SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regel 1: In elk topic van de Klaagbaak Slowchat (vanaf nu 'KLB SC'), het liefst op elke pagina, moet(en) er altijd één of meer vrouwelijke user(s) zijn die haar heerlijke malse tetjes of gelaat vol mannenpap post.
Regel 2: De OP volspammen met aantrekkelijke dames of 'lekkere wijven' is een teken van oppervlakkigheid en vanaf nu ten strengste verboden. Alle uitingen van dames mogen verzameld worden in één spoiler tussen de OP en de code-spoiler.
REGELS ZIJN REGELS EN DEZE MOETEN WORDEN NAGELEEFDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEVANILLEKWARK
#FREEHOINK
#FREETARDIS.
#FREEHPLCStop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
En heb je m'n sig al gelezen?quote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
En hoe denk je er over?quote:
Voor mij was het een uitspraak wat me een andere mindset gaf."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Kan beide.quote:
Hoe heet die James Bond film ook al weer?"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
lice ants to killquote:Op donderdag 3 maart 2016 02:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoe heet die James Bond film ook al weer?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2016 02:26:41 ]![]()
okquote:Op donderdag 3 maart 2016 02:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoe heet die James Bond film ook al weer?![]()
![]()
Daarnaast is dat m'n ondertitel, m'n sig verwijst naar een uitspraak van Oscar Wildequote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
was ook zomaar een quote om te quoten, dat verschil wist ik dan weer wel..quote:Op donderdag 3 maart 2016 02:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarnaast is dat m'n ondertitel, m'n sig verwijst naar een uitspraak van Oscar Wilde![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]![]()
Olivia Wilde > Oscar Wilde.quote:Op donderdag 3 maart 2016 02:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarnaast is dat m'n ondertitel, m'n sig verwijst naar een uitspraak van Oscar Wilde![]()
nou voor mijn gevoel haalt het wel eens de vaart der volkeren weg zoveel bannen! zeg zelf het is net 2 uur geweest en heel het forum loopt stil opeens!quote:Op donderdag 3 maart 2016 02:35 schreef BozeHaas het volgende:
Ik zie het, niet normaal meer wat een gekte![]()
Kim Wildequote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Geen idee, maar het schijnt een kleuterklas-struggle geweest te zijnquote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Jij bent geen mod meer en het is gelijk een bendequote:Op donderdag 3 maart 2016 02:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geen idee, maar het schijnt een kleuterklas-struggle geweest te zijn![]()
Er zaten nog wat lijken in de kastquote:Op donderdag 3 maart 2016 02:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij bent geen mod meer en het is gelijk een bende"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Homo-zombies en alles"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
28 Days/Weeks laterquote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Anders The Walking Dead kijken, dat is GTST maar dan met zombiesquote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
net gepost naar een rookhater! :
In de Middeleeuwen had je vaak plees waar de ratten vanuit het riool naar boven kwamen en in je zak beten!
Nu heb je rookhaters!![]()
Heb tot seizoen 5 gekeken maar toen de interesse verloren. Het werd een beetje eentonig vond ikquote:Op donderdag 3 maart 2016 03:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Anders The Walking Dead kijken, dat is GTST maar dan met zombiesInternational![]()
100 B acteurs geschmincked als zombie eentonig?quote:Op donderdag 3 maart 2016 03:03 schreef Aardbei16 het volgende:
Heb tot seizoen 5 gekeken maar toen de interesse verloren. Het werd een beetje eentonig vond ik
Dat bestaat niet![]()
Is het eigenlijk ook, de eerste paar afleveringen van een seizoen zijn leuk en dan kakt het in met fillers om naar een cliffhanger te brengenquote:Op donderdag 3 maart 2016 03:03 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Heb tot seizoen 5 gekeken maar toen de interesse verloren. Het werd een beetje eentonig vond ik
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Klopt idd. Daarnaast snapte ik er na een tijdje helemaal niks meer van, te veel verschillende personages en het was iedereen tegen iedereenquote:Op donderdag 3 maart 2016 03:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is het eigenlijk ook, de eerste paar afleveringen van een seizoen zijn leuk en dan kakt het in met fillers om naar een cliffhanger te brengen
International![]()
Dat kon ik nog wel volgen, zo moeilijk wordt het ook weer niet uigelegd.quote:Op donderdag 3 maart 2016 03:07 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Klopt idd. Daarnaast snapte ik er na een tijdje helemaal niks meer van, te veel verschillende personages en het was iedereen tegen iedereen"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Vodka drinken tijdens het kijken helpt ook niet echt mee onthoudenquote:Op donderdag 3 maart 2016 03:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat kon ik nog wel volgen, zo moeilijk wordt het ook weer niet uigelegd.![]()
Maar verder maar een slap verhaal eigenlijk. En sommige acteur waren gewoon ronduit irritant.International![]()
Dat is de grap, soms kan je best een aflevering overslaan en niets gemist te hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2016 03:10 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Vodka drinken tijdens het kijken helpt ook niet echt mee onthouden![]()
Maar verder maar een slap verhaal eigenlijk. En sommige acteur waren gewoon ronduit irritant.
De vertelling verloopt wat traag, dat is ook mijn kritiek op TWD, hoewel het nu weer even spannend is met een nieuw dorp en een aankomende gang-war"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Better Call Saul vind ik ook traag in vertelling, maar zit vol subiele details en goed camerawerk"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Is dat ook een zombieserie?quote:Op donderdag 3 maart 2016 03:19 schreef Remqo het volgende:
Better Call Saul vind ik ook traag in vertelling, maar zit vol subiele details en goed camerawerkInternational![]()
Nee, spinoff van Breaking Bad, wat meer om drugsdeals gingquote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Maar sommige junks in BB gedroegen zich wel als zombies, telt dat ook?"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2016 03:26 schreef Remqo het volgende:
Maar sommige junks in BB gedroegen zich wel als zombies, telt dat ook?
International![]()
zo maar ff opstaan en dan nog een uurtje werk en dan weekend
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Wat ga je doen dit weekendquote:Op donderdag 3 maart 2016 07:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh god ja, weekend. kan niet wachten. wil altijd weekend
Was vorige week ASOT dus wordt dit weekend maar bankhangen en voetbal kijken. Ik word oud![]()
![]()
Hoezo, wat doe je dan dat je dat magquote:Op donderdag 3 maart 2016 07:47 schreef PeZu het volgende:
zo maar ff opstaan en dan nog een uurtje werk en dan weekend![]()
freelance projectjequote:There's a virus in my system
ASOT?quote:Op donderdag 3 maart 2016 07:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat ga je doen dit weekend
Was vorige week ASOT dus wordt dit weekend maar bankhangen en voetbal kijken. Ik word oud
Ja, zelfde. Kan ik me ook altijd prima mee vermaken![]()
![]()
Mazzelaar... Wat maak je allemaal.quote:State of Trancequote:Op donderdag 3 maart 2016 07:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ASOT?
Ja, zelfde. Kan ik me ook altijd prima mee vermaken![]()
Okok, moet je maar van houdenquote:Op donderdag 3 maart 2016 07:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mazzelaar... Wat maak je allemaal.
[..]
State of Trance![]()
![]()
![]()
de wereld beterquote:
Hoezoquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Okok, moet je maar van houden![]()
Trance![]()
![]()
![]()
ja en hoe veganisten de as van het kwaad zijnquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:12 schreef zeer het volgende:
[..]
fijn dat je workshops over veganisme geeft
je zit al lang zonder werk zeker?quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en hoe veganisten de as van het kwaad zijn![]()
ik hoef niet eens te werken, ik werk vd lolzquote:![]()
zo dat was een lekker broodje rosbief wel
pas wel op dat je gekort wordt op je uitkering danquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:16 schreef PeZu het volgende:
ik hoef niet eens te werken, ik werk vd lolz![]()
![]()
uitkering?quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:28 schreef zeer het volgende:
[..]
pas wel op dat je gekort wordt op je uitkering dan![]()
die heb ik niet
maar je hoeft niet te werken? als in je hebt genoeg geld om te rentenieren? of je hebt iemand anders die voor je zorgt?quote:![]()
jups iets in die strekkingquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:31 schreef zeer het volgende:
[..]
maar je hoeft niet te werken? als in je hebt genoeg geld om te rentenieren? of je hebt iemand anders die voor je zorgt?![]()
en het 'werk' wat ik nu doe is samen met een vriend dus dat is ongedwongen en leuk
iets van die strekkingquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups iets in die strekking![]()
en het 'werk' wat ik nu doe is samen met een vriend dus dat is ongedwongen en leuk
pls![]()
![]()
okquote:There's a virus in my system
tof hoorquote:There's a virus in my system
rentenieren <-> iemand anders zorgt voor jequote:Op donderdag 3 maart 2016 08:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
hihi zulks een leuk, super ludiek ook [ afbeelding ]
'iets van die strekking![]()
![]()
![]()
![]()
'
![]()
jups iets in die geestquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:42 schreef zeer het volgende:
[..]
rentenieren <-> iemand anders zorgt voor je
'iets van die strekking![]()
![]()
![]()
![]()
'
![]()
je vraagt, ik geef een antwoord niet zo huillie doen als het antwoord niet naar je gading is
Goodlifequote:Op donderdag 3 maart 2016 08:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups iets in die strekking![]()
en het 'werk' wat ik nu doe is samen met een vriend dus dat is ongedwongen en leuk![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups iets in die geest![]()
je vraagt, ik geef een antwoord niet zo huillie doen als het antwoord niet naar je gading isquote:![]()
ja het is geen super vetpot at the moment, maar ik ben content, dus dan is nu wat extra doen en wat opbouwen voor later gewoon slim en het blijft leuk zo.quote:There's a virus in my system
tr gedaanquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Gvd zeer heb je je nek nog steeds niet gebroken. Bummerrrrr![]()
![]()
lekker insinueren tochquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dit geeft echt meer duidelijk inderdaad, echt het vermelden waard.![]()
![]()
![]()
want meer duidelijkheid is verplichtquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dit geeft echt meer duidelijk inderdaad, echt het vermelden waard._!
Snap gewoon niet waarom je de behoefte voelt zulke nietszeggendheid te posten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
want meer duidelijkheid is verplicht_!
Maar daar zul je vast zo je redenen voor hebben.![]()
![]()
wat jij daarover denkt boeit me niet, snap ook niet waarom je er iets van moet vinden, daar zal jij vast je redenen voor hebben maar ook die hoef je niet te delenquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Snap gewoon niet waarom je de behoefte voelt zulke nietszeggendheid te posten.
Maar daar zul je vast zo je redenen voor hebben.
Ben je al bijna op het punt van de zwaaismiley?quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat jij daarover denkt boeit me niet, snap ook niet waarom je er iets van moet vinden, daar zal jij vast je redenen voor hebben maar ook die hoef je niet te delen![]()
oh pls PeZuquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat jij daarover denkt boeit me niet, snap ook niet waarom je er iets van moet vinden, daar zal jij vast je redenen voor hebben maar ook die hoef je niet te delenlaat niet zo veel van je achterwerk zien
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je al bijna op het punt van de zwaaismiley?![]()
![]()
![]()
waarom, ga je weg dan?quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je al bijna op het punt van de zwaaismiley?There's a virus in my system
huilen deze man hee, huilenquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:52 schreef zeer het volgende:
[..]
oh pls PeZulaat niet zo veel van je achterwerk zien
jij snapt de vraag niet?quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kent de context waarin de zwaaismiley het meest gebruikt wordt niet?There's a virus in my system
zeer goed verhaal zo hoorquote:![]()
voel je je nu wat beter na je rottige nacht of ben je altijd zo'n bitch in de morgen?There's a virus in my system
iets van die strekkingquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeer goed verhaal zo hoor![]()
voel je je nu wat beter na je rottige nacht of ben je altijd zo'n bitch in de morgen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat zei je net ook al ja.quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Het weggaan van mensen is niet de context waar in die smiley het meest gebruikt wordt hoor.There's a virus in my system
als jij maar een fijne dag hebtquote:
ok, geweldig hoorquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Het antwoord is dus dat het niks met weggaan te maken heeft en dat ik dus niet wegga.
Hij is altijd zo'n sneue bitch. Zal ie wel van z'n moeder hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeer goed verhaal zo hoor![]()
voel je je nu wat beter na je rottige nacht of ben je altijd zo'n bitch in de morgen?![]()
![]()
Haha. Kijk vanaf 4:49
Een vrouw die de date van haar zoon praktisch aflebbertcreepy. uit russia with love
![]()
lach er maar meequote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
ik vind zeer vaak, zeg maar meestal, niet sneu of een bitch, in tegendeel zelfs.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij is altijd zo'n sneue bitch. Zal ie wel van z'n moeder hebbenThere's a virus in my system
Dat is wel chill manquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen last meer van gehad dus zal wel los lopen. Hoop dat ik weer snel mag autorijden de rest boeit niet.Ja ik zou ook niet zonder auto kunnen
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
is dat die moeder die verliefder is op de 'verovering' van haar zoon dan hijzelf?quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:10 schreef madeliefff het volgende:
Een vrouw die de date van haar zoon praktisch aflebbertcreepy. uit russia with love
Dit heeft niemand nog gezien volgens mijquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:10 schreef madeliefff het volgende:
![]()
is ook een geschikte kerel, kan alleen niet zo goed tegen dat sneue anonieme gepoch, en gelijk heeft ie ook trouwensquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind zeer vaak, zeg maar meestal, niet sneu of een bitch, in tegendeel zelfs.![]()
Ooh, dat programma. Die 2 boeren uit Vorden, wat een horken zijn dat hahahaquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:10 schreef madeliefff het volgende:
![]()
ja, sick was dat welquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
is dat die moeder die verliefder is op de 'verovering' van haar zoon dan hijzelf?hoe awkward voor die meid
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
mamma heeft stiekem een beetje lesbisch gevoelensquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:10 schreef madeliefff het volgende:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
zo lijkt het wel. Ik heb die aflevering verder niet gezien maar kwam dit gekke filmpje tegenquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
is dat die moeder die verliefder is op de 'verovering' van haar zoon dan hijzelf?...die zoon zegt ook niks ervan hehe
![]()
no auto no lifequote:Op donderdag 3 maart 2016 09:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel chill manJa ik zou ook niet zonder auto kunnen
![]()
ik zie wel dat die zoon t ook awkward vindquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja, sick was dat welhoe awkward voor die meid
![]()
dat probleem ligt bij jezelf, je blijft er ook over doorgaan, over sneu gesproken, en je gelijk, nou jongen je hebt je gelijk volgens jezelf, tof hoor, nu begin je wel een beetje een bitch te worden.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:12 schreef zeer het volgende:
[..]
is ook een geschikte kerel, kan alleen niet zo goed tegen dat sneue anonieme gepoch, en gelijk heeft ie ook trouwensThere's a virus in my system
Het waren allemaal MOE-landers (importbruiden) die dames.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zie wel dat die zoon t ook awkward vind
Wat vind jij daarvan als oostblokse?![]()
Gelukkig, hij is redelijk normaalquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zie wel dat die zoon t ook awkward vindZo erg is het niet, maar ik weiger OV te nemen.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
PeZu plsquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat probleem ligt bij jezelf, je blijft er ook over doorgaan, over sneu gesproken, en je gelijk, nou jongen je hebt je gelijk volgens jezelf, tof hoor, nu begin je wel een beetje een bitch te worden.![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:22 schreef zeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of iets van die strekking![]()
Idem. Regelmatig gehad toen ik nog op school zat dat ik weer naar huis ging omdat de bus te vol zatquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelukkig, hij is redelijk normaal
[..]
Zo erg is het niet, maar ik weiger OV te nemen.Ga niet staan, jo he
![]()
Even m'n noors testen zometeen, dat is alweer een tijdje geleden.Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!![]()
Heey noorsbloedquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:23 schreef Kurovski het volgende:
Even m'n noors testen zometeen, dat is alweer een tijdje geleden.![]()
rusland is geen tsjechie. Ik vind het maar apart allemaalquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het waren allemaal MOE-landers (importbruiden) die dames.
Wat vindt jij daarvan als oostblokse?![]()
Hij heeft wel een punt op zich over dat bitch gedeeltequote:Op donderdag 3 maart 2016 09:22 schreef zeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of iets van die strekking![]()
no shitquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
rusland is geen tsjechie. Ik vind het maar apart allemaalReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Staan in de bus en dan bij elke bocht dat je weer tegen andere mensen aanleuntquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idem. Regelmatig gehad toen ik nog op school zat dat ik weer naar huis ging omdat de bus te vol zatGa niet staan, jo he
voor altijd jouw bitch xoxoxoxoquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt op zich over dat bitch gedeelte![]()
![]()
Kan ik niet handlen, heb al zoveel.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Tjechie was wel een communistische modelstaat vlak voor de praagse lente (1971 dacht ik).quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
rusland is geen tsjechie. Ik vind het maar apart allemaalBen je me zat? Neem een FOK!-abonnement!![]()
Ehh rusland is idd geen tsjechie... russische vrouwen zijn meer golddiggers terwijl tjechen de ramen bezet houden. Dat is algemeen bekendquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
rusland is geen tsjechie. Ik vind het maar apart allemaal![]()
om zulke redenen heb ik dus geen collega's (of is dit ook teveel gepoch sorry zeer deze moest evenquote:)
Pochen dat je geen werk hebtquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
om zulke redenen heb ik dus geen collega's (of is dit ook teveel gepoch)
ik zag laatst een filmpje van een bus waar de passagiers echt door de bus vlogen, zelfs de zittendequote:Op donderdag 3 maart 2016 09:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Staan in de bus en dan bij elke bocht dat je weer tegen andere mensen aanleunt![]()
![]()
quote:![]()
ondertussen werk ik al 2x langer dan ik gepland had vandaag
2x niets is nog niets tochquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:32 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
ondertussen werk ik al 2x langer dan ik gepland had vandaagKan gebeuren als je over de kop vliegtquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zag laatst een filmpje van een bus waar de passagiers echt door de bus vlogen, zelfs de zittende
als er iets met een Duitser gebeurd voelt een Nler zich ook niet aangesproken. ..das meer wat ik bedoeldequote:Op donderdag 3 maart 2016 09:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ehh rusland is idd geen tsjechie... russische vrouwen zijn meer golddiggers terwijl tjechen de ramen bezet houden. Dat is algemeen bekend![]()
kweenie of je het doorhebt maar je zit al de hele ochtend op fokquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:32 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
ondertussen werk ik al 2x langer dan ik gepland had vandaag![]()
dit inzichtquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:34 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie of je het doorhebt maar je zit al de hele ochtend op fok
stoel warm houden is ook werkenquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:34 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie of je het doorhebt maar je zit al de hele ochtend op fok![]()
Merkte het met Keulen jaquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
als er iets met een Duitser gebeurd voelt een Nler zich ook niet aangesproken. ..das meer wat ik bedoelde![]()
![]()
jij kan niet multitasken?quote:There's a virus in my system
dat klopt maar ik doe wel iets natuurlijk anders was mijn eerste post ook niet dat ik aan het werk wasquote:
wat fijn dat het jou zo boeitquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Indrukwekkende baan zul je dan wel hebben.
en opletten geen baan heh
Voor de ene is werk al een kopje thee pakkenquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat klopt maar ik doe wel iets natuurlijk anders was mijn eerste post ook niet dat ik aan het werk was
goedemorgen stimo.quote:
hoe is je pms deze ochtend?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
mannetje hoorquote:
Zou wel leuk zijn als je achter zo iets komtquote:dat je al jaren in een topic zit met iemand die dan gewoon in hetzelfde kantoor zit
thee is voor zieke hoeren en homo'squote:Op donderdag 3 maart 2016 09:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor de ene is werk al een kopje thee pakkenThere's a virus in my system
Bron?quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ben wat moe, last van benen en de krampen beginnen, maar voor de rest gaat het goed. Thanks for askingquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goedemorgen stimo.
hoe is je pms deze ochtend?![]()
![]()
mijn huisartsquote:
enkel liefde en verdraagzaamheid in deze sc tochquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben wat moe, last van benen en de krampen beginnen, maar voor de rest gaat het goed. Thanks for askingReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
heb dit wel eens gehadquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als je achter zo iets komtdat je al jaren in een topic zit met iemand die dan gewoon in hetzelfde kantoor zit
'Hee ben jij niet ****?'
Nope, account leeggehaald en nieuwe gemaakt
.
![]()
Ja. Vnv massage vragen aan mn liefje.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
enkel liefde en verdraagzaamheid in deze sc toch![]()
Srs?quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:59 schreef zeer het volgende:
[..]
heb dit wel eens gehad
'Hee ben jij niet ****?'
.
![]()
okequote:Op donderdag 3 maart 2016 10:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Vnv massage vragen aan mn liefje.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Mietjequote:Op donderdag 3 maart 2016 09:59 schreef zeer het volgende:
[..]
heb dit wel eens gehad
'Hee ben jij niet ****?'
.
![]()
Niet herkenbaar omdat ik al jaren thuis zit.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
zo een iemandquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo, dat is wel heel slordig zeg![]()
Wss zo'n iemand die het blind overneemt?![]()
Die vent is gek.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Grapje zeker? :'")quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:59 schreef zeer het volgende:
[..]
heb dit wel eens gehad
'Hee ben jij niet ****?'
.
Dat doet iedereen met alles tegenwoordig. Stoïcijns in zombiemode je taakjes doen en niet meer nadenkenquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo, dat is wel heel slordig zeg![]()
Wss zo'n iemand die het blind overneemt?
Vandaag belde ook, dat je overgewicht hebt.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
En het viel hem/haar niet op dat in ene die gebruikersnaam weg was?quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
dit kan ik wel bevestigen jaquote:There's a virus in my system
ik was in paniek gast, wat moet je danquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En het viel hem/haar niet op dat in ene die gebruikersnaam weg was?![]()
Ja nee heb je gelijk in... mijn huisarts is een vrouw en lijkt op een giraffequote:Op donderdag 3 maart 2016 10:32 schreef zeer het volgende:
[..]
ik was in paniek gast, wat moet je danZijn de besten.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Is een vrouwelijke arts een artse of artsin??
Jij hebt vieze grote neusgaten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vandaag belde ook, dat je overgewicht hebt.![]()
wat de neuk heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
mijn huisarts is een vrouw en lijkt op een giraffe![]()
Wanne mietje jongequote:Op donderdag 3 maart 2016 10:32 schreef zeer het volgende:
[..]
ik was in paniek gast, wat moet je dan![]()
klopt, ik had laatst de vrouwelijk arts in de praktijk.. 3 dagen later lag ik in het ziekenhuisquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nee heb je gelijk in... mijn huisarts is een vrouw en lijkt op een giraffe
[..]
Zijn de besten.
Was eigenlijk voor pezuquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:34 schreef zeer het volgende:
[..]
wat de neuk heeft dat er nou weer mee te maken![]()
Waarom?quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt, ik had laatst de vrouwelijk arts in de praktijk.. 3 dagen later lag ik in het ziekenhuis
Damn. Gemiste kansquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:37 schreef zeer het volgende:
[..]
voelde alweer paniek opkomen bijna alles verwijderd ;s
omdat mijn hart kennelijk iets te groot is.. bijna 4x zo groot als normaal en daardoor deed hij een beetje mal kloppen helemaal snel en van 0 slagen naar 210 naar 160 naar 80 naar 190 naar 0quote:There's a virus in my system
Oei dat klinkt niet fijnquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat mijn hart kennelijk iets te groot is.. bijna 4x zo groot als normaal en daardoor deed hij een beetje mal kloppen helemaal snel en van 0 slagen naar 210 naar 160 naar 80 naar 190 naar 0heb ook vaak last van hartkloppingen, al zal dat wel iets anders zijn.
Altijd al geweten dat jij een groot hart hebtquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat mijn hart kennelijk iets te groot is.. bijna 4x zo groot als normaal en daardoor deed hij een beetje mal kloppen helemaal snel en van 0 slagen naar 210 naar 160 naar 80 naar 190 naar 0![]()
![]()
nope, en ja een tijd terug werd dit ook afgedaan als hartkloppingen ja, uiteindelijk heb ik het al 10-15 jaar waarschijnlijkquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oei dat klinkt niet fijnheb ook vaak last van hartkloppingen, al zal dat wel iets anders zijn.
ja dat is ongeveer wat iedereen zei, ja dat grote hart wisten wel alquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat jij een groot hart hebt
Heb het ook al van kinds af aan en zit in de familie. Pa is ook al eens opgenomen geweest bijv voor hart ritmestoornis. Irritant wel.quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope, en ja een tijd terug werd dit ook afgedaan als hartkloppingen ja, uiteindelijk heb ik het al 10-15 jaar waarschijnlijk
[..]
ja dat is ongeveer wat iedereen zei, ja dat grote hart wisten wel alWellicht idd ;pquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:46 schreef zeer het volgende:
[..]
waarschijnlijk gewoon aanstellerietus idd![]()
Maar heb het al mijn hele leven en is familiedingetje helaas.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ow that sucks..quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat mijn hart kennelijk iets te groot is.. bijna 4x zo groot als normaal en daardoor deed hij een beetje mal kloppen helemaal snel en van 0 slagen naar 210 naar 160 naar 80 naar 190 naar 0![]()
hier werd het om die reden ook zo afgedaanquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb het ook al van kinds af aan en zit in de familie. Pa is ook al eens opgenomen geweest bijv voor hart ritmestoornis. Irritant wel.
[..]
Wellicht idd ;p
Maar heb het al mijn hele leven en is familiedingetje helaas.![]()
nu slik een hand vol medicatie een paar keer per dag en gaat het goed zoals het nu gaat voorlopigThere's a virus in my system
jups geen reden te achterhalen ook, aderen perfect, alle andere organen functioneren 100%, geen gekke bloedwaardes, tekorten of ziektes dus nu is het symptoom bestrijding ipv oorzaak en dan kijken hoe ze me zonder al te heftige ingrepen zo goed mogelijk krijgen, binnenkort wordt mijn hart met een stroomstoot gereset om te zien of er dan een wat mooier ritme inkomt en dan weer verder herstellen en kijken wat de volgende stap wordtquote:There's a virus in my system
Bwohhhh wel kut zegquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier werd het om die reden ook zo afgedaan![]()
nu slik een hand vol medicatie een paar keer per dag en gaat het goed zoals het nu gaat voorlopig
dwc zijn vriendinnetje die hoer wil worden
R&P / Vrijwillig de prostitutie ingaan: maatschappelijk normaal of onjuist?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
ja soms wel, wat beperkingen qua eten en drinken , de medicijnen hebben wat bijwerkingen en ik mis gewoon mijn conditie maar over het algemeen geniet ik gewoon en ben toch blij hoe alle sis gelopenquote:There's a virus in my system
Kan er wel vaak om lachen maar het is wel echt een debiel, jaquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een walgelijk figuur is dat ook zeg. Die denkt dat hij/zij alles perfect doet![]()
Ja snap ik. Denk dat je er ook wel mee leert leven ook al hoeft het niet eens heel hinderlijk te zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja soms wel, wat beperkingen qua eten en drinken , de medicijnen hebben wat bijwerkingen en ik mis gewoon mijn conditie maar over het algemeen geniet ik gewoon en ben toch blij hoe alle sis gelopen
Is ook vaak een genetische afwijking toch? groot hart?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
ja het mee leren leven ging heel snel eigenlijk maar bv een super binnenstappen en even snel wat eten halen is een hindernis imv al het zout overal inquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja snap ik. Denk dat je er ook wel mee leert leven ook al hoeft het niet eens heel hinderlijk te zijn.
Is ook vaak een genetische afwijking toch? groot hart?
klopt dat is ook wat ze vroegen maar helaas in mijn familie slechts mensen die aan kanker sterven, geen bekende hartkwalen terwijl ik bij elkaar 19,3 oom en tantes en 43,845 neefjes en nichtjes heb
ouder1 en loekie topic zijn altijd vermakelijkquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik herken je eigenlijk helemaal niet in hoe jij jezelf hier omschrijft; als iemand die de fout altijd bij zichzelf zoekt en onzeker is en ik volg je al wat jaren hier op Fok!quote:
echt niet creepy verder![]()
Wat moet ik me voorstellen bij 19,3 oom en tantes?quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het mee leren leven ging heel snel eigenlijk maar bv een super binnenstappen en even snel wat eten halen is een hindernis imv al het zout overal in
klopt dat is ook wat ze vroegen maar helaas in mijn familie slechts mensen die aan kanker sterven, geen bekende hartkwalen terwijl ik bij elkaar 19,3 oom en tantes en 43,845 neefjes en nichtjes heb![]()
een paar halve tamme, tjappies en pitjes erbijquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij 19,3 oom en tantes?There's a virus in my system
Hey heb jij nog geen ban?quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij 19,3 oom en tantes?![]()
Ah okequote:Op donderdag 3 maart 2016 11:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
een paar halve tamme, tjappies en pitjes erbij![]()
Nee denk dat het snitchen pas vandaag overdag zal plaatsvinden ofzo. Had ook een ban verwacht.quote:![]()
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:09 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik herken je eigenlijk helemaal niet in hoe jij jezelf hier omschrijft; als iemand die de fout altijd bij zichzelf zoekt en onzeker is en ik volg je al wat jaren hier op Fok!
echt niet creepy verderop zijn minst apart
Lijkt me echt heel kut constant zo letten op alle verpakkingen en wat er in zit in de voeding enzo.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het mee leren leven ging heel snel eigenlijk maar bv een super binnenstappen en even snel wat eten halen is een hindernis imv al het zout overal in
klopt dat is ook wat ze vroegen maar helaas in mijn familie slechts mensen die aan kanker sterven, geen bekende hartkwalen terwijl ik bij elkaar 19,3 oom en tantes en 43,845 neefjes en nichtjes heb* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Misschien moet Fylax wat meer TR'en, hij laat nu wel over zich heen lopen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee denk dat het snitchen pas vandaag overdag zal plaatsvinden ofzo. Had ook een ban verwacht.![]()
dat valt mee, het kutte is vooral dat veel afvalt omdat ze er onnodig veel zout in gooien maar goed, dat heeft de industrie ons aangeleerd en is een goedkope smaaktmaerquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jaop zijn minst apart
[..]
Lijkt me echt heel kut constant zo letten op alle verpakkingen en wat er in zit in de voeding enzo.There's a virus in my system
Ja wat doe je daar aan... hulmoal niks helaas.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat valt mee, het kutte is vooral dat veel afvalt omdat ze er onnodig veel zout in gooien maar goed, dat heeft de industrie ons aangeleerd en is een goedkope smaaktmaer* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
wat ben je ook een kneusquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ah hier is het opvangkamp voor homofiele asielzoekers dusik stap over naar kamp stimorol-
![]()
links laten liggen en zelf maken, en weten welke alternatieven je gewoon standaard kan klappen, en dan valt het wel allemaal meequote:Op donderdag 3 maart 2016 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja wat doe je daar aan... hulmoal niks helaas.
Ben nog aan het teruglezen, daarna ga ik TR's plaatsen. Grquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee denk dat het snitchen pas vandaag overdag zal plaatsvinden ofzo. Had ook een ban verwacht.![]()
Ja, maar ben plotseling hetero geworden, laterquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ah hier is het opvangkamp voor homofiele asielzoekers dus![]()
![]()
Waren DM's gr grquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:18 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ben nog aan het teruglezen, daarna ga ik TR's plaatsen. Gr![]()
lief van jequote:Op donderdag 3 maart 2016 11:18 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ben nog aan het teruglezen, daarna ga ik TR's plaatsen. GrReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
En blijf wegquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, maar ben plotseling hetero geworden, laterOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Beetje toko's bij langs?quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
links laten liggen en zelf maken, en weten welke alternatieven je gewoon standaard kan klappen, en dan valt het wel allemaal mee* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
ja onder andere maar die werken weer wta meer met MSG/E621/Umami dat is ook niet zo best als zout vervanger voor je tikker, daar pak ik wat standaard zoutloze kruidenmixen, weet welke maaltijd ik ergens vandaan kan halen mocht het snel nodig zijn maar eigeijk maar ik het meest gewoon wel zelfquote:There's a virus in my system
Als je een bijzonder dieet hebt weet je ongeveer na een week wel wat je in de supermarkt wel en niet kan eten. Lijkt allemaal erg ingewikkeld maar valt best mee.quote:![]()
E621 is ook slecht voor je hart manquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja onder andere maar die werken weer wta meer met MSG/E621/Umami dat is ook niet zo best als zout vervanger voor je tikker, daar pak ik wat standaard zoutloze kruidenmixen, weet welke maaltijd ik ergens vandaan kan halen mocht het snel nodig zijn maar eigeijk maar ik het meest gewoon wel zelf.
![]()
dat zeg ik tochquote:
omdat smaakversterker die zorgt dat je meer en meer eet omdat het zo lekker is die smaak hartig/umami, ze maken je junkie voor die zak chips leeg te tjappenquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:24 schreef zeer het volgende:
Ik bedoel, snap niet dat ze dat overal instoppen.
Ik had een heel ander kamp voor jou in gedachten eigenlijkquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat ben je ook een kneusik stap over naar kamp stimorol-
![]()
hmm, toch maar even een soepje pakkenquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:39 schreef Chai het volgende:
Cup a soup en chips. Veel te zout, maar toch.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Wat is je lievelings cup a soup?quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:39 schreef Chai het volgende:
Cup a soup en chips. Veel te zout, maar toch.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Net gedaan.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, toch maar even een soepje pakken![]()
![]()
Ja en dat is altijd de pest met die zoutarme productenquote:.
Zit niet zo heel vaak in chips toch? Iig niet in layschips volgens mij.quote:omdat smaakversterker die zorgt dat je meer en meer eet omdat het zo lekker is die smaak hartig/umami, ze maken je junkie voor die zak chips leeg te tjappen![]()
helaas vaker dan je denktquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:46 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja en dat is altijd de pest met die zoutarme producten.
[..]
Zit niet zo heel vaak in chips toch? Iig niet in layschips volgens mij.
ja veelis zoutarm en dan lees je verder, vuile honden smerige trucje doen ze ook gebruikenThere's a virus in my system
is wel oké, ja.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik check dat altijd als ik toch speur naar weipoeder en andere pus-productenquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
helaas vaker dan je denkt
ja veelis zoutarm en dan lees je verder, vuile honden smerige trucje doen ze ook gebruiken.
![]()
achgossiequote:Op donderdag 3 maart 2016 11:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd vandaag zo'n druk dagje![]()
Hey ik drink nu cup a soup spicy tomaat ofzoietsReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Mooi wel dat in dat hulpverleners topic die griet die hoer wil worden post dat hulpverleners je alleen maar gekker maken dan je al bentquote:![]()
.
![]()
onze kleine opso wordt grootquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, de grotemensenleef valt tegen.
Maarja doeidoei.
Heb je een hypotheek en een kind dan?quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, de grotemensenleef valt tegen.
Maarja doeidoei.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2016 11:52:08 ]![]()
gist extract is ook een mooie smaakmaker die tegenwoordig wordt gebruikt en het ene gist extract is wel e621 en het ander nietquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:49 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik check dat altijd als ik toch speur naar weipoeder en andere pus-producten.
Eet dat soort shit sowieso bijna niet. Alles waar enkel 'aroma's' op staat nope.jpg. Soms wel als het bio is en het me super lekker lijkt of als er op staat dat het vegetarisch/veganistisch is.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
gist extract is ook een mooie smaakmaker die tegenwoordig wordt gebruikt en het ene gist extract is wel e621 en het ander niet![]()
Ik ken haar, en haar vorige kloon en zij is echt van het padje af hoorquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:50 schreef zeer het volgende:
[..]
Mooi wel dat in dat hulpverleners topic die griet die hoer wil worden post dat hulpverleners je alleen maar gekker maken dan je al bent![]()
.
Volgens mij is of was ze in elk geval ook patiënt.
Is ook lekker. En Champignon ook. Ik haat tomatensoep.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
mbhhh?quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ken haar, en haar vorige kloon en zij is echt van het padje af hoorVolgens mij is of was ze in elk geval ook patiënt.
Kweenie volgens Crip kun je best wel legit vrijwillig kiezen om te laten betalen om je te laten neuken door mannen die haat.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ken haar, en haar vorige kloon en zij is echt van het padje af hoorVolgens mij is of was ze in elk geval ook patiënt.
![]()
waarom haat je tomatensoepquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is ook lekker. En Champignon ook. Ik haat tomatensoep.
wat heeft tomatensoep jou ooit aangedaan![]()
Vast wel.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:56 schreef zeer het volgende:
[..]
Kweenie volgens Crip kun je best wel legit vrijwillig kiezen om te laten betalen om je te laten neuken door mannen die haat.Yup.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Geen ideequote:Op donderdag 3 maart 2016 11:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom haat je tomatensoep
wat heeft tomatensoep jou ooit aangedaanmaar het zit er wel!
heb je het al eens geprobeerd?quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is ook lekker. En Champignon ook. Ik haat tomatensoep.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:
Dat mag pas om 16.00quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd vandaag zo'n druk dagje![]()
Hey ik drink nu cup a soup spicy tomaat ofzoiets![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: