2-3 pakjes javaanse jongens 3/4 per weekquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
ew hoeveel rookte jullie dan?
also alsof je trots kunt zijn op roken. ''nep roker''
Beweer ook niet dat ik heavy verslaafd was. Anders was 't ook nie makkelijk om te stoppen hequote:Op donderdag 3 maart 2016 18:58 schreef zeer het volgende:
[..]
Als je meer van een stof gebruikt is je verslaving wel groter hoor.
Wannabe!!!quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
Negeer als in dat ik niet op ze reageer. Het zijn domme users waar niet mee te praten valt. Mijn negeerdrempel is trouwens vrij hoog.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
waarom, leuk toch andere manieren van het leven bekijken
haha die fok titelquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
Pakje per dag.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
ik deed met een camel XXL pakje in 2 dagenquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
lekker heh mensen monddood makenquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Negeer als in dat ik niet op ze reageer. Het zijn domme users waar niet mee te praten valt. Mijn negeerdrempel is trouwens vrij hoog.
camel rokenquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik deed met een camel XXL pakje in 2 dagen
enne jijjezelf roker noemen met je 4 sigaretjes per dag
boeie, is toch internet? zou er mezelf niet teveel druk over makenquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Negeer als in dat ik niet op ze reageer. Het zijn domme users waar niet mee te praten valt. Mijn negeerdrempel is trouwens vrij hoog.
Heb je die ook zonder broek aan?quote:
je weet hoe fascisten werken heh, als iemand het niet met ze eens is gaat het ze aan het hart omdat men toch wel moet geloven in de waarheidquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
boeie, is toch internet? zou er mezelf niet teveel druk over maken
Ik kan nu gaan discussieren over of jezelf een roker kunnen noemen of niet. Maar uiteindelijk stopte ik easy en zit jij nu te strugglen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik deed met een camel XXL pakje in 2 dagen
enne jijjezelf roker noemen met je 4 sigaretjes per dag
Daarom neem ik mijzelf in bescherming door ze te negeren. Ik heb namelijk de neiging overal op te reageren.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
boeie, is toch internet? zou er mezelf niet teveel druk over maken
sws beetje veel werk om op iedereen te reageren die jou een simpele loetje vindtquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daarom neem ik mijzelf in bescherming door ze te negeren. Ik heb namelijk de neiging overal op te reageren.
Vinden dat je bent gestopt met je 4 sigaretjes per dagquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan nu gaan discussieren over of jezelf een roker kunnen noemen of niet. Maar uiteindelijk stopte ik easy en zit jij nu te strugglen.
Als je vier sigaretten per dag hebt geroookt ben je geen zware rokerquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan nu gaan discussieren over of jezelf een roker kunnen noemen of niet. Maar uiteindelijk stopte ik easy en zit jij nu te strugglen.
Dat is het dus, als je weinig rookt is stoppen niet moeilijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
misschien eerst aan jezelf werken dan?quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daarom neem ik mijzelf in bescherming door ze te negeren. Ik heb namelijk de neiging overal op te reageren.
Boeie, je longen zijn toch al verklootquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vinden dat je bent gestopt met je 4 sigaretjes per dag![]()
Ik strijd er tenminste voor en kan later met trots zeggen dat het me is gelukt. Jij niet.
neem de quit now! app, dat hielp mij wel, heb al ruim 800 euro in de pokketquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik strijd er tenminste voor en kan later met trots zeggen dat het me is gelukt. Jij niet.
Reverse je longschade maar.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
In 20 jaar zijn ze weer schoon geloof ik.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Boeie, je longen zijn toch al verkloot
ik heb tenminste geleefdquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Boeie, je longen zijn toch al verkloot
schade blijftquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In 20 jaar zijn ze weer schoon geloof ik.
is t niet zo dat als je voor je 25ste stopt, dat je dan uiteindelijk dezelfde overlevingskans hebt als een niet-roker?quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In 20 jaar zijn ze weer schoon geloof ik.
#bucketlistquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:04 schreef zeer het volgende:
[..]
nou fijn naast je aids e.d. ook nog longkanker
Oh dan zit ik prima, ik rook nog wel trouwens in het weekend en bij uitgaan.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
is t niet zo dat als je voor je 25ste stopt, dat je dan uiteindelijk dezelfde overlevingskans hebt als een niet-roker?
zoiets stond me iets bij.
Echt iets om trots op te zijn ja.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
,,Hoe langer en meer je hebt gerookt, hoe groter de kans op deze diagnose,'' aldus Harry Groen, longarts in het UMC Groningen. Ook als een roker de sigaretten al jaren niet meer heeft aangeraakt, kan de ziekte toeslaan. Groen: ,,Als je stopt, blijft de schade die je tot dan hebt opgelopen. Die wordt alleen niet erger.'' Wel halveert de kans op longkanker na 20 rookvrije jaren.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
is t niet zo dat als je voor je 25ste stopt, dat je dan uiteindelijk dezelfde overlevingskans hebt als een niet-roker?
zoiets stond me iets bij.
nazivriendjesquote:
Ja, en als ik spijkerbroeken draag, krijg ik ook huidkanker.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
,,Hoe langer en meer je hebt gerookt, hoe groter de kans op deze diagnose,'' aldus Harry Groen, longarts in het UMC Groningen. Ook als een roker de sigaretten al jaren niet meer heeft aangeraakt, kan de ziekte toeslaan. Groen: ,,Als je stopt, blijft de schade die je tot dan hebt opgelopen. Die wordt alleen niet erger.'' Wel halveert de kans op longkanker na 20 rookvrije jaren.
juist nietquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, en als ik spijkerbroeken draag, krijg ik ook huidkanker.
bazenprogramma, net als internetpesters opgepaktquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:08 schreef Oberkullie het volgende:
Ff gestalkt van zondag terugkijken. Sbs trash
Kansberekening blijft kansberekening... geen oncoloog kan per individu berekenen wat de kans is, hooguit per populatiequote:Op donderdag 3 maart 2016 19:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
,,Hoe langer en meer je hebt gerookt, hoe groter de kans op deze diagnose,'' aldus Harry Groen, longarts in het UMC Groningen. Ook als een roker de sigaretten al jaren niet meer heeft aangeraakt, kan de ziekte toeslaan. Groen: ,,Als je stopt, blijft de schade die je tot dan hebt opgelopen. Die wordt alleen niet erger.'' Wel halveert de kans op longkanker na 20 rookvrije jaren.
nou en, schade is schadequote:Op donderdag 3 maart 2016 19:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kansberekening blijft kansberekening... geen oncoloog kan per individu berekenen wat de kans is, hooguit per populatie
Is dit een trollpost?quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
bazenprogramma, net als internetpesters opgepakt
Is dat die van Peter rrrrrrrrr. ?quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
yea it isquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Is dat die van Peter rrrrrrrrr. ?
Ja maar dat zegt per individu niets... tenminste, niets meer dan wat je kan zeggen over de populatie..quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nou en, schade is schade
[ afbeelding ]
Die komen toch niet bij FOK!kers langs mag ik hopen?quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mij toch hihiquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:11 schreef Chai het volgende:
Wch wint, hij heeft de zwaarste verslaving verslagen.
ben ook aardig gesloopt hequote:Op donderdag 3 maart 2016 19:11 schreef Chai het volgende:
Wch wint, hij heeft de zwaarste verslaving verslagen.
dat wel, maar ontkennen slaat ook nergens opquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja boeie. Als je daar mee gaat zitten ben je gek.
Zag jou in de preview van volgend seizoen. Mooie zolder heb je.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die komen toch niet bij FOK!kers langs mag ik hopen?
relativeren slaat wel ergens opquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat wel, maar ontkennen slaat ook nergens op
Serial Killers serie al gezien?quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind van die zieke psycho crime shit leuk.
Zat wel een typische fokker tussen meende ik, een dikkige thuiswonende 30'er die iedere nacht een meisje lastig viel. Bleek erg verlegen te zijn en scheet zn hele broek vol toen hij door peter en zijn pa&ma naar beneden werd geroepenquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die komen toch niet bij FOK!kers langs mag ik hopen?
ahwquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zat wel een typische fokker tussen meende ik, een dikkige thuiswonende 30'er die iedere nacht een meisje lastig viel. Bleek erg verlegen te zijn en scheet zn hele broek vol toen hij door peter en zijn pa&ma naar beneden werd geroepen
Johan Cruijff deed ook aan relativeren.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
relativeren slaat wel ergens op
Durf die niet te kijken, is het zielig in beeld gebracht?quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb net die van Rambam over Harderwijk gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |