Hij heeft wel een punt op zich over dat bitch gedeeltequote:Op donderdag 3 maart 2016 09:22 schreef zeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of iets van die strekking![]()
no shitquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
rusland is geen tsjechie. Ik vind het maar apart allemaal
Staan in de bus en dan bij elke bocht dat je weer tegen andere mensen aanleuntquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idem. Regelmatig gehad toen ik nog op school zat dat ik weer naar huis ging omdat de bus te vol zatGa niet staan, jo he
voor altijd jouw bitch xoxoxoxoquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt op zich over dat bitch gedeelte
Kan ik niet handlen, heb al zoveel.quote:
Tjechie was wel een communistische modelstaat vlak voor de praagse lente (1971 dacht ik).quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ehh rusland is idd geen tsjechie... russische vrouwen zijn meer golddiggers terwijl tjechen de ramen bezet houden. Dat is algemeen bekendquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
om zulke redenen heb ik dus geen collega's (of is dit ook teveel gepoch sorry zeer deze moest evenquote:
Pochen dat je geen werk hebtquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
om zulke redenen heb ik dus geen collega's (of is dit ook teveel gepoch)
ik zag laatst een filmpje van een bus waar de passagiers echt door de bus vlogen, zelfs de zittendequote:Op donderdag 3 maart 2016 09:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Staan in de bus en dan bij elke bocht dat je weer tegen andere mensen aanleunt
quote:
2x niets is nog niets tochquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:32 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
ondertussen werk ik al 2x langer dan ik gepland had vandaag
Kan gebeuren als je over de kop vliegtquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zag laatst een filmpje van een bus waar de passagiers echt door de bus vlogen, zelfs de zittende
als er iets met een Duitser gebeurd voelt een Nler zich ook niet aangesproken. ..das meer wat ik bedoeldequote:Op donderdag 3 maart 2016 09:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ehh rusland is idd geen tsjechie... russische vrouwen zijn meer golddiggers terwijl tjechen de ramen bezet houden. Dat is algemeen bekend
kweenie of je het doorhebt maar je zit al de hele ochtend op fokquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:32 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
ondertussen werk ik al 2x langer dan ik gepland had vandaag
dit inzichtquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:34 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie of je het doorhebt maar je zit al de hele ochtend op fok
stoel warm houden is ook werkenquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:34 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie of je het doorhebt maar je zit al de hele ochtend op fok
Merkte het met Keulen jaquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
als er iets met een Duitser gebeurd voelt een Nler zich ook niet aangesproken. ..das meer wat ik bedoelde
jij kan niet multitasken?quote:
dat klopt maar ik doe wel iets natuurlijk anders was mijn eerste post ook niet dat ik aan het werk wasquote:
wat fijn dat het jou zo boeitquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Indrukwekkende baan zul je dan wel hebben.
Voor de ene is werk al een kopje thee pakkenquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat klopt maar ik doe wel iets natuurlijk anders was mijn eerste post ook niet dat ik aan het werk was
goedemorgen stimo.quote:
mannetje hoorquote:
Zou wel leuk zijn als je achter zo iets komtquote:
thee is voor zieke hoeren en homo'squote:Op donderdag 3 maart 2016 09:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor de ene is werk al een kopje thee pakken
Bron?quote:
Ben wat moe, last van benen en de krampen beginnen, maar voor de rest gaat het goed. Thanks for askingquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goedemorgen stimo.
hoe is je pms deze ochtend?
mijn huisartsquote:
enkel liefde en verdraagzaamheid in deze sc tochquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben wat moe, last van benen en de krampen beginnen, maar voor de rest gaat het goed. Thanks for asking
heb dit wel eens gehadquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als je achter zo iets komtdat je al jaren in een topic zit met iemand die dan gewoon in hetzelfde kantoor zit
Ja. Vnv massage vragen aan mn liefje.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
enkel liefde en verdraagzaamheid in deze sc toch
Srs?quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:59 schreef zeer het volgende:
[..]
heb dit wel eens gehad
'Hee ben jij niet ****?'
Nope, account leeggehaald en nieuwe gemaakt
.
okequote:Op donderdag 3 maart 2016 10:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Vnv massage vragen aan mn liefje.
Mietjequote:Op donderdag 3 maart 2016 09:59 schreef zeer het volgende: