SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regel 1: In elk topic van de Klaagbaak Slowchat (vanaf nu 'KLB SC'), het liefst op elke pagina, moet(en) er altijd één of meer vrouwelijke user(s) zijn die haar heerlijke malse tetjes of gelaat vol mannenpap post.
Regel 2: De OP volspammen met aantrekkelijke dames of 'lekkere wijven' is een teken van oppervlakkigheid en vanaf nu ten strengste verboden. Alle uitingen van dames mogen verzameld worden in één spoiler tussen de OP en de code-spoiler.
REGELS ZIJN REGELS EN DEZE MOETEN WORDEN NAGELEEFDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEVANILLEKWARK
#FREEHOINK
#FREETARDIS.
#FREEHPLC![]()
Wat je moeder voor je kookt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Oh wat flauw van ze dat ze niks voor je klaar hebben gezet.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
mocht jij een bukake ontvangenquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ze hadden een gangbang en dat mag niet van danny.![]()
of jij ffe wat voor hem maakt..quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh wat flauw van ze dat ze niks voor je klaar hebben gezet.![]()
hij is 17, hij kan heus wel zelf wat makenquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh wat flauw van ze dat ze niks voor je klaar hebben gezet.![]()
nou op die leeftijd als man al?quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:27 schreef Crip het volgende:
[..]
hij is 17, hij kan heus wel zelf wat maken![]()
mmmmmm lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
broodjes knakworst met n dikke klodder ketchup(she/her)![]()
Mijn broers ook toen ze 13 waren ofzo.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
das wel erg vroeg:p maar mannen zijn daar sws later mee..over t algemeen dan![]()
ik onthou het voot anderekeer want ik wil de deur niet uiyquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja he
had ik van de week ook op
wel magere knakworstjes ivm dieet(she/her)![]()
Ja, thee zetten is echt moeilijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
das wel erg vroeg:p maar mannen zijn daar sws later mee..over t algemeen dan![]()
oke is goedquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik onthou het voot anderekeer want ik wil de deur niet uiy
wanneer je t neemt, graag snapchatfoto oke?![]()
wow dat heb ik nog nooit gehoord. Goed hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn broers ook toen ze 13 waren ofzo.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2016 18:33:06 ]![]()
uit jullie zelf of omdat het moest?quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn broers ook toen ze 13 waren ofzo.![]()
Vonden we gewoon interessant, dus van jongs af aan bij mams in de keukenquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
uit jullie zelf of omdat het moest?![]()
Ja wel goed geloof ikquote:Ben bezig met stoppen met roken
![]()
Bijna op dag 3, heb knallende koppijn en zoveel zin.![]()
![]()
komt goedquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke is goed
wanneer je t neemt, graag snapchatfoto oke?(she/her)![]()
Komt goed. Hou vol.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja wel goed geloof ikBen bezig met stoppen met roken
![]()
Hou vol, eerste week is meestal zwaarste volgens bronnen. Het gaat jou wel lukken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
![]()
![]()
Komt wel goed, ik wil eindelijk van die stinkdingen af.![]()
Mja, ik heb al vandaag paar keer gehoord dat ik heel erg geprikkeld reageer...![]()
![]()
Gooi je frustraties los in klb topiquesquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:40 schreef Etsu het volgende:
Gelukkig is KLB de juiste plek om mijn frustraties kwijt te raken.![]()
Volhouden man, eerste week is wat dat betreft het zwaarste. Daarna wordt het meer zeurend. Maar is het 100% waard.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
![]()
Ja kan wel wat frituren voor hem.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ex-roker?quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:43 schreef zeer het volgende:
[..]
Volhouden man, eerste week is wat dat betreft het zwaarste. Daarna wordt het meer zeurend. Maar is het 100% waard.![]()
![]()
Nou ik kan enkel water aan laten branden hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:27 schreef Crip het volgende:
[..]
hij is 17, hij kan heus wel zelf wat makenOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Als je het op de dag af weet denk je er vast nog elke dag aan.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:45 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja, bijna 10 jaar gerookt, nu al 429 dagen niet.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
jeetjequote:Op donderdag 3 maart 2016 18:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou ik kan enkel water aan laten branden hoor.![]()
kun jij koken eigenlijk. Ik vraag dit voor een vriendinquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja kan wel wat frituren voor hem.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2016 18:47:39 ]![]()
daar bestaan apps voorquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je het op de dag af weet denk je er vast nog elke dag aan.![]()
Heb zo'n appquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je het op de dag af weet denk je er vast nog elke dag aan.. Maar idd, heb nog wel paar keer per dag een moment van 'en nu even een sigaret draaien
'
![]()
Is privé.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
kun jij koken eigenlijk. Ik vraag dit voor een vriendinOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Wat zijn we toch verwend tegenwoordig.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Knap hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:45 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja, bijna 10 jaar gerookt, nu al 429 dagen niet.
Ik zit op 6 jaar vast roken, nog langer gelegenheidsroker.
Nog tips om de nachten door te komen? Ik heb gemerkt dat een warme douche en valeriaan/melatonine wel n beetje helpen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2016 18:49:29 ]![]()
echt dom van je dat je niet antwoordquote:
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2016 18:50:03 ]![]()
Nou ja zeg haal dat lief maar uit je naam.quote:
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ik heb nooit gerookt, alleen meegerookt.
[/quote]![]()
dan blijft madeff overquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou ja zeg haal dat lief maar uit je naam.![]()
Is niet zo'n vreemde naam eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Eerste 10 dagen ben ik er ziek van geweestquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Knap hoor.
Ik zit op 6 jaar vast roken, nog langer gelegenheidsroker.
Nog tips om de nachten door te komen? Ik heb gemerkt dat een warme douche, valeriaan/melatonine wel n beetje helpen.. 's Nachts onwijs trillende benen
. Kan je daar geen tips voor geven, enige reden waarom het mij gelukt is was omdat ik de knop op kon zetten en dat roken gewoon geen optie meer was.
Maar wat ik zei, na een week heb je het ergste wel gehad wat betreft het lichamelijke. Daarna is het enkel nog psychisch en komt voort uit je verslaving dus dat kon ik daarom volledig negeren.![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:50 schreef Oberkullie het volgende:
Wat vinden jullie van vrouwen die voor een abortus kiezen?Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Niet relevant. Het wordt toch Clinton denk ik. En dan oorlog nr. zoveel waardoor de wereld wéér een stukje slechter wordt.quote:![]()
4 laffe sigaretten op een dag is niet roken hehquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:52 schreef Crip het volgende:
Ik heb 2-3 jaar ofzo gerookt, was best makkelijk om te stoppen voor mij.![]()
Ah, je bent een aanhanger dus?quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Leugenachtige neo-fascistische engnek.![]()
Is dit weer zo'n situatie waar je moeder met haar slipper in voor komt?quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:52 schreef Crip het volgende:
Ik heb 2-3 jaar ofzo gerookt, was best makkelijk om te stoppen voor mij.
[/quote]![]()
dacht heel even dat er slipje stondquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n situatie waar je moeder met haar slipper in voor komt?![]()
Nee. Die vallen steeds eraf.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gebruik je geen nicotine pleisters?![]()
![]()
Leuk. Ga jij nou maar zeggen dat je kinderen best dood mag maken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:54 schreef zeer het volgende:
[..]
nee maar srs de vraag was of je voor of tegen was, niet waarom je hem geweldig vindt![]()
Moet je ook niet gebruiken man, je moet gewoon de nicotine uit je systeem hebben. Daarna ben je er van af.quote:![]()
Waarom mezelf herhalen?quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Leuk. Ga jij nou maar zeggen dat je kinderen best dood mag maken.![]()
![]()
Nee, dacht ik al. En het brandt als een gek.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:56 schreef zeer het volgende:
[..]
Moet je ook niet gebruiken man, je moet gewoon de nicotine uit je systeem hebben. Daarna ben je er van af.
Nouja, even volhouden dan maar.![]()
Als je elke dag rookt dan zie ik dat als roken. Of het nou 2,5,5832 zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:53 schreef zeer het volgende:
[..]
4 laffe sigaretten op een dag is niet roken heh
gwn smorgens, na ontbijt, na lunch, dan nog ene even later en dan na avond eten en soms nog voor het slapen.![]()
Nicotine heeft er geen ene hol mee te maken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:56 schreef zeer het volgende:
[..]
Moet je ook niet gebruiken man, je moet gewoon de nicotine uit je systeem hebben. Daarna ben je er van af.![]()
heb jij een blok snorretje op je bovenlip?quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga dan ook anderen niet voor fascist uitmaken, als er iemand tegen tirannie is ben ik dat.![]()
Ja dan is het niet gek dat je makkelijk kunt stoppen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je elke dag rookt dan zie ik dat als roken. Of het nou 2,5,5832 zijn.
gwn smorgens, na ontbijt, na lunch, dan nog ene even later en dan na avond eten en soms nog voor het slapen.![]()
6 sigaretten per dag? Dan ben je een neproker.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Volhouden iddquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dacht ik al. En het brandt als een gek.
Nouja, even volhouden dan maar.. Srs je zult over een jaar bij zijn.
![]()
Lijst van users die ik negeer:quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:57 schreef zeer het volgende:
[..]
heb jij een blok snorretje op je bovenlip?
Hoink
Cholo
Zeer![]()
Als je meer van een stof gebruikt is je verslaving wel groter hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Op zulke lijstjes hoort Stimo sowieso te staan ook.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lijst van users die ik negeer:
Hoink
Cholo
ZeerOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
waarom, leuk toch andere manieren van het leven bekijkenquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoink
Cholo
Zeer![]()
fijnquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoink
Cholo
Zeer![]()
| Forum Opties | |