neequote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Euh. Mag ik dan ook af en toe koken?
"democratie betekent twee woorden demos en cratie"quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.omroepwest.nl/(...)debat-in-Haagse-raad
Wij sijn geen rasisten, ow jij ben van de pvv, owke dan luister ik naar jou
Eentje schreeuwt zelfs kankerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"democratie betekent twee woorden demos en cratie"
ik ga helemaal stuk. Gewoon hard schreeuwen en het democratie noemen, vermakelijk volk
Waarom roept een groep blanke tokkies "racisten" naar een blanke gemeenteraad?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eentje schreeuwt zelfs kankerEentje heeft het over geweld.
omdat die ene bruin is en hy mach t wel roepequote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom roept een groep blanke tokkies "racisten" naar een blanke gemeenteraad?
Maakt me geen moer uit wie het zegt, het raakt kant noch walquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
omdat die ene bruin is en hy mach t wel roepe
Ik vind het leuk, fantastisch hoe de pvv deze mensen beschermt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maakt me geen moer uit wie het zegt, het raakt kant noch wal
"bezorgde burgers"quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, fantastisch hoe de pvv deze mensen beschermt.
jij bent zeker een geitewollensokgevaldingejtequote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Er wordt niet naar ons geluisterd"
Als je met zijn allen door elkaar tettert valt er ook weinig te verstaan
Ik ben een linksche wegkijkerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
jij bent zeker een geitewollensokgevaldingejte
mn backspace doet het niet jongens
Landverraaierquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben een linksche wegkijker
Wacht maar, dit is nog dag 1quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
vind het wel gezellig hier met de klb mensjes, ga er maar eens langs als het weer open is
Zolang jij er bent om me te beschermenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |