Olivia Wilde > Oscar Wilde.quote:Op donderdag 3 maart 2016 02:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarnaast is dat m'n ondertitel, m'n sig verwijst naar een uitspraak van Oscar Wilde
nou voor mijn gevoel haalt het wel eens de vaart der volkeren weg zoveel bannen! zeg zelf het is net 2 uur geweest en heel het forum loopt stil opeens!quote:Op donderdag 3 maart 2016 02:35 schreef BozeHaas het volgende:
Ik zie het, niet normaal meer wat een gekte
Kim Wildequote:
Geen idee, maar het schijnt een kleuterklas-struggle geweest te zijnquote:
Jij bent geen mod meer en het is gelijk een bendequote:Op donderdag 3 maart 2016 02:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geen idee, maar het schijnt een kleuterklas-struggle geweest te zijn
Er zaten nog wat lijken in de kastquote:Op donderdag 3 maart 2016 02:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij bent geen mod meer en het is gelijk een bende
28 Days/Weeks laterquote:
Anders The Walking Dead kijken, dat is GTST maar dan met zombiesquote:
Heb tot seizoen 5 gekeken maar toen de interesse verloren. Het werd een beetje eentonig vond ikquote:Op donderdag 3 maart 2016 03:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Anders The Walking Dead kijken, dat is GTST maar dan met zombies
100 B acteurs geschmincked als zombie eentonig?quote:Op donderdag 3 maart 2016 03:03 schreef Aardbei16 het volgende:
Heb tot seizoen 5 gekeken maar toen de interesse verloren. Het werd een beetje eentonig vond ik
Is het eigenlijk ook, de eerste paar afleveringen van een seizoen zijn leuk en dan kakt het in met fillers om naar een cliffhanger te brengenquote:Op donderdag 3 maart 2016 03:03 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Heb tot seizoen 5 gekeken maar toen de interesse verloren. Het werd een beetje eentonig vond ik
Klopt idd. Daarnaast snapte ik er na een tijdje helemaal niks meer van, te veel verschillende personages en het was iedereen tegen iedereenquote:Op donderdag 3 maart 2016 03:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is het eigenlijk ook, de eerste paar afleveringen van een seizoen zijn leuk en dan kakt het in met fillers om naar een cliffhanger te brengen
Dat kon ik nog wel volgen, zo moeilijk wordt het ook weer niet uigelegd.quote:Op donderdag 3 maart 2016 03:07 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Klopt idd. Daarnaast snapte ik er na een tijdje helemaal niks meer van, te veel verschillende personages en het was iedereen tegen iedereen
Vodka drinken tijdens het kijken helpt ook niet echt mee onthoudenquote:Op donderdag 3 maart 2016 03:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat kon ik nog wel volgen, zo moeilijk wordt het ook weer niet uigelegd.
Dat is de grap, soms kan je best een aflevering overslaan en niets gemist te hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2016 03:10 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Vodka drinken tijdens het kijken helpt ook niet echt mee onthouden![]()
Maar verder maar een slap verhaal eigenlijk. En sommige acteur waren gewoon ronduit irritant.
Is dat ook een zombieserie?quote:Op donderdag 3 maart 2016 03:19 schreef Remqo het volgende:
Better Call Saul vind ik ook traag in vertelling, maar zit vol subiele details en goed camerawerk
Nee, spinoff van Breaking Bad, wat meer om drugsdeals gingquote:
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2016 03:26 schreef Remqo het volgende:
Maar sommige junks in BB gedroegen zich wel als zombies, telt dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |