SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2016 15:21:10 ]
Tjacka, ik haal wel wegquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:20 schreef Fok-it het volgende:
Welke neus heeft Ajax in het lijstje gezet
Zal hem even invullenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Ook dat stukje tekst van mij boven spoiler blijft maar mee gaan gehehhe
Uitdagingen bedoel je.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat is wel tof
Dacht al wel zoiets met je auditieve beperkingen
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Er ligt hier sneeuw en het sneeuwt
Hier = omgeving bathmen
volgens mij waren dat inso en sof ooitquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie heeft eigenlijk de OP qua tekst gemaakt
Ik heb tertiaire hihihiquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:23 schreef Etsu het volgende:
"e.g. primaire en secundaire geslachtskenmerken of misschien zelfs tertiaire ..."
quote:
Ben geen 30+ johquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Van jou weten we al dat je een vincent van 30+ bent, hobby kanoën...
Als je zo van dolfijnen houdt kan je dolfijnenaftrekker worden in het dolfinariumquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:23 schreef kanovinnie het volgende:
Naam: Kanovinnie
Leeftijd: 16
Religie: FOK!ker
Burgerlijke staat: Maagd
Hoogst genoten opleiding: MBO
Woonplaats/province: Doet dit er toe?
Voetbalclub: Kijk nooit voetbal.
Favoriete eten: Patat met een frikandel XXL
Favoriete drankje: BIER
Favoriete film: Pokemon the movie 1
Voorkeur muziekgenre: Heavy metal
Lievelingsdier: Dolfijnen
Lievelingskleur:Moderatorblauw
Politieke voorkeur: Extreem links
Favoriete user: Opso
Hier sneeuwt het en blijft niet liggen. Omgeving Noord-Hollandquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Er ligt hier sneeuw en het sneeuwt
Hier = omgeving bathmen
Heyyyy fylaxquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:23 schreef kanovinnie het volgende:
Er mist nog een instaweather picaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het en blijft niet liggen. Omgeving Noord-Holland
We hadden gewoon aan het NK curling mee moeten doen met sofquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het sneeuwt hier en blijft liggen op gras enzo, Arnhem.
/sneeuwreport
Je buuv is ook natquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het strand lag er nog, helaas is het te nat om te rollerskaten xo
jij woont toch in die streek boven damskoquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:23 schreef kanovinnie het volgende:
Dat was het Arnhems kampioenschapquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We hadden gewoon aan het NK curling mee moeten doen met sof
dat is een beetje dubbelop hequote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Aanrijding met een voortuig tussen dieren en velp. Ik hoef vanavond niet te werken vanavond
quote:
nee dat vanavond niet te werken vanavondquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
itt aanrijding met een persoon
ohja.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee dat vanavond niet te werken vanavond
IK BEN STRESSED JONGEH DONT PLAY WITH MEquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:33 schreef wietparkiet het volgende:
en voortuig
wat is een voortuig
is dat een tuig dat je ergens voorspant ofzo
doe rustig man rook een jointjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
IK BEN STRESSED JONGEH DONT PLAY WITH ME
Dat is wat ik zo ga doen, want ik hoef niet te werkenquote:
DANK MEMES CAN'T MELT STEEL BEAMSquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:35 schreef Fok-it het volgende:
Zit hier jochie in de trein wat tegen z'n moeder verteld dat de Twin towers zijn doorboort door een F16 #Plottwist Much #BNW
vochtige meems kunnen stalen balken niet doen smeltenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
DANK MEMES CAN'T MELT STEEL BEAMS
je krijgt van mij een 7 voor engelsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vochtige meems kunnen stalen balken niet doen smelten
van mijn leraar Engels een 9, dusquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je krijgt van mij een 7 voor engels
die spoort nietquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
van mijn leraar Engels een 9, dus
"Als Mark gaat hardlopen, loopt hij 1KM, dit diet hij 4 keer in de week. Hoeveel kilometer loopt Mark per week?"quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb je de mbo rekentoets al moeten doen
Hopelijk zul je dit halen, VA!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Als Mark gaat hardlopen, loopt hij 1KM, dit diet hij 4 keer in de week. Hoeveel kilometer loopt Mark per week?"
Multiple choice.
Heb voor een tentamen op de havo dikke 10 gehaald en krat bier van mijn leraar gekregen.quote:
Ik sprak de taal beter dan mijn mondelinge examinatoren.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb voor een tentamen op de havo dikke 10 gehaald en krat bier van mijn leraar gekregen.
Spreken gaat bij mij moeilijker, doe het ook bar weinig. En de lessen hier gaan vooral daarover, beetje engels lullen met de docent, dus dat is wel chill.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik sprak de taal beter dan mijn mondelinge examinatoren.
Genante situaties.
Bij latere vragen wel, dat was ook meteen de eerste. Had gewoon 96% goed dus vraag me af waarom iedereen zeikt dat het te moeilijk is, mensen zijn gewoon te dom of hebben gewoon slecht les gekregenquote:
Ik had als examinator een vrouw van 65+ die nog op die ouderwetse Nederlandse manier Engels had geleerd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Spreken gaat bij mij moeilijker, doe het ook bar weinig. En de lessen hier gaan vooral daarover, beetje engels lullen met de docent, dus dat is wel chill.
Mark 4 keer per week hardlopen hahaha goeie grap xdquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Als Mark gaat hardlopen, loopt hij 1KM, dit diet hij 4 keer in de week. Hoeveel kilometer loopt Mark per week?"
Multiple choice.
rebelse jongen ben jequote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:45 schreef wietparkiet het volgende:
heb op het mbo wel eens ruzie gekregen met rekendocent
ik had som in mijn hoofd uitgerekend en ik MOEST hem uitschrijven
dat weigerde ik want het was pure bullshit en tijdverspilling imo en toen ging ze moeilijk doen
Ik begrijp de logica van die mbodocent wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:45 schreef wietparkiet het volgende:
dat weigerde ik want het was pure bullshit en tijdverspilling imo en toen ging ze moeilijk doen
Moest hardop lachen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mark 4 keer per week hardlopen hahaha goeie grap xd
Sorry Heppie :3
Ging nergens over inderdaadquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:45 schreef wietparkiet het volgende:
het was echt een simpele som en ik had hem binnen een paar seconden uitgerekendquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik begrijp de logica van die mbodocent wel.
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij woont toch in die streek boven damsko
Als zoiets klassikaal behandeld wordt is het wel belangrijk dat je de manier hoe wel uitlegtquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:47 schreef wietparkiet het volgende:
"weet iemand het antwoord"
"65%"
"en hoe kom je daar aan"
"uitgerekend in mijn hoofd"
"dat is niet de bedoeling"
"was het het goeie antwoord?"
"doet er niet toe je moet de som uitschrijven"
GODDAMNIT WOMAN GET UR FUCKIN SHIT TOGETHER
Tja, op het mbo zitten gewoon een hoop mensen die absoluut niet weten wat ze aan het doen zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het was echt een simpele som en ik had hem binnen een paar seconden uitgerekend
Ben net 21 en kan nu geen vrijstelling meer krijgenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ging nergens over inderdaad
En dan lessen verplicht bijwonen terwijl ik op elke toets 100 procent Haalde en na 2 minuten klaar was.
Ja isch verplicht
Ik kon het ook wel uitleggen, dat heb ik toen ook gedaan maar ik ga het niet opschrijven. dat is niet nodigquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als zoiets klassikaal behandeld wordt is het wel belangrijk dat je de manier hoe wel uitlegt
Verjaard dat ja?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben net 21 en kan nu geen vrijstelling meer krijgen
Ik kon dat echt niet opbrengenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben net 21 en kan nu geen vrijstelling meer krijgen
Natuurlijk maar daar hoeft niet iedereen de dupe van te zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, op het mbo zitten gewoon een hoop mensen die absoluut niet weten wat ze aan het doen zijn.
Daar moet je zelfs simpele dingen echt systematisch gaan uitleggen
Na 1 keer wel. Het is alleen een kut methodequote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik dat ook niet weten
Tja, zo werkt onderwijs.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:50 schreef wietparkiet het volgende:
Natuurlijk maar daar hoeft niet iedereen de dupe van te zijn
Ach, dat uurtje in de week... FOK! on the sidequote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kon dat echt niet opbrengenaanwezigheidspercentsge van 25 procent
Ik ben niet zo goed in hoofdrekenen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na 1 keer wel. Het is alleen een kut methode
Nee, meest makkelijke methode die je aan ieder niveau kan uitleggen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na 1 keer wel. Het is alleen een kut methode
Nooit geleerd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom zou je staartdelingen moeten leren.
Ja maar ik had al lang vrijstelling moeten krijgen voor rekenen toenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, zo werkt onderwijs.
Je krijgt het onderwijs van het algemene gemiddelde niveau.
Ik zat dan ook niet op een normale basisschoolquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een rare basisschool heb jij gehad
Ik had CITO en oordeel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:52 schreef Etsu het volgende:
eigenlijk heb ik ook nooit CITO toets gedaan
de juf gaf oordeel wat mijn niveau was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |