Mijn docent in groep 8 voorspelde dat ik crimineel zou worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:53 schreef Etsu het volgende:
ik mocht die juf echt niet
als ik mn master diploma heb, zal ik dr eens opzoeken
Als je iemand dat gaat vertellen zullen ze vast vol motivatie aan school beginnenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn docent in groep 8 voorspelde dat ik crimineel zou worden.
Een waar pedagogisch genie.
mee eensquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik moet wel zeggen dat deze generatie echt heel beroerd rekenonderwijs heeft gehad op de basisschool.
Basisschool docenten hebben sowieso erg matige basiskennis volgens mijquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Vooral juffen die zelf nauwelijks konden rekenen.
Klopt. Lachwekkend vaak.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Basisschool docenten hebben sowieso erg matige basiskennis volgens mij
Was dit voor de 1e of 2e wereldoorlog.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:00 schreef Kurovski het volgende:
In mijn schooltijd was wiskunde I en II nog samengevoegd.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was dit voor de 1e of 2e wereldoorlog.
In 1991 geloof ik examen gedaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was dit voor de 1e of 2e wereldoorlog.
Oudje hoorquote:
Was bij mij wel goed. Op de middelbare school moeten ze het erin houden..quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik moet wel zeggen dat deze generatie echt heel beroerd rekenonderwijs heeft gehad op de basisschool.
Bepaalde lieden kunnen het helaas niet laten anderen af te zeiken en dus is er een slot opgezet.quote:
Wie ging huilen dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bepaalde lieden kunnen het helaas niet laten anderen af te zeiken en dus is er een slot opgezet.
Mooie zonsondergang trouwens momenteel.
Niemand volgens mij. Er kwam gewoon pats boem een slot op.quote:
oh oke, trouwen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niemand volgens mij. Er kwam gewoon pats boem een slot op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |