dacht heel even dat er slipje stondquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n situatie waar je moeder met haar slipper in voor komt?
Nee. Die vallen steeds eraf.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gebruik je geen nicotine pleisters?
Leuk. Ga jij nou maar zeggen dat je kinderen best dood mag maken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:54 schreef zeer het volgende:
[..]
nee maar srs de vraag was of je voor of tegen was, niet waarom je hem geweldig vindt
Moet je ook niet gebruiken man, je moet gewoon de nicotine uit je systeem hebben. Daarna ben je er van af.quote:
Waarom mezelf herhalen?quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Leuk. Ga jij nou maar zeggen dat je kinderen best dood mag maken.
Nee, dacht ik al. En het brandt als een gek.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:56 schreef zeer het volgende:
[..]
Moet je ook niet gebruiken man, je moet gewoon de nicotine uit je systeem hebben. Daarna ben je er van af.
Als je elke dag rookt dan zie ik dat als roken. Of het nou 2,5,5832 zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:53 schreef zeer het volgende:
[..]
4 laffe sigaretten op een dag is niet roken heh
Nicotine heeft er geen ene hol mee te maken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:56 schreef zeer het volgende:
[..]
Moet je ook niet gebruiken man, je moet gewoon de nicotine uit je systeem hebben. Daarna ben je er van af.
heb jij een blok snorretje op je bovenlip?quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga dan ook anderen niet voor fascist uitmaken, als er iemand tegen tirannie is ben ik dat.
Ja dan is het niet gek dat je makkelijk kunt stoppen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je elke dag rookt dan zie ik dat als roken. Of het nou 2,5,5832 zijn.
gwn smorgens, na ontbijt, na lunch, dan nog ene even later en dan na avond eten en soms nog voor het slapen.
6 sigaretten per dag? Dan ben je een neproker.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:57 schreef Crip het volgende:
[..]
gwn smorgens, na ontbijt, na lunch, dan nog ene even later en dan na avond eten en soms nog voor het slapen.
Volhouden iddquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dacht ik al. En het brandt als een gek.
Nouja, even volhouden dan maar.
Lijst van users die ik negeer:quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:57 schreef zeer het volgende:
[..]
heb jij een blok snorretje op je bovenlip?
Als je meer van een stof gebruikt is je verslaving wel groter hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Op zulke lijstjes hoort Stimo sowieso te staan ook.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lijst van users die ik negeer:
Hoink
Cholo
Zeer
waarom, leuk toch andere manieren van het leven bekijkenquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoink
Cholo
Zeer
fijnquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoink
Cholo
Zeer
| Forum Opties | |