abonnement Unibet Coolblue
pi_164272266
En weer geslaagd. Maar nu kan ik het ook echt kwijt want maandag mijn eigen stulpje *O*

Vanmiddag gescoord: een rode vispan van Tefal ¤2, een ovenschaal van Emile Henry voor wel ¤0,50 _O_ , een rode knoflookpers van Pedrini voor ¤0,50, een rode kurkentrekker ¤0,25, een springvorm van Kaiser voor ¤1 en een supertoffe fonduepan waar ik op afgedongen heb. Ipv ¤4,50 voor ¤3,00 :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_164272316
En nu moet ik nog de zolder bij beste vriend leegtrekken waar al mijn spullen de afgelopen maanden waren opgeslagen. Wat een feest zal dat worden 🎉🎉🎉
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 17:19:48 #253
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_164272656
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 17:05 schreef mascara-klodder het volgende:
En nu moet ik nog de zolder bij beste vriend leegtrekken waar al mijn spullen de afgelopen maanden waren opgeslagen. Wat een feest zal dat worden 🎉🎉🎉
Kom je weer terug naar Delft?

En gefeliciteerd met je huisje weer. Is geloof ik best lastig tegenwoordig met alle wachtlijsten.
pi_164272914
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 17:19 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Kom je weer terug naar Delft?

En gefeliciteerd met je huisje weer. Is geloof ik best lastig tegenwoordig met alle wachtlijsten.
Na 20 jaar in Delft te hebben gewoond en de afgelopen maanden in Rotterdam had ik al heel snel besloten om in Rotterdam te blijven.

Maar vanmiddag wel weer bij Rataplan in Delft geweest :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_164348457
Juin uit Eigen Tuin!
  maandag 8 augustus 2016 @ 23:29:53 #256
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_164348996
Van de week even de grote kringloop in Soesterberg bezocht. Ruim 5000 m2 en een flink aanbod. De enige score: een broodtrommel voor op het aanrecht waar we al lang naar op zoek waren.

http://www.kringloopsimpel.nl
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_164351677
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Zien jullie wel eens letterbakken bij de kringloop? :)

Mijn letterbak is vol, ik zoek een grotere (nu heb ik +- 20 kleine vakjes).
die heb ik weleens gezien hoor :Y in Zaandam Het Goed heet het daar geloof ik ...
daar zag ik de laatste keer dat ik er was een paar staan en toen moest ik meteen
denken aan deze fruitschaal die ik gescoord had, helemaal vergeten :D

was alweer tijdje geleden, 3,50 euro geloof ik, zit nu geen fruit in vanwege de fruitvliegjes :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die streep is schaduw hoor... komt door de flits denk ik ...
pi_164356060
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 19:41 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

De kringloop in Bilthoven is wel goed. Allemaal rijke villabewoners die daar hun spul komen dumpen. Ook een mooie boekenafdeling.
De verschillende kringloopwinkels in Utrecht zelf, zijn een beetje om te huilen. Vooral troep, troep en nog eens troep.
Qua kleding zijn er in Utrecht echt veel tweedehands winkeltjes, en dan heb je buiten het centrum (wijk hoograven) het kringloop warenhuis/verzamelcentrum van 6000m2.
"Pools are perfect for holding water"
pi_164358567
Erg leuke vrij nieuwe kringloop in Haarlem: de Snuffelmug. Is ook kaarsenatelier en naaiatelier, reintegratieproject en dagbesteding voor mensen met een verstandelijke beperking. Groot, heel veel mooie schoenen voor een leuk prijsje gezien en verder hebben ze ook veel staan. Grote nette kledingafdeling. Ze weten helaas wel erg goed wat W-Germany betekent, ze vroegen ¤17,50 voor een Rumtopf zonder deksel. Heb er gisteren een klein bruin W-Germanyvaasje voor ¤3 gevonden, en een prachtige grote vaas in bruin met ecru en oranje voor de hoofdprijs.
pi_164443801
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 11:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Erg leuke vrij nieuwe kringloop in Haarlem: de Snuffelmug. Is ook kaarsenatelier en naaiatelier, reintegratieproject en dagbesteding voor mensen met een verstandelijke beperking. Groot, heel veel mooie schoenen voor een leuk prijsje gezien en verder hebben ze ook veel staan. Grote nette kledingafdeling. Ze weten helaas wel erg goed wat W-Germany betekent, ze vroegen ¤17,50 voor een Rumtopf zonder deksel. Heb er gisteren een klein bruin W-Germanyvaasje voor ¤3 gevonden, en een prachtige grote vaas in bruin met ecru en oranje voor de hoofdprijs.
en de vensterbank nog meer gevuld vandaag, rien portvlietblik, boek in het west fries, twee franse boekjes, glazen schaaltjes.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_164468156
Wauw, naar aanleiding van dit topic besloot ik vandaag ook eens naar een kringloopwinkel te gaan (Caritas, hier in Wenen)! Iets wat ik nog nooit echt gedaan heb; niet vrijwillig tenminste!

Maar ik moet zeggen dat ik leuke dingen gevonden heb en dat ik vaker eens voorbij ga!

Mijn eerste aanwinsten:

Deze schaaltjes voor in totaal ¤4,60:



Dit linnen sakko'tje voor ¤5:



En deze broek voor ¤3:



[ Bericht 1% gewijzigd door margaretha_01 op 12-08-2016 21:21:56 ]
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_164469248
En wat heeft de kat gekost? :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_164469946
Hihiiii! Da's mijn oppaskat! Helaas niet te koop! 😜
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_164478365
Dat bloemetjesschaaltje O+ O+
Tap tap tap
pi_164545886
Een rondje Goes leverde zaterdag het volgende op: 3 W-Germany vazen, een groen vintage leren handtasje, een paar pumps van Sacha, 2 glazen schaaltjes, 3 vintage glaasjes van iittala en wat Tupperware. En we waren nog geen ¤15 kwijt. Nu is de vakantie voorbij, dus minder tijd voor rondjes langs kringloopwinkels.
pi_164546092
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Een rondje Goes leverde zaterdag het volgende op: 3 W-Germany vazen, een groen vintage leren handtasje, een paar pumps van Sacha, 2 glazen schaaltjes, 3 vintage glaasjes van iittala en wat Tupperware. En we waren nog geen ¤15 kwijt. Nu is de vakantie voorbij, dus minder tijd voor rondjes langs kringloopwinkels.
An, een kringloop die nog niet absurde bedragen vraagt voor die vazen.
pi_164631033
Kringloop Naarden vandaag. 6,50 voor een W Germany vaas met een stuk uit. 🙄
Dat is eens wat anders...
pi_164631160
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:42 schreef MCH het volgende:

[..]

An, een kringloop die nog niet absurde bedragen vraagt voor die vazen.
de kringloop waar ik de pumps voor ¤1,50 scoorde vroeg ¤39,50 voor een vloervaas.
pi_164655818
Ennnn een kleedje gescoord! ¤12 Bij een klein winkeltje hier in de buurt!

...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_164842312
was gisteren bij een kringloop in Amsterdam. Wat een zooi! maar goede prijzen die uit de duim gezogen worden en veel spullen. Hij zit naast de Praxis in de Trompenburgstraat. Ze hadden ook een aantal van die W-germany vazen die mensen blijkbaar heel leuk vinden ;)
pi_165433832
Hier vandaag 2 jassen gescoord, korte zwarte winterjas en een leren jack. Zocht net even naar het merk van dat leren jack, en zulk soort jasjes zijn bij dat merk nieuw 250 euro :o deze was 15 euro en nog helemaal mooi :D
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_165435588
Staat er op de onderkant van die WG-vazen ook West-Germany?

Anders heb ik een look-alike gekocht. Maar dat maakt niet uit want het ging erom dat het ding fugly is :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_165435762
Ken je de legende van het huilende jongetje?
Tap tap tap
pi_165435857
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 20:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Staat er op de onderkant van die WG-vazen ook West-Germany?

Anders heb ik een look-alike gekocht. Maar dat maakt niet uit want het ging erom dat het ding fugly is :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg, dat lijkt me een geweldige plek om te wonen. Hoe is het eten? Proppen ze je vol met zuurtjes? Heb je het massagebad al gevonden?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  maandag 19 september 2016 @ 20:43:47 #275
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_165436506
Een eigen kringloopwinkeltje bij je eigen woning :D
En een leijke W-Germany vaas voor de deur :D

Niet gedacht dat daar nog een geschikte reden voor aanschaf voor zou zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')