Vind het wel mooi hoe Peter die gasten ondervraagt alsof het enorme maffiabazen zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zat wel een typische fokker tussen meende ik, een dikkige thuiswonende 30'er die iedere nacht een meisje lastig viel. Bleek erg verlegen te zijn en scheet zn hele broek vol toen hij door peter en zijn pa&ma naar beneden werd geroepen
thenkssssquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Elke episode een andere SK. Kan je je lol wel even op.
ja kijk ,ik zal nooit iemand aanraden mijn leven te leven... echt ik ben het helemaal met je eens op dat vlak, maar ik zal ook nooit iemand aanraden om een leven lang zorgen te maken over gedane zaken... water onder de brug noem ik dat... gedane zakenquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Johan Cruijff deed ook aan relativeren.
Nee, vanmiddag gekeken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Durf die niet te kijken, is het zielig in beeld gebracht?
Weinig bijzonders inderdaad, flink gemod denkquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:17 schreef Opsonisatie het volgende:
GC / FOK!STOK door Nederland #213 't Wild, Oss
Er worden wel allemaal posts verwijderd
Klopt, Peter kan dat zo heerlijk zonder enige empathie te tonen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vind het wel mooi hoe Peter die gasten ondervraagt alsof het enorme maffiabazen zijn.
Goed plaatje.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:20 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Netflix&chill groupsex edition
Okequote:Op donderdag 3 maart 2016 19:20 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt. Wat gebeurd is, is gebeurd.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja kijk ,ik zal nooit iemand aanraden mijn leven te leven... echt ik ben het helemaal met je eens op dat vlak, maar ik zal ook nooit iemand aanraden om een leven lang zorgen te maken over gedane zaken... water onder de brug noem ik dat... gedane zaken
zorgen maken is per definitie niet gezond, het heeft geen zin... je schuldig voelen heeft alleen zin als je een bepaalde gewoonte wil doorzetten,... daarna schaadt het je
relativeren is niet fout
maar gefapt op het woordje sex, het plaatje deed het hem net nietquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:20 schreef Chai het volgende:
http://m.imgur.com/JYkXAdZ?r
ja tochquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klopt. Wat gebeurd is, is gebeurd.
Haha, die enkele stoelen voor de fappertsquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:20 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Roze loveseat helemaal vooraan voor 1 persoon is speciaal voor mij #lonerleerquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:20 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Ja kloptquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weinig bijzonders inderdaad, flink gemod denk
Maar die andere is zo agressiefquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe even je ui terug, deze is debiel
quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe even je ui terug, deze is debiel
ik zal eens agressief zijn als je je oude UI niet terugneemtquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar die andere is zo agressief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |