Die komen toch niet bij FOK!kers langs mag ik hopen?quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
bazenprogramma, net als internetpesters opgepakt
mij toch hihiquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:11 schreef Chai het volgende:
Wch wint, hij heeft de zwaarste verslaving verslagen.
ben ook aardig gesloopt hequote:Op donderdag 3 maart 2016 19:11 schreef Chai het volgende:
Wch wint, hij heeft de zwaarste verslaving verslagen.
dat wel, maar ontkennen slaat ook nergens opquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja boeie. Als je daar mee gaat zitten ben je gek.
Zag jou in de preview van volgend seizoen. Mooie zolder heb je.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die komen toch niet bij FOK!kers langs mag ik hopen?
relativeren slaat wel ergens opquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat wel, maar ontkennen slaat ook nergens op
Serial Killers serie al gezien?quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind van die zieke psycho crime shit leuk.
Zat wel een typische fokker tussen meende ik, een dikkige thuiswonende 30'er die iedere nacht een meisje lastig viel. Bleek erg verlegen te zijn en scheet zn hele broek vol toen hij door peter en zijn pa&ma naar beneden werd geroepenquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die komen toch niet bij FOK!kers langs mag ik hopen?
ahwquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zat wel een typische fokker tussen meende ik, een dikkige thuiswonende 30'er die iedere nacht een meisje lastig viel. Bleek erg verlegen te zijn en scheet zn hele broek vol toen hij door peter en zijn pa&ma naar beneden werd geroepen
Johan Cruijff deed ook aan relativeren.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
relativeren slaat wel ergens op
Durf die niet te kijken, is het zielig in beeld gebracht?quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb net die van Rambam over Harderwijk gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |