Echt?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:14 schreef Crip het volgende:
Toen ik 16 was had ik wat met een vent van 38.
egyptische meids hebben echt mooie krullenquote:Op zondag 28 februari 2016 17:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Mooiere is dat een egyptische en turkse meisje gewoon geplayed worden door een Nederlandse jongen en de meiden met elkaar bitchen terwijl die jongen gewoon dikke player is.
Karma is a bitchhhh
Wist hij dat ook?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:14 schreef Crip het volgende:
Dat was gewoon een spelletje met je paquote:Op zondag 28 februari 2016 17:14 schreef Crip het volgende:
Omdat ze als onschuldig meisje willen overkomen duh.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom![]()
Waarom stiekem ik snap het echt niet
NIELS WAAROM BEN JE ZO'n RESPECTLOZE HOND!quote:Op zondag 28 februari 2016 17:14 schreef Kurovski het volgende:
Ik wil ook wel 'ns 'n turkse proberen.
Maar wat is het stiekemgedeelte. Dat ze een Nederlandse jongen daten of dat ze überhaupt daten?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omdat ze als onschuldig meisje willen overkomen duh.
quote:Op zondag 28 februari 2016 17:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ssht niet zo hard anders krijg ik weer in de dm dat ik sletje ben enzo.
Daarom Tattameidsquote:Op zondag 28 februari 2016 17:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb ff gekeken maar dit liet mij denken aan een turks vriendin met vet strenge ouders.
Ze ging daten met een tatta in een parkje en zag dat haar opa aan het wandelen was met zijn mattie dus zij sprong naar achteren uit reflex recht het slootje in. Arme jongen snapte niet wat hem overkwam![]()
Maar die opa had haar niet gezien eind goed al goed wel natte broek xdddd
quote:Op zondag 28 februari 2016 17:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat was gewoon een spelletje met je pa
Deze man snaptquote:Op zondag 28 februari 2016 17:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Daarom Tattameids..allochtone wijven alleen maar hoofdpijn voor een beetje pussy.
Nee, is gewoon zeemanleef.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
NIELS WAAROM BEN JE ZO'n RESPECTLOZE HOND!
www.turkish-brides.trquote:Op zondag 28 februari 2016 17:14 schreef Kurovski het volgende:
hee sletjequote:Op zondag 28 februari 2016 17:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ssht niet zo hard anders krijg ik weer in de dm dat ik sletje ben enzo.
Jij kan geen maagd zijn. Of die man was echt een ongelofelijke kneus.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:14 schreef Crip het volgende:
Gewoon niks stiekem doen.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Daarom Tattameids..allochtone wijven alleen maar hoofdpijn voor een beetje pussy.
Turkenquote:Op zondag 28 februari 2016 17:14 schreef anti-loper het volgende:
[..]
egyptische meids hebben echt mooie krullen
mashallah, ik date vooral niet turkse meisjes eigenlijk.
alles behalve turks
lolquote:Op zondag 28 februari 2016 17:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij kan geen maagd zijn. Of die man was echt een ongelofelijke kneus.
Daarom allemaal terug naar Turkenland.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Turken
Beetje algemeen generaliserend dit maar als een meisje niet meer verder wil gaan met hem (een turkse) dan gaat hij de ergste leugens over haar verspreiden omdat hij er niet tegen kan dat zij het wil uitmaken. Doe normaal ofzo.
Dit is zooo vaak voorgekomen dat zowat geen enkel turks meisje hier nu met een turks jongen wil gaan
Op z'n Grieks?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:14 schreef Kurovski het volgende:
wat??!!quote:Op zondag 28 februari 2016 17:14 schreef Crip het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |