In mijn tijd hadden we nog geen RTL.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:24 schreef GSbrder het volgende:
Geen wonder dat ADHD zo hip is tegenwoordig. Twaalf tabbladen met redtube open, dat is slecht voor je concentratievermogen. In mijn tijd ververste de RTL Teletekstpagina's zich één keer per minuut.
Eén keer per week Swiebertje op TV.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
In mijn tijd hadden we nog geen RTL.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eén keer per week Swiebertje op TV.
Later zelf dat jeugdidool geworden. Living the dream.
Toen was Remlof al 43quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nou nou.... hoe oud was je helemaal in 1989?
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:27 schreef GSbrder het volgende:
Twaalf tabbladen met Judge Judy gifjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om dat Vlaamse versierprogramma moet ik altijd wel hard lachen.quote:
Oh shoot, en ik maar denken dat Remlof jonger was dan ikquote:
Je mocht van je ouders één keer per week Swiebertje op dvd zien?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eén keer per week Swiebertje op TV.
Later zelf dat jeugdidool geworden. Living the dream.
Ja, maar biljarters die geen keus hebben...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Om dat Vlaamse versierprogramma moet ik altijd wel hard lachen.
Oma.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh shoot, en ik maar denken dat Remlof jonger was dan ik
Dat moet ik toch eens even met de SVB bellen waar m'n AOW blijft
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nou nou.... hoe oud was je helemaal in 1989?
Vandaar dat ik me er zo thuis voel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:35 schreef Disana het volgende:
Remlof, Groningen is Europees
http://www.gic.nl/blog/bl(...)ang-lang-leve-europa
Ah zie, dat dacht ik al.... jonger dan ik dusquote:
DVD? De Thunderbirds op een VHS-videoband.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:34 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je mocht van je ouders één keer per week Swiebertje op dvd zien?
Tegenvallend.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:35 schreef Disana het volgende:
Remlof, Groningen is Europees
http://www.gic.nl/blog/bl(...)ang-lang-leve-europa
Jij bent toch van na 1990?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
DVD? De Thunderbirds op een VHS-videoband.
Deze kok eet liever niet uit eigen keuken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom? Jij woont toch ook in een internationaal geörienteerde stad?
Klopt ja, maar ik moest wel hard lachen bij:quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, maar biljarters die geen keus hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt ja, maar ik moest wel hard lachen bij:
Hoe zou je willen sterven?
Zoals mijn opa, vredig in zijn slaap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het alleen maar een inschrijving is, dan is het een inwoner, niet automatisch een Nederlanderquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:07 schreef Gutmensch het volgende:
De 17.000.000e Nederlander is waarschijnlijk een immigrant
Scherp.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het alleen maar een inschrijving is, dan is het een inwoner, niet automatisch een Nederlander
Ja. Lulhannes.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:22 schreef Gutmensch het volgende:
Had Trump het echt over de grootte van z'n penis in dat debat tussen republikeinse presidentskandidaten gisteren?
Waarschijnlijk wel, maar tegen de tijd dat hij beseft hoe dom dat was, zal dat wel weer veroorzaakt zijn door iets wat verkeerd zat.... een stagiaire onder het spreekgestoelte ofzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:22 schreef Gutmensch het volgende:
Had Trump het echt over de grootte van z'n penis in dat debat tussen republikeinse presidentskandidaten gisteren?
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar tegen de tijd dat hij beseft hoe dom dat was, zal dat wel weer veroorzaakt zijn door iets wat verkeerd zat.... een stagiaire onder het spreekgestoelte ofzo.
Lekker belangrijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:24 schreef Gutmensch het volgende:
En waarom blijft Nederland countryliedjes inzenden naar het Eurovisie Songfestival?
Als er één muziekstroming niet Europees is, is het wel country.
Als je je niet kan/wil onderscheiden met inhoud moet het ergens over gaan hèquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:22 schreef Gutmensch het volgende:
De strijd om de langste gaat ie waarschijnlijk niet winnen met Hillary.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:22 schreef Gutmensch het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:22 schreef Gutmensch het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op het alwetende internet is dat ook al dagen het gesprek van de dag.
U bent geen kunstliefhebber?quote:
Zo nu en dan, maar ik ben geen liefhebber van mannelijke vormen, zoals de meeste figuren in deze slowchat.quote:
Ik zou me rotschamen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:56 schreef Heilwasser het volgende:
Je zal maar de vrouw van zo'n misbaksel zijn.
Die is nog niet eens 25 jaar jonger. Dat valt dus mee.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:56 schreef Heilwasser het volgende:
Goed gereedschap hangt onder een afdakjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op het alwetende internet is dat ook al dagen het gesprek van de dag.
Creditcard zonder limietquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:56 schreef Heilwasser het volgende:
Ik zou me vooral afvragen hoe het kon dat ik opeens een vrouw was.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou me vooral afvragen hoe het kon dat ik opeens een vrouw was.
Ik heb het niet gezien. Las alleen dat de usual suspects hoog in de gordijnen zaten in het pauw topic, dus het zal wel vermakelijk zijn geweest.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:06 schreef Ryon het volgende:
Ik vond dat fragment met Halsema bij Pauw wel erg goed. Ik denk dat ik haar boek ook ga aanschaffen binnenkort. Toevallig gister nog een stapel boeken gehaald bij de lokale Scheltema. Maar toen zag ik die van haar nog niet liggen.
http://pauw.vara.nl/media/354148quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien. Las alleen dat de usual suspects hoog in de gordijnen zaten in het pauw topic, dus het zal wel vermakelijk zijn geweest.
Ja ongetwijfeld, een hoer zou het zonder morren willen zijn.quote:
Klinkt interessant. Maar ben wel benieuwd welke partij dan als derde gekozen gaat worden. D66 + GL is waarschijnlijk lang niet voldoende, ook al trekken de partijen flink aan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:11 schreef Ryon het volgende:
[..]
http://pauw.vara.nl/media/354148
Dat is hem. Wel fragmentje van 12 minuten ofzo. Maar ik vond het de moeite waard. Zat in politiek communicatief opzicht ook nog wel iets heel interessants in. Pauw suggereerde dat D66 en GroenLinks "dicht bij elkaar" stonden. Iets wat nadrukkelijk niet ontkent werd door Halsema, ondanks dat ze natuurlijk fundamenteel van elkaar verschillen (qua uitgangspunten).
Kan zijn dat Halsema geen zin had om dat zijweggetje te bewandelen en het dus maar liet gaan in de hoop dat niemand het op zou vallen.. Kan zijn dat de eerste stappen naar Pechtold-I al gezet worden?
Halsema was stiekem ook wel een beetje een D66'er in mijn ogen. Klaver doet een beetje linkser.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:11 schreef Ryon het volgende:
[..]
http://pauw.vara.nl/media/354148
Dat is hem. Wel fragmentje van 12 minuten ofzo. Maar ik vond het de moeite waard. Zat in politiek communicatief opzicht ook nog wel iets heel interessants in. Pauw suggereerde dat D66 en GroenLinks "dicht bij elkaar" stonden. Iets wat nadrukkelijk niet ontkend werd door Halsema, ondanks dat ze natuurlijk fundamenteel van elkaar verschillen (qua uitgangspunten).
Kan zijn dat Halsema geen zin had om dat zijweggetje te bewandelen en het dus maar liet gaan in de hoop dat niemand het op zou vallen.. Kan zijn dat de eerste stappen naar Pechtold-I al gezet worden?
GL + D66 + PvdA + VVD + SP wordt waarschijnlijk 74 zetels. Dat is al bijna de goede kant op.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Halsema was stiekem ook wel een beetje een D66'er in mijn ogen. Klaver doet een beetje linkser.
Maar hoezo zou GL + D66 Pechtold I moeten op gaan leveren?
Omdat grootleider Pechtold natuurlijk met zijn 60+ zetels de concurrentie volledig vermorzeld en dan kan Klaver met zijn 15 zetels mooi aansluiten.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Halsema was stiekem ook wel een beetje een D66'er in mijn ogen. Klaver doet een beetje linkser.
Maar hoezo zou GL + D66 Pechtold I moeten op gaan leveren?
Bedankt Maurice.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
GL + D66 + PvdA + VVD + SP wordt waarschijnlijk 74 zetels. Dat is al bijna de goede kant op.
PVV erbij en we zijn klaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
GL + D66 + PvdA + VVD + SP wordt waarschijnlijk 74 zetels. Dat is al bijna de goede kant op.
Veel te links joh.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Trump I zal het heten.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van vormen zoals in dat schilderij wordt denk ik niemand enthousiast.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zo nu en dan, maar ik ben geen liefhebber van mannelijke vormen, zoals de meeste figuren in deze slowchat.
SPquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ohoh, verkapt racisme. Ik heb Joop.nl al gebeld. Die trekken dit erg slecht,.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:30 schreef Gutmensch het volgende:
Hmm, Abou feliciteert een zwarte student met zijn goede beheersing van het Nederlands.
Doe dat nou niet Ahmed
Zou GL/D66/PvdA anders willen?quote:
Complimenten geven mag best.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:30 schreef Gutmensch het volgende:
Hmm, Abou feliciteert een zwarte student met zijn goede beheersing van het Nederlands.
Doe dat nou niet Ahmed
Wat een domme opmerking.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zou GL/D66/PvdA anders willen?
Die moeten de hele linkse kliek er bij, anders wil het de oppositieloopgraaf niet opgeven.
Waht, je hebt helemaal niet zo'n grote neus.quote:
Halsema zou Rutte eraan kunnen lijmen, die kunnen wel aardig goed met elkaar geloof ik. Verwacht eerlijk gezegd dat bij de volgende verkiezing er wel bij de PvdA een conflict aankomt over de nieuwe lijsttrekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die moeten de hele linkse kliek er bij, anders wil het de oppositieloopgraaf niet opgeven.
Links is graag van de tegengeluiden. Wat mij betreft blijft dat zo.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |