zo een iemandquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo, dat is wel heel slordig zeg![]()
Wss zo'n iemand die het blind overneemt?
Die vent is gek.quote:
Grapje zeker? :'")quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:59 schreef zeer het volgende:
[..]
heb dit wel eens gehad
'Hee ben jij niet ****?'
Nope, account leeggehaald en nieuwe gemaakt
.
Dat doet iedereen met alles tegenwoordig. Stoïcijns in zombiemode je taakjes doen en niet meer nadenkenquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo, dat is wel heel slordig zeg![]()
Wss zo'n iemand die het blind overneemt?
Vandaag belde ook, dat je overgewicht hebt.quote:
En het viel hem/haar niet op dat in ene die gebruikersnaam weg was?quote:
dit kan ik wel bevestigen jaquote:
ik was in paniek gast, wat moet je danquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En het viel hem/haar niet op dat in ene die gebruikersnaam weg was?
Ja nee heb je gelijk in... mijn huisarts is een vrouw en lijkt op een giraffequote:Op donderdag 3 maart 2016 10:32 schreef zeer het volgende:
[..]
ik was in paniek gast, wat moet je dan
Zijn de besten.quote:
Jij hebt vieze grote neusgaten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vandaag belde ook, dat je overgewicht hebt.
wat de neuk heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
mijn huisarts is een vrouw en lijkt op een giraffe
Wanne mietje jongequote:Op donderdag 3 maart 2016 10:32 schreef zeer het volgende:
[..]
ik was in paniek gast, wat moet je dan
klopt, ik had laatst de vrouwelijk arts in de praktijk.. 3 dagen later lag ik in het ziekenhuisquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nee heb je gelijk in... mijn huisarts is een vrouw en lijkt op een giraffe
[..]
Zijn de besten.
Was eigenlijk voor pezuquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:34 schreef zeer het volgende:
[..]
wat de neuk heeft dat er nou weer mee te maken
Waarom?quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt, ik had laatst de vrouwelijk arts in de praktijk.. 3 dagen later lag ik in het ziekenhuis
Damn. Gemiste kansquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:37 schreef zeer het volgende:
[..]
voelde alweer paniek opkomen bijna alles verwijderd ;s
omdat mijn hart kennelijk iets te groot is.. bijna 4x zo groot als normaal en daardoor deed hij een beetje mal kloppen helemaal snel en van 0 slagen naar 210 naar 160 naar 80 naar 190 naar 0quote:
Oei dat klinkt niet fijnquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat mijn hart kennelijk iets te groot is.. bijna 4x zo groot als normaal en daardoor deed hij een beetje mal kloppen helemaal snel en van 0 slagen naar 210 naar 160 naar 80 naar 190 naar 0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |