quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:53 schreef Amarantha het volgende:
héél mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto bij zonlicht, zonder rode deken.![]()
Hij ziet er niet meer helemaal nieuw uit maar dat heeft wel zijn charme vind ik.quote:
is meestal ook zoquote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij ziet er niet meer helemaal nieuw uit maar dat heeft wel zijn charme vind ik.
mooi!quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:03 schreef FANN het volgende:
Ik heb er wel eens mee in mijn handen gestaan bij Xenos, ik weet niet meer
hoe duur hij was, maar gisteren liep ik even een kringloopwinkel binnen
en toen stond hij daar voor 1,50 euro, helemaal gaaf![]()
diam. 27 cm.
[ afbeelding ]
bij 1 kraampje eea gescoord. Een wader garage zgan voor 2e of 2,50, ik weet het niet meer precies, maar een koopje, helemaal compleet. En een blikken trommel van my little pony vol met accesoires en pony's, ook zgan, dat je ermee in je handen staat en denkt, het is meer waard maar ik geef er max 7,50 voor, en dat de verkoopster dan zegt, voor 0,50 cent mag je het meenemen. Alles wat ze verkocht en wat ik leuk vond heb ik gekocht, voor ongeveer 0,50 cent per stuk. Een vuilniszak vol voor ongeveer 7e ,vraagt ze ook nog, 7e samen, vind je dat goed? Ik geneerde me gewoon om het voor die prijs mee te nemen. Ze wilde er vanaf, stond op zolder niks te doen.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:48 schreef Mylene het volgende:
Heeft iemand nog wat leuks kunnen scoren op de rommelmarkten tijdens Koningsdag? Ik eigenlijk niet.
quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:01 schreef Helsinki het volgende:
Ik kocht ook weer eens iets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Zelfgemaakte choc chip cookiesquote:Op woensdag 22 juni 2016 13:47 schreef Halle_Luja het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar de inhoud ervoor![]()
Wel leuk koekblik
Die koektrommel hadden wij vroeger ook!quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:01 schreef Helsinki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
die vaasquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag gratis bij de weggeefwinkel![]()
[ afbeelding ]
Weer een West Germany, echt in mint condition, een echte orginele care bear en een leuke retro thermosfles
Die koektrommel is cool. Volgens mij had mijn oma er vroeger zo een....quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:01 schreef Helsinki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Zulke vazen hebben we massaal in kleine stukjes gestampt nadat mijn oma overleed. Die had er een heel stel. Zijn ze weer hip?quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag gratis bij de weggeefwinkel![]()
[ afbeelding ]
Weer een West Germany, echt in mint condition, een echte orginele care bear en een leuke retro thermosfles
ze zijn al heeel veel jaren weer hip. Mijn schoonmoeder heeft ook een erg mooi exemplaar in de container gegooid vlak voordat ze mij leerde kennenquote:Op donderdag 23 juni 2016 20:08 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Zulke vazen hebben we massaal in kleine stukjes gestampt nadat mijn oma overleed. Die had er een heel stel. Zijn ze weer hip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |