Datis wel fucking mooi daar ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Keihard bikkelen en dan naar Patagonie, mits je tenminste van wandelen houdt!
Auto kopen en dan zelf rijdenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Datis wel fucking mooi daar ja.
Zat zelf te denken om overland van Europa naar Azie te reizen
Heb geen rijbewijsquote:
In alle eerlijkheid zou ik dat best wel willen. Onbezorgd kunnen leven op straat onzin kunnen trappen geen rekeningen die je moet betalen of een huis wat helemaal voor jezelf is met alle betalingen van dienquote:
Door Turkije en Iranquote:
okquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:08 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid zou ik dat best wel willen. Onbezorgd kunnen leven op straat onzin kunnen trappen geen rekeningen die je moet betalen of een huis wat helemaal voor jezelf is met alle betalingen van dien
Iran kan prima hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Door Turkije en Iranen dan kiezen of je via afghanistan of pakistan wilt
![]()
Je kunt ook via Turkmenistan, Uzbekistan, Zazikistan, en dan via China naar Indiaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iran kan prima hoorAfghanistan en Pakistan zou ik wel mijden ja
![]()
Nee Trans-Mongolie express
Ik denk niet dat ik genoeg money make om jaar te reizenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je kunt ook via Turkmenistan, Uzbekistan, Zazikistan, en dan via China naar India
Dat is wel echt vet jaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:11 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik en Ezel willen roadtrippen van Vancouver naar Ushuaia
Maar we willen ook de PCT lopen, plannen plannen.
Jaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel echt vet ja
Wild gezien zeker?
Ja het lijkt mij later ook wel wat.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja
Ik ga deze zomer al een voorproefje van 10 dagen doen in ScandinavieAls ik dat leuk vind dan legt het vast de basis
Plus, dan heb ik al die shit al
![]()
Ik heb echt een chill tentje gekocht, weegt maar 2,4 kiloquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja het lijkt mij later ook wel wat.
Heb alleen hekel aan slapen in een tent. Maar zo`n hele trail kunnen uitlopen is wel baas natuurlijk
Zo`n tent die je zeg maar weggooit en dat hij dan zich automatisch opblaast en tot een tent vouwt?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb echt een chill tentje gekocht, weegt maar 2,4 kilo![]()
Ik zit eerder tegen de max van mijn tas aan65 liter is niks als je een tent, matje, en slaapzak erin moet proppen
Jij bedoeld dit?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo`n tent die je zeg maar weggooit en dat hij dan zich automatisch opblaast en tot een tent vouwt?
Die ja, dat is wel handigquote:
Nee, die zijn te groot, die kun je niet in je tas meenemenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo`n tent die je zeg maar weggooit en dat hij dan zich automatisch opblaast en tot een tent vouwt?
Lekker vrij wildkamperen daarquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, die zijn te groot, die kun je niet in je tas meenemen![]()
Ik ga dus hier heen
[ afbeelding ]
Dat was ook mijn planquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker vrij wildkamperen daarWel mooie plekjes om wakker te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |