.
Ik ben echt een sloddervos dus helaas niet. Maar inmiddels zijn de muren van de douche oranje dus er moet wel echt iets aan gedaan worden.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij hebt weer de pech als enige een fuck te geven om een schoon huis zeker?
Gewoon goed inwrijven met bleekmiddel toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben echt een sloddervos dus helaas niet. Maar inmiddels zijn de muren van de douche oranje dus er moet wel echt iets aan gedaan worden.
Het helpt dat ik nu iemand heb om me tegenover te schamen voor mijn badkamer.
Het klinkt erg vies. Je schaamte is terecht.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben echt een sloddervos dus helaas niet. Maar inmiddels zijn de muren van de douche oranje dus er moet wel echt iets aan gedaan worden.
Het helpt dat ik nu iemand heb om me tegenover te schamen voor mijn badkamer.
Ik kende dit verhaal niet dus heb het even teruggezocht. Asscher declareerde:quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind hem hypocriet met z'n rompertjes declareren, en dat nadat hij Huffnagel zo had laten vallen.
Je hebt principes of je hebt ze niet ,maar je hebt ze niet alleen voor een ander.
En zei daar over:quote:Lodewijk Asscher: Romper aqua Laurens ¤17,90, romper aqua Nick ¤17,90, romper rood Noor ¤17,90, kaarten Bijenkorf ¤7,09, drie kaartjes V&D ¤5,85, ontbijt met team (Bakkersontbijt) ¤126,70, lunch zeetong, rogvleugelfilet ¤88
Huffnagel ontving ten onrechte bijna ¤20.000 en gaf die niet op bij de fiscus (klik), terwijl hij op dat moment wethouder van Financiën was. Dat is toch niet erg vergelijkbaar?quote:''Fout is fout. Ik baal er verschrikkelijk van. Deze dingen zijn erdoorheen geglipt. Ik zal überhaupt nooit meer iets declareren. Ik betaal alles maar zelf. Want je wilt niet op dit soort lijstjes komen.''
Ik weet 't.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Het klinkt erg vies. Je schaamte is terecht.
Ik heb er eerlijk gezegd geen last van. Nóg een smerig studentenpand in Amsterdam valt toch niet echt op.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Wees nou een beetje supportive: dat huis moet schoon.
Tot Rob Geus langskomt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd geen last van. Nóg een smerig studentenpand in Amsterdam valt toch niet echt op.
En het dan láát schoonmaken, let wel. Geus gaat heus de eigen handjes niet uit de mouwen steken.quote:
Waar kan ik me opgeven?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
En het dan láát schoonmaken, let wel. Geus gaat heus de eigen handjes niet uit de mouwen steken.
Met je smoel op TV zodat je huis gratis een schoonmaakbeurtje krijgt? Manmanman.quote:
Man man man.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
En het dan láát schoonmaken, let wel. Geus gaat heus de eigen handjes niet uit de mouwen steken.
We hebben een zwarte vlek achter de wasmachine die ik niet durf aan te raken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Met je smoel op TV zodat je huis gratis een schoonmaakbeurtje krijgt? Manmanman.
Even bookmarken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:36 schreef Gutmensch het volgende:
Maar ze zullen vast wel weer minstens 25 zetels halen hoor, daar ben ik niet zo bezorgd om.
Euri weet dat materiële bezittingen toch geen waarde meer hebben daarna.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kratje bier krijg ik van je he als Trump president wordt.
Eenzijdige weddenschappen vind ik altijd een beetje laf.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kratje bier krijg ik van je he als Trump president wordt.
Ach, de wereld bleef ook draaien na acht jaar Bush.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Euri weet dat materiële bezittingen toch geen waarde meer hebben daarna.
Er is geen risico voor je, aangezien je de kans dat het gebeurt op 0 had berekend. Dus of niet zeuren, of je woorden terugnemen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Eenzijdige weddenschappen vind ik altijd een beetje laf.
Nee, ik zeur niet. Ik noem het beestje alleen bij zijn naampje.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er is geen risico voor je, aangezien je de kans dat het gebeurt op 0 had berekend. Dus of niet zeuren, of je woorden terugnemen.
Asscher was ook wethouder van Financiën gedurende het declaratieverhaal.... en zoals ik al zei; principes heb je niet alleen voor een ander, van een wethouder van Financiën verwacht ik ook niet dat hij de boel met zulke kleinigheidjes bedondert.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kende dit verhaal niet dus heb het even teruggezocht. Asscher declareerde:
[..]
En zei daar over:
[..]
Huffnagel ontving ten onrechte bijna ¤20.000 en gaf die niet op bij de fiscus (klik), terwijl hij op dat moment wethouder van Financiën was. Dat is toch niet erg vergelijkbaar?
Natuurlijk heb je principes niet alleen voor een ander, maar de schaal maakt toch wel degelijk wat uit?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Asscher was ook wethouder van Financiën gedurende het declaratieverhaal.... en zoals ik al zei; principes heb je niet alleen voor een ander, van een wethouder van Financiën verwacht ik ook niet dat hij de boel met zulke kleinigheidjes bedondert.
Daar was z'n onkostenvergoeding voor.
Wat dacht je van Hulk Hogan? Zo'n zwakbegaafde celebrity zal het goed doen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:31 schreef Euribob het volgende:
Misschien dat GHW Bush als kandidaat kan worden aangewezen bij de Republikeinse Conventie? Die mag immers nog vier jaar.
Een kans is nooit nul natuurlijk. Ik acht de kans op president Trump niet al te groot, maar er kunnen altijd onverwachte dingen gebeuren in acht maanden tijd natuurlijk. Als die emailkwestie zou gaan leiden tot eventuele strafvervolging, dan zou dat bijvoorbeeld een flinke impact kunnen hebben.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er is geen risico voor je, aangezien je de kans dat het gebeurt op 0 had berekend. Dus of niet zeuren, of je woorden terugnemen.
Mwah.... http://vorige.nrc.nl//bin(...)ig_en_toch_politicusquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je principes niet alleen voor een ander, maar de schaal maakt toch wel degelijk wat uit?Bovendien is Huffnagel naar ik lees (al dan niet onder druk) zelf opgestapt, dus waar baseer je op dat het Asschers principes waren?
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.... http://vorige.nrc.nl//bin(...)ig_en_toch_politicus
Hehequote:Als De Beus naar de keuze in onderwerpen van Asscher kijkt, is het geen verassing dat hij de politiek in ging. ,,Invloed en controle van de overheid op burgers heeft hem ook in zijn werk op de universiteit altijd bezig gehouden. In die zin spraken we wel over politiek."
Huhuh, je hebt hier wel gelijk jaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 03:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je vindt het alleen maar dubieus omdat GeenPeil en TMG niet in jouw straatje vallen.Gaat het bijvoorbeeld om duurzame energie of kunst en cultuur, dan is het ineens helemaal prima.
Ja, dat heb ik net ook gelezen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.... http://vorige.nrc.nl//bin(...)ig_en_toch_politicus
quote:Huffnagel belde daarom Asscher op. Huffnagel: „Ik wilde weten of coalitiepartij PvdA me nog steunde.” Ze spraken af en Asscher nam een fles whisky mee. Aan het eind van de avond was de fles leeg, en had Huffnagel had zijn conclusies getrokken. Hij stapte op.
Niemand heeft Asscher verweten dat híj Huffnagel naar huis had gestuurd, of dat hij uit was op politiek gewin, stelt De Beus.
Zet hem op.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:59 schreef Tchock het volgende:
Afwas 0 - 1 Tchock. Nu die kolere-badkamer.
Wel typisch dat je het stukje daarvoor dan niet quote:quote:
Maar goed, ik ga Asscher er geen prettiger man van vinden, en ik neem aan dat me dat gewoon vrij staat, net zo goed als ik niet van een ander verwacht mijn gevoelens over Asscher te delen.quote:Zo had wethouder Frits Huffnagel als fractievoorzitter van de VVD in 2002 en 2003 een extra onkostenvergoeding ontvangen, maar die nooit bij de fiscus gemeld. Huffnagel schreef een excuusbrief aan de raad, en burgemeester Cohen vond dat daarmee de zaak was afgedaan. Asscher vond het „mooi en moedig”, maar niet genoeg.
Waarom zo defensief? Ik vraag alleen door naar je mening omdat ik dit verhaal niet ken. En het is wel nuttig om te weten, zeker als hij leider van de PvdA en daarmee kandidaat voor minister-president wordt (en ik denk van wel).quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel typisch dat je het stukje daarvoor dan niet quote:
[..]
Maar goed, ik ga Asscher er geen prettiger man van vinden, en ik neem aan dat me dat gewoon vrij staat, net zo goed als ik niet van een ander verwacht mijn gevoelens over Asscher te delen.
Ver weg van het geld en de macht, leuk achterhoedegevecht.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:03 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Ik was in Groningen vanmiddag. Aardig links stadje hoor, SP en FNV vrijwilligers waren weer ruim aanwezig.
Nee, Leandra. Je moet Asscher geweldig vinden.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:07 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, ik ga Asscher er geen prettiger man van vinden, en ik neem aan dat me dat gewoon vrij staat, net zo goed als ik niet van een ander verwacht mijn gevoelens over Asscher te delen.
Zoiets?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik ben meer zo'n parelkettingtrutje
Ben er vandaag nog langsgelopen. Ziet er altijd wel leuk uit ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nika is toch een mooie koffietoko in Rotterdam.
Krijg je tenminste standaard glas water bij je koffie, en niet gekaapt door hipsters.
Als minister van 'integratie' heeft hij zich volledig buitenspel gezet nadat hij zelf populistisch retoriek ging bezigen op grond van een flutonderzoek. En vervolgens weigert hij excuses aan te bieden. Door zijn populistische houding heeft hij de verhoudingen in de maatschappij verder op scherp gezet.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
En nu even uitleggen waarom je dat vindt, dat hoort erbij
Als Tchock is bijgekomen van z'n date zal hij naar een linkje van het flutonderzoek vragen, dus plemp dat maar vast neerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als minister van 'integratie' heeft hij zich volledig buitenspel gezet nadat hij zelf populistisch retoriek ging bezigen op grond van een flutonderzoek. En vervolgens weigert hij excuses aan te bieden. Door zijn populistische houding heeft hij de verhoudingen in de maatschappij verder op scherp gezet.
Ik neem aan dat Tchock ook heel veel gelezen heeft over dat Motivaction-debacle van Asscher..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Tchock is bijgekomen van z'n date zal hij naar een linkje van het flutonderzoek vragen, dus plemp dat maar vast neer![]()
Nee hoor Tchock![]()
Integendeel, dat hoort er helemaal niet bij in deze SC.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
En nu even uitleggen waarom je dat vindt, dat hoort erbij
Dat zou het wel eng maken inderdaad.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Integendeel, dat hoort er helemaal niet bij in deze SC.
Ik zal volgende keer de PI en de emoticon achter de zin apart uitleggen...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Integendeel, dat hoort er helemaal niet bij in deze SC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ja daar had ik geen tijd meer voor.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben er vandaag nog langsgelopen. Ziet er altijd wel leuk uit ja.
Zelf een Karel van de tap gedronken op de oogstmarkt.
Tijdens de tour heeft zo zo'n leuk accent als ze frans gaat praten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:10 schreef Tem het volgende:
Die Rivkah op het Veld is wel een leuke pot.
Er is anders vrij weinig romantisch aan Tiengemeten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:16 schreef Nautilus. het volgende:
Ik doe morgen mee aan een hardloopwedstrijd op Tiengemeten. Romantisch, met het pondje over.
Ah de Wilders-variant van Europese samenwerkingquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:52 schreef Heilwasser het volgende:
NWS / Wilders: "Nederland heroveren en Vlaanderen annexeren"
Eindelijk weer wat expansionisme.
Der Anschluss. /godwinquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:52 schreef Heilwasser het volgende:
Doorwrocht onderzoek, niets op af te dingen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Tchock ook heel veel gelezen heeft over dat Motivaction-debacle van Asscher..
Lebensraum voor de Limburgers.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:52 schreef Heilwasser het volgende:
Ik weet in ieder geval zeker dat ieder-voor-zich tot een teringbende leidt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:20 schreef Paper_Tiger het volgende:
De godse Remlof gelooft werkelijk dat de sociaaldemocratie voor de hemel op aarde zorgt.
O. Hoe weet je dat zo zeker. Hebben mensen ooit die vrijheid gehad? Wat jij dan ieder voor zich noemt. Met ieder voor zich ontken je de natuurlijke drang van mensen om zich als groepsdier te gedragen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:30 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval zeker dat ieder-voor-zich tot een teringbende leidt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
Hebben mensen ooit die vrijheid gehad?
Hobbes is het niet met je eens.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
O. Hoe weet je dat zo zeker. Hebben mensen ooit die vrijheid gehad? Wat jij dan ieder voor zich noemt. Met ieder voor zich ontken je de natuurlijke drang van mensen om zich als groepsdier te gedragen.
Ja en dat de sterkste groep dan gezellig de zwakkere groepen gaat onderdrukken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
O. Hoe weet je dat zo zeker. Hebben mensen ooit die vrijheid gehad? Wat jij dan ieder voor zich noemt. Met ieder voor zich ontken je de natuurlijke drang van mensen om zich als groepsdier te gedragen.
Daar gaat dan ook direct de 'meer afvalt'-campagne van de VVDquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:52 schreef Heilwasser het volgende:
Is dat een sneer naar Ton Elias?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:50 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Daar gaat dan ook direct de 'meer afvalt'-campagne van de VVD
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |