Als je vier sigaretten per dag hebt geroookt ben je geen zware rokerquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan nu gaan discussieren over of jezelf een roker kunnen noemen of niet. Maar uiteindelijk stopte ik easy en zit jij nu te strugglen.
Dat is het dus, als je weinig rookt is stoppen niet moeilijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan nu gaan discussieren over of jezelf een roker kunnen noemen of niet. Maar uiteindelijk stopte ik easy en zit jij nu te strugglen.
misschien eerst aan jezelf werken dan?quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daarom neem ik mijzelf in bescherming door ze te negeren. Ik heb namelijk de neiging overal op te reageren.
Boeie, je longen zijn toch al verklootquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vinden dat je bent gestopt met je 4 sigaretjes per dag![]()
Ik strijd er tenminste voor en kan later met trots zeggen dat het me is gelukt. Jij niet.
neem de quit now! app, dat hielp mij wel, heb al ruim 800 euro in de pokketquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik strijd er tenminste voor en kan later met trots zeggen dat het me is gelukt. Jij niet.
Reverse je longschade maar.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
In 20 jaar zijn ze weer schoon geloof ik.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Boeie, je longen zijn toch al verkloot
ik heb tenminste geleefdquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Boeie, je longen zijn toch al verkloot
schade blijftquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In 20 jaar zijn ze weer schoon geloof ik.
is t niet zo dat als je voor je 25ste stopt, dat je dan uiteindelijk dezelfde overlevingskans hebt als een niet-roker?quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In 20 jaar zijn ze weer schoon geloof ik.
#bucketlistquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:04 schreef zeer het volgende:
[..]
nou fijn naast je aids e.d. ook nog longkanker
Oh dan zit ik prima, ik rook nog wel trouwens in het weekend en bij uitgaan.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
is t niet zo dat als je voor je 25ste stopt, dat je dan uiteindelijk dezelfde overlevingskans hebt als een niet-roker?
zoiets stond me iets bij.
Echt iets om trots op te zijn ja.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
,,Hoe langer en meer je hebt gerookt, hoe groter de kans op deze diagnose,'' aldus Harry Groen, longarts in het UMC Groningen. Ook als een roker de sigaretten al jaren niet meer heeft aangeraakt, kan de ziekte toeslaan. Groen: ,,Als je stopt, blijft de schade die je tot dan hebt opgelopen. Die wordt alleen niet erger.'' Wel halveert de kans op longkanker na 20 rookvrije jaren.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
is t niet zo dat als je voor je 25ste stopt, dat je dan uiteindelijk dezelfde overlevingskans hebt als een niet-roker?
zoiets stond me iets bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |