Dat is een goeie vangst!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:39 schreef Helsinki het volgende:
Vandaag weer wat dingen gescoord:
2 nespresso kopjes (¤1,-)
Nordic Ware tulbandvorm (¤5,50. In de winkel zag ik hem voor ¤35,-)
Pyrex maatbeker (¤3,50)
[ afbeelding ]
Oehhh goeie die tulband!!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:39 schreef Helsinki het volgende:
Vandaag weer wat dingen gescoord:
2 nespresso kopjes (¤1,-)
Nordic Ware tulbandvorm (¤5,50. In de winkel zag ik hem voor ¤35,-)
Pyrex maatbeker (¤3,50)
[ afbeelding ]
Succes. Want die OP word volgens mij nooit aangepast.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:20 schreef MPC60 het volgende:
Ik zit net de op te bekijken maar mag onze Geefwinkel ook in de op? Website; Geefwinkel.org plaats; Gorinchem.
Bedankt.
Jammer dan.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:02 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Succes. Want die OP word volgens mij nooit aangepast.
STaat er bijquote:
Bedankt en kom vooral allemaal eens kijken als je in de buurt bent.quote:
Zet deze er ook FF bij dan ajbquote:
Wow! Wat een toffe zeer goede koopjesquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik kocht vandaag dit tafeltje voor 3.50 en de globe voor 1.80
[ afbeelding ]
En gisteren bij de weggeefwinkel een tupperware kaasschaaf met bakje ( oranje schaaf <3 ) , een heel mooi groen vest van Zilch en een bal voor de hond.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze week een Jasba bloempot en een dure Oost-Duitse bloempot gevonden, bij Rataplan, echt niet mijn favoriete winkel, overpriced, maar goed, dit waren leuke vondsten, al blijft het natuurlijk idioot om ¤7,50 voor een bloempot te betalen, gelukkig was die van Jasba (met barst) ¤2,50. En vandaag bij de kringloop hier een knalblauwe W-Germanyvaas voor ¤3 op de kop getikt. Het is maar goed dat we in het nieuwe huis meer ruimte hebben om ze leuk uit te stallen
quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja Pisces zocht een leuke oude typemachine in het vorige topic, dus ik nam vandaag deze voor haar mee van de weggeef hier :
[ afbeelding ]
ik denk elke keer aan je, de kringloopgoden gaan jou ook nog gunstig gezind zijn hoor, die ene vaas was het beginquote:
Grote 'schilderijen' geprint op foamboard van vogels. Hebben vast in een school ofzo gehangen. Ik vond ze te gek, maar écht niet mee te nemen zonder vrachtwagen. Echt nietquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat voor platen zijn dat in hemelsnaam?
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:11 schreef Saisai het volgende:
[..]
Grote 'schilderijen' geprint op foamboard van vogels. Hebben vast in een school ofzo gehangen. Ik vond ze te gek, maar écht niet mee te nemen zonder vrachtwagen. Echt niet
haha, ja ik heb een auto met trekhaak en een vader met aanhangwagen. maar ook in de aanhangen past dat nietquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Gaaf zulke dingen... Ook echt te groot voor het OV zo te horen, irritant!
Geweldig hè! Nou, mocht je toevallig met een vrachtwagen van Emmen richting Amsterdam gaan, let me know!quote:Op zondag 6 maart 2016 14:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
Die platen heb ik ook gezien! Echt heel mooi gedaan, geen knutselwerk of zo. Maar inderdaad gigantisch groot, nauwelijks te vervoeren.
Omdat niemand de OP bijwerkt?quote:Op maandag 7 maart 2016 00:24 schreef PandaDrop het volgende:
Waarom staan Het Goed van Leidschendam en Terre des Hommes van Pijnacker niet bij.
yeah!quote:Op maandag 7 maart 2016 15:30 schreef Helsinki het volgende:
Vandaag deze voor maar ¤1,20 gekocht.
[ afbeelding ]
Een eeltschaaf?quote:Op maandag 7 maart 2016 15:30 schreef Helsinki het volgende:
Vandaag deze voor maar ¤1,20 gekocht.
[ afbeelding ]
de OP is anders vorige week nog bijgewerkt.quote:
Dit inderdaad. niet direct zo zuur reagerenquote:Op maandag 7 maart 2016 18:23 schreef Elleska het volgende:
[..]
de OP is anders vorige week nog bijgewerkt.
maar als er geen verzoek wordt gedaan zal het aanpassen ook niet gebeuren.
oh noes..quote:Op maandag 7 maart 2016 20:48 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zag vandaag dat er nog maar één van die vogelplaten over is....
Vandaag wel een leuk spijlenstoeltje gescoord.
Nu stonden er weer drie. Twee met een knik over de hele lengte en één met een grote kras erin.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:07 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Nu stonden er weer drie. Twee met een knik over de hele lengte en één met een grote kras erin.
da's leuk winkelen ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:42 schreef Opoefiets het volgende:
De lokale kringloop had een uitverkoop; ¤1,- per kilo sale!![]()
Ik ben een duur slot, een grafische rekenmachine en een paar knutselspullen rijker.
Holy crap. Symphiequote:
gaaf, zo eentje had mijn oma vroeger ook. Wij hadden een andere versiequote:
Oeh brings back memoriesquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:47 schreef VixenFromHell het volgende:
Leuk! En gaaf dat orgel!
Nav dit topic had ik iets toegevoegd aan mijn wishlist, en mijn moeder had dat onthouden en kwam er eentje tegen![]()
[ afbeelding ]
Leuk, lekker zonnig!quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:46 schreef oh-oh het volgende:
Schattige mok van Villeroy en Boch meegenomen bij de doorgeefwinkel vandaag.
[ afbeelding ]
Ik kan die hele reeks niet vinden via google, jammer.
Tof zegquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:46 schreef oh-oh het volgende:
Schattige mok van Villeroy en Boch meegenomen bij de doorgeefwinkel vandaag.
[ afbeelding ]
Ik kan die hele reeks niet vinden via google, jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan wel zeggen dat het een geslaagde dag was![]()
Oh die is leukquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:18 schreef Poppejans het volgende:
Leuk oh-oh! Ik kijk ook altijd even online als ik iets gekocht heb. Waar t vandaan komt enzo
Ik kocht dit bankje(met bergruimte onder klep) voor wel 4 euro's op een rommelmarkt
[ afbeelding ]
De kringloop in Bilthoven is wel goed. Allemaal rijke villabewoners die daar hun spul komen dumpen. Ook een mooie boekenafdeling.quote:Op zondag 10 april 2016 15:06 schreef karr-1 het volgende:
Mede door dit topic ben ik gisteren in Dordrecht bij Pandora wezen kijken, daarna De Loods en nog wat van dat soort zaakjes. Ik ken dat stukje Dordrecht niet eens goed, maar wat een geweldige zaakjes.
Ook nog een leuk kookboek voor 2 euro op de kop getikt.
Als alles goed gaat ga ik ergens dit jaar verhuizen naar de regio Zeist dus kan ik daar weer alles gaan ontdekken.
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 10 april 2016 19:41 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
De kringloop in Bilthoven is wel goed. Allemaal rijke villabewoners die daar hun spul komen dumpen. Ook een mooie boekenafdeling.
De verschillende kringloopwinkels in Utrecht zelf, zijn een beetje om te huilen. Vooral troep, troep en nog eens troep.
Heb ook vaak dat ik achteraf denk "eigenlijk wil ik het toch wel hebben" en het de keer daarop gewoon weg isquote:Op maandag 11 april 2016 19:15 schreef VixenFromHell het volgende:
Helaas was ie al weg toen ik terug kwam
Maar waar de medewerkers kijken naar wat je zelf aan hebt als het gaat om het bepalen van prijsjes..quote:Op zondag 10 april 2016 19:41 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
De kringloop in Bilthoven is wel goed. Allemaal rijke villabewoners die daar hun spul komen dumpen. Ook een mooie boekenafdeling.
De verschillende kringloopwinkels in Utrecht zelf, zijn een beetje om te huilen. Vooral troep, troep en nog eens troep.
Dus eerst even wat kringloopkleren scoren, alvorens je echt aan het kopen slaatquote:Op maandag 11 april 2016 22:27 schreef Crientj het volgende:
[..]
Maar waar de medewerkers kijken naar wat je zelf aan hebt als het gaat om het bepalen van prijsjes..
Ik wou zeggen, hij ligt daar vast met een reden. Flitsen op, of wat dan ook.quote:Op maandag 11 april 2016 19:30 schreef VixenFromHell het volgende:
http://www.wehkamp.nl/Win(...)hswCFclsGwodBkoIlA#0
Mijn moeder had een foto gemaakt, en het snoer en alles zat dus echt gewoon nog in plastic
ik heb echt al zoveel dure merkkleding en -schoenen voor erg weinig bij de kringloop gescoord dat ik bij een duurdere kleding- of schoenenzaak serieus genomen word als ik me er een beetje op voorbereid.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:25 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Dus eerst even wat kringloopkleren scoren, alvorens je echt aan het kopen slaat
Die bovenste hebben mijn ouders, vind ik zo'n mooi boek!quote:Op vrijdag 15 april 2016 11:46 schreef Symphonic het volgende:
Voor 3 euro (samen) 2 gave exemplaren van een Rien Poortvliet boek op de kop getikt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lief bordjequote:Op maandag 18 april 2016 13:01 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
5 stuks gratis bij de weggeefwinkel meegenomen vandaag![]()
Hadden we vroeger thuis de ontbijtbordjes van, deze zijn groter.
Als je wit met goud randje mooi vind heb ik nog een hele stapel voor je incl serveerschalen en zo.quote:Op maandag 18 april 2016 20:58 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Lief bordjeBen zelf momenteel gek van strak porselein met een subtiel zilveren of gouden randje.
Vandaag 6 mooie borden gescoord en een leuke kom.
[ afbeelding ]
Het is wel echt een kwestie van vaak even naar binnen lopen en ook op meerdere plekken. Soms loop ik met niks naar buiten, soms ineens met een tas vol.quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:03 schreef _Arual_ het volgende:
Ik snap er niks van dat jullie allemaal gave dingen vinden. Hier in het dorp is ook een kringloop, maar het is echt allemaal oude kneut. Pasgeleden bijna een zak wol gekocht, deed ik hem voor de kassa even open, kwam er echt zo'n rooklucht uit.
Ja dat dus, je moet echt vaak kijken en goed zoeken. Ik ken ook mensen die 1 keer ergens gaan kijken en dan denken nah, stomme winkel, en niet meer gaan , zo werkt kringlopen nietquote:Op zaterdag 23 april 2016 13:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het is wel echt een kwestie van vaak even naar binnen lopen en ook op meerdere plekken. Soms loop ik met niks naar buiten, soms ineens met een tas vol.
Dit. Ik ga bijna elke dagquote:Op zaterdag 23 april 2016 13:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het is wel echt een kwestie van vaak even naar binnen lopen en ook op meerdere plekken. Soms loop ik met niks naar buiten, soms ineens met een tas vol.
Over rooklucht. Ik heb na het overlijden van mijn ouders zakken vol prima kleding uit hun huis gehaald. Ik wilde dat naar de kledingkringloop willen brengen, maar toen ik daar binnenliep liepen de medewerkers gewoon tussen de rekken te roken. Ik heb niets tegen rokers, maar dit vond ik zo smerig dat ik weggegaan ben en het naar het Leger des Heils heb gebracht.quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:03 schreef _Arual_ het volgende:
Ik snap er niks van dat jullie allemaal gave dingen vinden. Hier in het dorp is ook een kringloop, maar het is echt allemaal oude kneut. Pasgeleden bijna een zak wol gekocht, deed ik hem voor de kassa even open, kwam er echt zo'n rooklucht uit.
soms zijn ze mooi van lelijkheid...quote:Op zondag 24 april 2016 20:16 schreef Halle_Luja het volgende:
Die W-Germany vaasjes zijn echt ontzettend lelijk. En dan zie ik hier dat mensen dat gewoon mooi vinden en ze nog kopen ook
Nope. Enkel 2 overhemden gekocht voor een euro'tje per stuk.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:48 schreef Mylene het volgende:
Heeft iemand nog wat leuks kunnen scoren op de rommelmarkten tijdens Koningsdag? Ik eigenlijk niet.
Kleedjesmarkt was afgelast vanwege het weer. Er is uiteindelijk geen druppel gevallen.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:48 schreef Mylene het volgende:
Heeft iemand nog wat leuks kunnen scoren op de rommelmarkten tijdens Koningsdag? Ik eigenlijk niet.
Lief aangeboden, maar het lijkt me zonde om een compleet servies op te delen voor enkele dingen die ik zou willen hebbenquote:Op donderdag 21 april 2016 21:10 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Als je wit met goud randje mooi vind heb ik nog een hele stapel voor je incl serveerschalen en zo.
Zowaar, die is eens redelijk normaal en niet foeilelijk. Nouja, ik geef 'm een 4/10quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:10 schreef oh-oh het volgende:
Weer een gratis West Germany vaas gescoord bij de doorgeefwinkel :
[ afbeelding ]
welke vestiging is dat danquote:Op zondag 15 mei 2016 00:03 schreef VixenFromHell het volgende:
Het Goed heeft hier maandag weer mooie acties, was vorig jaar ook al een keer
Mocht je bijvoorbeeld een doos vullen met spulletjes voor 5 euro. Zoiets gaan ze nu ook weer doen
Toen oa een mooie winterjas, tas en nog wat andere dingen gescoordik kijk er al naar uit!
Mooie schaal zegquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:03 schreef FANN het volgende:
Ik heb er wel eens mee in mijn handen gestaan bij Xenos, ik weet niet meer
hoe duur hij was, maar gisteren liep ik even een kringloopwinkel binnen
en toen stond hij daar voor 1,50 euro, helemaal gaaf![]()
diam. 27 cm.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto bij zonlicht, zonder rode deken.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:53 schreef Amarantha het volgende:
héél mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto bij zonlicht, zonder rode deken.![]()
Hij ziet er niet meer helemaal nieuw uit maar dat heeft wel zijn charme vind ik.quote:
is meestal ook zoquote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij ziet er niet meer helemaal nieuw uit maar dat heeft wel zijn charme vind ik.
mooi!quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:03 schreef FANN het volgende:
Ik heb er wel eens mee in mijn handen gestaan bij Xenos, ik weet niet meer
hoe duur hij was, maar gisteren liep ik even een kringloopwinkel binnen
en toen stond hij daar voor 1,50 euro, helemaal gaaf![]()
diam. 27 cm.
[ afbeelding ]
bij 1 kraampje eea gescoord. Een wader garage zgan voor 2e of 2,50, ik weet het niet meer precies, maar een koopje, helemaal compleet. En een blikken trommel van my little pony vol met accesoires en pony's, ook zgan, dat je ermee in je handen staat en denkt, het is meer waard maar ik geef er max 7,50 voor, en dat de verkoopster dan zegt, voor 0,50 cent mag je het meenemen. Alles wat ze verkocht en wat ik leuk vond heb ik gekocht, voor ongeveer 0,50 cent per stuk. Een vuilniszak vol voor ongeveer 7e ,vraagt ze ook nog, 7e samen, vind je dat goed? Ik geneerde me gewoon om het voor die prijs mee te nemen. Ze wilde er vanaf, stond op zolder niks te doen.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:48 schreef Mylene het volgende:
quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:01 schreef Helsinki het volgende:
Ik kocht ook weer eens iets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Zelfgemaakte choc chip cookiesquote:Op woensdag 22 juni 2016 13:47 schreef Halle_Luja het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar de inhoud ervoor![]()
Wel leuk koekblik
Die koektrommel hadden wij vroeger ook!quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:01 schreef Helsinki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
die vaasquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag gratis bij de weggeefwinkel![]()
[ afbeelding ]
Weer een West Germany, echt in mint condition, een echte orginele care bear en een leuke retro thermosfles
Die koektrommel is cool. Volgens mij had mijn oma er vroeger zo een....quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:01 schreef Helsinki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Zulke vazen hebben we massaal in kleine stukjes gestampt nadat mijn oma overleed. Die had er een heel stel. Zijn ze weer hip?quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag gratis bij de weggeefwinkel![]()
[ afbeelding ]
Weer een West Germany, echt in mint condition, een echte orginele care bear en een leuke retro thermosfles
ze zijn al heeel veel jaren weer hip. Mijn schoonmoeder heeft ook een erg mooi exemplaar in de container gegooid vlak voordat ze mij leerde kennenquote:Op donderdag 23 juni 2016 20:08 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Zulke vazen hebben we massaal in kleine stukjes gestampt nadat mijn oma overleed. Die had er een heel stel. Zijn ze weer hip?
Ik heb geen kringloopwinkeltalent. Ik krijg er te veel perzisch tapijt-associaties bij.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze zijn al heeel veel jaren weer hip. Mijn schoonmoeder heeft ook een erg mooi exemplaar in de container gegooid vlak voordat ze mij leerde kennen
Is ie nog nog in de originele kleur? Dan zou ik hem echt nooit oververven.quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:21 schreef Helsinki het volgende:
Ja, ik wil ook een foto!
Nog steeds blij met mijn Arka chair (Ynve Ekström) die ik in februari heb kocht. Wil hem alleen nog van een ander kleurtje voorzien.
Nee, helaas niet. Zou zonde zijn!quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:39 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Is ie nog nog in de originele kleur? Dan zou ik hem echt nooit oververven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |