zo een iemandquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo, dat is wel heel slordig zeg![]()
Wss zo'n iemand die het blind overneemt?
Die vent is gek.quote:
Grapje zeker? :'")quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:59 schreef zeer het volgende:
[..]
heb dit wel eens gehad
'Hee ben jij niet ****?'
Nope, account leeggehaald en nieuwe gemaakt
.
Dat doet iedereen met alles tegenwoordig. Stoïcijns in zombiemode je taakjes doen en niet meer nadenkenquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo, dat is wel heel slordig zeg![]()
Wss zo'n iemand die het blind overneemt?
Vandaag belde ook, dat je overgewicht hebt.quote:
En het viel hem/haar niet op dat in ene die gebruikersnaam weg was?quote:
dit kan ik wel bevestigen jaquote:
ik was in paniek gast, wat moet je danquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En het viel hem/haar niet op dat in ene die gebruikersnaam weg was?
Ja nee heb je gelijk in... mijn huisarts is een vrouw en lijkt op een giraffequote:Op donderdag 3 maart 2016 10:32 schreef zeer het volgende:
[..]
ik was in paniek gast, wat moet je dan
Zijn de besten.quote:
Jij hebt vieze grote neusgaten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vandaag belde ook, dat je overgewicht hebt.
wat de neuk heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
mijn huisarts is een vrouw en lijkt op een giraffe
Wanne mietje jongequote:Op donderdag 3 maart 2016 10:32 schreef zeer het volgende:
[..]
ik was in paniek gast, wat moet je dan
klopt, ik had laatst de vrouwelijk arts in de praktijk.. 3 dagen later lag ik in het ziekenhuisquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nee heb je gelijk in... mijn huisarts is een vrouw en lijkt op een giraffe
[..]
Zijn de besten.
Was eigenlijk voor pezuquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:34 schreef zeer het volgende:
[..]
wat de neuk heeft dat er nou weer mee te maken
Waarom?quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt, ik had laatst de vrouwelijk arts in de praktijk.. 3 dagen later lag ik in het ziekenhuis
Damn. Gemiste kansquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:37 schreef zeer het volgende:
[..]
voelde alweer paniek opkomen bijna alles verwijderd ;s
omdat mijn hart kennelijk iets te groot is.. bijna 4x zo groot als normaal en daardoor deed hij een beetje mal kloppen helemaal snel en van 0 slagen naar 210 naar 160 naar 80 naar 190 naar 0quote:
Oei dat klinkt niet fijnquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat mijn hart kennelijk iets te groot is.. bijna 4x zo groot als normaal en daardoor deed hij een beetje mal kloppen helemaal snel en van 0 slagen naar 210 naar 160 naar 80 naar 190 naar 0
Altijd al geweten dat jij een groot hart hebtquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat mijn hart kennelijk iets te groot is.. bijna 4x zo groot als normaal en daardoor deed hij een beetje mal kloppen helemaal snel en van 0 slagen naar 210 naar 160 naar 80 naar 190 naar 0
nope, en ja een tijd terug werd dit ook afgedaan als hartkloppingen ja, uiteindelijk heb ik het al 10-15 jaar waarschijnlijkquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oei dat klinkt niet fijnheb ook vaak last van hartkloppingen, al zal dat wel iets anders zijn.
ja dat is ongeveer wat iedereen zei, ja dat grote hart wisten wel alquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat jij een groot hart hebt
Heb het ook al van kinds af aan en zit in de familie. Pa is ook al eens opgenomen geweest bijv voor hart ritmestoornis. Irritant wel.quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope, en ja een tijd terug werd dit ook afgedaan als hartkloppingen ja, uiteindelijk heb ik het al 10-15 jaar waarschijnlijk
[..]
ja dat is ongeveer wat iedereen zei, ja dat grote hart wisten wel al
Wellicht idd ;pquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:46 schreef zeer het volgende:
[..]
waarschijnlijk gewoon aanstellerietus idd![]()
Ow that sucks..quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier werd het om die reden ook zo afgedaanquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb het ook al van kinds af aan en zit in de familie. Pa is ook al eens opgenomen geweest bijv voor hart ritmestoornis. Irritant wel.
[..]
Wellicht idd ;p
Maar heb het al mijn hele leven en is familiedingetje helaas.
jups geen reden te achterhalen ook, aderen perfect, alle andere organen functioneren 100%, geen gekke bloedwaardes, tekorten of ziektes dus nu is het symptoom bestrijding ipv oorzaak en dan kijken hoe ze me zonder al te heftige ingrepen zo goed mogelijk krijgen, binnenkort wordt mijn hart met een stroomstoot gereset om te zien of er dan een wat mooier ritme inkomt en dan weer verder herstellen en kijken wat de volgende stap wordtquote:
Bwohhhh wel kut zegquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier werd het om die reden ook zo afgedaan![]()
nu slik een hand vol medicatie een paar keer per dag en gaat het goed zoals het nu gaat voorlopig
ja soms wel, wat beperkingen qua eten en drinken , de medicijnen hebben wat bijwerkingen en ik mis gewoon mijn conditie maar over het algemeen geniet ik gewoon en ben toch blij hoe alle sis gelopenquote:
Kan er wel vaak om lachen maar het is wel echt een debiel, jaquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een walgelijk figuur is dat ook zeg. Die denkt dat hij/zij alles perfect doet
Ja snap ik. Denk dat je er ook wel mee leert leven ook al hoeft het niet eens heel hinderlijk te zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja soms wel, wat beperkingen qua eten en drinken , de medicijnen hebben wat bijwerkingen en ik mis gewoon mijn conditie maar over het algemeen geniet ik gewoon en ben toch blij hoe alle sis gelopen
ja het mee leren leven ging heel snel eigenlijk maar bv een super binnenstappen en even snel wat eten halen is een hindernis imv al het zout overal inquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja snap ik. Denk dat je er ook wel mee leert leven ook al hoeft het niet eens heel hinderlijk te zijn.
Is ook vaak een genetische afwijking toch? groot hart?
ouder1 en loekie topic zijn altijd vermakelijkquote:
Ik herken je eigenlijk helemaal niet in hoe jij jezelf hier omschrijft; als iemand die de fout altijd bij zichzelf zoekt en onzeker is en ik volg je al wat jaren hier op Fok!quote:
Wat moet ik me voorstellen bij 19,3 oom en tantes?quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het mee leren leven ging heel snel eigenlijk maar bv een super binnenstappen en even snel wat eten halen is een hindernis imv al het zout overal in
klopt dat is ook wat ze vroegen maar helaas in mijn familie slechts mensen die aan kanker sterven, geen bekende hartkwalen terwijl ik bij elkaar 19,3 oom en tantes en 43,845 neefjes en nichtjes heb
een paar halve tamme, tjappies en pitjes erbijquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij 19,3 oom en tantes?
Hey heb jij nog geen ban?quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij 19,3 oom en tantes?
Ah okequote:Op donderdag 3 maart 2016 11:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
een paar halve tamme, tjappies en pitjes erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |