doe rustig man rook een jointjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
IK BEN STRESSED JONGEH DONT PLAY WITH ME
Dat is wat ik zo ga doen, want ik hoef niet te werkenquote:
DANK MEMES CAN'T MELT STEEL BEAMSquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:35 schreef Fok-it het volgende:
Zit hier jochie in de trein wat tegen z'n moeder verteld dat de Twin towers zijn doorboort door een F16 #Plottwist Much #BNW
vochtige meems kunnen stalen balken niet doen smeltenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
DANK MEMES CAN'T MELT STEEL BEAMS
je krijgt van mij een 7 voor engelsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vochtige meems kunnen stalen balken niet doen smelten
van mijn leraar Engels een 9, dusquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je krijgt van mij een 7 voor engels
die spoort nietquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
van mijn leraar Engels een 9, dus
"Als Mark gaat hardlopen, loopt hij 1KM, dit diet hij 4 keer in de week. Hoeveel kilometer loopt Mark per week?"quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb je de mbo rekentoets al moeten doen
Hopelijk zul je dit halen, VA!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Als Mark gaat hardlopen, loopt hij 1KM, dit diet hij 4 keer in de week. Hoeveel kilometer loopt Mark per week?"
Multiple choice.
Heb voor een tentamen op de havo dikke 10 gehaald en krat bier van mijn leraar gekregen.quote:
Ik sprak de taal beter dan mijn mondelinge examinatoren.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb voor een tentamen op de havo dikke 10 gehaald en krat bier van mijn leraar gekregen.
Spreken gaat bij mij moeilijker, doe het ook bar weinig. En de lessen hier gaan vooral daarover, beetje engels lullen met de docent, dus dat is wel chill.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik sprak de taal beter dan mijn mondelinge examinatoren.
Genante situaties.
Bij latere vragen wel, dat was ook meteen de eerste. Had gewoon 96% goed dus vraag me af waarom iedereen zeikt dat het te moeilijk is, mensen zijn gewoon te dom of hebben gewoon slecht les gekregenquote:
Ik had als examinator een vrouw van 65+ die nog op die ouderwetse Nederlandse manier Engels had geleerd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Spreken gaat bij mij moeilijker, doe het ook bar weinig. En de lessen hier gaan vooral daarover, beetje engels lullen met de docent, dus dat is wel chill.
Mark 4 keer per week hardlopen hahaha goeie grap xdquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Als Mark gaat hardlopen, loopt hij 1KM, dit diet hij 4 keer in de week. Hoeveel kilometer loopt Mark per week?"
Multiple choice.
rebelse jongen ben jequote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:45 schreef wietparkiet het volgende:
heb op het mbo wel eens ruzie gekregen met rekendocent
ik had som in mijn hoofd uitgerekend en ik MOEST hem uitschrijven
dat weigerde ik want het was pure bullshit en tijdverspilling imo en toen ging ze moeilijk doen
Ik begrijp de logica van die mbodocent wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:45 schreef wietparkiet het volgende:
heb op het mbo wel eens ruzie gekregen met rekendocent
ik had som in mijn hoofd uitgerekend en ik MOEST hem uitschrijven
dat weigerde ik want het was pure bullshit en tijdverspilling imo en toen ging ze moeilijk doen
Moest hardop lachen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mark 4 keer per week hardlopen hahaha goeie grap xd
Sorry Heppie :3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |