SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahah hoooomooooquote:Op zondag 28 februari 2016 17:17 schreef Kurovski het volgende:
Trouwens wel even fijn op m'n plaat gegaan daarnet.
Ja zo heb ik ook wel eens dingen gehoordquote:Op zondag 28 februari 2016 17:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Turken
Beetje algemeen generaliserend dit maar als een meisje niet meer verder wil gaan met hem (een turkse) dan gaat hij de ergste leugens over haar verspreiden omdat hij er niet tegen kan dat zij het wil uitmaken. Doe normaal ofzo.
Dit is zooo vaak voorgekomen dat zowat geen enkel turks meisje hier nu met een turks jongen wil gaan
Zijn daar ook beelden van?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:17 schreef Kurovski het volgende:
En hoeveel mensen moesten erom lachen?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:17 schreef Kurovski het volgende:
wrm kan dat niet, wij vrouwen zijn geen marionettenpopquote:Op zondag 28 februari 2016 17:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij kan geen maagd zijn. Of die man was echt een ongelofelijke kneus.
Schoolpleintje. Ik had een putdeksel niet gezien toen ik achteruitging.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:18 schreef HPLC het volgende:
Hopelijk ben je niet op de meubels gevallen, Niels
HAHAHAquote:Op zondag 28 februari 2016 17:18 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja zo heb ik ook wel eens dingen gehoord
maar ik heb echt totaal geen ervaringen met turkse meids
daardoor vinden ze me juist aantrekkelijker en ik sla ze allemaal af
IS NIET EENS GRAPJEquote:
Aahhhhw moet je allemaal meiden van je afslaan met je 1,75 m, zware leefquote:Op zondag 28 februari 2016 17:19 schreef anti-loper het volgende:
[..]
IS NIET EENS GRAPJE
Misschien beetje overdreven, maar true
quote:Op zondag 28 februari 2016 17:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Schoolpleintje. Ik had een putdeksel niet gezien toen ik achteruitging.
1,75 is nog vrij langquote:Op zondag 28 februari 2016 17:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aahhhhw moet je allemaal meiden van je afslaan met je 1,75 m, zware leef
lijkt me echt schofterig eng, zie je zo'n enge oude kale man op z'n rolschaatsen over je schoolplein rollenquote:
vind je mij ook raarquote:Op zondag 28 februari 2016 17:20 schreef Crip het volgende:
turkse mannen zijn wel echt fucking raar meestal
Zie dima.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:20 schreef Crip het volgende:
AHW BEN JE ZO KLEINquote:Op zondag 28 februari 2016 17:20 schreef anti-loper het volgende:
[..]
1,75 is nog vrij lang
ik ben maar 1,68 schatje
Ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:20 schreef Crip het volgende:
quote:
Wist niet dat WCH ook skate.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
lijkt me echt schofterig eng, zie je zo'n enge oude kale man op z'n rolschaatsen over je schoolplein rollen
quote:Op zondag 28 februari 2016 17:17 schreef Kurovski het volgende:
En dit is allemaal nog kalverliefde, wacht maar tot ze wat ouder worden en families zich gaan mengen in partnerkeuze.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Turken
Beetje algemeen generaliserend dit maar als een meisje niet meer verder wil gaan met hem (een turkse) dan gaat hij de ergste leugens over haar verspreiden omdat hij er niet tegen kan dat zij het wil uitmaken. Doe normaal ofzo.
Dit is zooo vaak voorgekomen dat zowat geen enkel turks meisje hier nu met een turks jongen wil gaan
Moet Esra maar iets vinden voor ze 18 word hequote:Op zondag 28 februari 2016 17:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
En dit is allemaal nog kalverliefde, wacht maar tot ze wat ouder worden en families zich gaan mengen in partnerkeuze.
Moeder
"..Hey Esra, ik heb net met moeder van Burak gesproken, hij lijkt mij echt aardige jongen, wat vind je nou van hem?"
Burak
[ afbeelding ]
echt he, en dan denken die mannetjes ook nog dat ze aantrekkelijk bezig zijnquote:Op zondag 28 februari 2016 17:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
lijkt me echt schofterig eng, zie je zo'n enge oude kale man op z'n rolschaatsen over je schoolplein rollen
stuurt hij ook pics van zn naakte lijf?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:22 schreef anti-loper het volgende:
Ik heb dima op snapchat
we sturen elkaar vaak snapchats
It makes you feel sexy as wellquote:Op zondag 28 februari 2016 17:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
echt he, en dan denken die mannetjes ook nog dat ze aantrekkelijk bezig zijn
Ben een mager scharminkeltje in ieder geval, maar wel klein. Dat heb ik inmiddels geaccepteerdquote:
Nee meestal in ondergoedquote:Op zondag 28 februari 2016 17:22 schreef Crip het volgende:
[..]
stuurt hij ook pics van zn naakte lijf?
mager en klein? dan stel je dus helemaal niets voor als man?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:23 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ben een mager scharminkeltje in ieder geval, maar wel klein. Dat heb ik inmiddels geaccepteerd
HAHAHAHquote:Op zondag 28 februari 2016 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hier betere
https://streamable.com/lesw?t=0.2
HWHAHAHhhquote:Op zondag 28 februari 2016 17:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
En dit is allemaal nog kalverliefde, wacht maar tot ze wat ouder worden en families zich gaan mengen in partnerkeuze.
Moeder
"..Hey Esra, ik heb net met moeder van Burak gesproken, hij lijkt mij echt aardige jongen, wat vind je nou van hem?"
Burak
[ afbeelding ]
Dat moest geen zijn. In plaats van eenquote:Op zondag 28 februari 2016 17:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mager en klein? dan stel je dus helemaal niets voor als man?
Ben al gekomen.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe laat begint het neuken? Dan kom ik even kijken.
Bevrijd haar.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HWHAHAHhh![]()
Ik heb vermoeden dat 1 meisje hier wel gekoppeld gaat worden via familie, die zijn zo ouderwets en alles. Heb er eigenlijk wel medelijden mee.
Zij gaat met zo'n man levenslang leven waarschijnlijk, niet haar familie.
alright alrightquote:Op zondag 28 februari 2016 17:24 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dat moest geen zijn. In plaats van een
ik heb hem ook gezienquote:
wrm deed ie datquote:Op zondag 28 februari 2016 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hier betere
https://streamable.com/lesw?t=0.2
Je doet alleen aan vluggertjes?quote:
Waarschijnlijk gaat mij mama ook vrouwtje voor mij kiezen laterquote:Op zondag 28 februari 2016 17:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom zou ik, ze moet zelf eens durven haar mond open te trekken ipv alles te accepteren.
Laf dat je het haar ook gewoon laat doen.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:26 schreef anti-loper het volgende:
Waarschijnlijk gaat mij mama ook vrouwtje voor mij kiezen later
Tot dan gewoon hollandse meids daten toch__!
Zonder geluid is niet beterquote:Op zondag 28 februari 2016 17:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://streamable.com/rh7c
Deze is nog beter
Waarom zou je dat willennnnquote:Op zondag 28 februari 2016 17:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat mij mama ook vrouwtje voor mij kiezen later
Tot dan gewoon hollandse meids daten toch__!
Ik vind dat eerlijk gezegd zo sneu he, dat je zelf niet daarover mag beslissen.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:26 schreef Montelly het volgende:
Sws..marokkaanse/turkse meiden die denken dat ze "vrijheid"genieten![]()
![]()
Natuurlijk heb je paar uitzonderingen waar familiaire cohesie helemaal niet zo sterk is, dan heb je enigszins nog te zeggen met wie je relatie aangaat etc, maar grosso niet.
quote:Op zondag 28 februari 2016 17:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Laf dat je het haar ook gewoon laat doen.
Ik maak maar grapjequote:
Dat je niet eens de moeite doet om dat te willen kunnen.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind dat eerlijk gezegd zo sneu he, dat je zelf niet daarover mag beslissen.
Naja kijk oke m'n ouders mogen wel een mening erover hebben, want ik snap zelf ook wel dat ze niet op een criminele negerd als schoonzoon zitten te wachten (lekker extreem voorbeeld).quote:Op zondag 28 februari 2016 17:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
[..]
Ik maak maar grapje
Ze gaan wel invloed op mijn keuzes hebben dat wel.
Dat durft ze dus niet.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom zou ik, ze moet zelf eens durven haar mond open te trekken ipv alles te accepteren.
Sorry , maar ik wil de komende 1 of 2 jaar niet trouwenquote:Op zondag 28 februari 2016 17:28 schreef Crip het volgende:
Ik heb mijn hubby al gespot, nu alleen wachten totdat hij mijn hand vraagt.
Ziet er indd nasty uit.quote:
Je kan er wel "iets" van vinden maar wordt dat gewoon genegeerd want "wij weten beter wat goed voor je is"quote:Op zondag 28 februari 2016 17:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind dat eerlijk gezegd zo sneu he, dat je zelf niet daarover mag beslissen.
En dat haat ik.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je kan er wel "iets" van vinden maar wordt dat gewoon genegeerd want "wij weten beter wat goed voor je is"
Dat laatste is moeilijk uit te leggen, typische allochtoonse setting zegmaar
Ik zou het zelf wel het liefst iemand willen dat bij ons past dan iemand die dat totaal niet doet.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Naja kijk oke m'n ouders mogen wel een mening erover hebben, want ik snap zelf ook wel dat ze niet op een criminele negerd als schoonzoon zitten te wachten (lekker extreem voorbeeld).
Maar meer dan dat ook niet.
;squote:Op zondag 28 februari 2016 17:29 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Sorry , maar ik wil de komende 1 of 2 jaar niet trouwen
vertel ons meerquote:Op zondag 28 februari 2016 17:28 schreef Crip het volgende:
Ik heb mijn hubby al gespot, nu alleen wachten totdat hij mijn hand vraagt.
Maar dat wil iedereen wel denk ik, niemand zit te wachten op fittie met familie omdat het niet botert tussen je geliefde en familie.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:30 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik zou het zelf wel het liefst iemand willen dat bij ons past dan iemand die dat totaal niet doet.
Denk dat ze een kfc menu bedoelt.quote:
fuck koeltoer.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:31 schreef anti-loper het volgende:
JULLIE BEGRIJPEN GEWOON NIET OKE
IS KOELTOER.
vooral bij vrouwen kun je dat verwachten. Ik heb nog nooit gehoord dat mannen onderling moeilijk deden hahaquote:Op zondag 28 februari 2016 17:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar dat wil iedereen wel denk ik, niemand zit te wachten op fittie met familie omdat het niet botert tussen je geliefde en familie.
gewoon afkloppen komt goedquote:Op zondag 28 februari 2016 17:32 schreef Crip het volgende:
[..]
nee dan word montelly jelly en gaat ie boze oog doen
trouw gwn met waar je op valt wat doe je moeilijkquote:Op zondag 28 februari 2016 17:33 schreef anti-loper het volgende:
Ik wil zelf later wel graag met een turkse trouwen, maar ik val niet op turken
Dus ja ik weet niet hoe ik dat ga oplossen. Misschien een half turk zoeken ofzo
Zitten mooie meiden tussen anders.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:33 schreef anti-loper het volgende:
Ik wil zelf later wel graag met een turkse trouwen, maar ik val niet op turken
Dus ja ik weet niet hoe ik dat ga oplossen. Misschien een half turk zoeken ofzo
Pfoe ik hoor juist altijd dat het tussen de mannen onderling niet goed gaatquote:Op zondag 28 februari 2016 17:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
vooral bij vrouwen kun je dat verwachten. Ik heb nog nooit gehoord dat mannen onderling moeilijk deden haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |