tr gedaanquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Gvd zeer heb je je nek nog steeds niet gebroken. Bummerrrrr
lekker insinueren tochquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dit geeft echt meer duidelijk inderdaad, echt het vermelden waard.
want meer duidelijkheid is verplichtquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dit geeft echt meer duidelijk inderdaad, echt het vermelden waard.
Snap gewoon niet waarom je de behoefte voelt zulke nietszeggendheid te posten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
want meer duidelijkheid is verplicht_!
wat jij daarover denkt boeit me niet, snap ook niet waarom je er iets van moet vinden, daar zal jij vast je redenen voor hebben maar ook die hoef je niet te delenquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Snap gewoon niet waarom je de behoefte voelt zulke nietszeggendheid te posten.
Maar daar zul je vast zo je redenen voor hebben.
Ben je al bijna op het punt van de zwaaismiley?quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat jij daarover denkt boeit me niet, snap ook niet waarom je er iets van moet vinden, daar zal jij vast je redenen voor hebben maar ook die hoef je niet te delen
oh pls PeZuquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat jij daarover denkt boeit me niet, snap ook niet waarom je er iets van moet vinden, daar zal jij vast je redenen voor hebben maar ook die hoef je niet te delen
quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je al bijna op het punt van de zwaaismiley?
waarom, ga je weg dan?quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je al bijna op het punt van de zwaaismiley?
huilen deze man hee, huilenquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:52 schreef zeer het volgende:
[..]
oh pls PeZulaat niet zo veel van je achterwerk zien
jij snapt de vraag niet?quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kent de context waarin de zwaaismiley het meest gebruikt wordt niet?
zeer goed verhaal zo hoorquote:
iets van die strekkingquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeer goed verhaal zo hoor![]()
voel je je nu wat beter na je rottige nacht of ben je altijd zo'n bitch in de morgen?
dat zei je net ook al ja.quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Het weggaan van mensen is niet de context waar in die smiley het meest gebruikt wordt hoor.
als jij maar een fijne dag hebtquote:
ok, geweldig hoorquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Het antwoord is dus dat het niks met weggaan te maken heeft en dat ik dus niet wegga.
Hij is altijd zo'n sneue bitch. Zal ie wel van z'n moeder hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeer goed verhaal zo hoor![]()
voel je je nu wat beter na je rottige nacht of ben je altijd zo'n bitch in de morgen?
lach er maar meequote:
ik vind zeer vaak, zeg maar meestal, niet sneu of een bitch, in tegendeel zelfs.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij is altijd zo'n sneue bitch. Zal ie wel van z'n moeder hebben
Dat is wel chill manquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen last meer van gehad dus zal wel los lopen. Hoop dat ik weer snel mag autorijden de rest boeit niet.
is dat die moeder die verliefder is op de 'verovering' van haar zoon dan hijzelf?quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:10 schreef madeliefff het volgende:
Haha. Kijk vanaf 4:49
Een vrouw die de date van haar zoon praktisch aflebbertcreepy. uit russia with love
Dit heeft niemand nog gezien volgens mijquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:10 schreef madeliefff het volgende:
Een vrouw die de date van haar zoon praktisch aflebbertcreepy. uit russia with love
is ook een geschikte kerel, kan alleen niet zo goed tegen dat sneue anonieme gepoch, en gelijk heeft ie ook trouwensquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind zeer vaak, zeg maar meestal, niet sneu of een bitch, in tegendeel zelfs.
Ooh, dat programma. Die 2 boeren uit Vorden, wat een horken zijn dat hahahaquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:10 schreef madeliefff het volgende:
ja, sick was dat welquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
is dat die moeder die verliefder is op de 'verovering' van haar zoon dan hijzelf?
mamma heeft stiekem een beetje lesbisch gevoelensquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:10 schreef madeliefff het volgende:
zo lijkt het wel. Ik heb die aflevering verder niet gezien maar kwam dit gekke filmpje tegenquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
is dat die moeder die verliefder is op de 'verovering' van haar zoon dan hijzelf?
no auto no lifequote:Op donderdag 3 maart 2016 09:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel chill manJa ik zou ook niet zonder auto kunnen
ik zie wel dat die zoon t ook awkward vindquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja, sick was dat welhoe awkward voor die meid
dat probleem ligt bij jezelf, je blijft er ook over doorgaan, over sneu gesproken, en je gelijk, nou jongen je hebt je gelijk volgens jezelf, tof hoor, nu begin je wel een beetje een bitch te worden.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:12 schreef zeer het volgende:
[..]
is ook een geschikte kerel, kan alleen niet zo goed tegen dat sneue anonieme gepoch, en gelijk heeft ie ook trouwens
Het waren allemaal MOE-landers (importbruiden) die dames.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zie wel dat die zoon t ook awkward vind
Gelukkig, hij is redelijk normaalquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zie wel dat die zoon t ook awkward vind
Zo erg is het niet, maar ik weiger OV te nemen.quote:
PeZu plsquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat probleem ligt bij jezelf, je blijft er ook over doorgaan, over sneu gesproken, en je gelijk, nou jongen je hebt je gelijk volgens jezelf, tof hoor, nu begin je wel een beetje een bitch te worden.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:22 schreef zeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of iets van die strekking![]()
Idem. Regelmatig gehad toen ik nog op school zat dat ik weer naar huis ging omdat de bus te vol zatquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelukkig, hij is redelijk normaal
[..]
Zo erg is het niet, maar ik weiger OV te nemen.
Heey noorsbloedquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:23 schreef Kurovski het volgende:
Even m'n noors testen zometeen, dat is alweer een tijdje geleden.
rusland is geen tsjechie. Ik vind het maar apart allemaalquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het waren allemaal MOE-landers (importbruiden) die dames.
Wat vindt jij daarvan als oostblokse?
Hij heeft wel een punt op zich over dat bitch gedeeltequote:Op donderdag 3 maart 2016 09:22 schreef zeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of iets van die strekking![]()
no shitquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
rusland is geen tsjechie. Ik vind het maar apart allemaal
Staan in de bus en dan bij elke bocht dat je weer tegen andere mensen aanleuntquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idem. Regelmatig gehad toen ik nog op school zat dat ik weer naar huis ging omdat de bus te vol zatGa niet staan, jo he
voor altijd jouw bitch xoxoxoxoquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt op zich over dat bitch gedeelte
Kan ik niet handlen, heb al zoveel.quote:
Tjechie was wel een communistische modelstaat vlak voor de praagse lente (1971 dacht ik).quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ehh rusland is idd geen tsjechie... russische vrouwen zijn meer golddiggers terwijl tjechen de ramen bezet houden. Dat is algemeen bekendquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
om zulke redenen heb ik dus geen collega's (of is dit ook teveel gepoch sorry zeer deze moest evenquote:
Pochen dat je geen werk hebtquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
om zulke redenen heb ik dus geen collega's (of is dit ook teveel gepoch)
ik zag laatst een filmpje van een bus waar de passagiers echt door de bus vlogen, zelfs de zittendequote:Op donderdag 3 maart 2016 09:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Staan in de bus en dan bij elke bocht dat je weer tegen andere mensen aanleunt
quote:
2x niets is nog niets tochquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:32 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
ondertussen werk ik al 2x langer dan ik gepland had vandaag
Kan gebeuren als je over de kop vliegtquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zag laatst een filmpje van een bus waar de passagiers echt door de bus vlogen, zelfs de zittende
als er iets met een Duitser gebeurd voelt een Nler zich ook niet aangesproken. ..das meer wat ik bedoeldequote:Op donderdag 3 maart 2016 09:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ehh rusland is idd geen tsjechie... russische vrouwen zijn meer golddiggers terwijl tjechen de ramen bezet houden. Dat is algemeen bekend
kweenie of je het doorhebt maar je zit al de hele ochtend op fokquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:32 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
ondertussen werk ik al 2x langer dan ik gepland had vandaag
dit inzichtquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:34 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie of je het doorhebt maar je zit al de hele ochtend op fok
stoel warm houden is ook werkenquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:34 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie of je het doorhebt maar je zit al de hele ochtend op fok
Merkte het met Keulen jaquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
als er iets met een Duitser gebeurd voelt een Nler zich ook niet aangesproken. ..das meer wat ik bedoelde
jij kan niet multitasken?quote:
dat klopt maar ik doe wel iets natuurlijk anders was mijn eerste post ook niet dat ik aan het werk wasquote:
wat fijn dat het jou zo boeitquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Indrukwekkende baan zul je dan wel hebben.
Voor de ene is werk al een kopje thee pakkenquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat klopt maar ik doe wel iets natuurlijk anders was mijn eerste post ook niet dat ik aan het werk was
goedemorgen stimo.quote:
mannetje hoorquote:
Zou wel leuk zijn als je achter zo iets komtquote:
thee is voor zieke hoeren en homo'squote:Op donderdag 3 maart 2016 09:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor de ene is werk al een kopje thee pakken
Bron?quote:
Ben wat moe, last van benen en de krampen beginnen, maar voor de rest gaat het goed. Thanks for askingquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goedemorgen stimo.
hoe is je pms deze ochtend?
mijn huisartsquote:
enkel liefde en verdraagzaamheid in deze sc tochquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben wat moe, last van benen en de krampen beginnen, maar voor de rest gaat het goed. Thanks for asking
heb dit wel eens gehadquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als je achter zo iets komtdat je al jaren in een topic zit met iemand die dan gewoon in hetzelfde kantoor zit
Ja. Vnv massage vragen aan mn liefje.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
enkel liefde en verdraagzaamheid in deze sc toch
Srs?quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:59 schreef zeer het volgende:
[..]
heb dit wel eens gehad
'Hee ben jij niet ****?'
Nope, account leeggehaald en nieuwe gemaakt
.
okequote:Op donderdag 3 maart 2016 10:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Vnv massage vragen aan mn liefje.
Mietjequote:Op donderdag 3 maart 2016 09:59 schreef zeer het volgende: