Ging nergens over inderdaadquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:45 schreef wietparkiet het volgende:
heb op het mbo wel eens ruzie gekregen met rekendocent
ik had som in mijn hoofd uitgerekend en ik MOEST hem uitschrijven
dat weigerde ik want het was pure bullshit en tijdverspilling imo en toen ging ze moeilijk doen
het was echt een simpele som en ik had hem binnen een paar seconden uitgerekendquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik begrijp de logica van die mbodocent wel.
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij woont toch in die streek boven damsko
Als zoiets klassikaal behandeld wordt is het wel belangrijk dat je de manier hoe wel uitlegtquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:47 schreef wietparkiet het volgende:
"weet iemand het antwoord"
"65%"
"en hoe kom je daar aan"
"uitgerekend in mijn hoofd"
"dat is niet de bedoeling"
"was het het goeie antwoord?"
"doet er niet toe je moet de som uitschrijven"
GODDAMNIT WOMAN GET UR FUCKIN SHIT TOGETHER
Tja, op het mbo zitten gewoon een hoop mensen die absoluut niet weten wat ze aan het doen zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het was echt een simpele som en ik had hem binnen een paar seconden uitgerekend
Ben net 21 en kan nu geen vrijstelling meer krijgenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ging nergens over inderdaad
En dan lessen verplicht bijwonen terwijl ik op elke toets 100 procent Haalde en na 2 minuten klaar was.
Ja isch verplicht
Ik kon het ook wel uitleggen, dat heb ik toen ook gedaan maar ik ga het niet opschrijven. dat is niet nodigquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als zoiets klassikaal behandeld wordt is het wel belangrijk dat je de manier hoe wel uitlegt
Verjaard dat ja?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben net 21 en kan nu geen vrijstelling meer krijgen
Ik kon dat echt niet opbrengenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben net 21 en kan nu geen vrijstelling meer krijgen
Natuurlijk maar daar hoeft niet iedereen de dupe van te zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, op het mbo zitten gewoon een hoop mensen die absoluut niet weten wat ze aan het doen zijn.
Daar moet je zelfs simpele dingen echt systematisch gaan uitleggen
Na 1 keer wel. Het is alleen een kut methodequote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik dat ook niet weten
Tja, zo werkt onderwijs.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:50 schreef wietparkiet het volgende:
Natuurlijk maar daar hoeft niet iedereen de dupe van te zijn
Ach, dat uurtje in de week... FOK! on the sidequote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kon dat echt niet opbrengenaanwezigheidspercentsge van 25 procent
Ik ben niet zo goed in hoofdrekenen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na 1 keer wel. Het is alleen een kut methode
Nee, meest makkelijke methode die je aan ieder niveau kan uitleggen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na 1 keer wel. Het is alleen een kut methode
Nooit geleerd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom zou je staartdelingen moeten leren.
Ja maar ik had al lang vrijstelling moeten krijgen voor rekenen toenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, zo werkt onderwijs.
Je krijgt het onderwijs van het algemene gemiddelde niveau.
Ik zat dan ook niet op een normale basisschoolquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een rare basisschool heb jij gehad
Ik had CITO en oordeel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:52 schreef Etsu het volgende:
eigenlijk heb ik ook nooit CITO toets gedaan
de juf gaf oordeel wat mijn niveau was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |