SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regel 1: In elk topic van de Klaagbaak Slowchat (vanaf nu 'KLB SC'), het liefst op elke pagina, moet(en) er altijd één of meer vrouwelijke user(s) zijn die haar heerlijke malse tetjes of gelaat vol mannenpap post.
Regel 2: De OP volspammen met aantrekkelijke dames of 'lekkere wijven' is een teken van oppervlakkigheid en vanaf nu ten strengste verboden. Alle uitingen van dames mogen verzameld worden in één spoiler tussen de OP en de code-spoiler.
REGELS ZIJN REGELS EN DEZE MOETEN WORDEN NAGELEEFDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEVANILLEKWARK
#FREEHOINK
#FREETARDIS.
#FREEHPLC![]()
Wat je moeder voor je kookt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Oh wat flauw van ze dat ze niks voor je klaar hebben gezet.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
mocht jij een bukake ontvangenquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ze hadden een gangbang en dat mag niet van danny.![]()
of jij ffe wat voor hem maakt..quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh wat flauw van ze dat ze niks voor je klaar hebben gezet.![]()
hij is 17, hij kan heus wel zelf wat makenquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh wat flauw van ze dat ze niks voor je klaar hebben gezet.![]()
nou op die leeftijd als man al?quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:27 schreef Crip het volgende:
[..]
hij is 17, hij kan heus wel zelf wat maken![]()
mmmmmm lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
broodjes knakworst met n dikke klodder ketchup(she/her)![]()
Mijn broers ook toen ze 13 waren ofzo.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
das wel erg vroeg:p maar mannen zijn daar sws later mee..over t algemeen dan![]()
ik onthou het voot anderekeer want ik wil de deur niet uiyquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja he
had ik van de week ook op
wel magere knakworstjes ivm dieet(she/her)![]()
Ja, thee zetten is echt moeilijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
das wel erg vroeg:p maar mannen zijn daar sws later mee..over t algemeen dan![]()
oke is goedquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik onthou het voot anderekeer want ik wil de deur niet uiy
wanneer je t neemt, graag snapchatfoto oke?![]()
wow dat heb ik nog nooit gehoord. Goed hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn broers ook toen ze 13 waren ofzo.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2016 18:33:06 ]![]()
uit jullie zelf of omdat het moest?quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn broers ook toen ze 13 waren ofzo.![]()
Vonden we gewoon interessant, dus van jongs af aan bij mams in de keukenquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
uit jullie zelf of omdat het moest?![]()
Ja wel goed geloof ikquote:Ben bezig met stoppen met roken
![]()
Bijna op dag 3, heb knallende koppijn en zoveel zin.![]()
![]()
komt goedquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke is goed
wanneer je t neemt, graag snapchatfoto oke?(she/her)![]()
Komt goed. Hou vol.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja wel goed geloof ikBen bezig met stoppen met roken
![]()
Hou vol, eerste week is meestal zwaarste volgens bronnen. Het gaat jou wel lukken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
![]()
![]()
Komt wel goed, ik wil eindelijk van die stinkdingen af.![]()
Mja, ik heb al vandaag paar keer gehoord dat ik heel erg geprikkeld reageer...![]()
![]()
Gooi je frustraties los in klb topiquesquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:40 schreef Etsu het volgende:
Gelukkig is KLB de juiste plek om mijn frustraties kwijt te raken.![]()
Volhouden man, eerste week is wat dat betreft het zwaarste. Daarna wordt het meer zeurend. Maar is het 100% waard.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
![]()
Ja kan wel wat frituren voor hem.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ex-roker?quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:43 schreef zeer het volgende:
[..]
Volhouden man, eerste week is wat dat betreft het zwaarste. Daarna wordt het meer zeurend. Maar is het 100% waard.![]()
![]()
Nou ik kan enkel water aan laten branden hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:27 schreef Crip het volgende:
[..]
hij is 17, hij kan heus wel zelf wat makenOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Als je het op de dag af weet denk je er vast nog elke dag aan.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:45 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja, bijna 10 jaar gerookt, nu al 429 dagen niet.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
jeetjequote:Op donderdag 3 maart 2016 18:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou ik kan enkel water aan laten branden hoor.![]()
kun jij koken eigenlijk. Ik vraag dit voor een vriendinquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja kan wel wat frituren voor hem.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2016 18:47:39 ]![]()
daar bestaan apps voorquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je het op de dag af weet denk je er vast nog elke dag aan.![]()
Heb zo'n appquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je het op de dag af weet denk je er vast nog elke dag aan.. Maar idd, heb nog wel paar keer per dag een moment van 'en nu even een sigaret draaien
'
![]()
Is privé.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
kun jij koken eigenlijk. Ik vraag dit voor een vriendinOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Wat zijn we toch verwend tegenwoordig.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Knap hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:45 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja, bijna 10 jaar gerookt, nu al 429 dagen niet.
Ik zit op 6 jaar vast roken, nog langer gelegenheidsroker.
Nog tips om de nachten door te komen? Ik heb gemerkt dat een warme douche en valeriaan/melatonine wel n beetje helpen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2016 18:49:29 ]![]()
echt dom van je dat je niet antwoordquote:
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2016 18:50:03 ]![]()
Nou ja zeg haal dat lief maar uit je naam.quote:
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ik heb nooit gerookt, alleen meegerookt.
[/quote]![]()
dan blijft madeff overquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou ja zeg haal dat lief maar uit je naam.![]()
Is niet zo'n vreemde naam eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Eerste 10 dagen ben ik er ziek van geweestquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Knap hoor.
Ik zit op 6 jaar vast roken, nog langer gelegenheidsroker.
Nog tips om de nachten door te komen? Ik heb gemerkt dat een warme douche, valeriaan/melatonine wel n beetje helpen.. 's Nachts onwijs trillende benen
. Kan je daar geen tips voor geven, enige reden waarom het mij gelukt is was omdat ik de knop op kon zetten en dat roken gewoon geen optie meer was.
Maar wat ik zei, na een week heb je het ergste wel gehad wat betreft het lichamelijke. Daarna is het enkel nog psychisch en komt voort uit je verslaving dus dat kon ik daarom volledig negeren.![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:50 schreef Oberkullie het volgende:
Wat vinden jullie van vrouwen die voor een abortus kiezen?Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Niet relevant. Het wordt toch Clinton denk ik. En dan oorlog nr. zoveel waardoor de wereld wéér een stukje slechter wordt.quote:![]()
4 laffe sigaretten op een dag is niet roken hehquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:52 schreef Crip het volgende:
Ik heb 2-3 jaar ofzo gerookt, was best makkelijk om te stoppen voor mij.![]()
Ah, je bent een aanhanger dus?quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Leugenachtige neo-fascistische engnek.![]()
Is dit weer zo'n situatie waar je moeder met haar slipper in voor komt?quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:52 schreef Crip het volgende:
Ik heb 2-3 jaar ofzo gerookt, was best makkelijk om te stoppen voor mij.
[/quote]![]()
dacht heel even dat er slipje stondquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n situatie waar je moeder met haar slipper in voor komt?![]()
Nee. Die vallen steeds eraf.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gebruik je geen nicotine pleisters?![]()
![]()
Leuk. Ga jij nou maar zeggen dat je kinderen best dood mag maken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:54 schreef zeer het volgende:
[..]
nee maar srs de vraag was of je voor of tegen was, niet waarom je hem geweldig vindt![]()
Moet je ook niet gebruiken man, je moet gewoon de nicotine uit je systeem hebben. Daarna ben je er van af.quote:![]()
Waarom mezelf herhalen?quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Leuk. Ga jij nou maar zeggen dat je kinderen best dood mag maken.![]()
![]()
Nee, dacht ik al. En het brandt als een gek.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:56 schreef zeer het volgende:
[..]
Moet je ook niet gebruiken man, je moet gewoon de nicotine uit je systeem hebben. Daarna ben je er van af.
Nouja, even volhouden dan maar.![]()
Als je elke dag rookt dan zie ik dat als roken. Of het nou 2,5,5832 zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:53 schreef zeer het volgende:
[..]
4 laffe sigaretten op een dag is niet roken heh
gwn smorgens, na ontbijt, na lunch, dan nog ene even later en dan na avond eten en soms nog voor het slapen.![]()
Nicotine heeft er geen ene hol mee te maken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:56 schreef zeer het volgende:
[..]
Moet je ook niet gebruiken man, je moet gewoon de nicotine uit je systeem hebben. Daarna ben je er van af.![]()
heb jij een blok snorretje op je bovenlip?quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga dan ook anderen niet voor fascist uitmaken, als er iemand tegen tirannie is ben ik dat.![]()
Ja dan is het niet gek dat je makkelijk kunt stoppen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je elke dag rookt dan zie ik dat als roken. Of het nou 2,5,5832 zijn.
gwn smorgens, na ontbijt, na lunch, dan nog ene even later en dan na avond eten en soms nog voor het slapen.![]()
6 sigaretten per dag? Dan ben je een neproker.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Volhouden iddquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dacht ik al. En het brandt als een gek.
Nouja, even volhouden dan maar.. Srs je zult over een jaar bij zijn.
![]()
Lijst van users die ik negeer:quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:57 schreef zeer het volgende:
[..]
heb jij een blok snorretje op je bovenlip?
Hoink
Cholo
Zeer![]()
Als je meer van een stof gebruikt is je verslaving wel groter hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Op zulke lijstjes hoort Stimo sowieso te staan ook.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lijst van users die ik negeer:
Hoink
Cholo
ZeerOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
waarom, leuk toch andere manieren van het leven bekijkenquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoink
Cholo
Zeer![]()
fijnquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoink
Cholo
Zeer![]()
![]()
2-3 pakjes javaanse jongens 3/4 per weekquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
ew hoeveel rookte jullie dan?
also alsof je trots kunt zijn op roken. ''nep roker''![]()
![]()
Beweer ook niet dat ik heavy verslaafd was. Anders was 't ook nie makkelijk om te stoppen hequote:Op donderdag 3 maart 2016 18:58 schreef zeer het volgende:
[..]
Als je meer van een stof gebruikt is je verslaving wel groter hoor.![]()
Wannabe!!!quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
also alsof je trots kunt zijn op roken. ''nep roker''Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Negeer als in dat ik niet op ze reageer. Het zijn domme users waar niet mee te praten valt. Mijn negeerdrempel is trouwens vrij hoog.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
waarom, leuk toch andere manieren van het leven bekijken![]()
haha die fok titelquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
also alsof je trots kunt zijn op roken. ''nep roker''![]()
![]()
![]()
![]()
Pakje per dag.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
also alsof je trots kunt zijn op roken. ''nep roker''
Is ook niet iets om trots op te zijn maar iets doms.![]()
ik deed met een camel XXL pakje in 2 dagenquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
also alsof je trots kunt zijn op roken. ''nep roker''
enne jijjezelf roker noemen met je 4 sigaretjes per dag
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2016 19:00:24 ]![]()
lekker heh mensen monddood makenquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Negeer als in dat ik niet op ze reageer. Het zijn domme users waar niet mee te praten valt. Mijn negeerdrempel is trouwens vrij hoog.
beetje kristalnacht praktijken hier![]()
camel rokenquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik deed met een camel XXL pakje in 2 dagen
![]()
![]()
![]()
boeie, is toch internet? zou er mezelf niet teveel druk over makenquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Negeer als in dat ik niet op ze reageer. Het zijn domme users waar niet mee te praten valt. Mijn negeerdrempel is trouwens vrij hoog.![]()
Heb je die ook zonder broek aan?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Zit op werk dus ff fappenOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
je weet hoe fascisten werken heh, als iemand het niet met ze eens is gaat het ze aan het hart omdat men toch wel moet geloven in de waarheidquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
boeie, is toch internet? zou er mezelf niet teveel druk over maken![]()
Ik kan nu gaan discussieren over of jezelf een roker kunnen noemen of niet. Maar uiteindelijk stopte ik easy en zit jij nu te strugglen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik deed met een camel XXL pakje in 2 dagen
![]()
![]()
Daarom neem ik mijzelf in bescherming door ze te negeren. Ik heb namelijk de neiging overal op te reageren.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
boeie, is toch internet? zou er mezelf niet teveel druk over maken![]()
sws beetje veel werk om op iedereen te reageren die jou een simpele loetje vindtquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daarom neem ik mijzelf in bescherming door ze te negeren. Ik heb namelijk de neiging overal op te reageren.![]()
Vinden dat je bent gestopt met je 4 sigaretjes per dagquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan nu gaan discussieren over of jezelf een roker kunnen noemen of niet. Maar uiteindelijk stopte ik easy en zit jij nu te strugglen.![]()
Ik strijd er tenminste voor en kan later met trots zeggen dat het me is gelukt. Jij niet.![]()
Als je vier sigaretten per dag hebt geroookt ben je geen zware rokerquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan nu gaan discussieren over of jezelf een roker kunnen noemen of niet. Maar uiteindelijk stopte ik easy en zit jij nu te strugglen.![]()
Dat is het dus, als je weinig rookt is stoppen niet moeilijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
misschien eerst aan jezelf werken dan?quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daarom neem ik mijzelf in bescherming door ze te negeren. Ik heb namelijk de neiging overal op te reageren.![]()
Boeie, je longen zijn toch al verklootquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vinden dat je bent gestopt met je 4 sigaretjes per dag![]()
Ik strijd er tenminste voor en kan later met trots zeggen dat het me is gelukt. Jij niet.![]()
neem de quit now! app, dat hielp mij wel, heb al ruim 800 euro in de pokketquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
![]()
Reverse je longschade maar.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
In 20 jaar zijn ze weer schoon geloof ik.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Boeie, je longen zijn toch al verkloot![]()
ik heb tenminste geleefdquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Boeie, je longen zijn toch al verkloot![]()
schade blijftquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In 20 jaar zijn ze weer schoon geloof ik.![]()
is t niet zo dat als je voor je 25ste stopt, dat je dan uiteindelijk dezelfde overlevingskans hebt als een niet-roker?quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In 20 jaar zijn ze weer schoon geloof ik.
zoiets stond me iets bij.![]()
#bucketlistquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:04 schreef zeer het volgende:
[..]
nou fijn naast je aids e.d. ook nog longkanker![]()
Oh dan zit ik prima, ik rook nog wel trouwens in het weekend en bij uitgaan.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
is t niet zo dat als je voor je 25ste stopt, dat je dan uiteindelijk dezelfde overlevingskans hebt als een niet-roker?
Echt iets om trots op te zijn ja.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik strijd er tenminste voor en kan later met trots zeggen dat het me is gelukt. Jij niet.
![]()
![]()
,,Hoe langer en meer je hebt gerookt, hoe groter de kans op deze diagnose,'' aldus Harry Groen, longarts in het UMC Groningen. Ook als een roker de sigaretten al jaren niet meer heeft aangeraakt, kan de ziekte toeslaan. Groen: ,,Als je stopt, blijft de schade die je tot dan hebt opgelopen. Die wordt alleen niet erger.'' Wel halveert de kans op longkanker na 20 rookvrije jaren.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
is t niet zo dat als je voor je 25ste stopt, dat je dan uiteindelijk dezelfde overlevingskans hebt als een niet-roker?
nazivriendjesquote:
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Ja, en als ik spijkerbroeken draag, krijg ik ook huidkanker.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
,,Hoe langer en meer je hebt gerookt, hoe groter de kans op deze diagnose,'' aldus Harry Groen, longarts in het UMC Groningen. Ook als een roker de sigaretten al jaren niet meer heeft aangeraakt, kan de ziekte toeslaan. Groen: ,,Als je stopt, blijft de schade die je tot dan hebt opgelopen. Die wordt alleen niet erger.'' Wel halveert de kans op longkanker na 20 rookvrije jaren.![]()
juist nietquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, en als ik spijkerbroeken draag, krijg ik ook huidkanker.![]()
bazenprogramma, net als internetpesters opgepaktquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:08 schreef Oberkullie het volgende:
Ff gestalkt van zondag terugkijken. Sbs trash![]()
Kansberekening blijft kansberekening... geen oncoloog kan per individu berekenen wat de kans is, hooguit per populatiequote:Op donderdag 3 maart 2016 19:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
,,Hoe langer en meer je hebt gerookt, hoe groter de kans op deze diagnose,'' aldus Harry Groen, longarts in het UMC Groningen. Ook als een roker de sigaretten al jaren niet meer heeft aangeraakt, kan de ziekte toeslaan. Groen: ,,Als je stopt, blijft de schade die je tot dan hebt opgelopen. Die wordt alleen niet erger.'' Wel halveert de kans op longkanker na 20 rookvrije jaren.![]()
nou en, schade is schadequote:Op donderdag 3 maart 2016 19:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kansberekening blijft kansberekening... geen oncoloog kan per individu berekenen wat de kans is, hooguit per populatie![]()
![]()
Is dit een trollpost?quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
bazenprogramma, net als internetpesters opgepakt![]()
Is dat die van Peter rrrrrrrrr. ?quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
bazenprogramma, net als internetpesters opgepakt![]()
yea it isquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Is dat die van Peter rrrrrrrrr. ?![]()
Ja maar dat zegt per individu niets... tenminste, niets meer dan wat je kan zeggen over de populatie..quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nou en, schade is schade
[ afbeelding ]![]()
Die komen toch niet bij FOK!kers langs mag ik hopen?quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
bazenprogramma, net als internetpesters opgepaktOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
mij toch hihiquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:11 schreef Chai het volgende:
Wch wint, hij heeft de zwaarste verslaving verslagen.![]()
ben ook aardig gesloopt hequote:Op donderdag 3 maart 2016 19:11 schreef Chai het volgende:
Wch wint, hij heeft de zwaarste verslaving verslagen.
je weet mijn kop![]()
dat wel, maar ontkennen slaat ook nergens opquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja boeie. Als je daar mee gaat zitten ben je gek.![]()
Zag jou in de preview van volgend seizoen. Mooie zolder heb je.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die komen toch niet bij FOK!kers langs mag ik hopen?![]()
![]()
relativeren slaat wel ergens opquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat wel, maar ontkennen slaat ook nergens op![]()
Serial Killers serie al gezien?quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind van die zieke psycho crime shit leuk.![]()
Zat wel een typische fokker tussen meende ik, een dikkige thuiswonende 30'er die iedere nacht een meisje lastig viel. Bleek erg verlegen te zijn en scheet zn hele broek vol toen hij door peter en zijn pa&ma naar beneden werd geroepenquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die komen toch niet bij FOK!kers langs mag ik hopen?![]()
ahwquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zat wel een typische fokker tussen meende ik, een dikkige thuiswonende 30'er die iedere nacht een meisje lastig viel. Bleek erg verlegen te zijn en scheet zn hele broek vol toen hij door peter en zijn pa&ma naar beneden werd geroepen![]()
Johan Cruijff deed ook aan relativeren.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
relativeren slaat wel ergens op![]()
Durf die niet te kijken, is het zielig in beeld gebracht?quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb net die van Rambam over Harderwijk gezien.![]()
Vind het wel mooi hoe Peter die gasten ondervraagt alsof het enorme maffiabazen zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zat wel een typische fokker tussen meende ik, een dikkige thuiswonende 30'er die iedere nacht een meisje lastig viel. Bleek erg verlegen te zijn en scheet zn hele broek vol toen hij door peter en zijn pa&ma naar beneden werd geroepen![]()
thenkssssquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Elke episode een andere SK. Kan je je lol wel even op.![]()
ja kijk ,ik zal nooit iemand aanraden mijn leven te leven... echt ik ben het helemaal met je eens op dat vlak, maar ik zal ook nooit iemand aanraden om een leven lang zorgen te maken over gedane zaken... water onder de brug noem ik dat... gedane zakenquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Johan Cruijff deed ook aan relativeren.
zorgen maken is per definitie niet gezond, het heeft geen zin... je schuldig voelen heeft alleen zin als je een bepaalde gewoonte wil doorzetten,... daarna schaadt het je
relativeren is niet fout![]()
Nee, vanmiddag gekeken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Durf die niet te kijken, is het zielig in beeld gebracht?![]()
Weinig bijzonders inderdaad, flink gemod denkquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:17 schreef Opsonisatie het volgende:
GC / FOK!STOK door Nederland #213 't Wild, Oss
Er worden wel allemaal posts verwijderd![]()
Klopt, Peter kan dat zo heerlijk zonder enige empathie te tonen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vind het wel mooi hoe Peter die gasten ondervraagt alsof het enorme maffiabazen zijn.![]()
Goed plaatje.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:20 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Netflix&chill groupsex edition![]()
Okequote:Op donderdag 3 maart 2016 19:20 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt. Wat gebeurd is, is gebeurd.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja kijk ,ik zal nooit iemand aanraden mijn leven te leven... echt ik ben het helemaal met je eens op dat vlak, maar ik zal ook nooit iemand aanraden om een leven lang zorgen te maken over gedane zaken... water onder de brug noem ik dat... gedane zaken
zorgen maken is per definitie niet gezond, het heeft geen zin... je schuldig voelen heeft alleen zin als je een bepaalde gewoonte wil doorzetten,... daarna schaadt het je
relativeren is niet fout![]()
maar gefapt op het woordje sex, het plaatje deed het hem net nietquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:20 schreef Chai het volgende:
http://m.imgur.com/JYkXAdZ?r
ja tochquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klopt. Wat gebeurd is, is gebeurd.nu is nu, je weet het toch niet. een vriendin van ons kreeg eierstokkkanker.... nooit gek gedaan zoals ik en mijn vrouw... wel al 10 jaar dood nu... je doet er geen fuck aan
![]()
Haha, die enkele stoelen voor de fappertsquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:20 schreef Chai het volgende:
Netflix&chill groupsex edition
[ afbeelding ]![]()
Roze loveseat helemaal vooraan voor 1 persoon is speciaal voor mij #lonerleerquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:20 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ja kloptquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weinig bijzonders inderdaad, flink gemod denk![]()
Maar die andere is zo agressiefquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe even je ui terug, deze is debiel![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe even je ui terug, deze is debiel![]()
ik zal eens agressief zijn als je je oude UI niet terugneemtquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar die andere is zo agressief
stoppen met roken jwt![]()
Eindelijk een bioscoop stoel waar ik in pasquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:20 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Wat wil je doenquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zal eens agressief zijn als je je oude UI niet terugneemt
stoppen met roken jwt
Okeoke zal zo veranderen ben nu op mobiel![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Eindelijk een bioscoop stoel waar ik in pas![]()
![]()
Ha ik woon in de kelder, leugenaar!quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zag jou in de preview van volgend seizoen. Mooie zolder heb je.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Jou met Fras koppelen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat wil je doen
Okeoke zal zo veranderen ben nu op mobiel![]()
Heb je gemasturbeerd in de trein?quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:21 schreef Oberkullie het volgende:
Heb de hele nacht in de trein gezeten, alles doet zeer![]()
Zeker weer een paar uit hun plaat gegaan, omdat ze met de kinderen voor niets 250 km hebben gereden.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weinig bijzonders inderdaad, flink gemod denk![]()
![]()
Godver...quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeker weer een paar uit hun plaat gegaan, omdat ze met de kinderen voor niets 250 km hebben gereden.![]()
kreeg je bukake in Zwedenquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:21 schreef Oberkullie het volgende:
Heb de hele nacht in de trein gezeten, alles doet zeer![]()
In GC FB vechten ze het nu soort van uitquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeker weer een paar uit hun plaat gegaan, omdat ze met de kinderen voor niets 250 km hebben gereden.![]()
Is wel wat voor Braddie dat topic, kan hij mooi rondjes rijden en een nog grotere naam maken voor zichzelf op FOK!.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeker weer een paar uit hun plaat gegaan, omdat ze met de kinderen voor niets 250 km hebben gereden.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Doe niet alsof je beter hebt of kan krijgen frassOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Doe niet zo raar, ik heb Crip alquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:31 schreef Catkiller het volgende:
Doe niet alsof je beter hebt of kan krijgen frass![]()
Aww yiss samenleven met Bella erbijquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:31 schreef Etsu het volgende:
geen zorgen opso, ik wil wel met jou hoor.![]()
Ja wat een gezellig spel zeg.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
In GC FB vechten ze het nu soort van uit![]()
![]()
Je bent ongewenst hier.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Neequote:Op donderdag 3 maart 2016 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rozevla > Fylax, dat dan weer welOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lichtkogel > Fylax, dat dan weer wel![]()
Ik ga maar niet noemen welke soort kankerquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit is echt kiezen tussen kanker en kanker![]()
![]()
Teelbalkanker?quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ga maar niet noemen welke soort kanker![]()
Fylax ookquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lichtkogel is een onmetelijke mongool![]()
Borstkanker is ook erg hoor. Verlies liever mijn bal(len) dan de tieten van mijn vriendin.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Nu gaat een kleuter zeggen dat ik sws al geen ballen heb.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Je hebt ze wel, ze zijn alleen niet ingedaald.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:37 schreef Catkiller het volgende:
Nu gaat een kleuter zeggen dat ik sws al geen ballen heb.![]()
Bedoelde kleuter figuurlijk, blijkt het letterlijk te zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Ck je hebt al geen ballen hoor heuhahahwuehehOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Mad omdat je volwassen bent? Kleuterleef beste leefquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedoelde kleuter figuurlijk, blijkt het letterlijk te zijn.![]()
Ja, het is niet eerlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mad omdat je volwassen bent? Kleuterleef beste leefOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Waarom heb jij marco rubio staan onder sesamstraat?quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je hebt wel de meest infantiele UI.Ik ben geil![]()
Dat is Jimmy Dean met een bazenhandpopquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:43 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Waarom heb jij marco rubio staan onder sesamstraat?![]()
Ik dacht dat het een draak wasquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:45 schreef defokkingfoker het volgende:
En ik heb neukend goddelijk poep als ui.. zie het verschil niet zo snel.._____ valt me nu pas op
![]()
Compilatie van een dagje autorijden van gisteren![]()
Kort filmpje, maar ach.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2016 19:47:18 ]![]()
U2quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je hebt wel de meest infantiele UI.![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een draak was_____ valt me nu pas op
Ik ben geil![]()
Had nog wel korter gemogen, het enige wat ik er van opgestoken heb is dat jij geen bochten kan nemen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:46 schreef MrBradge het volgende:
Kort filmpje, maar ach.
![]()
Vind je wel stoer hé? Grof taalgebruik.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:49 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Best wel jaquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vind je wel stoer hé? Grof taalgebruik.Ik ben geil![]()
Jij.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:49 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
hoogwaardig commentaar, heb genoten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:46 schreef MrBradge het volgende:
Kort filmpje, maar ach.
![]()
Daar doe ik het voorquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoogwaardig commentaar, heb genoten.![]()
![]()
Dat klopt zeer zeker.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Had nog wel korter gemogen, het enige wat ik er van opgestoken heb is dat jij geen bochten kan nemen.![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:49 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Waarom verf/behang je je muren niet even? 2 dagen werk maar dan geniet je er wel jaren van
Ik ben geil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |