SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2016 15:21:10 ]
Tjacka, ik haal wel wegquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:20 schreef Fok-it het volgende:
Welke neus heeft Ajax in het lijstje gezet
Zal hem even invullenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Ook dat stukje tekst van mij boven spoiler blijft maar mee gaan gehehhe
Uitdagingen bedoel je.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat is wel tof
Dacht al wel zoiets met je auditieve beperkingen
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Er ligt hier sneeuw en het sneeuwt
Hier = omgeving bathmen
volgens mij waren dat inso en sof ooitquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie heeft eigenlijk de OP qua tekst gemaakt
Ik heb tertiaire hihihiquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:23 schreef Etsu het volgende:
"e.g. primaire en secundaire geslachtskenmerken of misschien zelfs tertiaire ..."
quote:
Ben geen 30+ johquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Van jou weten we al dat je een vincent van 30+ bent, hobby kanoën...
Als je zo van dolfijnen houdt kan je dolfijnenaftrekker worden in het dolfinariumquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:23 schreef kanovinnie het volgende:
Naam: Kanovinnie
Leeftijd: 16
Religie: FOK!ker
Burgerlijke staat: Maagd
Hoogst genoten opleiding: MBO
Woonplaats/province: Doet dit er toe?
Voetbalclub: Kijk nooit voetbal.
Favoriete eten: Patat met een frikandel XXL
Favoriete drankje: BIER
Favoriete film: Pokemon the movie 1
Voorkeur muziekgenre: Heavy metal
Lievelingsdier: Dolfijnen
Lievelingskleur:Moderatorblauw
Politieke voorkeur: Extreem links
Favoriete user: Opso
Hier sneeuwt het en blijft niet liggen. Omgeving Noord-Hollandquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Er ligt hier sneeuw en het sneeuwt
Hier = omgeving bathmen
Heyyyy fylaxquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:23 schreef kanovinnie het volgende:
Er mist nog een instaweather picaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het en blijft niet liggen. Omgeving Noord-Holland
We hadden gewoon aan het NK curling mee moeten doen met sofquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het sneeuwt hier en blijft liggen op gras enzo, Arnhem.
/sneeuwreport
Je buuv is ook natquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het strand lag er nog, helaas is het te nat om te rollerskaten xo
jij woont toch in die streek boven damskoquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:23 schreef kanovinnie het volgende:
Dat was het Arnhems kampioenschapquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We hadden gewoon aan het NK curling mee moeten doen met sof
dat is een beetje dubbelop hequote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Aanrijding met een voortuig tussen dieren en velp. Ik hoef vanavond niet te werken vanavond
quote:
nee dat vanavond niet te werken vanavondquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
itt aanrijding met een persoon
ohja.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee dat vanavond niet te werken vanavond
IK BEN STRESSED JONGEH DONT PLAY WITH MEquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:33 schreef wietparkiet het volgende:
en voortuig
wat is een voortuig
is dat een tuig dat je ergens voorspant ofzo
doe rustig man rook een jointjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
IK BEN STRESSED JONGEH DONT PLAY WITH ME
Dat is wat ik zo ga doen, want ik hoef niet te werkenquote:
DANK MEMES CAN'T MELT STEEL BEAMSquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:35 schreef Fok-it het volgende:
Zit hier jochie in de trein wat tegen z'n moeder verteld dat de Twin towers zijn doorboort door een F16 #Plottwist Much #BNW
vochtige meems kunnen stalen balken niet doen smeltenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
DANK MEMES CAN'T MELT STEEL BEAMS
je krijgt van mij een 7 voor engelsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vochtige meems kunnen stalen balken niet doen smelten
van mijn leraar Engels een 9, dusquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je krijgt van mij een 7 voor engels
die spoort nietquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
van mijn leraar Engels een 9, dus
"Als Mark gaat hardlopen, loopt hij 1KM, dit diet hij 4 keer in de week. Hoeveel kilometer loopt Mark per week?"quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb je de mbo rekentoets al moeten doen
Hopelijk zul je dit halen, VA!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Als Mark gaat hardlopen, loopt hij 1KM, dit diet hij 4 keer in de week. Hoeveel kilometer loopt Mark per week?"
Multiple choice.
Heb voor een tentamen op de havo dikke 10 gehaald en krat bier van mijn leraar gekregen.quote:
Ik sprak de taal beter dan mijn mondelinge examinatoren.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb voor een tentamen op de havo dikke 10 gehaald en krat bier van mijn leraar gekregen.
Spreken gaat bij mij moeilijker, doe het ook bar weinig. En de lessen hier gaan vooral daarover, beetje engels lullen met de docent, dus dat is wel chill.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik sprak de taal beter dan mijn mondelinge examinatoren.
Genante situaties.
Bij latere vragen wel, dat was ook meteen de eerste. Had gewoon 96% goed dus vraag me af waarom iedereen zeikt dat het te moeilijk is, mensen zijn gewoon te dom of hebben gewoon slecht les gekregenquote:
Ik had als examinator een vrouw van 65+ die nog op die ouderwetse Nederlandse manier Engels had geleerd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Spreken gaat bij mij moeilijker, doe het ook bar weinig. En de lessen hier gaan vooral daarover, beetje engels lullen met de docent, dus dat is wel chill.
Mark 4 keer per week hardlopen hahaha goeie grap xdquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Als Mark gaat hardlopen, loopt hij 1KM, dit diet hij 4 keer in de week. Hoeveel kilometer loopt Mark per week?"
Multiple choice.
rebelse jongen ben jequote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:45 schreef wietparkiet het volgende:
heb op het mbo wel eens ruzie gekregen met rekendocent
ik had som in mijn hoofd uitgerekend en ik MOEST hem uitschrijven
dat weigerde ik want het was pure bullshit en tijdverspilling imo en toen ging ze moeilijk doen
Ik begrijp de logica van die mbodocent wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:45 schreef wietparkiet het volgende:
dat weigerde ik want het was pure bullshit en tijdverspilling imo en toen ging ze moeilijk doen
Moest hardop lachen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mark 4 keer per week hardlopen hahaha goeie grap xd
Sorry Heppie :3
Ging nergens over inderdaadquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:45 schreef wietparkiet het volgende:
het was echt een simpele som en ik had hem binnen een paar seconden uitgerekendquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik begrijp de logica van die mbodocent wel.
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij woont toch in die streek boven damsko
Als zoiets klassikaal behandeld wordt is het wel belangrijk dat je de manier hoe wel uitlegtquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:47 schreef wietparkiet het volgende:
"weet iemand het antwoord"
"65%"
"en hoe kom je daar aan"
"uitgerekend in mijn hoofd"
"dat is niet de bedoeling"
"was het het goeie antwoord?"
"doet er niet toe je moet de som uitschrijven"
GODDAMNIT WOMAN GET UR FUCKIN SHIT TOGETHER
Tja, op het mbo zitten gewoon een hoop mensen die absoluut niet weten wat ze aan het doen zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het was echt een simpele som en ik had hem binnen een paar seconden uitgerekend
Ben net 21 en kan nu geen vrijstelling meer krijgenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ging nergens over inderdaad
En dan lessen verplicht bijwonen terwijl ik op elke toets 100 procent Haalde en na 2 minuten klaar was.
Ja isch verplicht
Ik kon het ook wel uitleggen, dat heb ik toen ook gedaan maar ik ga het niet opschrijven. dat is niet nodigquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als zoiets klassikaal behandeld wordt is het wel belangrijk dat je de manier hoe wel uitlegt
Verjaard dat ja?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben net 21 en kan nu geen vrijstelling meer krijgen
Ik kon dat echt niet opbrengenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben net 21 en kan nu geen vrijstelling meer krijgen
Natuurlijk maar daar hoeft niet iedereen de dupe van te zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, op het mbo zitten gewoon een hoop mensen die absoluut niet weten wat ze aan het doen zijn.
Daar moet je zelfs simpele dingen echt systematisch gaan uitleggen
Na 1 keer wel. Het is alleen een kut methodequote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik dat ook niet weten
Tja, zo werkt onderwijs.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:50 schreef wietparkiet het volgende:
Natuurlijk maar daar hoeft niet iedereen de dupe van te zijn
Ach, dat uurtje in de week... FOK! on the sidequote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kon dat echt niet opbrengenaanwezigheidspercentsge van 25 procent
Ik ben niet zo goed in hoofdrekenen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na 1 keer wel. Het is alleen een kut methode
Nee, meest makkelijke methode die je aan ieder niveau kan uitleggen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na 1 keer wel. Het is alleen een kut methode
Nooit geleerd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom zou je staartdelingen moeten leren.
Ja maar ik had al lang vrijstelling moeten krijgen voor rekenen toenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, zo werkt onderwijs.
Je krijgt het onderwijs van het algemene gemiddelde niveau.
Ik zat dan ook niet op een normale basisschoolquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een rare basisschool heb jij gehad
Ik had CITO en oordeel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:52 schreef Etsu het volgende:
eigenlijk heb ik ook nooit CITO toets gedaan
de juf gaf oordeel wat mijn niveau was
Mijn docent in groep 8 voorspelde dat ik crimineel zou worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:53 schreef Etsu het volgende:
ik mocht die juf echt niet
als ik mn master diploma heb, zal ik dr eens opzoeken
Als je iemand dat gaat vertellen zullen ze vast vol motivatie aan school beginnenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn docent in groep 8 voorspelde dat ik crimineel zou worden.
Een waar pedagogisch genie.
mee eensquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik moet wel zeggen dat deze generatie echt heel beroerd rekenonderwijs heeft gehad op de basisschool.
Basisschool docenten hebben sowieso erg matige basiskennis volgens mijquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Vooral juffen die zelf nauwelijks konden rekenen.
Klopt. Lachwekkend vaak.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Basisschool docenten hebben sowieso erg matige basiskennis volgens mij
Was dit voor de 1e of 2e wereldoorlog.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:00 schreef Kurovski het volgende:
In mijn schooltijd was wiskunde I en II nog samengevoegd.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was dit voor de 1e of 2e wereldoorlog.
In 1991 geloof ik examen gedaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was dit voor de 1e of 2e wereldoorlog.
Oudje hoorquote:
Was bij mij wel goed. Op de middelbare school moeten ze het erin houden..quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik moet wel zeggen dat deze generatie echt heel beroerd rekenonderwijs heeft gehad op de basisschool.
Bepaalde lieden kunnen het helaas niet laten anderen af te zeiken en dus is er een slot opgezet.quote:
Wie ging huilen dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bepaalde lieden kunnen het helaas niet laten anderen af te zeiken en dus is er een slot opgezet.
Mooie zonsondergang trouwens momenteel.
Niemand volgens mij. Er kwam gewoon pats boem een slot op.quote:
oh oke, trouwen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niemand volgens mij. Er kwam gewoon pats boem een slot op.
neequote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Euh. Mag ik dan ook af en toe koken?
"democratie betekent twee woorden demos en cratie"quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.omroepwest.nl/(...)debat-in-Haagse-raad
Wij sijn geen rasisten, ow jij ben van de pvv, owke dan luister ik naar jou
Eentje schreeuwt zelfs kankerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"democratie betekent twee woorden demos en cratie"
ik ga helemaal stuk. Gewoon hard schreeuwen en het democratie noemen, vermakelijk volk
Waarom roept een groep blanke tokkies "racisten" naar een blanke gemeenteraad?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eentje schreeuwt zelfs kankerEentje heeft het over geweld.
omdat die ene bruin is en hy mach t wel roepequote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom roept een groep blanke tokkies "racisten" naar een blanke gemeenteraad?
Maakt me geen moer uit wie het zegt, het raakt kant noch walquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
omdat die ene bruin is en hy mach t wel roepe
Ik vind het leuk, fantastisch hoe de pvv deze mensen beschermt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maakt me geen moer uit wie het zegt, het raakt kant noch wal
"bezorgde burgers"quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, fantastisch hoe de pvv deze mensen beschermt.
jij bent zeker een geitewollensokgevaldingejtequote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Er wordt niet naar ons geluisterd"
Als je met zijn allen door elkaar tettert valt er ook weinig te verstaan
Ik ben een linksche wegkijkerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
jij bent zeker een geitewollensokgevaldingejte
mn backspace doet het niet jongens
Landverraaierquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben een linksche wegkijker
Wacht maar, dit is nog dag 1quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
vind het wel gezellig hier met de klb mensjes, ga er maar eens langs als het weer open is
Zolang jij er bent om me te beschermenquote:
Hoezo als een vrouw?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn pa telefoneert een beetje als een vrouw.
Best wel vermoeiend af en toe.
Hij slaagt er in een verhaal van 2 minuten in 15 te stoppen.quote:
hjbquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:48 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Reageren op JaNeuk jij meisjes van 8? 2 keer 8 is namelijk ook 16 toch?
Nee celibaatleef.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:48 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Reageren met JaNeuk jij meisjes van 8? 2 keer 8 is namelijk ook 16 toch?
TRV-scquote:
Ik heb geen interessante dingen meegemaakt vandaag dus meer valt er niet te meldenquote:
Van wie?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb woensdag concert maar begin ziek te worden
K.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen interessante dingen meegemaakt vandaag dus meer valt er niet te melden
Wordt tijd dat ik gebeld word door werkquote:
Hmm ja. Je gaat in magazijn werken toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ik gebeld word door werk
Misschien is het een idee om wat meer slaap te pakken dan. En wat meer naar buiten te gaan. Knap je van opquote:
Ja, maar duurt nu nog 2/3 weken denk ik.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ja. Je gaat in magazijn werken toch?
goed plan welquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om wat meer slaap te pakken dan. En wat meer naar buiten te gaan. Knap je van op
Was jij maar in 2008 blijven hangenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:58 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Hij is in 2008 blijven hangen #MSN
jaarcontract?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar duurt nu nog 2/3 weken denk ik.
Ze hebben gezegd dat het lang zou duren en ze hebben al m`n bankgegevvens enzo al dus het heeft ook geen zin om te bellen omdat het wel goed zit. Mja, word er wel ongeduldig van
Dat snap ik wel jaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar duurt nu nog 2/3 weken denk ik.
Ze hebben gezegd dat het lang zou duren en ze hebben al m`n bankgegevvens enzo al dus het heeft ook geen zin om te bellen omdat het wel goed zit. Mja, word er wel ongeduldig van
Nee, maar word wel verwacht van je dat je minimaal half jaar beschikbaar bentquote:
Dus zij kunnen je er ook elk moment uit knikkeren?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar word wel verwacht van je dat je minimaal half jaar beschikbaar bent
Als iik gewoon m`n werk doe zie ik geen reden daar toe. Het is gewoon productiewerk. Elke kip loopt daar rondquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus zij kunnen je er ook elk moment uit knikkeren?
Weet ik veel, misschien lig je ineens te rommelen met de dochter van de baas in het kopieerhokquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als iik gewoon m`n werk doe zie ik geen reden daar toe. Het is gewoon productiewerk. Elke kip loopt daar rond
Ik heb het gevoel dat de man-vrouw verhouding niet helemaal 50-50 is bij dit soort werkquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Weet ik veel, misschien lig je ineens te rommelen met de dochter van de baas in het kopieerhok
Het zal je verbazenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat de man-vrouw verhouding niet helemaal 50-50 is bij dit soort werk
Cool, wohin?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:03 schreef Fok-it het volgende:
Maar maakt me ook niet bijzonder veel uit, wil gewoon werken, en sparen voor le trip volgend jaar
Nog geen ideequote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het zal je verbazen
[..]
Cool, wohin?
Keihard bikkelen en dan naar Patagonie, mits je tenminste van wandelen houdt!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog geen ideeHeb natuurlijk wel grote plannen maar zal deels afhangen van hoeveel ik op dat moment bij elkaar gespaard heb
Datis wel fucking mooi daar ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Keihard bikkelen en dan naar Patagonie, mits je tenminste van wandelen houdt!
Auto kopen en dan zelf rijdenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Datis wel fucking mooi daar ja.
Zat zelf te denken om overland van Europa naar Azie te reizen
Heb geen rijbewijsquote:
In alle eerlijkheid zou ik dat best wel willen. Onbezorgd kunnen leven op straat onzin kunnen trappen geen rekeningen die je moet betalen of een huis wat helemaal voor jezelf is met alle betalingen van dienquote:
Door Turkije en Iranquote:
okquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:08 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid zou ik dat best wel willen. Onbezorgd kunnen leven op straat onzin kunnen trappen geen rekeningen die je moet betalen of een huis wat helemaal voor jezelf is met alle betalingen van dien
Iran kan prima hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Door Turkije en Iranen dan kiezen of je via afghanistan of pakistan wilt
![]()
Je kunt ook via Turkmenistan, Uzbekistan, Zazikistan, en dan via China naar Indiaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iran kan prima hoorAfghanistan en Pakistan zou ik wel mijden ja
![]()
Nee Trans-Mongolie express
Ik denk niet dat ik genoeg money make om jaar te reizenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je kunt ook via Turkmenistan, Uzbekistan, Zazikistan, en dan via China naar India
Dat is wel echt vet jaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:11 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik en Ezel willen roadtrippen van Vancouver naar Ushuaia
Maar we willen ook de PCT lopen, plannen plannen.
Jaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel echt vet ja
Wild gezien zeker?
Ja het lijkt mij later ook wel wat.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja
Ik ga deze zomer al een voorproefje van 10 dagen doen in ScandinavieAls ik dat leuk vind dan legt het vast de basis
Plus, dan heb ik al die shit al
![]()
Ik heb echt een chill tentje gekocht, weegt maar 2,4 kiloquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja het lijkt mij later ook wel wat.
Heb alleen hekel aan slapen in een tent. Maar zo`n hele trail kunnen uitlopen is wel baas natuurlijk
Zo`n tent die je zeg maar weggooit en dat hij dan zich automatisch opblaast en tot een tent vouwt?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb echt een chill tentje gekocht, weegt maar 2,4 kilo![]()
Ik zit eerder tegen de max van mijn tas aan65 liter is niks als je een tent, matje, en slaapzak erin moet proppen
Jij bedoeld dit?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo`n tent die je zeg maar weggooit en dat hij dan zich automatisch opblaast en tot een tent vouwt?
Die ja, dat is wel handigquote:
Nee, die zijn te groot, die kun je niet in je tas meenemenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo`n tent die je zeg maar weggooit en dat hij dan zich automatisch opblaast en tot een tent vouwt?
Lekker vrij wildkamperen daarquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, die zijn te groot, die kun je niet in je tas meenemen![]()
Ik ga dus hier heen
[ afbeelding ]
Dat was ook mijn planquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker vrij wildkamperen daarWel mooie plekjes om wakker te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat was ook mijn planMaar er zijn geen bomen, dus als je s' ochtends ff moet kakken zit je wel out-in-the-open zeg maar
Dit is mijn badboy
Netjes hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke trail ga je lopen?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ik ga naar Jotunheimen nationaal park, en daar heb je dan gewoon van die losse trails. Die knoop ik dan aan elkaar en ik plan om 8 dagen te lopen, en dan 2 dagen gewoon chillen aan zo'n meer of op een berg ofzoquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes hoor.
Welke trail ga je lopen?
Ziet er nice uitquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga naar Jotunheimen nationaal park, en daar heb je dan gewoon van die losse trails. Die knoop ik dan aan elkaar en ik plan om 8 dagen te lopen, en dan 2 dagen gewoon chillen aan zo'n meer of op een berg ofzo
Ja is echt sickquote:
Maar als het allemaal trails zijn die je 6-8 uur doet heb je dan daar niet een guesthouse waar jek na slapen die het begin is van al die wandelingen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja is echt sick![]()
maar ik heb nu allemaal shit nodig, zoals een solar charger, gasbrander, lichtgewicht pan, etc. etc.![]()
![]()
Ik hoop onder de 15kilo te blijven qua tas
Ja in principe loop je van hut naar hut, maar ik vind het cooler om in een tent te slapen. Gewoon de echte natuur ervaren enzoquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als het allemaal trails zijn die je 6-8 uur doet heb je dan daar niet een guesthouse waar jek na slapen die het begin is van al die wandelingen?
Heeft ook wel wat jaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja in principe loop je van hut naar hut, maar ik vind het cooler om in een tent te slapen. Gewoon de echte natuur ervaren enzoEn dan ook gewoon op een halfuur daar vanaf in de natuur staan ofzo
En je kunt die hutten ook niet reserverenquote:
Heb je ook geen B&Bs aan het einde van zo`n wandeling?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En je kunt die hutten ook niet reserveren![]()
Dus al zou je daar aankomen zonder tent en er is geen plek, dan heb je een probleem
Nope, Het is steeds 1 hutje op 6-8 uur lopen. Gewoon 1 gebouwtje. Daar kun je dan ook proviand halenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je ook geen B&Bs aan het einde van zo`n wandeling?
Hm wel heel wat anders dan die PCT dus. Als je daar ietwat afwijkt van de route heb je gewoon genoeg accommodatie. Mja, ook wel stuk duurder natuurlijkquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nope, Het is steeds 1 hutje op 6-8 uur lopen. Gewoon 1 gebouwtje. Daar kun je dan ook proviand halen
Ja achquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm wel heel wat anders dan die PCT dus. Als je daar ietwat afwijkt van de route heb je gewoon genoeg accommodatie. Mja, ook wel stuk duurder natuurlijk
Daar is niks mis mee inderdaadquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En voor de rest zijn er bergmeren
Onder de 15 hahahahahahahaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja is echt sick![]()
maar ik heb nu allemaal shit nodig, zoals een solar charger, gasbrander, lichtgewicht pan, etc. etc.![]()
![]()
Ik hoop onder de 15kilo te blijven qua tas
Ik zit normaal gesproken altijd onder de 15quote:
Wat heb jij een vieze smaak betreffende het achterwerk van de vrouw zegquote:
Eindelijk Crime & Punishment uitgelezen. Duurde wel iets langer dan ik gehoopt had maar okequote:Op zondag 6 maart 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker nummertje voor het volksmuziektopic.
Hoe lang over gedaanquote:Op zondag 6 maart 2016 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eindelijk Crime & Punishment uitgelezen. Duurde wel iets langer dan ik gehoopt had maar oke
Een maand.quote:
Dat ben je toch allang weer vergeten man na een paar uurquote:Op zondag 6 maart 2016 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben nog steeds in een schijthumeur door het verlies.
Nee johquote:Op zondag 6 maart 2016 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ben je toch allang weer vergeten man na een paar uur
Is er alweer vv vannacht?quote:
Ik ben niet natgeregend dus jaquote:
Zal het echt veel uitmaken?quote:Op zondag 6 maart 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Super Saturday, Cruz gaat voor de sweep.
Helemaal gelijk heb je.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja in principe loop je van hut naar hut, maar ik vind het cooler om in een tent te slapen. Gewoon de echte natuur ervaren enzoEn dan ook gewoon op een halfuur daar vanaf in de natuur staan ofzo
Hm, nou ja ik vraag me sterk af of je beter Cruz dan Trump kan hebbenquote:Op zondag 6 maart 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als Cruz vandaag dik wint gaat Trump eraf.
Cruz is een degelijk staatshoofd.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, nou ja ik vraag me sterk af of je beter Cruz dan Trump kan hebben
Ben jij ook zo`n reisguru Kano?quote:Op zondag 6 maart 2016 01:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Helemaal gelijk heb je.
15 kilo is wel weinig hoor, zeker als je voor al die dagen eten mee moet.
quote:
Regenhoes er om heen en zo te zien was m'n bidon weer eens uit het zijvakje gevallen en lag in die hoes te rollen. Ik heb een lowe alpine apalachian 75+15quote:
Goed hoor. Begin me een beetje te verevlen en ongeduldig te voelen, wil werken en centjes verdienen mja mja. Duurt nog evenquote:
Schotland? Ierland?quote:
Zal vooral wel geliefd zijn bij de hispanics zoals Obama bij de afro-amerikaanse bevolking wasquote:Op zondag 6 maart 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Beetje onervaren net als Obama was alleen
Centjes verdienenquote:Op zondag 6 maart 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed hoor. Begin me een beetje te verevlen en ongeduldig te voelen, wil werken en centjes verdienen mja mja. Duurt nog even
Ah, met tent en al?quote:Op zondag 6 maart 2016 01:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Regenhoes er om heen en zo te zien was m'n bidon weer eens uit het zijvakje gevallen en lag in die hoes te rollen. Ik heb een lowe alpine apalachian 75+15
Lekker hoor. Kan je zoveel werken naast je studie dan?quote:Op zondag 6 maart 2016 01:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Centjes verdienen
Heb afgelopen maand bijna tegen een duizendje aangetiktNog nooit zoveel verdiend in een maand. Trots.
Schotlandquote:
Met tent en alles erop en d'r aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |