mmmmmm lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
broodjes knakworst met n dikke klodder ketchup
Mijn broers ook toen ze 13 waren ofzo.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
das wel erg vroeg:p maar mannen zijn daar sws later mee..over t algemeen dan
ik onthou het voot anderekeer want ik wil de deur niet uiyquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja he
had ik van de week ook op
wel magere knakworstjes ivm dieet
Ja, thee zetten is echt moeilijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
das wel erg vroeg:p maar mannen zijn daar sws later mee..over t algemeen dan
oke is goedquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik onthou het voot anderekeer want ik wil de deur niet uiy
wow dat heb ik nog nooit gehoord. Goed hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn broers ook toen ze 13 waren ofzo.
uit jullie zelf of omdat het moest?quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn broers ook toen ze 13 waren ofzo.
Vonden we gewoon interessant, dus van jongs af aan bij mams in de keukenquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
uit jullie zelf of omdat het moest?
Ja wel goed geloof ikquote:
komt goedquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke is goed
wanneer je t neemt, graag snapchatfoto oke?
Komt goed. Hou vol.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja wel goed geloof ikBen bezig met stoppen met roken
![]()
Bijna op dag 3, heb knallende koppijn en zoveel zin.
Hou vol, eerste week is meestal zwaarste volgens bronnen. Het gaat jou wel lukken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
![]()
Gooi je frustraties los in klb topiquesquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:40 schreef Etsu het volgende:
Gelukkig is KLB de juiste plek om mijn frustraties kwijt te raken.
Volhouden man, eerste week is wat dat betreft het zwaarste. Daarna wordt het meer zeurend. Maar is het 100% waard.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
![]()
Ja kan wel wat frituren voor hem.quote:
Ex-roker?quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:43 schreef zeer het volgende:
[..]
Volhouden man, eerste week is wat dat betreft het zwaarste. Daarna wordt het meer zeurend. Maar is het 100% waard.
Nou ik kan enkel water aan laten branden hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:27 schreef Crip het volgende:
[..]
hij is 17, hij kan heus wel zelf wat maken
Als je het op de dag af weet denk je er vast nog elke dag aan.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:45 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja, bijna 10 jaar gerookt, nu al 429 dagen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |