2-3 pakjes javaanse jongens 3/4 per weekquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
ew hoeveel rookte jullie dan?
also alsof je trots kunt zijn op roken. ''nep roker''
Beweer ook niet dat ik heavy verslaafd was. Anders was 't ook nie makkelijk om te stoppen hequote:Op donderdag 3 maart 2016 18:58 schreef zeer het volgende:
[..]
Als je meer van een stof gebruikt is je verslaving wel groter hoor.
Wannabe!!!quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
Negeer als in dat ik niet op ze reageer. Het zijn domme users waar niet mee te praten valt. Mijn negeerdrempel is trouwens vrij hoog.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
waarom, leuk toch andere manieren van het leven bekijken
haha die fok titelquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
Pakje per dag.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
ik deed met een camel XXL pakje in 2 dagenquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
lekker heh mensen monddood makenquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Negeer als in dat ik niet op ze reageer. Het zijn domme users waar niet mee te praten valt. Mijn negeerdrempel is trouwens vrij hoog.
camel rokenquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik deed met een camel XXL pakje in 2 dagen
enne jijjezelf roker noemen met je 4 sigaretjes per dag
boeie, is toch internet? zou er mezelf niet teveel druk over makenquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Negeer als in dat ik niet op ze reageer. Het zijn domme users waar niet mee te praten valt. Mijn negeerdrempel is trouwens vrij hoog.
Heb je die ook zonder broek aan?quote:
je weet hoe fascisten werken heh, als iemand het niet met ze eens is gaat het ze aan het hart omdat men toch wel moet geloven in de waarheidquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
boeie, is toch internet? zou er mezelf niet teveel druk over maken
Ik kan nu gaan discussieren over of jezelf een roker kunnen noemen of niet. Maar uiteindelijk stopte ik easy en zit jij nu te strugglen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik deed met een camel XXL pakje in 2 dagen
enne jijjezelf roker noemen met je 4 sigaretjes per dag
Daarom neem ik mijzelf in bescherming door ze te negeren. Ik heb namelijk de neiging overal op te reageren.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
boeie, is toch internet? zou er mezelf niet teveel druk over maken
sws beetje veel werk om op iedereen te reageren die jou een simpele loetje vindtquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daarom neem ik mijzelf in bescherming door ze te negeren. Ik heb namelijk de neiging overal op te reageren.
Vinden dat je bent gestopt met je 4 sigaretjes per dagquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan nu gaan discussieren over of jezelf een roker kunnen noemen of niet. Maar uiteindelijk stopte ik easy en zit jij nu te strugglen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |