Ik heb geen interessante dingen meegemaakt vandaag dus meer valt er niet te meldenquote:
Van wie?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb woensdag concert maar begin ziek te worden
K.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen interessante dingen meegemaakt vandaag dus meer valt er niet te melden
Wordt tijd dat ik gebeld word door werkquote:
Hmm ja. Je gaat in magazijn werken toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ik gebeld word door werk
Misschien is het een idee om wat meer slaap te pakken dan. En wat meer naar buiten te gaan. Knap je van opquote:
Ja, maar duurt nu nog 2/3 weken denk ik.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ja. Je gaat in magazijn werken toch?
goed plan welquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om wat meer slaap te pakken dan. En wat meer naar buiten te gaan. Knap je van op
Was jij maar in 2008 blijven hangenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:58 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Hij is in 2008 blijven hangen #MSN
jaarcontract?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar duurt nu nog 2/3 weken denk ik.
Ze hebben gezegd dat het lang zou duren en ze hebben al m`n bankgegevvens enzo al dus het heeft ook geen zin om te bellen omdat het wel goed zit. Mja, word er wel ongeduldig van
Dat snap ik wel jaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar duurt nu nog 2/3 weken denk ik.
Ze hebben gezegd dat het lang zou duren en ze hebben al m`n bankgegevvens enzo al dus het heeft ook geen zin om te bellen omdat het wel goed zit. Mja, word er wel ongeduldig van
Nee, maar word wel verwacht van je dat je minimaal half jaar beschikbaar bentquote:
Dus zij kunnen je er ook elk moment uit knikkeren?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar word wel verwacht van je dat je minimaal half jaar beschikbaar bent
Als iik gewoon m`n werk doe zie ik geen reden daar toe. Het is gewoon productiewerk. Elke kip loopt daar rondquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus zij kunnen je er ook elk moment uit knikkeren?
Weet ik veel, misschien lig je ineens te rommelen met de dochter van de baas in het kopieerhokquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als iik gewoon m`n werk doe zie ik geen reden daar toe. Het is gewoon productiewerk. Elke kip loopt daar rond
Ik heb het gevoel dat de man-vrouw verhouding niet helemaal 50-50 is bij dit soort werkquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Weet ik veel, misschien lig je ineens te rommelen met de dochter van de baas in het kopieerhok
Het zal je verbazenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat de man-vrouw verhouding niet helemaal 50-50 is bij dit soort werk
Cool, wohin?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:03 schreef Fok-it het volgende:
Maar maakt me ook niet bijzonder veel uit, wil gewoon werken, en sparen voor le trip volgend jaar
Nog geen ideequote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het zal je verbazen
[..]
Cool, wohin?
Keihard bikkelen en dan naar Patagonie, mits je tenminste van wandelen houdt!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog geen ideeHeb natuurlijk wel grote plannen maar zal deels afhangen van hoeveel ik op dat moment bij elkaar gespaard heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |