Dat is een goeie vangst!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:39 schreef Helsinki het volgende:
Vandaag weer wat dingen gescoord:
2 nespresso kopjes (¤1,-)
Nordic Ware tulbandvorm (¤5,50. In de winkel zag ik hem voor ¤35,-)
Pyrex maatbeker (¤3,50)
[ afbeelding ]
Oehhh goeie die tulband!!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:39 schreef Helsinki het volgende:
Vandaag weer wat dingen gescoord:
2 nespresso kopjes (¤1,-)
Nordic Ware tulbandvorm (¤5,50. In de winkel zag ik hem voor ¤35,-)
Pyrex maatbeker (¤3,50)
[ afbeelding ]
Succes. Want die OP word volgens mij nooit aangepast.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:20 schreef MPC60 het volgende:
Ik zit net de op te bekijken maar mag onze Geefwinkel ook in de op? Website; Geefwinkel.org plaats; Gorinchem.
Bedankt.
Jammer dan.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:02 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Succes. Want die OP word volgens mij nooit aangepast.
STaat er bijquote:
Bedankt en kom vooral allemaal eens kijken als je in de buurt bent.quote:
Zet deze er ook FF bij dan ajbquote:
Wow! Wat een toffe zeer goede koopjesquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik kocht vandaag dit tafeltje voor 3.50 en de globe voor 1.80
[ afbeelding ]
En gisteren bij de weggeefwinkel een tupperware kaasschaaf met bakje ( oranje schaaf <3 ) , een heel mooi groen vest van Zilch en een bal voor de hond.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze week een Jasba bloempot en een dure Oost-Duitse bloempot gevonden, bij Rataplan, echt niet mijn favoriete winkel, overpriced, maar goed, dit waren leuke vondsten, al blijft het natuurlijk idioot om ¤7,50 voor een bloempot te betalen, gelukkig was die van Jasba (met barst) ¤2,50. En vandaag bij de kringloop hier een knalblauwe W-Germanyvaas voor ¤3 op de kop getikt. Het is maar goed dat we in het nieuwe huis meer ruimte hebben om ze leuk uit te stallen
quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja Pisces zocht een leuke oude typemachine in het vorige topic, dus ik nam vandaag deze voor haar mee van de weggeef hier :
[ afbeelding ]
ik denk elke keer aan je, de kringloopgoden gaan jou ook nog gunstig gezind zijn hoor, die ene vaas was het beginquote:
Grote 'schilderijen' geprint op foamboard van vogels. Hebben vast in een school ofzo gehangen. Ik vond ze te gek, maar écht niet mee te nemen zonder vrachtwagen. Echt nietquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat voor platen zijn dat in hemelsnaam?
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:11 schreef Saisai het volgende:
[..]
Grote 'schilderijen' geprint op foamboard van vogels. Hebben vast in een school ofzo gehangen. Ik vond ze te gek, maar écht niet mee te nemen zonder vrachtwagen. Echt niet
haha, ja ik heb een auto met trekhaak en een vader met aanhangwagen. maar ook in de aanhangen past dat nietquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Gaaf zulke dingen... Ook echt te groot voor het OV zo te horen, irritant!
Geweldig hè! Nou, mocht je toevallig met een vrachtwagen van Emmen richting Amsterdam gaan, let me know!quote:Op zondag 6 maart 2016 14:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
Die platen heb ik ook gezien! Echt heel mooi gedaan, geen knutselwerk of zo. Maar inderdaad gigantisch groot, nauwelijks te vervoeren.
Omdat niemand de OP bijwerkt?quote:Op maandag 7 maart 2016 00:24 schreef PandaDrop het volgende:
Waarom staan Het Goed van Leidschendam en Terre des Hommes van Pijnacker niet bij.
yeah!quote:Op maandag 7 maart 2016 15:30 schreef Helsinki het volgende:
Vandaag deze voor maar ¤1,20 gekocht.
[ afbeelding ]
Een eeltschaaf?quote:Op maandag 7 maart 2016 15:30 schreef Helsinki het volgende:
Vandaag deze voor maar ¤1,20 gekocht.
[ afbeelding ]
de OP is anders vorige week nog bijgewerkt.quote:
Dit inderdaad. niet direct zo zuur reagerenquote:Op maandag 7 maart 2016 18:23 schreef Elleska het volgende:
[..]
de OP is anders vorige week nog bijgewerkt.
maar als er geen verzoek wordt gedaan zal het aanpassen ook niet gebeuren.
oh noes..quote:Op maandag 7 maart 2016 20:48 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zag vandaag dat er nog maar één van die vogelplaten over is....
Vandaag wel een leuk spijlenstoeltje gescoord.
Nu stonden er weer drie. Twee met een knik over de hele lengte en één met een grote kras erin.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:07 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Nu stonden er weer drie. Twee met een knik over de hele lengte en één met een grote kras erin.
da's leuk winkelen ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:42 schreef Opoefiets het volgende:
De lokale kringloop had een uitverkoop; ¤1,- per kilo sale!![]()
Ik ben een duur slot, een grafische rekenmachine en een paar knutselspullen rijker.
Holy crap. Symphiequote:
gaaf, zo eentje had mijn oma vroeger ook. Wij hadden een andere versiequote:
Oeh brings back memoriesquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:47 schreef VixenFromHell het volgende:
Leuk! En gaaf dat orgel!
Nav dit topic had ik iets toegevoegd aan mijn wishlist, en mijn moeder had dat onthouden en kwam er eentje tegen![]()
[ afbeelding ]
Leuk, lekker zonnig!quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:46 schreef oh-oh het volgende:
Schattige mok van Villeroy en Boch meegenomen bij de doorgeefwinkel vandaag.
[ afbeelding ]
Ik kan die hele reeks niet vinden via google, jammer.
Tof zegquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:46 schreef oh-oh het volgende:
Schattige mok van Villeroy en Boch meegenomen bij de doorgeefwinkel vandaag.
[ afbeelding ]
Ik kan die hele reeks niet vinden via google, jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan wel zeggen dat het een geslaagde dag was![]()
Oh die is leukquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:18 schreef Poppejans het volgende:
Leuk oh-oh! Ik kijk ook altijd even online als ik iets gekocht heb. Waar t vandaan komt enzo
Ik kocht dit bankje(met bergruimte onder klep) voor wel 4 euro's op een rommelmarkt
[ afbeelding ]
De kringloop in Bilthoven is wel goed. Allemaal rijke villabewoners die daar hun spul komen dumpen. Ook een mooie boekenafdeling.quote:Op zondag 10 april 2016 15:06 schreef karr-1 het volgende:
Mede door dit topic ben ik gisteren in Dordrecht bij Pandora wezen kijken, daarna De Loods en nog wat van dat soort zaakjes. Ik ken dat stukje Dordrecht niet eens goed, maar wat een geweldige zaakjes.
Ook nog een leuk kookboek voor 2 euro op de kop getikt.
Als alles goed gaat ga ik ergens dit jaar verhuizen naar de regio Zeist dus kan ik daar weer alles gaan ontdekken.
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 10 april 2016 19:41 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
De kringloop in Bilthoven is wel goed. Allemaal rijke villabewoners die daar hun spul komen dumpen. Ook een mooie boekenafdeling.
De verschillende kringloopwinkels in Utrecht zelf, zijn een beetje om te huilen. Vooral troep, troep en nog eens troep.
Heb ook vaak dat ik achteraf denk "eigenlijk wil ik het toch wel hebben" en het de keer daarop gewoon weg isquote:Op maandag 11 april 2016 19:15 schreef VixenFromHell het volgende:
Helaas was ie al weg toen ik terug kwam
Maar waar de medewerkers kijken naar wat je zelf aan hebt als het gaat om het bepalen van prijsjes..quote:Op zondag 10 april 2016 19:41 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
De kringloop in Bilthoven is wel goed. Allemaal rijke villabewoners die daar hun spul komen dumpen. Ook een mooie boekenafdeling.
De verschillende kringloopwinkels in Utrecht zelf, zijn een beetje om te huilen. Vooral troep, troep en nog eens troep.
Dus eerst even wat kringloopkleren scoren, alvorens je echt aan het kopen slaatquote:Op maandag 11 april 2016 22:27 schreef Crientj het volgende:
[..]
Maar waar de medewerkers kijken naar wat je zelf aan hebt als het gaat om het bepalen van prijsjes..
Ik wou zeggen, hij ligt daar vast met een reden. Flitsen op, of wat dan ook.quote:Op maandag 11 april 2016 19:30 schreef VixenFromHell het volgende:
http://www.wehkamp.nl/Win(...)hswCFclsGwodBkoIlA#0
Mijn moeder had een foto gemaakt, en het snoer en alles zat dus echt gewoon nog in plastic
ik heb echt al zoveel dure merkkleding en -schoenen voor erg weinig bij de kringloop gescoord dat ik bij een duurdere kleding- of schoenenzaak serieus genomen word als ik me er een beetje op voorbereid.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:25 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Dus eerst even wat kringloopkleren scoren, alvorens je echt aan het kopen slaat
Die bovenste hebben mijn ouders, vind ik zo'n mooi boek!quote:Op vrijdag 15 april 2016 11:46 schreef Symphonic het volgende:
Voor 3 euro (samen) 2 gave exemplaren van een Rien Poortvliet boek op de kop getikt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lief bordjequote:Op maandag 18 april 2016 13:01 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
5 stuks gratis bij de weggeefwinkel meegenomen vandaag![]()
Hadden we vroeger thuis de ontbijtbordjes van, deze zijn groter.
Als je wit met goud randje mooi vind heb ik nog een hele stapel voor je incl serveerschalen en zo.quote:Op maandag 18 april 2016 20:58 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Lief bordjeBen zelf momenteel gek van strak porselein met een subtiel zilveren of gouden randje.
Vandaag 6 mooie borden gescoord en een leuke kom.
[ afbeelding ]
Het is wel echt een kwestie van vaak even naar binnen lopen en ook op meerdere plekken. Soms loop ik met niks naar buiten, soms ineens met een tas vol.quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:03 schreef _Arual_ het volgende:
Ik snap er niks van dat jullie allemaal gave dingen vinden. Hier in het dorp is ook een kringloop, maar het is echt allemaal oude kneut. Pasgeleden bijna een zak wol gekocht, deed ik hem voor de kassa even open, kwam er echt zo'n rooklucht uit.
Ja dat dus, je moet echt vaak kijken en goed zoeken. Ik ken ook mensen die 1 keer ergens gaan kijken en dan denken nah, stomme winkel, en niet meer gaan , zo werkt kringlopen nietquote:Op zaterdag 23 april 2016 13:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het is wel echt een kwestie van vaak even naar binnen lopen en ook op meerdere plekken. Soms loop ik met niks naar buiten, soms ineens met een tas vol.
Dit. Ik ga bijna elke dagquote:Op zaterdag 23 april 2016 13:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het is wel echt een kwestie van vaak even naar binnen lopen en ook op meerdere plekken. Soms loop ik met niks naar buiten, soms ineens met een tas vol.
Over rooklucht. Ik heb na het overlijden van mijn ouders zakken vol prima kleding uit hun huis gehaald. Ik wilde dat naar de kledingkringloop willen brengen, maar toen ik daar binnenliep liepen de medewerkers gewoon tussen de rekken te roken. Ik heb niets tegen rokers, maar dit vond ik zo smerig dat ik weggegaan ben en het naar het Leger des Heils heb gebracht.quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:03 schreef _Arual_ het volgende:
Ik snap er niks van dat jullie allemaal gave dingen vinden. Hier in het dorp is ook een kringloop, maar het is echt allemaal oude kneut. Pasgeleden bijna een zak wol gekocht, deed ik hem voor de kassa even open, kwam er echt zo'n rooklucht uit.
soms zijn ze mooi van lelijkheid...quote:Op zondag 24 april 2016 20:16 schreef Halle_Luja het volgende:
Die W-Germany vaasjes zijn echt ontzettend lelijk. En dan zie ik hier dat mensen dat gewoon mooi vinden en ze nog kopen ook
Nope. Enkel 2 overhemden gekocht voor een euro'tje per stuk.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:48 schreef Mylene het volgende:
Heeft iemand nog wat leuks kunnen scoren op de rommelmarkten tijdens Koningsdag? Ik eigenlijk niet.
Kleedjesmarkt was afgelast vanwege het weer. Er is uiteindelijk geen druppel gevallen.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:48 schreef Mylene het volgende:
Heeft iemand nog wat leuks kunnen scoren op de rommelmarkten tijdens Koningsdag? Ik eigenlijk niet.
Lief aangeboden, maar het lijkt me zonde om een compleet servies op te delen voor enkele dingen die ik zou willen hebbenquote:Op donderdag 21 april 2016 21:10 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Als je wit met goud randje mooi vind heb ik nog een hele stapel voor je incl serveerschalen en zo.
Zowaar, die is eens redelijk normaal en niet foeilelijk. Nouja, ik geef 'm een 4/10quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:10 schreef oh-oh het volgende:
Weer een gratis West Germany vaas gescoord bij de doorgeefwinkel :
[ afbeelding ]
welke vestiging is dat danquote:Op zondag 15 mei 2016 00:03 schreef VixenFromHell het volgende:
Het Goed heeft hier maandag weer mooie acties, was vorig jaar ook al een keer
Mocht je bijvoorbeeld een doos vullen met spulletjes voor 5 euro. Zoiets gaan ze nu ook weer doen
Toen oa een mooie winterjas, tas en nog wat andere dingen gescoordik kijk er al naar uit!
Mooie schaal zegquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:03 schreef FANN het volgende:
Ik heb er wel eens mee in mijn handen gestaan bij Xenos, ik weet niet meer
hoe duur hij was, maar gisteren liep ik even een kringloopwinkel binnen
en toen stond hij daar voor 1,50 euro, helemaal gaaf![]()
diam. 27 cm.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto bij zonlicht, zonder rode deken.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:53 schreef Amarantha het volgende:
héél mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto bij zonlicht, zonder rode deken.![]()
Hij ziet er niet meer helemaal nieuw uit maar dat heeft wel zijn charme vind ik.quote:
is meestal ook zoquote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij ziet er niet meer helemaal nieuw uit maar dat heeft wel zijn charme vind ik.
mooi!quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:03 schreef FANN het volgende:
Ik heb er wel eens mee in mijn handen gestaan bij Xenos, ik weet niet meer
hoe duur hij was, maar gisteren liep ik even een kringloopwinkel binnen
en toen stond hij daar voor 1,50 euro, helemaal gaaf![]()
diam. 27 cm.
[ afbeelding ]
bij 1 kraampje eea gescoord. Een wader garage zgan voor 2e of 2,50, ik weet het niet meer precies, maar een koopje, helemaal compleet. En een blikken trommel van my little pony vol met accesoires en pony's, ook zgan, dat je ermee in je handen staat en denkt, het is meer waard maar ik geef er max 7,50 voor, en dat de verkoopster dan zegt, voor 0,50 cent mag je het meenemen. Alles wat ze verkocht en wat ik leuk vond heb ik gekocht, voor ongeveer 0,50 cent per stuk. Een vuilniszak vol voor ongeveer 7e ,vraagt ze ook nog, 7e samen, vind je dat goed? Ik geneerde me gewoon om het voor die prijs mee te nemen. Ze wilde er vanaf, stond op zolder niks te doen.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:48 schreef Mylene het volgende:
quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:01 schreef Helsinki het volgende:
Ik kocht ook weer eens iets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Zelfgemaakte choc chip cookiesquote:Op woensdag 22 juni 2016 13:47 schreef Halle_Luja het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar de inhoud ervoor![]()
Wel leuk koekblik
Die koektrommel hadden wij vroeger ook!quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:01 schreef Helsinki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
die vaasquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag gratis bij de weggeefwinkel![]()
[ afbeelding ]
Weer een West Germany, echt in mint condition, een echte orginele care bear en een leuke retro thermosfles
Die koektrommel is cool. Volgens mij had mijn oma er vroeger zo een....quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:01 schreef Helsinki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Zulke vazen hebben we massaal in kleine stukjes gestampt nadat mijn oma overleed. Die had er een heel stel. Zijn ze weer hip?quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag gratis bij de weggeefwinkel![]()
[ afbeelding ]
Weer een West Germany, echt in mint condition, een echte orginele care bear en een leuke retro thermosfles
ze zijn al heeel veel jaren weer hip. Mijn schoonmoeder heeft ook een erg mooi exemplaar in de container gegooid vlak voordat ze mij leerde kennenquote:Op donderdag 23 juni 2016 20:08 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Zulke vazen hebben we massaal in kleine stukjes gestampt nadat mijn oma overleed. Die had er een heel stel. Zijn ze weer hip?
Ik heb geen kringloopwinkeltalent. Ik krijg er te veel perzisch tapijt-associaties bij.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze zijn al heeel veel jaren weer hip. Mijn schoonmoeder heeft ook een erg mooi exemplaar in de container gegooid vlak voordat ze mij leerde kennen
Is ie nog nog in de originele kleur? Dan zou ik hem echt nooit oververven.quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:21 schreef Helsinki het volgende:
Ja, ik wil ook een foto!
Nog steeds blij met mijn Arka chair (Ynve Ekström) die ik in februari heb kocht. Wil hem alleen nog van een ander kleurtje voorzien.
Nee, helaas niet. Zou zonde zijn!quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:39 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Is ie nog nog in de originele kleur? Dan zou ik hem echt nooit oververven.
quote:
En het is een echte?quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:43 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ongeveer dezelfde als deze, maar dan met vijfpoot in plaats van deze voet.
Gemerkt met Artifort plaatje aan de onderkant, dus jaquote:
Nagenoeg perfect. Lak aan de poten bladert iets af, stof is nog uitstekend.quote:
Ga je hem verkopen?quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Nagenoeg perfect. Lak aan de poten bladert iets af, stof is nog uitstekend.
Interesse?quote:
Wat een mazzelquote:Op donderdag 7 juli 2016 16:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Nagenoeg perfect. Lak aan de poten bladert iets af, stof is nog uitstekend.
Die bussen zijn bijna gaafquote:Op zondag 10 juli 2016 16:56 schreef cora4034 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best weer leuke dingen gevonden dit weekend.
Die bussen zien er nog goed uit, zegquote:Op zondag 10 juli 2016 16:56 schreef cora4034 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best weer leuke dingen gevonden dit weekend.
Hoe tof!quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:22 schreef isax het volgende:
Moet nog nieuwe kabel aan gooien maaaaaaar
[ afbeelding ]
Ik heb mazzel dat vriend van mij panden soms moet leegtrekken en hij aan mij denkt voor als ik straks mijn eigen plekje heb.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:42 schreef Lampionnenoptocht het volgende:
Zaterdag een canon fd 80-200L voor 7,50,- op de kop getikt, en een oud glazen etalagehoofd voor 2,-
Wacht maar tot dat ik op mijzelf ga wonen, dan gaan alle remmen los.
Vandaag bij Rataplan geweest en heel erg goed geslaagd.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:00 schreef Halle_Luja het volgende:
Dat lijkt me een fjne stoel en helemaal voor dat bedrag! Hebben ze niet toevallig een komma verkeerd gezet of een cijfertje voor de 7 vergeten?
Ik bied 15 euro100% rendement in een week. Daar moet je bij de bank met de rente van nu 30 jaar op wachten ofzo
Gisteren bij Hebbes in Rjswijk geweest. Die gaat ermee stoppen en heeft alles voor de helft.
Kan ik heel goed begrijpen; met de prijzen die ie vraagt zal ie niet veel verkopen denk ik. Veels te duur en de moeite niet waard.
Morgen even kijken of Rataplan nog wat is. Die heeft afgelopen week een filiaal in Delft geopend van 2500m2. Benieuwd of dat nog wat is..
Bij de kleding ben ik niet geweest. De prijzen zijn idd prima.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:24 schreef Halle_Luja het volgende:
Oh, daar ben ik verleden week geweest. Nette zaak inderdaad, ruim opgezet maar met 2500m2 heb je daar dan ook wel de ruimte voor. Prijzen zijn redelijk.
Veel kleding, maar daar heb ik maar heel even gekeken maar daar zit redelijk spul tussen.
Prima om af en toe even binnen te lopen wel.
Die kringloopwibnkel daar is drie keer bagger. Veels te duur. Maar de terrasjes op de beestenmarkt zijn wel zwaar okquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bij de kleding ben ik niet geweest. De prijzen zijn idd prima.
In totaal ¤60,75 uitgegeven daar
Daarbij zitten wel, voor mij, 4 ontzettend toffe stoelen voor aan de eettafel en 2 ovenschalen van Wedgewood bij
Maargoed ik ga als ik tijd heb fotootjes posten. Nu lekker chillen op de Beestenmarkt
Ohhh daar loop ik nieteens meer binnenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:07 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Die kringloopwibnkel daar is drie keer bagger. Veels te duur. Maar de terrasjes op de beestenmarkt zijn wel zwaar ok\
\
Enjoy!
Tofheid!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:59 schreef Saisai het volgende:
Ik heb een bureaustoel gevonden
[ afbeelding ]
Niet heel goedkoop, wel echt
De lampquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:32 schreef Saisai het volgende:
[ afbeelding ]
De lamp is ook nieuw (dezelfde bazenwinkel)!
Je kast!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:59 schreef Saisai het volgende:
[ afbeelding ]
Die kastquote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:59 schreef Saisai het volgende:
[ afbeelding ]
Ja vreselijk, die halen hun voedsel uit de lucht ofzoquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kast!
Je kussentjes! (waar??)
Die planten heb ik ook, net onkruid
Nou ja, ik vind vooral die met de driehoekjes erg leukquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:06 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ja vreselijk, die halen hun voedsel uit de lucht ofzo
Kussentjes komen van de interwebs ergens. Als je wil ga ik zoeken anders is het daar te warm voor.
de kast is tweedehands en heb ik destijds helemaal opgeknapt. had er een topic van toen.
oh, dacht al dat je die bedoeldequote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind vooral die met de driehoekjes erg leukBen al jaaaaaren op zoek naar De Kussentjes, sinds ik op mezelf woon eigenlijk, maar het is het allemaal net niet
Of stervensduur.
het eerste wat in mn hoofd op kwam na het lezen van jouw post was een zwaar ongepaste vraagquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:08 schreef CherryLips het volgende:
M'n oma heeft ook nog allemaal van die kasten uit de sixties staan
Ik had er eerst ook iets ongepasts staan maar toch weggehaaldquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:10 schreef Saisai het volgende:
[..]
het eerste wat in mn hoofd op kwam na het lezen van jouw post was een zwaar ongepaste vraag
Het is een stokke kast denken we maar we hebben er geen bewijs van kunnen vinden.quote:
Ik denk dat het zo ongeveer hetzelfde wasquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er eerst ook iets ongepasts staan maar toch weggehaald
wat een gedrochtquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:46 schreef cora4034 het volgende:
Prachtige kast inderdaad.
Afgelopen weekend het allerlelijkste kringloopmeubelstuk gezien ever.
[ afbeelding ]
nu al de winnaar van 2016quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:46 schreef cora4034 het volgende:
[ afbeelding ]
Rechtstreeks vanuit de woonwagen, nu bij u in de buurt!quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:46 schreef cora4034 het volgende:
[ afbeelding ]
Holy heck! Wie koopt zoiets in vredesnaam?quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:46 schreef cora4034 het volgende:
Christus te paardquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:46 schreef cora4034 het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ik 14 was vond ik dit echt prachtigquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:46 schreef cora4034 het volgende:
[ afbeelding ]
Omg!quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:46 schreef cora4034 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor boeken ga ik de laatste tijd ook naar de Bookspot (spel je dat zoquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Rechtstreeks vanuit de woonwagen, nu bij u in de buurt!![]()
Fervent kringloper hierHobbel gemiddeld toch wel drie keer in de week bij eentje binnen, hebben er nu zo'n twintig - dertig die we om en om afgaan. Kopen veel gezelschapsspellen en met name boeken! Heb er inmiddels wel zo'n 150 bij de kringloop weg
![]()
Holy crap, zo'n gedrocht wil je toch niet in je huis hebben.....quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:46 schreef cora4034 het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ben ik een paar keer voorbij gelopen, maar nooit echt binnen geweest wegens tijdgebrek enzo. Ik heb ook nog wel wat boeken om er achter te laten.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor boeken ga ik de laatste tijd ook naar de Bookspot (spel je dat zo) op Utrecht CS, gratis boeken meenemen en ook weer achterlaten als je ze uit hebt
Heb er van de week nog een oude van Stephen King meegenomen en zelf vijf boeken achtergelaten. Ik draaide me om en weg waren ze
Oh wat leuk! Moet ik een keertje heen dan, kom er vaak zatquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor boeken ga ik de laatste tijd ook naar de Bookspot (spel je dat zo) op Utrecht CS, gratis boeken meenemen en ook weer achterlaten als je ze uit hebt
Heb er van de week nog een oude van Stephen King meegenomen en zelf vijf boeken achtergelaten. Ik draaide me om en weg waren ze
quote:
een koopje! Mijn dochter zou het vast superleuk vinden.quote:¤40
En je moet wellicht een eindje reizen voor dit pareltje.
Stond in Sittard.
Die bij het milieupark.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik kom vaak in Sittard, zeker in die hal daar bij Nieuwstadt in de buurt???
Wat is Sittard toch ook een kansarm gat geworden he
Ik ken helaas Rotterdam niet. Ik hoor wel eens goede verhalen over Schiedam maar ben er zelf nog nooit geweest.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:25 schreef richolio het volgende:
Even wat vragen hoor.. Misschien weten jullie het. Wat zijn nou zo'n beetje de leukste kringloopwinkels voor kleding in Rotterdam?Ik woon er toch, en misschien vind ik iets leuks.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:19 schreef Poppejans het volgende:
Mijn koopje van de dag! Er stond onder ieder schoteltje 0,75 cent.Zegt diegene achter de kassa "ah dat hoort bij elkaar" *kijkt onder 1 schoteltje en slaat 0,75 cent totaal aan* .... :-)
[ afbeelding ]
Nice !quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:19 schreef Poppejans het volgende:
Mijn koopje van de dag! Er stond onder ieder schoteltje 0,75 cent.Zegt diegene achter de kassa "ah dat hoort bij elkaar" *kijkt onder 1 schoteltje en slaat 0,75 cent totaal aan* .... :-)
[ afbeelding ]
cooool. Wij scoorden vandaag 2 W-Germanyvazen ( en hebben er drie en een bloempot laten staan wegens te generiek, te duur en vooral te beschadigd)quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:19 schreef Poppejans het volgende:
[ afbeelding ]
Waarquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
cooool. Wij scoorden vandaag 2 W-Germanyvazen ( en hebben er drie en een bloempot laten staan wegens te generiek, te duur en vooral te beschadigd)
Tof! Fotooooquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
cooool. Wij scoorden vandaag 2 W-Germanyvazen ( en hebben er drie en een bloempot laten staan wegens te generiek, te duur en vooral te beschadigd)
Bij de Action koop ik geen ovenschalen van Wedgwood voor ¤1,50quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 00:51 schreef Tofuburger het volgende:
Leuke spulletjes allemaal!
Ik vraag me alleen af of zo'n kringloopwinkel goedkoper is dan een winkel die nieuwe spullen/ kleding verkoopt.
De action en xenos hebben ook zat goedkope spulletjes..
Uit nieuwsgierigheid wil ik toch binnenkort een aantal kringloopwinkels bezoeken, dus toch maar dit topic volgen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 05:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik verwacht dat in 2064 kringlopen een officiële sport is
Ik train zo vaak mogelijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 05:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Mooi, eindelijk een sport waarbij ik kans maak om mee te kunnen doen aan de Olympische Spelenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 05:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Kom je weer terug naar Delft?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:05 schreef mascara-klodder het volgende:
En nu moet ik nog de zolder bij beste vriend leegtrekken waar al mijn spullen de afgelopen maanden waren opgeslagen. Wat een feest zal dat worden 🎉🎉🎉
Na 20 jaar in Delft te hebben gewoond en de afgelopen maanden in Rotterdam had ik al heel snel besloten om in Rotterdam te blijven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:19 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Kom je weer terug naar Delft?
En gefeliciteerd met je huisje weer. Is geloof ik best lastig tegenwoordig met alle wachtlijsten.
die heb ik weleens gezien hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Zien jullie wel eens letterbakken bij de kringloop?
Mijn letterbak is vol, ik zoek een grotere (nu heb ik +- 20 kleine vakjes).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die streep is schaduw hoor... komt door de flits denk ik ...
Qua kleding zijn er in Utrecht echt veel tweedehands winkeltjes, en dan heb je buiten het centrum (wijk hoograven) het kringloop warenhuis/verzamelcentrum van 6000m2.quote:Op zondag 10 april 2016 19:41 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
en de vensterbank nog meer gevuld vandaag, rien portvlietblik, boek in het west fries, twee franse boekjes, glazen schaaltjes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Erg leuke vrij nieuwe kringloop in Haarlem: de Snuffelmug. Is ook kaarsenatelier en naaiatelier, reintegratieproject en dagbesteding voor mensen met een verstandelijke beperking. Groot, heel veel mooie schoenen voor een leuk prijsje gezien en verder hebben ze ook veel staan. Grote nette kledingafdeling. Ze weten helaas wel erg goed wat W-Germany betekent, ze vroegen ¤17,50 voor een Rumtopf zonder deksel. Heb er gisteren een klein bruin W-Germanyvaasje voor ¤3 gevonden, en een prachtige grote vaas in bruin met ecru en oranje voor de hoofdprijs.
An, een kringloop die nog niet absurde bedragen vraagt voor die vazen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Een rondje Goes leverde zaterdag het volgende op: 3 W-Germany vazen, een groen vintage leren handtasje, een paar pumps van Sacha, 2 glazen schaaltjes, 3 vintage glaasjes van iittala en wat Tupperware. En we waren nog geen ¤15 kwijt. Nu is de vakantie voorbij, dus minder tijd voor rondjes langs kringloopwinkels.
de kringloop waar ik de pumps voor ¤1,50 scoorde vroeg ¤39,50 voor een vloervaas.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:42 schreef MCH het volgende:
[..]
An, een kringloop die nog niet absurde bedragen vraagt voor die vazen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2016 20:18:39 ]
quote:Op maandag 19 september 2016 20:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Staat er op de onderkant van die WG-vazen ook West-Germany?
Anders heb ik een look-alike gekocht. Maar dat maakt niet uit want het ging erom dat het ding fugly isOmg, dat lijkt me een geweldige plek om te wonen. Hoe is het eten? Proppen ze je vol met zuurtjes? Heb je het massagebad al gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
Ja als je 101jaar bentquote:Op maandag 19 september 2016 20:26 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Omg, dat lijkt me een geweldige plek om te wonen. Hoe is het eten? Proppen ze je vol met zuurtjes? Heb je het massagebad al gevonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had al lelijke bloemetjes gekregen. Toen wist ik dat die een fugly vaas nodig hadden. Dus de lift naar beneden en dan loop je zo de kringloop in een stukje verderop in de gang 😂quote:Op maandag 19 september 2016 20:43 schreef Halle_Luja het volgende:
Een eigen kringloopwinkeltje bij je eigen woning
En een leijke W-Germany vaas voor de deur
Niet gedacht dat daar nog een geschikte reden voor aanschaf voor zou zijn.
complete sets?quote:Op woensdag 21 september 2016 11:57 schreef piepkuiken21 het volgende:
gisteren een grote verhuisdoos vol vintage lego gekocht. jaren 70 early 80
Ik dacht dat jij een man wasquote:Op woensdag 21 september 2016 08:22 schreef valentijn101 het volgende:
Iedere keer als ik door deze pagina naar een nieuwe post scrol denk ik:" ik wil ook een oppaspoes" mijn man zegt dat ik op mijn leeftijd geen oppas meer nodig heb![]()
Nope, ik heb een mooi roze kleurtje in mijn profielquote:Op woensdag 21 september 2016 15:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een man was
Daar kijk ik nooit naar. Teveel handelingen op mijn telefoon en FOK! op laptops doe ik eigenlijk nooitquote:Op woensdag 21 september 2016 18:03 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Nope, ik heb een mooi roze kleurtje in mijn profiel![]()
Zie je geen roze of blauwe streepjes naast de berichten?quote:Op woensdag 21 september 2016 18:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daar kijk ik nooit naar. Teveel handelingen op mijn telefoon en FOK! op laptops doe ik eigenlijk nooit
Nopequote:Op woensdag 21 september 2016 18:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zie je geen roze of blauwe streepjes naast de berichten?
Op mijn i pad heb ik ze er bij staan. (Onderschriften vallen wel weg)quote:Op woensdag 21 september 2016 18:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zie je geen roze of blauwe streepjes naast de berichten?
Op een iPhone zou dat wel zichtbaar moeten zijn. En rechtsboven zie je dan of je dm's of pm's hebt.quote:
Ik heb een iPhone 4. Dus ouderwets. Daar zie je serieus niks op.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Op een iPhone zou dat wel zichtbaar moeten zijn. En rechtsboven zie je dan of je dm's of pm's hebt.
Ik heb ook een 4. Dus smoesjes!quote:Op woensdag 21 september 2016 19:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone 4. Dus ouderwets. Daar zie je serieus niks op.
Rechtsboven zie ik alleen PM. Voor DM moet ik handelingen verrichten.
En ja, ik heb mijn instellingen prima staan
Egniequote:Op woensdag 21 september 2016 19:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb ook een 4. Dus smoesjes!
Die kun je vrij goedkoop nabestellen hoor.quote:Op woensdag 21 september 2016 17:54 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
redelijk compleet ja, er lijkt toch in elke set wel 1 of 2 blokjes te missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |