SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahah hoooomooooquote:Op zondag 28 februari 2016 17:17 schreef Kurovski het volgende:
Trouwens wel even fijn op m'n plaat gegaan daarnet.
Ja zo heb ik ook wel eens dingen gehoordquote:Op zondag 28 februari 2016 17:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Turken
Beetje algemeen generaliserend dit maar als een meisje niet meer verder wil gaan met hem (een turkse) dan gaat hij de ergste leugens over haar verspreiden omdat hij er niet tegen kan dat zij het wil uitmaken. Doe normaal ofzo.
Dit is zooo vaak voorgekomen dat zowat geen enkel turks meisje hier nu met een turks jongen wil gaan
Zijn daar ook beelden van?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:17 schreef Kurovski het volgende:
En hoeveel mensen moesten erom lachen?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:17 schreef Kurovski het volgende:
wrm kan dat niet, wij vrouwen zijn geen marionettenpopquote:Op zondag 28 februari 2016 17:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij kan geen maagd zijn. Of die man was echt een ongelofelijke kneus.
Schoolpleintje. Ik had een putdeksel niet gezien toen ik achteruitging.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:18 schreef HPLC het volgende:
Hopelijk ben je niet op de meubels gevallen, Niels
HAHAHAquote:Op zondag 28 februari 2016 17:18 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja zo heb ik ook wel eens dingen gehoord
maar ik heb echt totaal geen ervaringen met turkse meids
daardoor vinden ze me juist aantrekkelijker en ik sla ze allemaal af
IS NIET EENS GRAPJEquote:
Aahhhhw moet je allemaal meiden van je afslaan met je 1,75 m, zware leefquote:Op zondag 28 februari 2016 17:19 schreef anti-loper het volgende:
[..]
IS NIET EENS GRAPJE
Misschien beetje overdreven, maar true
quote:Op zondag 28 februari 2016 17:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Schoolpleintje. Ik had een putdeksel niet gezien toen ik achteruitging.
1,75 is nog vrij langquote:Op zondag 28 februari 2016 17:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aahhhhw moet je allemaal meiden van je afslaan met je 1,75 m, zware leef
lijkt me echt schofterig eng, zie je zo'n enge oude kale man op z'n rolschaatsen over je schoolplein rollenquote:
vind je mij ook raarquote:Op zondag 28 februari 2016 17:20 schreef Crip het volgende:
turkse mannen zijn wel echt fucking raar meestal
Zie dima.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:20 schreef Crip het volgende:
AHW BEN JE ZO KLEINquote:Op zondag 28 februari 2016 17:20 schreef anti-loper het volgende:
[..]
1,75 is nog vrij lang
ik ben maar 1,68 schatje
Ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:20 schreef Crip het volgende:
quote:
Wist niet dat WCH ook skate.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
lijkt me echt schofterig eng, zie je zo'n enge oude kale man op z'n rolschaatsen over je schoolplein rollen
quote:Op zondag 28 februari 2016 17:17 schreef Kurovski het volgende:
En dit is allemaal nog kalverliefde, wacht maar tot ze wat ouder worden en families zich gaan mengen in partnerkeuze.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Turken
Beetje algemeen generaliserend dit maar als een meisje niet meer verder wil gaan met hem (een turkse) dan gaat hij de ergste leugens over haar verspreiden omdat hij er niet tegen kan dat zij het wil uitmaken. Doe normaal ofzo.
Dit is zooo vaak voorgekomen dat zowat geen enkel turks meisje hier nu met een turks jongen wil gaan
Moet Esra maar iets vinden voor ze 18 word hequote:Op zondag 28 februari 2016 17:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
En dit is allemaal nog kalverliefde, wacht maar tot ze wat ouder worden en families zich gaan mengen in partnerkeuze.
Moeder
"..Hey Esra, ik heb net met moeder van Burak gesproken, hij lijkt mij echt aardige jongen, wat vind je nou van hem?"
Burak
[ afbeelding ]
echt he, en dan denken die mannetjes ook nog dat ze aantrekkelijk bezig zijnquote:Op zondag 28 februari 2016 17:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
lijkt me echt schofterig eng, zie je zo'n enge oude kale man op z'n rolschaatsen over je schoolplein rollen
stuurt hij ook pics van zn naakte lijf?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:22 schreef anti-loper het volgende:
Ik heb dima op snapchat
we sturen elkaar vaak snapchats
It makes you feel sexy as wellquote:Op zondag 28 februari 2016 17:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
echt he, en dan denken die mannetjes ook nog dat ze aantrekkelijk bezig zijn
Ben een mager scharminkeltje in ieder geval, maar wel klein. Dat heb ik inmiddels geaccepteerdquote:
Nee meestal in ondergoedquote:Op zondag 28 februari 2016 17:22 schreef Crip het volgende:
[..]
stuurt hij ook pics van zn naakte lijf?
mager en klein? dan stel je dus helemaal niets voor als man?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:23 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ben een mager scharminkeltje in ieder geval, maar wel klein. Dat heb ik inmiddels geaccepteerd
HAHAHAHquote:Op zondag 28 februari 2016 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hier betere
https://streamable.com/lesw?t=0.2
HWHAHAHhhquote:Op zondag 28 februari 2016 17:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
En dit is allemaal nog kalverliefde, wacht maar tot ze wat ouder worden en families zich gaan mengen in partnerkeuze.
Moeder
"..Hey Esra, ik heb net met moeder van Burak gesproken, hij lijkt mij echt aardige jongen, wat vind je nou van hem?"
Burak
[ afbeelding ]
Dat moest geen zijn. In plaats van eenquote:Op zondag 28 februari 2016 17:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mager en klein? dan stel je dus helemaal niets voor als man?
Ben al gekomen.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe laat begint het neuken? Dan kom ik even kijken.
Bevrijd haar.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HWHAHAHhh![]()
Ik heb vermoeden dat 1 meisje hier wel gekoppeld gaat worden via familie, die zijn zo ouderwets en alles. Heb er eigenlijk wel medelijden mee.
Zij gaat met zo'n man levenslang leven waarschijnlijk, niet haar familie.
alright alrightquote:Op zondag 28 februari 2016 17:24 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dat moest geen zijn. In plaats van een
ik heb hem ook gezienquote:
wrm deed ie datquote:Op zondag 28 februari 2016 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hier betere
https://streamable.com/lesw?t=0.2
Je doet alleen aan vluggertjes?quote:
Waarschijnlijk gaat mij mama ook vrouwtje voor mij kiezen laterquote:Op zondag 28 februari 2016 17:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom zou ik, ze moet zelf eens durven haar mond open te trekken ipv alles te accepteren.
Laf dat je het haar ook gewoon laat doen.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:26 schreef anti-loper het volgende:
Waarschijnlijk gaat mij mama ook vrouwtje voor mij kiezen later
Tot dan gewoon hollandse meids daten toch__!
Zonder geluid is niet beterquote:Op zondag 28 februari 2016 17:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://streamable.com/rh7c
Deze is nog beter
Waarom zou je dat willennnnquote:Op zondag 28 februari 2016 17:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat mij mama ook vrouwtje voor mij kiezen later
Tot dan gewoon hollandse meids daten toch__!
Ik vind dat eerlijk gezegd zo sneu he, dat je zelf niet daarover mag beslissen.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:26 schreef Montelly het volgende:
Sws..marokkaanse/turkse meiden die denken dat ze "vrijheid"genieten![]()
![]()
Natuurlijk heb je paar uitzonderingen waar familiaire cohesie helemaal niet zo sterk is, dan heb je enigszins nog te zeggen met wie je relatie aangaat etc, maar grosso niet.
quote:Op zondag 28 februari 2016 17:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Laf dat je het haar ook gewoon laat doen.
Ik maak maar grapjequote:
Dat je niet eens de moeite doet om dat te willen kunnen.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind dat eerlijk gezegd zo sneu he, dat je zelf niet daarover mag beslissen.
Naja kijk oke m'n ouders mogen wel een mening erover hebben, want ik snap zelf ook wel dat ze niet op een criminele negerd als schoonzoon zitten te wachten (lekker extreem voorbeeld).quote:Op zondag 28 februari 2016 17:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
[..]
Ik maak maar grapje
Ze gaan wel invloed op mijn keuzes hebben dat wel.
Dat durft ze dus niet.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom zou ik, ze moet zelf eens durven haar mond open te trekken ipv alles te accepteren.
Sorry , maar ik wil de komende 1 of 2 jaar niet trouwenquote:Op zondag 28 februari 2016 17:28 schreef Crip het volgende:
Ik heb mijn hubby al gespot, nu alleen wachten totdat hij mijn hand vraagt.
Ziet er indd nasty uit.quote:
Je kan er wel "iets" van vinden maar wordt dat gewoon genegeerd want "wij weten beter wat goed voor je is"quote:Op zondag 28 februari 2016 17:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind dat eerlijk gezegd zo sneu he, dat je zelf niet daarover mag beslissen.
En dat haat ik.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je kan er wel "iets" van vinden maar wordt dat gewoon genegeerd want "wij weten beter wat goed voor je is"
Dat laatste is moeilijk uit te leggen, typische allochtoonse setting zegmaar
Ik zou het zelf wel het liefst iemand willen dat bij ons past dan iemand die dat totaal niet doet.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Naja kijk oke m'n ouders mogen wel een mening erover hebben, want ik snap zelf ook wel dat ze niet op een criminele negerd als schoonzoon zitten te wachten (lekker extreem voorbeeld).
Maar meer dan dat ook niet.
;squote:Op zondag 28 februari 2016 17:29 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Sorry , maar ik wil de komende 1 of 2 jaar niet trouwen
vertel ons meerquote:Op zondag 28 februari 2016 17:28 schreef Crip het volgende:
Ik heb mijn hubby al gespot, nu alleen wachten totdat hij mijn hand vraagt.
Maar dat wil iedereen wel denk ik, niemand zit te wachten op fittie met familie omdat het niet botert tussen je geliefde en familie.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:30 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik zou het zelf wel het liefst iemand willen dat bij ons past dan iemand die dat totaal niet doet.
Denk dat ze een kfc menu bedoelt.quote:
fuck koeltoer.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:31 schreef anti-loper het volgende:
JULLIE BEGRIJPEN GEWOON NIET OKE
IS KOELTOER.
vooral bij vrouwen kun je dat verwachten. Ik heb nog nooit gehoord dat mannen onderling moeilijk deden hahaquote:Op zondag 28 februari 2016 17:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar dat wil iedereen wel denk ik, niemand zit te wachten op fittie met familie omdat het niet botert tussen je geliefde en familie.
gewoon afkloppen komt goedquote:Op zondag 28 februari 2016 17:32 schreef Crip het volgende:
[..]
nee dan word montelly jelly en gaat ie boze oog doen
trouw gwn met waar je op valt wat doe je moeilijkquote:Op zondag 28 februari 2016 17:33 schreef anti-loper het volgende:
Ik wil zelf later wel graag met een turkse trouwen, maar ik val niet op turken
Dus ja ik weet niet hoe ik dat ga oplossen. Misschien een half turk zoeken ofzo
Zitten mooie meiden tussen anders.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:33 schreef anti-loper het volgende:
Ik wil zelf later wel graag met een turkse trouwen, maar ik val niet op turken
Dus ja ik weet niet hoe ik dat ga oplossen. Misschien een half turk zoeken ofzo
Pfoe ik hoor juist altijd dat het tussen de mannen onderling niet goed gaatquote:Op zondag 28 februari 2016 17:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
vooral bij vrouwen kun je dat verwachten. Ik heb nog nooit gehoord dat mannen onderling moeilijk deden haha
ik vind het wel belangrijk. Ik val op hollandse meids, maar ik wil niet met hollandse meids trouwen.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:34 schreef Crip het volgende:
[..]
trouw gwn met waar je op valt wat doe je moeilijk
Hmzquote:Op zondag 28 februari 2016 17:35 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik vind het wel belangrijk. Ik val op hollandse meids, maar ik wil niet met hollandse meids trouwen.
Teveel koeltoerele verschillen wat ik niet kan hendelen
Ja dat is ook wel zo alleen, maar smaken verschillen.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zitten mooie meiden tussen anders.
echt? Maar vrouwen staan er meer om bekend dat ze onderling bitchen.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pfoe ik hoor juist altijd dat het tussen de mannen onderling niet goed gaat
HAHAHAHAquote:Op zondag 28 februari 2016 17:36 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo alleen, maar smaken verschillen.
Ik zie wel eens een mooi meisje lopen en dan hoor ik dat ze later turk is , vind ik haar opeens niet meer mooi
Dus er is een kans voor mij en Opsonisatie?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:36 schreef Montelly het volgende:
9 vd 10 keer zijn het echt lelijke, dikke kneuzen. Inhammen, kalend, lelijke dikke mocros/toerkoes.
Ik haat ze niet, maar ik val gewoon echt niet op turkse vrouwen.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHAHA
Kutracist dat je bent, je eigen volk haten
wrm praat je hier zo jelly en misgunnend over, zit je ermee ofzo?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:36 schreef Montelly het volgende:
Ik heb heel veel oud klasgenootjes (meiden tukrs/marokkaans) die bloedje mooi waren/zijn, waar ik dacht wauw, die gaan echt met een prachtvent trouwen, hoge standaard etc..
9 vd 10 keer zijn het echt lelijke, dikke kneuzen. Inhammen, kalend, lelijke dikke mocros/toerkoes.
Zit soms heerlijke te genieten op fbHet is gewoon soms dag en nacht verschil tussen haar en hem.
Lekker tegenstrijdig allemaal.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:37 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik haat ze niet, maar ik val gewoon echt niet op turkse vrouwen.
Nee.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dus er is een kans voor mij en Opsonisatie?
ahaha is echt zoquote:Op zondag 28 februari 2016 17:36 schreef Montelly het volgende:
Ik heb heel veel oud klasgenootjes (meiden tukrs/marokkaans) die bloedje mooi waren/zijn, waar ik dacht wauw, die gaan echt met een prachtvent trouwen, hoge standaard etc..
Zit soms heerlijke te genieten op fbHet is gewoon soms dag en nacht verschil tussen haar en hem.
snapjequote:Op zondag 28 februari 2016 17:37 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ahaha is echt zo
maar dat komt dus omdat de ouders kiezen. lelijke kneuzen met een hbo diploma en rijke vaders. past bij familie toch
klinkt haast alsof hij afgewezen isquote:Op zondag 28 februari 2016 17:37 schreef Crip het volgende:
[..]
wrm praat je hier zo jelly en misgunnend over, zit je ermee ofzo?
Ja ik ook maar die twee dingen gaan wel vaak samenquote:Op zondag 28 februari 2016 17:37 schreef Crip het volgende:
cultuur boeit mij geen fuck eigenlijk, geloof wel.
Dit is wel beetje true ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:37 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ahaha is echt zo
maar dat komt dus omdat de ouders kiezen. lelijke kneuzen met een hbo diploma en rijke vaders. past bij familie toch
Maar jij hebt haar ook niet.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:36 schreef Montelly het volgende:
Mad omdat ik je vraag wrm je er zo mee zit dt je meiden waar je over kwijlt stalkt op fb terwijl ze getrouwd zijn?quote:
Houd het maar gwn bij tattaquote:Op zondag 28 februari 2016 17:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik wil wel switchen naar #teamnoporkonthefork als ik er een 9,00+/10 dimepiece voor terugkrijg.
Zou jij niet het liefst je liefde in je eigen taal kunnen uiten?quote:
Die jongen sport alleen uit rancune.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Mad omdat ik je vraag wrm je er zo mee zit dt je meiden waar je over kwijlt stalkt op fb terwijl ze getrouwd zijn?
Je bent echt raar zijn oude klasgenotenquote:Op zondag 28 februari 2016 17:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Mad omdat ik je vraag wrm je er zo mee zit dt je meiden waar je over kwijlt stalkt op fb terwijl ze getrouwd zijn?
nee ik hecht totaal geen waarde aan afkomst. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik niet blij ben met mijn roots maar het blijf het ook bij. Ben geen nationalist, niet voor Nederland en ook niet voor Marokko.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:41 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Zou jij niet het liefst je liefde in je eigen taal kunnen uiten?
je bent weer mad btwquote:Op zondag 28 februari 2016 17:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je bent echt raar zijn oude klasgenoten![]()
hjb gewoon bolle.
Al m'n NL chicks zijn altijd maar deels NL met de rest gemixt (meestal wel West en/of Zuid-Europees)quote:
Latinas en half black girls zijn het mooist meestalquote:Op zondag 28 februari 2016 17:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Al m'n NL chicks zijn altijd maar deels NL met de rest gemixt (meestal wel West-Europees).
Ik had dat bijvoorbeeld wel bij mijn half nl/ half poolse dinnetje. Op een gegeven moment begon ik gewoon telkens onbewust turks tegen haar te pratenquote:
en 2 procent melk vergeet jequote:Op zondag 28 februari 2016 17:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Al m'n NL chicks zijn altijd maar deels NL met de rest gemixt (meestal wel West en/of Zuid-Europees).
quote:Op zondag 28 februari 2016 17:43 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik had dat bijvoorbeeld wel bij mijn half nl/ half poolse dinnetje. Op een gegeven moment begon ik gewoon telkens onbewust turks tegen haar te praten
Zelfde geld voor mij, hoewel ik maar 1 wortel hebquote:Op zondag 28 februari 2016 17:42 schreef Crip het volgende:
[..]
nee ik hecht totaal geen waarde aan afkomst. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik niet blij ben met mijn roots maar het blijf het ook bij. Ben geen nationalist, niet voor Nederland en ook niet voor Marokko.
colombianen en ja half black girlsquote:Op zondag 28 februari 2016 17:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Latinas en half black girls zijn het mooist meestal
True, maar gelukkig heb je in Amsterdam de meeste nationaliteiten ter wereldquote:Op zondag 28 februari 2016 17:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Latinas en half black girls zijn het mooist meestal
geldquote:Op zondag 28 februari 2016 17:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zelfde geld voor mij, hoewel ik maar 1 wortel heb
En als Geert je dwingt te kiezen na zijn fenomenale overwinning volgend jaar?
Wij praten toch ook Nederlands.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik praat tegen mn moeder ook gwn Nederlands eigenlijk
was echt irriterendquote:Op zondag 28 februari 2016 17:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik praat tegen mn moeder ook gwn Nederlands eigenlijk
Hehe ja, als ik daar ben zie ik echt veel mooie mensen altijd.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
True, maar gelukkig heb je in Amsterdam de meeste nationaliteiten ter wereld [ afbeelding ]
De laatste keer dat ik daar iets over las ontbraken er 3 nationaliteiten, dacht ik. Iemand uit Liechtenstein en volgens mij nog 2 van die dwergstaatjesquote:Op zondag 28 februari 2016 17:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
True, maar gelukkig heb je in Amsterdam de meeste nationaliteiten ter wereld [ afbeelding ]
Sorry, mijn kapitalistische aard kwam naar bovenquote:Op zondag 28 februari 2016 17:44 schreef Crip het volgende:
[..]
geld
Ik kies niets, hij mag mn bolle reet kussen.
hahah ben je jewquote:Op zondag 28 februari 2016 17:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sorry, mijn kapitalistische aard kwam naar boven
Gisteren op afrikaanse bruiloft geweest.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:45 schreef Montelly het volgende:
Tijd voor een Halay..
Turks - Nederlands
nou nouquote:Op zondag 28 februari 2016 17:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat ga ik niet zeggen, anders gaan jullie steeds van die gasgeluidjes hier maken ;s
HAHA op 0:30 al zitten ze erbij alsof ze op de camping zittenquote:Op zondag 28 februari 2016 17:45 schreef Montelly het volgende:
Tijd voor een Halay..
Turks - Nederlands
Was laatst turks nl dugun hier, was zo leuk maar ook awkward tegelijkquote:Op zondag 28 februari 2016 17:45 schreef Montelly het volgende:
Tijd voor een Halay..
Turks - Nederlands
altijd zoquote:Op zondag 28 februari 2016 17:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Was laatst turks nl dugun hier, was zo leuk maar ook awkward tegelijk
GAHAHAHAHAquote:Op zondag 28 februari 2016 17:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik matig m'n muziek altijd met die Turkse/Koerdische dingen, straks denkt m'n Turkse onderbuurman nog dingen.
quote:Op zondag 28 februari 2016 17:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
Die chick met bril in grijs topje/zwartje jurk op 11:15.
stuur eens in dm xquote:Op zondag 28 februari 2016 17:49 schreef anti-loper het volgende:
2 uur geleden nieuwe profielfoto gezet heb nu 30 likes
ben benieuwd of ik de 50 kan halen
links plsquote:Op zondag 28 februari 2016 17:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik sta ook op jewtube tijdens halay in m'n paarse jurk, bruiloft van mijn neef. 13 jarige opso.
wrm ga je dit zeggen en geen links geven.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik sta ook op jewtube tijdens halay in m'n paarse jurk, bruiloft van mijn neef. 13 jarige opso.
quote:Op zondag 28 februari 2016 17:50 schreef Crip het volgende:
[..]
wrm ga je dit zeggen en geen links geven.
Is niet openbaar bruhquote:
preek van moeder, lekker rebels.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:51 schreef Crip het volgende:
[..]
wat zou jij doen even beneden doei gaan zeggen
of een preek van je moeder achteraf?
Gewoon lekker autisten. Doe ik ook vaak, maar soms komen ze dan gewoon aan m'n deur staan of m'n kamer binnenquote:Op zondag 28 februari 2016 17:51 schreef Crip het volgende:
[..]
wat zou jij doen even beneden doei gaan zeggen
of een preek van je moeder achteraf?
zo haterlijk als ze naar boven komen gwn en gaan kloppen aan je deurquote:Op zondag 28 februari 2016 17:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon lekker autisten. Doe ik ook vaak, maar soms komen ze dan gewoon aan m'n deur staan of m'n kamer binnen. Helpt ook niet dat m'n kamer dichtste bij de voordeur is
.
pls...laten we niet over mocro dansjes hebbenquote:
ahahah wut..ahaahahquote:
Echt hèquote:Op zondag 28 februari 2016 17:53 schreef Crip het volgende:
[..]
zo haterlijk als ze naar boven komen gwn en gaan kloppen aan je deur
WTFF
Jij.quote:
Dit neigt bijna naar kaboela.quote:
kaboela feestjes aayyyyyquote:
Broertje, kijk dit aub ahahahquote:Op zondag 28 februari 2016 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
Lekker dan ook, honderdduizenden vreemden die je hele bruiloft zien.
Hierna is zij onthoofd. Ripquote:
jij bent echt raar.quote:
Wat is dat, studiefinanciering?quote:Op zondag 28 februari 2016 18:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Broertje, kijk dit aub ahahah
1:08![]()
![]()
ja die haahhahaahahhaquote:Op zondag 28 februari 2016 18:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is dat, studiefinanciering?
- NOOIT![]()
te geforceerd.quote:
wat is dezequote:
Kan me nog herinneren dat ik op Marokko.nl zat en iemand deze plaatste, iedereen ging helemaal bonkers. Dit meisje is vgm zwaar in elkaar geslagen had ik gehoord.quote:
Zij doet een dansje en linkt dat aan man behagen?????quote:Op zondag 28 februari 2016 18:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik hou van echte allochtoonse vrouwen. die weten gewoon hoe een man te behagen
Dan heb je dat filmpje van die mocrochick met die bbc in d'r mond vast ook wel gezien.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat ik op Marokko.nl zat en iemand deze plaatste, iedereen ging helemaal bonkers. Dit meisje is vgm zwaar in elkaar geslagen had ik gehoord.
ahahahah echt hequote:Op zondag 28 februari 2016 18:06 schreef Crip het volgende:
ze is ook kki dom gaat thuis chillen bij een nigga en gaat dan zeggen ''wrm filmt gij mij'' zegt ze ''voor op marokko.nl'' zegt hij nee du normal man zegt hij ''ahah grpje bby'' gelooft ze het ook nog.
ik heb al de mocro neger schande filmpjes al gezien during mijn tijd op m.nlquote:Op zondag 28 februari 2016 18:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dan heb je dat filmpje van die mocrochick met die bbc in d'r mond vast ook wel gezien.
Eet smakelijk manquote:
Damn, ff registreren danquote:Op zondag 28 februari 2016 18:07 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb al de mocro neger schande filmpjes al gezien during mijn tijd op m.nl
ook meisje met niqaab en neger pik enzo
maar even 1 min stilte ze is wss doodquote:Op zondag 28 februari 2016 18:07 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ahahahah echt he
ik heb zo hard gelachen
Whuuttt....quote:Op zondag 28 februari 2016 18:07 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb al de mocro neger schande filmpjes al gezien during mijn tijd op m.nl
ook meisje met niqaab en neger pik enzo
hahahaha kki manquote:Op zondag 28 februari 2016 18:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Malloot. Ik weet wat voor vrouw dat is. Jij doet alsof je een moslim cultuur hebt meegekregen terwijl je uit fucking Georgië komt met je chriftelijke shit.
die staartquote:Op zondag 28 februari 2016 18:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zij doet een dansje en linkt dat aan man behagen?????
AHAHAHAHAAHAH![]()
is dat een gigantisch lijf? ;squote:Op zondag 28 februari 2016 18:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die staartof wat heeft ze om dat gigantische lijf geknoopt
man man wat een treurnis
ripquote:Op zondag 28 februari 2016 18:08 schreef Crip het volgende:
[..]
maar even 1 min stilte ze is wss dood
wel een pleuriskopquote:Op zondag 28 februari 2016 18:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Oh SHIT die sma bij die nigga heeft wel ziek dikke ass.
Je bent wel een strontgebroed jij...dat je ouders je niet voor adoptie hebben afgestaan bij jouw geboorte.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Malloot. Ik weet wat voor vrouw dat is. Jij doet alsof je een moslim cultuur hebt meegekregen terwijl je uit fucking Georgië komt met je chriftelijke shit.
vind haar wel normaal qua figuur eigenlijk, gwn gemiddeldquote:Op zondag 28 februari 2016 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
naar mijn standaarden wel eigenlijk... formaat koe
Jij doet alsof je een van ons bent. Hihihihi.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je bent wel een strontgebroed jij...dat je ouders je niet voor adoptie hebben afgestaan bij jouw geboorte.
IDGAFquote:
Heb je je weleens naar je eigen grafgezicht gekeken??quote:Op zondag 28 februari 2016 18:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ach heb je de heupen van een Nederlandse koe gezien?
jij bent echt kaolo mad ineens chillax johquote:Op zondag 28 februari 2016 18:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je je weleens naar je eigen grafgezicht gekeken??
ik vond het een heel onsmakelijk filmpje, serieus... ik zou echt hard gaan lachen als iemand zo achterlijk met zijn hoofd zou doen... ja of ik moest op een metal concert staan, dan ok, nu is het volkomen retarded wat ze doet...quote:Op zondag 28 februari 2016 18:11 schreef Crip het volgende:
[..]
vind haar wel normaal qua figuur eigenlijk, gwn gemiddeld
Frank, ben jij dit?quote:Op zondag 28 februari 2016 18:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik vond het een heel onsmakelijk filmpje, serieus... ik zou echt hard gaan lachen als iemand zo achterlijk met zijn hoofd zou doen... ja of ik moest op een metal concert staan, dan ok, nu is het volkomen retarded wat ze doet...
Jeetje. Ben je zo boos geworden door een post?quote:Op zondag 28 februari 2016 18:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Alsof een van ons?..wie wil nou zon dik varken als jou zijn...maf wijf. Spring van een flat.
Haar die post weg, mongool.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:13 schreef Stimorol- het volgende:
Montelly waarom noem je mij kanker achterlijk debiel wijf?
Je mag ook gewoon fappen typen hoorquote:Op zondag 28 februari 2016 18:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
Maken jullie maar ruzie, ik ben even pagga slaan.
tja, hij is niet de enige die dat denktquote:Op zondag 28 februari 2016 18:13 schreef Stimorol- het volgende:
Montelly waarom noem je mij kanker achterlijk debiel wijf?
Over je moeder bedoel je?quote:Op zondag 28 februari 2016 18:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tja, hij is niet de enige die dat denkt
quote:Op zondag 28 februari 2016 18:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
IDGAF.
I would strangle a moose with a 3 foot long piece of dental floss, gut it with my teeth and use the hide as a coat, then climb Mt. Everest barefoot while listening to Justin Bieber and cannibalizing on my climbing partner to survive with 10,000 volt shock-clamps attached to my nipples just to have a 1% chance to be able to eat a crusty piece of dried vaginal secretion from a pair of hrtr 6-year-old panties that had never been washed.
[ afbeelding ]
Je bent gewoon stront.quote:
Dan blijft mijn opmerking nog steeds van toepassingquote:Op zondag 28 februari 2016 18:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is voor mannen met een klein pielemuisje.
alleen als ik in je wangetjes mag knijpequote:Op zondag 28 februari 2016 18:11 schreef anti-loper het volgende:
ik moet echt mocro fixen
crip wanneer gaan wij daten
alleen als je ze daarna kustquote:Op zondag 28 februari 2016 18:15 schreef Crip het volgende:
[..]
alleen als ik in je wangetjes mag knijpe
Die bolle pumpumquote:Op zondag 28 februari 2016 18:15 schreef Crip het volgende:
[..]haar ass is wel nice ja.
kreeg wel kippenvel van die nigga vinger die zo heel rustig over haar bilcrack ging
quote:Op zondag 28 februari 2016 18:15 schreef HPLC het volgende:
Maar het is weer een niveau hier, ik ga koken
Verlepte zeug..DM me dan ook niet.quote:
Grappig dat je het altijd nodig vindt m iemand zijn familie erbij te halenquote:
Mag ik wel daarna tiramisu van je bil af etenquote:
ben je seri? ;oquote:Op zondag 28 februari 2016 18:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen tussen wereldvrede of zo'n sma, I'd pick her [ afbeelding ]
die heb ik aemaa net gezienquote:
oke kom eraan om je te verleidenquote:Op zondag 28 februari 2016 18:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hell the fuck yeah. Zoiets is een nigga z'n zwakke plek.
niet gelezen. Ga van de pc af Teuntje.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Grappig dat je het altijd nodig vindt m iemand zijn familie erbij te halengeeft wel aan wat voor domme snol je bent
Je bent niet meer dan een hoop stront voor meen dan heb ik niet eens mijn mening over jouw familie gegeven, dat is namelijk nergens voor nodig met die volkomen debiele aandachtshoererij die je hier toont...
Jij dmt me dat ik een kanker wijf ben die die post moet weghalen. Ik vraag je wederom welke post? Welke post zorgt ervoor dat je full retard gaat? Snap je niet, hoor.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Verlepte zeug..DM me dan ook niet.
quote:Op zondag 28 februari 2016 18:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
niet gelezen. Ga van de pc af Teuntje.
quote:Op zondag 28 februari 2016 18:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
niet gelezen. Ga van de pc af Teuntje.
Ik lees alleen maar blablbalballbalblalblalballablalblbaquote:Op zondag 28 februari 2016 18:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zielepoot, ga nou maar afvallen, misschien dat je vriend je dan weer een massage wil geven, hoef je er hier niet om te leuren
Zuur weer hoor.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar blablbalballbalblalblalballablalblba
Doei
speciaal voor jouw vermaak blijf ikquote:Op zondag 28 februari 2016 18:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar blablbalballbalblalblalballablalblba
Doei
Ik ook.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik denk erover om danny in te lichten
Neh, morgenochtend weer.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, beter doe je nog een work out, kan nog net voor het donker wordt.
Erkek degillerde ondanquote:Op zondag 28 februari 2016 18:30 schreef anti-loper het volgende:
ohoooooooooo
waarom zo veel haat hier
Dit is wel waarquote:Op zondag 28 februari 2016 18:30 schreef Stimorol- het volgende:
IRL zijn jullie allemaal pussies. Doe maar stoer stelletje tokkies.
daarom internetquote:Op zondag 28 februari 2016 18:30 schreef Stimorol- het volgende:
IRL zijn jullie allemaal pussies. Doe maar stoer stelletje tokkies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |