jij kan niet multitasken?quote:
dat klopt maar ik doe wel iets natuurlijk anders was mijn eerste post ook niet dat ik aan het werk wasquote:
wat fijn dat het jou zo boeitquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Indrukwekkende baan zul je dan wel hebben.
Voor de ene is werk al een kopje thee pakkenquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat klopt maar ik doe wel iets natuurlijk anders was mijn eerste post ook niet dat ik aan het werk was
goedemorgen stimo.quote:
mannetje hoorquote:
Zou wel leuk zijn als je achter zo iets komtquote:
thee is voor zieke hoeren en homo'squote:Op donderdag 3 maart 2016 09:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor de ene is werk al een kopje thee pakken
Bron?quote:
Ben wat moe, last van benen en de krampen beginnen, maar voor de rest gaat het goed. Thanks for askingquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goedemorgen stimo.
hoe is je pms deze ochtend?
mijn huisartsquote:
enkel liefde en verdraagzaamheid in deze sc tochquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben wat moe, last van benen en de krampen beginnen, maar voor de rest gaat het goed. Thanks for asking
heb dit wel eens gehadquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als je achter zo iets komtdat je al jaren in een topic zit met iemand die dan gewoon in hetzelfde kantoor zit
Ja. Vnv massage vragen aan mn liefje.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
enkel liefde en verdraagzaamheid in deze sc toch
Srs?quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:59 schreef zeer het volgende:
[..]
heb dit wel eens gehad
'Hee ben jij niet ****?'
Nope, account leeggehaald en nieuwe gemaakt
.
okequote:Op donderdag 3 maart 2016 10:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Vnv massage vragen aan mn liefje.
Mietjequote:Op donderdag 3 maart 2016 09:59 schreef zeer het volgende: